Tuurlijk zijn er genoeg mensen op de wereld die erge(re) dingen meemaken. Wel fijn dat je veel steun kan vinden bij de mensen om je heen, en heel erg knap dat je zo positief bent, maar het is ook niet erg als je het even niet meer ziet zitten hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is zo Lovely maar er zijn meer mensen die wat op heel wat op hun bordje krijgen tijdens hun leven. Ik blijf positief. Tenminste dat probeer ik er vloeien heel wat tranen. Maar gelukkig heb ik genoeg lieve mensen om mij heen aan wie ik steun heb. Mijn lieve enorm sterke oma die heel wat verdriet te verwerken heeft zegt altijd ook deze beproeving zal voorbij gaan.
Vertelquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:41 schreef suikertaartje het volgende:
ik moet echt zooooooooooooooo nodig ander werk
Dat was kort, maar krachtigquote:
hoezo dat ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:41 schreef suikertaartje het volgende:
ik moet echt zooooooooooooooo nodig ander werk
STquote:
laters beertjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:49 schreef Panda72 het volgende:
zo ik ga zo maar eens op huis aan. Misschien kom ik hier vanavond nog wel even posten.
TJquote:
zijn we weer alleen flesquote:
In-ha-len.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:30 schreef DaMart het volgende:
De Fransen hebben weer eens bewezen dat ik terecht een hekel aan ze heb.
Die slakkenvreters zijn echt wat ze eten en hun Multivlaai rijdt op kruipolie. Bij een verkeerslicht hebben ze ene half uur nodig om te realiseren dat groen betekent dat je door mag rijden en als er 100 meter verderop een zebrapad ligt, waar niemand in de buurt is, gaan ze ineens vol in de remmen...
.
Er zat nog een auto tussen en op een tachtigkilometerweg met verkeer dat de andere kant op gaat, ga ik niet inhalenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:44 schreef MPG het volgende:
[..]
In-ha-len.
Of: Groot Licht.
Of: Toe-ter.
Trevquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:47 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
![]()
Gelukkig morgen een andere baas
Hey MPGquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Trev.
Andere baas? Andere baan? Of andere chef?
Ben je aangenomen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:47 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
![]()
Gelukkig morgen een andere baas
Hey Marijkequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Panda, wat balen zeg meis!Knuf!
[..]
Ben je aangenomen?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey MPG![]()
Het is maar hoe je het bekijktmorgen mijn pa helpen met het plaatsen van glas in de serre
Ah, Klussen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey MPG![]()
Het is maar hoe je het bekijktmorgen mijn pa helpen met het plaatsen van glas in de serre
Ik las het te laat jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas niet, net een mailtje gehad van dat ze voor een andere gaanmaar een andere baas hierom
:
[..]
Welnee man. De echte mentaliteitsverandering bereik je door ze van achteren heel langzaam een gesloten overweg op te duwenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:44 schreef MPG het volgende:
[..]
In-ha-len.
Of: Groot Licht.
Of: Toe-ter.
Ik zie bonus puntenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee man. De echte mentaliteitsverandering bereik je door ze van achteren heel langzaam een gesloten overweg op te duwen
Ka-Ching!quote:
Daar komt het wel op neerquote:
Helaas niet echt iets specifieksquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik las het te laat jaBalen hoor... Hebben ze ook een reden gegeven? Dan weet je of je evt bij een volgende sollicitatie ergens aan moet denken oid
Al-al-alweer alweer een prijs!quote:
Dan vraag je daar toch naar?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer
[..]
Helaas niet echt iets specifiekshet was gewoon weer een standaard mailtje
http://members.home.nl/m.vonk/kermisgeluiden.htmlquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Al-al-alweer alweer een prijs!
Is een goede optie, ik vind het ook jammer maar nu niks meer aan te doenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan vraag je daar toch naar?Maar wel balen hoor
![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:01 schreef MPG het volgende:
[..]
http://members.home.nl/m.vonk/kermisgeluiden.html
Natuurlijk weet ik datquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij weet wat ik bedoel
Maar daar zit ie niet tussen
Dat zie ik hier dus ook met enige regelmaat bij de container van mijn C1000... Is altijd een oude man, en ik krijg daar dan een beetje een triest gevoel bij omdat ik denk dat ie dat nodig heeftquote:
Loopt het al storm ja?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
altijd lastig de eerste werkdag
Boeiend ook. Weggegooid is afstand van gedaanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zie ik hier dus ook met enige regelmaat bij de container van mijn C1000... Is altijd een oude man, en ik krijg daar dan een beetje een triest gevoel bij omdat ik denk dat ie dat nodig heeftMaar ik zie hier regelmatig ook andere mensen shoppen uit de container
Mij maakt het in principe niet uit, ik vind het alleen zo sneu voor die oude man...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend ook. Weggegooid is afstand van gedaan
gelukkig welquote:
Ja dat welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mij maakt het in principe niet uit, ik vind het alleen zo sneu voor die oude man...
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Al-al-alweer alweer een prijs!
Ja, ik weet me dan ook niet echt een houding te geven hoor... Blijft lastig zulke dingenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat welIk krijg altijd eengevoel van plaatsvervangende schaamte bij zulke mensen. Meetal negeer ik ze gewoon, maar daar voel ik me dan ook weer niet helemaal lekker over
Ik liep weleens langs een straatmuzikante toen ik op weg was naar een examen. Toen beloofde ik mezelf "Als ik het haal krijgt zij 2 euro op de terugweg"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik weet me dan ook niet echt een houding te geven hoor... Blijft lastig zulke dingen
Ik geef alleen mensen die straatkranten verkopen iets. Straatmuzikanten vind ik persoonlijk erg irritant... Alleen als het echt iets leuks is, zoals die groepen muzikanten met panfluit etc. Die kunnen ook echt iets.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik liep weleens langs een straatmuzikante toen ik op weg was naar een examen. Toen beloofde ik mezelf "Als ik het haal krijgt zij 2 euro op de terugweg"En aldus geschiedde
Wacht ff... Die panfluiters zijn toch juist die lui met die enorme versterkers enzo? En die complete cd-winkel erbij? Die stiekem met een bandje meefluitenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geef alleen mensen die straatkranten verkopen iets. Straatmuzikanten vind ik persoonlijk erg irritant... Alleen als het echt iets leuks is, zoals die groepen muzikanten met panfluit etc. Die kunnen ook echt iets.
Oh staan die Peruanen nu bij jullie? Hebben jarenlang op Hoog Catharijne gewoondquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Wacht ff... Die panfluiters zijn toch juist die lui met die enorme versterkers enzo? En die complete cd-winkel erbij? Die stiekem met een bandje meefluiten?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |