Ze staan overalquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh staan die Peruanen nu bij jullie? Hebben jarenlang op Hoog Catharijne gewoond
Fhaquote:
Alleen een beetje jammer als het bandje nog doorloopt, terwijl ze zelf gestopt zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, die peruanen wonen niet hier gelukkigMaar die zijn soms wel tof
Is dat het hier niet?quote:
Doe Henry (zonder seksclub) de groetenquote:
Mwoa ging wel. Paar uurtjes op kantoor dorgebracht en weer naar huis gekomenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dag Dr. FlashFijne dag gehad vandaag?
Ja hoor fijne dag gehad, autorijden ging wat minderquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa ging wel. Paar uurtjes op kantoor dorgebracht en weer naar huis gekomenEn u?
Mwa, volgende keer wat beter je best doen dusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor fijne dag gehad, autorijden ging wat minderMaar verder prima dagje... vooral erg lui
Jammer dat het autorijden wat minder ging, maar dat had ik ook vroeger toen ik rijles had. Volgende keer gaat het gewoon weer prima.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor fijne dag gehad, autorijden ging wat minderMaar verder prima dagje... vooral erg lui
Dank je wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Panda![]()
Natuurlijk ook mijn medeleven met alle ellende die je over je heen krijgt hoor, ik wist ff niks zinnigers te zeggen vanmiddag![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwa, volgende keer wat beter je best doen dus
Ik kon er wel om lachen, twas weer effe wennen, 1 week niet gereden en de 2weken daarvoor in een andere autoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:21 schreef Panda72 het volgende:
Jammer dat het autorijden wat minder ging, maar dat had ik ook vroeger toen ik rijles had. Volgende keer gaat het gewoon weer prima.Lui zijn is lekker en lui zijn mag.
Oeh, dat is altijd leuk jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik kon er wel om lachen, twas weer effe wennen, 1 week niet gereden en de 2weken daarvoor in een andere auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |