Waarom denk je dan dat het van de kat komt?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Raar hoe dat werkt heh.. Ik had al ruim 7 jaar de vorige kat en ineens werd ik super allergisch voor haar. Ik kwam thuis een dag en ik kon niet meer ademen door alle kattenharen terwijl de dag er voor toen ik weg was gegaan, er nog niks aan de hand was
Omdat ik haar ook niet meer kon aaien, dan kreeg ik blaren op mijn handen en uitslag over de rest van mijn lijfquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat het van de kat komt?
Fha meisjequote:
Ja stilquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fha meisje![]()
Hoe is het daar?
quote:
Buuh... wanneer komt ie weer terug? En zie ik em weer volgende week?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja stilHenry zonder seksclub is weer richting Groningen want hij moet werken vannacht. Bleg! Maar vanavond komt nog een vriend langs dus jeeej
En verder gaat goed
Zo maar even tosti maken ofzo
![]()
En daar? Hoe is je been?
das kutquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:06 schreef Giertje het volgende:
verdomme mijn brilpoot is afgebroken
Oeh, niet handig... Even naar je opticien gaan, die kunnen vaak een los pootje voor je bestellenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:06 schreef Giertje het volgende:
Ik zie hem zaterdag avond weerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Buuh... wanneer komt ie weer terug? En zie ik em weer volgende week?
TostiLekker hoor
Hier alles okeeHeb misschien een "stageplek" geregeld voor de komende 2 maanden
En m'n been gaat steeds beter, heb meer last van de antibiotica dan m'n been
![]()
Hoe krijg je dat nou voor elkaar?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:06 schreef Giertje het volgende:
Goed idee, ik ga even een bakkie halen.quote:
Oh, maar eventjes dusquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zie hem zaterdag avond weerWat dat betreft niks te klagen, maar die stilte.. pff
Hij is er volgende week ook ja als het goed is
Kan hij mooi thee zetten voor ons
![]()
Oeh tofWaar is de "stage" dan? En fijn van die antibiotica
Nouja, als je been maar beter word en niet erger dan moet je maar even doorbijten enzo
![]()
[..]
Hoe krijg je dat nou voor elkaar?
hij viel op de grond en toen wassie kapotquote:
ben er net geweest ze gaan kijken of ze et maken kunnen voor kwart over 4quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, niet handig... Even naar je opticien gaan, die kunnen vaak een los pootje voor je bestellen
Haha ja inderdaadquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh, maar eventjes dusKan Bolle weer op z'n plek slapen
Vertel ik je volgende week welVind dat net iets te veel info voor on zhe interwebs
Ja, precies
Fhaquote:
helemaal om wakker te wordenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga even een bakkie halen.
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben er net geweest ze gaan kijken of ze et maken kunnen voor kwart over 4
Hihihi Bollequote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Haha ja inderdaadAl heeft ie de stoel als nieuwe troon bestempeld geloof ik
Maar ach, tegen de tijd dat ik eten ga maken dan komt hij vast weer aandacht geven (heel spontaan hoe dat werkt
) en dan klem ik hem gewoon vast zodat hij niet meer weg kan
Fijn jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hihihi Bolle
En ik kwam net tot de ontdekking dat stomme Chinezen mijn gmail account hebben misbruikt voor spamDus nu al m'n wachtwoorden weer eens veranderen... wat een werk altijd
Jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Fijn jaIk moest van school weer alle wachtwoorden veranderen omdat ze anders zouden verlopen, maar vet fucking irritant, dat klote systeem houdt bij welke je al een keer gebruikt hebt dus ik moet weer echt iets nieuws verzinnen en ik weet dus nu al dat ik het ga vergeten
Oef dat zou helemaal fijn zijn geweest jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
JaAnnoying!
Al ben ik wel blij dat ze niet zo slim geweest zijn om m'n paypal wachtwoord op te vragen oid en dan op mijn kosten te gaan shoppenThem schmuck Chinese people
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |