Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik ben aan het afkicken van MENquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:14 schreef MPG het volgende:
GF zweert MEN af en is meteen weer op dreef.
ik ben nog niet zo ergquote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 16:07 uur
01. 037 Dr_Flash
02. 032 TJDoornbos
03. 032 Marijkezwolle
04. 028 Panda72
05. 018 goldfinger1963
06. 013 AnalPirateOfTheCarribean
07. 011 Fha
08. 009 OA
09. 007 MPG
10. 007 Solique
11. 006 Muck
12. 003 DaMart
13. 003 Giertje
14. 003 Kuukske
15. 002 sararaats
16. 001 LovelyLady
17. 001 Trevland
Nee, het is wel weer te zien wie er geen kut te doen heeft op zijn werkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
even de tussenstand![]()
[..]
ik ben nog niet zo erg
iddquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, het is wel weer te zien wie er geen kut te doen heeft op zijn werk.
He, mijn posts van vannacht tellen ook mee, en toen kon ik niet slapen jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
even de tussenstand![]()
[..]
ik ben nog niet zo erg
Lovelyquote:
die van mij tellen ook altijd meequote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, mijn posts van vannacht tellen ook mee, en toen kon ik niet slapen ja
Maar wat weten we eigenlijk wel?
die had je tijdens je pauze moeten opetenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:25 schreef TJDoornbos het volgende:
terug van pauze, gewapend met een kitkat chunky white en cola
GFquote:
Ik weet dat koffie en thee erg lekker isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
He, mijn posts van vannacht tellen ook mee, en toen kon ik niet slapen ja
Maar wat weten we eigenlijk wel?
ik moet niks.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die had je tijdens je pauze moeten opeten
Nu zit ie met volle mond te praten tegen klantenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die had je tijdens je pauze moeten opeten
Ja, maar jij bent 's nachts wakker voor je beroep, da's andersquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die van mij tellen ook altijd mee![]()
hoe we koffie en thee moeten drinken
niet alleen voor me beroepquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent 's nachts wakker voor je beroep, da's anders![]()
Aha
je bent de Koffie Masterquote:
Is beter dan de hijger uithangen en vunzige taal uit te slaan naar klantenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu zit ie met volle mond te praten tegen klanten.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is beter dan de hijger uithangen en vunzige taal uit te slaan naar klanten
Kan soms ook wel eens leuk zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik had laatst een hijger aan de deur
Ik heb zo'n "ik koop niet aan de deur sticker", daardoor is het aantal deurhijgers drastisch afgenomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
nee hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
Oeh dat doen de dames van lichte zeden ook vaakquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat ga je eten?quote:
Makkelijkquote:
Kroketjes, frikandellen en pastasaladequote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Makkelijk
Ik heb echt ook nergens zin in, de jongens willen frikandellen en kroketjes op brood![]()
Ik heb nog een restje pastasalade over van gister, denk dat ik dat wel op maak
Doe mij zulks een collega!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Kroketjes, frikandellen en pastasalade![]()
Vanavond doe ik ook lekker makkelijk, collega heeft roti gemaakt en is zo lief geweest om ook mij van een portie van haar zalige kookkunsten te voorzien.
Ja ze is heel lief. Vond dat ik goed moet eten en voor mijzelf moet zorgen(alsof ik afval/ziek word als ik een avondje niet eet hihi). Ik heb niet zoveel zin om te koken sinds dat ik gehoord heb over mijn nichtje en gisteravond werd ik ook nog laat gebeld dat mijn tante een beroerte heeft gehad.quote:
Flesquote:
Rotiquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Kroketjes, frikandellen en pastasalade![]()
Vanavond doe ik ook lekker makkelijk, collega heeft roti gemaakt en is zo lief geweest om ook mij van een portie van haar zalige kookkunsten te voorzien.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
Oeh roti is ook lekker![]()
Panda, het zit niet mee in je familiezo krijg je nogal een hoop op je bordje
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is zo Lovely maar er zijn meer mensen die wat op heel wat op hun bordje krijgen tijdens hun leven. Ik blijf positief. Tenminste dat probeer ik er vloeien heel wat tranen. Maar gelukkig heb ik genoeg lieve mensen om mij heen aan wie ik steun heb. Mijn lieve enorm sterke oma die heel wat verdriet te verwerken heeft zegt altijd ook deze beproeving zal voorbij gaan.
Awww, het lijkt wel alsof alles tegelijk komt zeg!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ze is heel lief. Vond dat ik goed moet eten en voor mijzelf moet zorgen(alsof ik afval/ziek word als ik een avondje niet eet hihi). Ik heb niet zoveel zin om te koken sinds dat ik gehoord heb over mijn nichtje en gisteravond werd ik ook nog laat gebeld dat mijn tante een beroerte heeft gehad.
Dank jequote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]gefeliciteerd met je 6000ste post Panda
![]()
Ik zal zeker om mijzelf denken hoor dank je wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Awww, het lijkt wel alsof alles tegelijk komt zeg!![]()
Maar ik moet je collega wel gelijk geven! Pas goed op jezelf!
*knuffel*quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ze is heel lief. Vond dat ik goed moet eten en voor mijzelf moet zorgen(alsof ik afval/ziek word als ik een avondje niet eet hihi). Ik heb niet zoveel zin om te koken sinds dat ik gehoord heb over mijn nichtje en gisteravond werd ik ook nog laat gebeld dat mijn tante een beroerte heeft gehad.
dank je wel voor de knuffelquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*knuffel*
getverdemme zeg, het is wel even raak bij jou he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |