Ik krijg altijd een grasvlek.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Man man man waarom ben ik altijd zo dom om in het gras te gaan liggen als ik moe ben. Nu heb ik zulke erge jeuk weer :")
Waar ga jij liggen, ik had dat 1x gehad toen ik in het gras dicht bij schol ging chillen met wat klasgenootjes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Man man man waarom ben ik altijd zo dom om in het gras te gaan liggen als ik moe ben. Nu heb ik zulke erge jeuk weer :")
Daarom postte ik het ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Dat hoef ik echt niet te weten, hoor."
DAAR GAAT HIJ OOK HEEN!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waar ga jij liggen, ik had dat 1x gehad toen ik in het gras dicht bij schol ging chillen met wat klasgenootjes.
We hadden net gejogd toch. Dus na de tijd ging ik gewoon languit in het gras liggen want mijn hoofd bonstequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waar ga jij liggen, ik had dat 1x gehad toen ik in het gras dicht bij schol ging chillen met wat klasgenootjes.
Gelijk heb je!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, je moet jezelf altijd blijven ontwikkelen.![]()
Hoe is het met jou en de vrouwtjes?
I know, maar ik wilde 'm alsnog flauw inkoppen.quote:
Wait, whut? Seriously?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gelijk heb je!
Ja..niet. Alhoewel ik wel een twijfelaartje in m'n hoofd heb denk ik.
Waarom heet het anders een vluggertje?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
11 minuten. Was het fijn om intiem te zijn?
Kaastosti'squote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:00 schreef BobbyB het volgende:
Eigenlijk heb ik alleen een kaastosti gemaakt, maar goed.
Je bent zelf zonde van het brood en de kaas.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Kaastosti'sZo zonde van het brood en de kaas.
Nu zijn we er toch bijna.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:01 schreef Lakitu het volgende:
Wtf is dit voor kaoloTT dandoe even TR iemand
Waarom jat je mijn grappen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent zelf zonde van het brood en de kaas.
Kaastosti met ui, of tomaat en pesto, of met ananas.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Kaastosti'sZo zonde van het brood en de kaas.
hahahaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:01 schreef Lakitu het volgende:
Geen processor in de doos.
deze TS ik dacht echt WAT
Je jat zelf mijn grappen.quote:
snel doorposten danquote:
En ja, ik fiets zo onderhand elke dag langs de edisonstraat ja.quote:
Dude. Alsof ik een bende maak.quote:
Hoppa terug.quote:
Alleen met pesto is lekker. De rest niet :$quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Kaastosti met ui, of tomaat en pesto, of met ananas.
Beter ga je een handtekening fixen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
En ja, ik fiets zo onderhand elke dag langs de edisonstraat ja.
hoppa 3quote:
Niemand luistert die kankerzooi, waarom post je het nog?quote:
Waarom zorg je niet dat je een eigen SC krijgt, dan kun je daar lekker converseren met de mensen uit je fobo.quote:
Chipsquote:
Ik wil nog niet neergestoken worden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beter ga je een handtekening fixen.
Tuut'n toch?quote:
Ik las: "Ik wil niet nog een keer neergestoken worden." En ik dacht nohhhh ben je neergestoken geweest.quote:
Tutut.quote:
Mja dunno. Denk het niet eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |