quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:19 schreef Japsnars het volgende:
Het is ook nooit goed, verander de TT hier maar in:
Småland
[KLB SC #3115] Småland
Ja, en?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:17 schreef Mozy het volgende:
JE BENT VERGETEN KLB SC IN DE TITEL TE ZETTEN
Ik wil hem graag onvindbaar houden voor Lamon.quote:
Is verplicht.quote:
Jij bent niet volledig ontwikkelt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:18 schreef wolvendagen het volgende:
De OP bestond eerst uit "d". Nu uit een plaatje van een niet volledig ontwikkelt meisje. Wat is je klacht? Het meisje of Småland?
Klopt, mijn borsten groeien nog steeds.quote:
Ik had het over je hersencapaciteit, die is blijven hangen toen je nog een jaar of 2 was.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Klopt, mijn borsten groeien nog steeds.
Nog steeds?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Klopt, mijn borsten groeien nog steeds.
Wat probeer je nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik had het over je hersencapaciteit, die is blijven hangen toen je nog een jaar of 2 was.
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik wil hem graag onvindbaar houden voor Lamon.![]()
Dat deed ik niet. Ik vroeg mijzelf alleen af wat dat niet ontwikkelde meisje te maken heeft met Småland.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je moet niet gemeen praten over verstandelijk gehandicapte meisjes.
Ja leuk. Alle autisten die nooit buiten de SC komen zitten nu te stressen in afwachting op een nieuwe SC en alle normale mensen denken dat dit een normaal topic is.quote:
Ik weet het niet, doe me alsjeblieft geen pijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat deed ik niet. Ik vroeg mijzelf alleen af wat dat niet ontwikkelde meisje te maken heeft met Småland.
Imma hurt you. Real bad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, doe me alsjeblieft geen pijn.
Sorry, het was maar een foutje. Fouten zijn menselijk, weet je.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja leuk. Alle autisten die nooit buiten de SC komen zitten nu te stressen in afwachting op een nieuwe SC en alle normale mensen denken dat dit een normaal topic is.
WAT?! IK POSTTE IN DE SC??!quote:
Ik ga een filmpje kijken wat Maisnon heeft gepost. Omdat ik wil weten of het romantisch is ofzoquote:
Haha daar gaat je emage.quote:
Ja. Voel je je nu leeg? Wil je nu een trein koppen?quote:
Ik heb er alvast eentje in mijn UI, als je die wil lenen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Voel je je nu leeg? Wil je nu een trein koppen?
Grootspraak. Schattig meisje.quote:
Mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Voel je je nu leeg? Wil je nu een trein koppen?
Neemt niet weg dat ik je geen pijn kan doen. Ik heb nagels en stuff.quote:
Nee, hier e-rapen we gewoon.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gaan liefdesverzoeken tegenwoordig zo?
Ja maar WIL je dat wel?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:24 schreef Japsnars het volgende:
Kijk jongens, door mij hebben we allemaal nieuwelingen in de SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |