Maar dat zwarte is ook wel geil.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die kleur blond, is precies wat ik moet.
Je penis nam controle.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:33 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd van een klasgenote van dik 5 jaar terug, waar kwam dat vandaan.
Dat heb ik al gehad. Dan zie je een blonde uitgroei.quote:
Ik had heul geen SC verwacht toen ik in dit topic postte.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is een slowchat, wat had je dan verwacht.
Dromen zijn altijd vaag. Laatste droomde ik dat ik met een vriendin van me ging trouwen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:33 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd van een klasgenote van dik 5 jaar terug, waar kwam dat vandaan.
Nee. Ik vind het eng dat ik bijna geen mensen meer meemaak die een IQ boven de 120 hebben en een heel erg dom gevoel voor humor hebben.quote:
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef Lamon. het volgende:
Haha, een foto, hahahahah!
Humor, nee ik ben niet geestelijk gehandicapt, ik moet lachen om een foto en mensen die wel Nederlands kunnen praten, hahahah, K******, hahaha...
Laat er snel een hele grote meteoriet op aarde vallen..
Wij ook niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:34 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik had heul geen SC verwacht toen ik in dit topic postte.
Volledig mee eensquote:
Lees post van Chai, hieronder.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het eng dat ik bijna geen mensen meer meemaak die een IQ boven de 120 hebben en een heel erg dom gevoel voor humor hebben.
Humor is een kunst, en het wordt hier op minutenbasis vreselijk verkracht.
Zie je niks van als je onder mij... nee toch maar niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat heb ik al gehad. Dan zie je een blonde uitgroei.
Schat Mozy's IQ eens. Blijkbaar kun jij dat op basis van een SC.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het eng dat ik bijna geen mensen meer meemaak die een IQ boven de 120 hebben en een heel erg dom gevoel voor humor hebben.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zie je niks van als je onder mij... nee toch maar niet.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hij doet ons na.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?
Mensen jullie moeten me echt bijpraten af en toe, ik heb moeite om mee te komen.
Daar heeft ie een speciale weegschaal voor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Schat Mozy's IQ eens. Blijkbaar kun jij dat op basis van een SC.
Haha.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar heeft ie een speciale weegschaal voor.
Dan zou het vies zijn, als je losse flodders schiet, komt er nog wel zaad uit je lul, alleen het zwemt niet.quote:
Niet zo flauw doen Bobby. Ik ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar heeft ie een speciale weegschaal voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef sinadO het volgende:
Maar ik vind het plaatje in de OP werkelijk zeer treffend gekozen. Weerspiegelt heel mooi de inhoud en het niveau van het topic.
Jij bent geestelijk echt 16 of zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad als een soort waarschuwing voor iedere nietsvermoedende 'normale' Fok!ker die hier binnenvalt.quote:
Zit ze foto's van haar kont te sturen?quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kleur daarentegen.
http://forum.fok.nl/user/history/224250quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef sinadO het volgende:
Maar ik vind het plaatje in de OP werkelijk zeer treffend gekozen. Weerspiegelt heel mooi de inhoud en het niveau van het topic.
Daar zou ie niet van schrikken, eerder vieze dromen krijgen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zit ze foto's van haar kont te sturen?
Interpretatie is ook kunst.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Da's toch gewoon stof/gruis?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kleur daarentegen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent geestelijk echt 16 of zo.
Ja. Maar de kleur is daardoor niet minder lelijk.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"OEEEEEEEEEEH. HARSH"
OH NOES! Wat razend origineel en knap van jou!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/224250
Nee, een beetje te gokken waar ik woon.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zit ze foto's van haar kont te sturen?
Ik denk nu aan diarree.....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daar zou ie niet van schrikken, eerder vieze dromen krijgen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:42 schreef sinadO het volgende:
[..]
OH NOES! Wat razend origineel en knap van jou!
Ja, want poepen telt ook als anale sex.quote:
Ik ben thuis.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:43 schreef Salatrel het volgende:
Lamon is druk in de weer met zijn telraam
Niets gokken, onderzoek.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, een beetje te gokken waar ik woon.Ze komt akelig dichtbij.
Vent ga fappen op je buizenversterkers en door elven gesmede kabeltjes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:43 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja, want poepen telt ook als anale sex.
"Dat hoef ik echt niet te weten, hoor."quote:
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:43 schreef Salatrel het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:42 schreef sinadO het volgende:
[..]
OH NOES! Wat razend origineel en knap van jou!
En nu weerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vent ga fappen op je buizenversterkers en door elven gesmede kabeltjes.
He bah nee dan moet ik ze weer schoonmaken met speciaal audiofiel-verantwoord reinigininingingsmiddelspul.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vent ga fappen op je buizenversterkers en door elven gesmede kabeltjes.
Gast. Mijn cola. Wat doe je.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:43 schreef Salatrel het volgende:
Ik PM je wel even.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb mijn regio ooit naar jou gePMd. Onderzoek my ass.
Zie OP...quote:
Hij is SC-prins, weet waar je aan begint man.quote:
Kom op Lamon, doe je best eens. En gok op basis van mijn post gedrag, mijn IQ. neem wel mogelijkheid dat ik troll enzo in rekening.quote:
Och jezus nog aan toe...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is SC-prins, weet waar je aan begint man.
quote:
Voor je het weet heeft hij je moeder en je zusje gehosseld. Je bent waarschijnlijk nu al te laat om dat nog tegen te gaan.quote:
Wedden dat hij die van iedereen lager gokt dan dat aap Sandy scoorde.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kom op Lamon, doe je best eens. En gok op basis van mijn post gedrag, mijn IQ. neem wel mogelijkheid dat ik troll enzo in rekening.
Jij al een hete beeb aan de haak geslagen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Dat hoef ik echt niet te weten, hoor."
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wedden dat hij die van iedereen lager gokt dan dat aap Sandy scoorde.
Heb ik een zusje?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Voor je het weet heeft hij je moeder en je zusje gehosseld. Je bent waarschijnlijk nu al te laat om dat nog tegen te gaan.
Daar het gemiddelde op een IQ van 100 ligt en een havo'er vaak al minstens 100 heeft, zou ik zeggen: 90.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kom op Lamon, doe je best eens. En gok op basis van mijn post gedrag, mijn IQ. neem wel mogelijkheid dat ik troll enzo in rekening.
Ik heb het te druk met m'n studie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij al een hete beeb aan de haak geslagen?
Japsnars zegt 90 op basis van opleidings niveau. Nu lamon nog.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar het gemiddelde op een IQ van 100 ligt en een havo'er vaak al minstens 100 heeft, zou ik zeggen: 90.
Dat weet ik, ik ben officieel getest en shit toen ik 14,5 was. met zo'n mens tegen over mij die mij in de gaten hield.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:52 schreef Japsnars het volgende:
Oh en online IQ-tests zijn voor mij geen degelijk bewijs.
Zelfs in de vakantie! Jij komt er wel hoor wijfie!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb het te druk met m'n studie.
Pomtiedomdomdom...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, je moet jezelf altijd blijven ontwikkelen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zelfs in de vakantie! Jij komt er wel hoor wijfie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |