Okee...quote:
Daar hebben we Japsnars al voor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:06 schreef sinadO het volgende:
Ik ga de volgende SC maken, dan kan ik de OP en de TT ook verneuken!
Nee, want dan krijg je een ban. Ik ben undercover admin.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:06 schreef sinadO het volgende:
Nee, want dan maakt iemand anders er een met de goede TT en wordt die van jou gesloten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:06 schreef sinadO het volgende:
ja want dat is met deze inderdaad ook gebeurd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, want dan maakt iemand anders er een met de goede TT en wordt die van jou gesloten.
Dit is een officiële SC, zonder officiële titel, waar the pact dus geen nut heeft.quote:
The pactquote:
We overladen jouw topic met 60 TR's.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:07 schreef sinadO het volgende:
[..]
ja want dat is met deze inderdaad ook gebeurd.
Hihi, wat lief!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja dunno. Denk het niet eigenlijk.
Zo vaak zie ik haar ook weer niet, sterker nog, amper. Maar ik zag d'r weer een keertje en opzich is het wel een leuk meisje. Ik zat vroeger met haar in de klas en toen hing ze altijd om me heen en vunzige praat terwijl ze mijn naam kreunt. Toen vond ik dat verschrikkelijk maar nu kan ik er wel om lachen. En ze flikt het nu nog steeds als ze me ziet.![]()
Het is gewoon de zomer die met m'n hoofd speelt zullen we maar zeggen.
Let maar op.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:07 schreef sinadO het volgende:
[..]
ja want dat is met deze inderdaad ook gebeurd.
Hahaha.quote:
Ja, dat herken ik. Dan vind je mensen leuker dan ze werkelijk zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja dunno. Denk het niet eigenlijk.
Zo vaak zie ik haar ook weer niet, sterker nog, amper. Maar ik zag d'r weer een keertje en opzich is het wel een leuk meisje. Ik zat vroeger met haar in de klas en toen hing ze altijd om me heen en vunzige praat terwijl ze mijn naam kreunt. Toen vond ik dat verschrikkelijk maar nu kan ik er wel om lachen. En ze flikt het nu nog steeds als ze me ziet.![]()
Het is gewoon de zomer die met m'n hoofd speelt zullen we maar zeggen.
Ja maar vrouwen he. Mozy stond vrij maar niet hoppa naar mozy he. Vrouwenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moet lachen om deze post dankzij je PI. Well done.
Is goed voor deze keer kom je er mee weg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dit is een officiële SC, zonder officiële titel, waar the pact dus geen nut heeft.
The pactquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
The pactWaar is onze woordvoerder dan?
Die distte de crew te hard, toen is hij geshredderd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
The pactWaar is onze woordvoerder dan?
Ooooh!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We overladen jouw topic met 60 TR's.
Heel hard ja.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Zoek een andere acc naam vriendje. Deze stad is te klein voor ons beiden.
OH SHI-quote:
Loco wel, maar woordvoerder...quote:
En we sluiten jou op in de kelder. Met 1 gesneden brood en een kan water.quote:
Ik wist het gewoonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |