quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:19 schreef Japsnars het volgende:
Het is ook nooit goed, verander de TT hier maar in:
Småland
[KLB SC #3115] Småland
Ja, en?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:17 schreef Mozy het volgende:
JE BENT VERGETEN KLB SC IN DE TITEL TE ZETTEN
Ik wil hem graag onvindbaar houden voor Lamon.quote:
Is verplicht.quote:
Jij bent niet volledig ontwikkelt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:18 schreef wolvendagen het volgende:
De OP bestond eerst uit "d". Nu uit een plaatje van een niet volledig ontwikkelt meisje. Wat is je klacht? Het meisje of Småland?
Klopt, mijn borsten groeien nog steeds.quote:
Ik had het over je hersencapaciteit, die is blijven hangen toen je nog een jaar of 2 was.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Klopt, mijn borsten groeien nog steeds.
Nog steeds?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Klopt, mijn borsten groeien nog steeds.
Wat probeer je nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik had het over je hersencapaciteit, die is blijven hangen toen je nog een jaar of 2 was.
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik wil hem graag onvindbaar houden voor Lamon.![]()
Dat deed ik niet. Ik vroeg mijzelf alleen af wat dat niet ontwikkelde meisje te maken heeft met Småland.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je moet niet gemeen praten over verstandelijk gehandicapte meisjes.
Ja leuk. Alle autisten die nooit buiten de SC komen zitten nu te stressen in afwachting op een nieuwe SC en alle normale mensen denken dat dit een normaal topic is.quote:
Ik weet het niet, doe me alsjeblieft geen pijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat deed ik niet. Ik vroeg mijzelf alleen af wat dat niet ontwikkelde meisje te maken heeft met Småland.
Imma hurt you. Real bad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, doe me alsjeblieft geen pijn.
Sorry, het was maar een foutje. Fouten zijn menselijk, weet je.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja leuk. Alle autisten die nooit buiten de SC komen zitten nu te stressen in afwachting op een nieuwe SC en alle normale mensen denken dat dit een normaal topic is.
WAT?! IK POSTTE IN DE SC??!quote:
Ik ga een filmpje kijken wat Maisnon heeft gepost. Omdat ik wil weten of het romantisch is ofzoquote:
Haha daar gaat je emage.quote:
Ja. Voel je je nu leeg? Wil je nu een trein koppen?quote:
Ik heb er alvast eentje in mijn UI, als je die wil lenen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Voel je je nu leeg? Wil je nu een trein koppen?
Grootspraak. Schattig meisje.quote:
Mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Voel je je nu leeg? Wil je nu een trein koppen?
Neemt niet weg dat ik je geen pijn kan doen. Ik heb nagels en stuff.quote:
Nee, hier e-rapen we gewoon.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gaan liefdesverzoeken tegenwoordig zo?
Ja maar WIL je dat wel?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:24 schreef Japsnars het volgende:
Kijk jongens, door mij hebben we allemaal nieuwelingen in de SC.
Het eerste dat ik zou breken bij je.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik je geen pijn kan doen. Ik heb nagels en stuff.
Ze zijn allemaal welkom.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:24 schreef Japsnars het volgende:
Kijk jongens, door mij hebben we allemaal nieuwelingen in de SC.
HAHAHAHAHAHAH DIE PICCA VAN LAMON.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:25 schreef Japsnars het volgende:
Dude, zoek eens op google images naar:
Welcome slowchat
Dan moet je gewoon niet meer naar de macdonald's gaan.quote:
't Is dat je een meisje bent...quote:
Wij hebben liefde voor iedereen.quote:
Wat ben jij een loser zegquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAH DIE PICCA VAN LAMON.
Ik ben blij met jou. Soort van lopende wikipediaquote:
Als ik het maar niet was. Ik blijf graag anoniem voor zover dat nog mogelijk is.quote:
Omdat je vond dat ik te ver weg woon. In liefde bestaat er geen afstand.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Waarom dieniet haten man...
OH JA JULLIE ZIJN NERDSquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat ben jij een loser zeg![]()
![]()
LOSER!
NERD!
![]()
SUKKELS
![]()
quote:
ik ben al heul lang niet meer geweestquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon niet meer naar de macdonald's gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dan? Vind je me niet lief en schattig en zo?quote:
quote:
Mwoah...quote:
quote:
Oh ontmaskeringen? Nee dat niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ik het maar niet was. Ik blijf graag anoniem voor zover dat nog mogelijk is.![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben al heul lang niet meer geweestEn toen heb je maar een Big Big Big Mac Menu genomen? Die waar je maanden erna niet meer hoeft te eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet dan? Vind je me niet lief en schattig en zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
DAT JUH WEET WIE ICK BEN WIL NIEJ ZEGGE DAT JUH MUH KENT!!1!quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee.Hm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Geen pics van jezelf posten, aandachtssletje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'Als je nu de SC verlaat maak je kans op een hete nacht met mij! '
Ik zou het risico niet nemen nu te blijven.
quarter pounder (geen menu) en een mckroketquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En toen heb je maar een Big Big Big Mac Menu genomen? Die waar je maanden erna niet meer hoeft te eten.
Ik zie geen picquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Geen pics van jezelf posten, aandachtssletje.
Ja, daar ga je de fout in he.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
quarter pounder (geen menu) en een mckroket
Valt dat even tegenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ga een filmpje kijken wat Maisnon heeft gepost. Omdat ik wil weten of het romantisch is ofzo
Nee. Omdat je geen cheeseburger met zoetzure saus nam.quote:
In MUZ is er een topic over iemand die nieuwe versterkers wil kopen, maar niet weet welke! SNEL GA KIJKEN!quote:
Het is een slowchat, wat had je dan verwacht.quote:
Maar als er een hele grote meteoriet op de aarde "valt" dan valt ie toch niet echt en botst ie er meer tegen aan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef Lamon. het volgende:
Haha, een foto, hahahahah!
Humor, nee ik ben niet geestelijk gehandicapt, ik moet lachen om een foto en mensen die wel Nederlands kunnen praten, hahahah, K******, hahaha...
Laat er snel een hele grote meteoriet op aarde vallen..
Japsnars z'n missie is ook mislukt zie ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef Lamon. het volgende:
Humor, nee ik ben niet geestelijk gehandicapt, ik moet lachen om een foto en mensen die wel Nederlands kunnen praten, hahahah, K******, hahaha...
hebben ze dat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Omdat je geen cheeseburger met zoetzure saus nam.
GAAN WE GALGJE DOEN!!!?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef Lamon. het volgende:
Voel je je gekwetst?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef Lamon. het volgende:
Wd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is een slowchat, wat had je dan verwacht.
Die kleur blond, is precies wat ik moet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef MiVer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die kleur blond, is precies wat ik moet.
Maar dat zwarte is ook wel geil.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die kleur blond, is precies wat ik moet.
Je penis nam controle.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:33 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd van een klasgenote van dik 5 jaar terug, waar kwam dat vandaan.
Dat heb ik al gehad. Dan zie je een blonde uitgroei.quote:
Ik had heul geen SC verwacht toen ik in dit topic postte.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is een slowchat, wat had je dan verwacht.
Dromen zijn altijd vaag. Laatste droomde ik dat ik met een vriendin van me ging trouwen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:33 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd van een klasgenote van dik 5 jaar terug, waar kwam dat vandaan.
Nee. Ik vind het eng dat ik bijna geen mensen meer meemaak die een IQ boven de 120 hebben en een heel erg dom gevoel voor humor hebben.quote:
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef Lamon. het volgende:
Wij ook niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:34 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik had heul geen SC verwacht toen ik in dit topic postte.
Volledig mee eensquote:
Lees post van Chai, hieronder.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het eng dat ik bijna geen mensen meer meemaak die een IQ boven de 120 hebben en een heel erg dom gevoel voor humor hebben.
Humor is een kunst, en het wordt hier op minutenbasis vreselijk verkracht.
Zie je niks van als je onder mij... nee toch maar niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat heb ik al gehad. Dan zie je een blonde uitgroei.
Schat Mozy's IQ eens. Blijkbaar kun jij dat op basis van een SC.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het eng dat ik bijna geen mensen meer meemaak die een IQ boven de 120 hebben en een heel erg dom gevoel voor humor hebben.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zie je niks van als je onder mij... nee toch maar niet.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hij doet ons na.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?
Mensen jullie moeten me echt bijpraten af en toe, ik heb moeite om mee te komen.
Daar heeft ie een speciale weegschaal voor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Schat Mozy's IQ eens. Blijkbaar kun jij dat op basis van een SC.
Haha.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar heeft ie een speciale weegschaal voor.
Dan zou het vies zijn, als je losse flodders schiet, komt er nog wel zaad uit je lul, alleen het zwemt niet.quote:
Niet zo flauw doen Bobby. Ik ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar heeft ie een speciale weegschaal voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef sinadO het volgende:
Maar ik vind het plaatje in de OP werkelijk zeer treffend gekozen. Weerspiegelt heel mooi de inhoud en het niveau van het topic.
Jij bent geestelijk echt 16 of zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad als een soort waarschuwing voor iedere nietsvermoedende 'normale' Fok!ker die hier binnenvalt.quote:
Zit ze foto's van haar kont te sturen?quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kleur daarentegen.
http://forum.fok.nl/user/history/224250quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef sinadO het volgende:
Maar ik vind het plaatje in de OP werkelijk zeer treffend gekozen. Weerspiegelt heel mooi de inhoud en het niveau van het topic.
Daar zou ie niet van schrikken, eerder vieze dromen krijgen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zit ze foto's van haar kont te sturen?
Interpretatie is ook kunst.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Da's toch gewoon stof/gruis?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kleur daarentegen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent geestelijk echt 16 of zo.
Ja. Maar de kleur is daardoor niet minder lelijk.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"OEEEEEEEEEEH. HARSH"
OH NOES! Wat razend origineel en knap van jou!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/224250
Nee, een beetje te gokken waar ik woon.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zit ze foto's van haar kont te sturen?
Ik denk nu aan diarree.....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daar zou ie niet van schrikken, eerder vieze dromen krijgen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:42 schreef sinadO het volgende:
[..]
OH NOES! Wat razend origineel en knap van jou!
Ja, want poepen telt ook als anale sex.quote:
Ik ben thuis.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:43 schreef Salatrel het volgende:
Lamon is druk in de weer met zijn telraam
Niets gokken, onderzoek.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, een beetje te gokken waar ik woon.Ze komt akelig dichtbij.
Vent ga fappen op je buizenversterkers en door elven gesmede kabeltjes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:43 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja, want poepen telt ook als anale sex.
"Dat hoef ik echt niet te weten, hoor."quote:
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:43 schreef Salatrel het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:42 schreef sinadO het volgende:
[..]
OH NOES! Wat razend origineel en knap van jou!
En nu weerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vent ga fappen op je buizenversterkers en door elven gesmede kabeltjes.
He bah nee dan moet ik ze weer schoonmaken met speciaal audiofiel-verantwoord reinigininingingsmiddelspul.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vent ga fappen op je buizenversterkers en door elven gesmede kabeltjes.
Gast. Mijn cola. Wat doe je.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:43 schreef Salatrel het volgende:
Ik PM je wel even.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb mijn regio ooit naar jou gePMd. Onderzoek my ass.
Zie OP...quote:
Hij is SC-prins, weet waar je aan begint man.quote:
Kom op Lamon, doe je best eens. En gok op basis van mijn post gedrag, mijn IQ. neem wel mogelijkheid dat ik troll enzo in rekening.quote:
Och jezus nog aan toe...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is SC-prins, weet waar je aan begint man.
quote:
Voor je het weet heeft hij je moeder en je zusje gehosseld. Je bent waarschijnlijk nu al te laat om dat nog tegen te gaan.quote:
Wedden dat hij die van iedereen lager gokt dan dat aap Sandy scoorde.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kom op Lamon, doe je best eens. En gok op basis van mijn post gedrag, mijn IQ. neem wel mogelijkheid dat ik troll enzo in rekening.
Jij al een hete beeb aan de haak geslagen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Dat hoef ik echt niet te weten, hoor."
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wedden dat hij die van iedereen lager gokt dan dat aap Sandy scoorde.
Heb ik een zusje?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Voor je het weet heeft hij je moeder en je zusje gehosseld. Je bent waarschijnlijk nu al te laat om dat nog tegen te gaan.
Daar het gemiddelde op een IQ van 100 ligt en een havo'er vaak al minstens 100 heeft, zou ik zeggen: 90.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kom op Lamon, doe je best eens. En gok op basis van mijn post gedrag, mijn IQ. neem wel mogelijkheid dat ik troll enzo in rekening.
Ik heb het te druk met m'n studie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij al een hete beeb aan de haak geslagen?
Japsnars zegt 90 op basis van opleidings niveau. Nu lamon nog.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar het gemiddelde op een IQ van 100 ligt en een havo'er vaak al minstens 100 heeft, zou ik zeggen: 90.
Dat weet ik, ik ben officieel getest en shit toen ik 14,5 was. met zo'n mens tegen over mij die mij in de gaten hield.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:52 schreef Japsnars het volgende:
Oh en online IQ-tests zijn voor mij geen degelijk bewijs.
Zelfs in de vakantie! Jij komt er wel hoor wijfie!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb het te druk met m'n studie.
Pomtiedomdomdom...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, je moet jezelf altijd blijven ontwikkelen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zelfs in de vakantie! Jij komt er wel hoor wijfie!
Ik krijg altijd een grasvlek.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Man man man waarom ben ik altijd zo dom om in het gras te gaan liggen als ik moe ben. Nu heb ik zulke erge jeuk weer :")
Waar ga jij liggen, ik had dat 1x gehad toen ik in het gras dicht bij schol ging chillen met wat klasgenootjes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Man man man waarom ben ik altijd zo dom om in het gras te gaan liggen als ik moe ben. Nu heb ik zulke erge jeuk weer :")
Daarom postte ik het ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Dat hoef ik echt niet te weten, hoor."
DAAR GAAT HIJ OOK HEEN!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waar ga jij liggen, ik had dat 1x gehad toen ik in het gras dicht bij schol ging chillen met wat klasgenootjes.
We hadden net gejogd toch. Dus na de tijd ging ik gewoon languit in het gras liggen want mijn hoofd bonstequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waar ga jij liggen, ik had dat 1x gehad toen ik in het gras dicht bij schol ging chillen met wat klasgenootjes.
Gelijk heb je!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, je moet jezelf altijd blijven ontwikkelen.![]()
Hoe is het met jou en de vrouwtjes?
I know, maar ik wilde 'm alsnog flauw inkoppen.quote:
Wait, whut? Seriously?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gelijk heb je!
Ja..niet. Alhoewel ik wel een twijfelaartje in m'n hoofd heb denk ik.
Waarom heet het anders een vluggertje?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
11 minuten. Was het fijn om intiem te zijn?
Kaastosti'squote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:00 schreef BobbyB het volgende:
Eigenlijk heb ik alleen een kaastosti gemaakt, maar goed.
Je bent zelf zonde van het brood en de kaas.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Kaastosti'sZo zonde van het brood en de kaas.
Nu zijn we er toch bijna.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:01 schreef Lakitu het volgende:
Wtf is dit voor kaoloTT dandoe even TR iemand
Waarom jat je mijn grappen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent zelf zonde van het brood en de kaas.
Kaastosti met ui, of tomaat en pesto, of met ananas.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Kaastosti'sZo zonde van het brood en de kaas.
hahahaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:01 schreef Lakitu het volgende:
Geen processor in de doos.
deze TS ik dacht echt WAT
Je jat zelf mijn grappen.quote:
snel doorposten danquote:
En ja, ik fiets zo onderhand elke dag langs de edisonstraat ja.quote:
Dude. Alsof ik een bende maak.quote:
Hoppa terug.quote:
Alleen met pesto is lekker. De rest niet :$quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Kaastosti met ui, of tomaat en pesto, of met ananas.
Beter ga je een handtekening fixen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
En ja, ik fiets zo onderhand elke dag langs de edisonstraat ja.
hoppa 3quote:
Niemand luistert die kankerzooi, waarom post je het nog?quote:
Waarom zorg je niet dat je een eigen SC krijgt, dan kun je daar lekker converseren met de mensen uit je fobo.quote:
Chipsquote:
Ik wil nog niet neergestoken worden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beter ga je een handtekening fixen.
Tuut'n toch?quote:
Ik las: "Ik wil niet nog een keer neergestoken worden." En ik dacht nohhhh ben je neergestoken geweest.quote:
Tutut.quote:
Mja dunno. Denk het niet eigenlijk.quote:
Okee...quote:
Daar hebben we Japsnars al voor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:06 schreef sinadO het volgende:
Ik ga de volgende SC maken, dan kan ik de OP en de TT ook verneuken!
Nee, want dan krijg je een ban. Ik ben undercover admin.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:06 schreef sinadO het volgende:
Nee, want dan maakt iemand anders er een met de goede TT en wordt die van jou gesloten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:06 schreef sinadO het volgende:
ja want dat is met deze inderdaad ook gebeurd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, want dan maakt iemand anders er een met de goede TT en wordt die van jou gesloten.
Dit is een officiële SC, zonder officiële titel, waar the pact dus geen nut heeft.quote:
The pactquote:
We overladen jouw topic met 60 TR's.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:07 schreef sinadO het volgende:
[..]
ja want dat is met deze inderdaad ook gebeurd.
Hihi, wat lief!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja dunno. Denk het niet eigenlijk.
Zo vaak zie ik haar ook weer niet, sterker nog, amper. Maar ik zag d'r weer een keertje en opzich is het wel een leuk meisje. Ik zat vroeger met haar in de klas en toen hing ze altijd om me heen en vunzige praat terwijl ze mijn naam kreunt. Toen vond ik dat verschrikkelijk maar nu kan ik er wel om lachen. En ze flikt het nu nog steeds als ze me ziet.![]()
Het is gewoon de zomer die met m'n hoofd speelt zullen we maar zeggen.
Let maar op.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:07 schreef sinadO het volgende:
[..]
ja want dat is met deze inderdaad ook gebeurd.
Hahaha.quote:
Ja, dat herken ik. Dan vind je mensen leuker dan ze werkelijk zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja dunno. Denk het niet eigenlijk.
Zo vaak zie ik haar ook weer niet, sterker nog, amper. Maar ik zag d'r weer een keertje en opzich is het wel een leuk meisje. Ik zat vroeger met haar in de klas en toen hing ze altijd om me heen en vunzige praat terwijl ze mijn naam kreunt. Toen vond ik dat verschrikkelijk maar nu kan ik er wel om lachen. En ze flikt het nu nog steeds als ze me ziet.![]()
Het is gewoon de zomer die met m'n hoofd speelt zullen we maar zeggen.
Ja maar vrouwen he. Mozy stond vrij maar niet hoppa naar mozy he. Vrouwenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moet lachen om deze post dankzij je PI. Well done.
Is goed voor deze keer kom je er mee weg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dit is een officiële SC, zonder officiële titel, waar the pact dus geen nut heeft.
The pactquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
The pactWaar is onze woordvoerder dan?
Die distte de crew te hard, toen is hij geshredderd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
The pactWaar is onze woordvoerder dan?
Ooooh!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We overladen jouw topic met 60 TR's.
Heel hard ja.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Zoek een andere acc naam vriendje. Deze stad is te klein voor ons beiden.
OH SHI-quote:
Loco wel, maar woordvoerder...quote:
En we sluiten jou op in de kelder. Met 1 gesneden brood en een kan water.quote:
Ik wist het gewoonquote:
Vice-woordvoerder dan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wist het gewoonzei het ook expres
Jammer dat je dat niet kan eten of drinken. Je armen zitten vastgebonden en je hebt duckttape op je bakkes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En we sluiten jou op in de kelder. Met 1 gesneden brood en een kan water.
quote:
Zonde van het brood en de kaas kan water.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En we sluiten jou op in de kelder. Met 1 gesneden brood en een kan water.
Vice ben ik welquote:
Wie zei vers brood?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zonde van het brood en de kaas kan water.
Vieze issie ook al...quote:
Brood van 3 maanden terug is een hoopje schimmel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
Gewoon brood van 3 maanden terug en rioolwater vriend.
Daarom.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Brood van 3 maanden terug is een hoopje schimmel.
Ik ben je vriend niet. En ik krijg niet eens brood van 3 maanden terugquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
Gewoon brood van 3 maanden terug en rioolwater vriend.
Ik ook niet, ik vraag er altijd om. Maar meestal draaien de supermarkt mensen om en lopen ze weg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben je vriend niet. En ik krijg niet eens brood van 3 maanden terug
Gast wat pas je deze shit aan? Wil je dat ik je op kom zoeken of zo?quote:
Wie niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast wat pas je deze shit aan? Wil je dat ik je op kom zoeken of zo?
Tja...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |