quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet ze.
Godverdegodverdegodver /mad .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* MPG gaat wachtwoorden aanpassen.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Met /mad bedoelde je:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Godverdegodverdegodver /mad .
* MPG gaat wachtwoorden aanpassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WEER een nieuwe man in je leven. Straatmadelief.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met /mad bedoelde je: [ afbeelding ] ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Heyquote:
Hoi STquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:06 schreef suikertaartje het volgende:
Weekend![]()
Dag lieve snoetjes, hoe is het hier?
Oehquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Hey![]()
Begin eten te ruiken, gaat genieten worden zo.
Jeuj voor weekendquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoi ST![]()
Ik heb nu ook weekend. Nouja, tot zaterdag dan.
Waarom zouden we de voordeur niet uit kunnen komenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jeuj voor weekend![]()
Nu nog zien dat we de voordeur uit kunnen komen zodat we er ook van kunnen genieten![]()
Da's niet goed hè!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer anderhalf uur geslapen
![]()
En maar malen vannacht
Mijn ma, Indonesische rijstschotel, maar niet normaal wat zit ik vol. Even een uur niets doen.quote:
Sinds wanneer ben jij een groen monster?quote:
Klinkt goed, behalve dat super vol zitten danquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn ma, Indonesische rijstschotel, maar niet normaal wat zit ik vol. Even een uur niets doen.
Ochquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een groen monster?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |