Kom op Lamon, doe je best eens. En gok op basis van mijn post gedrag, mijn IQ. neem wel mogelijkheid dat ik troll enzo in rekening.quote:
Och jezus nog aan toe...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is SC-prins, weet waar je aan begint man.
quote:
Voor je het weet heeft hij je moeder en je zusje gehosseld. Je bent waarschijnlijk nu al te laat om dat nog tegen te gaan.quote:
Wedden dat hij die van iedereen lager gokt dan dat aap Sandy scoorde.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kom op Lamon, doe je best eens. En gok op basis van mijn post gedrag, mijn IQ. neem wel mogelijkheid dat ik troll enzo in rekening.
Jij al een hete beeb aan de haak geslagen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Dat hoef ik echt niet te weten, hoor."
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wedden dat hij die van iedereen lager gokt dan dat aap Sandy scoorde.
Heb ik een zusje?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Voor je het weet heeft hij je moeder en je zusje gehosseld. Je bent waarschijnlijk nu al te laat om dat nog tegen te gaan.
Daar het gemiddelde op een IQ van 100 ligt en een havo'er vaak al minstens 100 heeft, zou ik zeggen: 90.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kom op Lamon, doe je best eens. En gok op basis van mijn post gedrag, mijn IQ. neem wel mogelijkheid dat ik troll enzo in rekening.
Ik heb het te druk met m'n studie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij al een hete beeb aan de haak geslagen?
Japsnars zegt 90 op basis van opleidings niveau. Nu lamon nog.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar het gemiddelde op een IQ van 100 ligt en een havo'er vaak al minstens 100 heeft, zou ik zeggen: 90.
Dat weet ik, ik ben officieel getest en shit toen ik 14,5 was. met zo'n mens tegen over mij die mij in de gaten hield.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:52 schreef Japsnars het volgende:
Oh en online IQ-tests zijn voor mij geen degelijk bewijs.
Zelfs in de vakantie! Jij komt er wel hoor wijfie!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb het te druk met m'n studie.
Pomtiedomdomdom...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het eng dat ik bijna geen mensen meer meemaak die een IQ boven de 120 hebben en een heel erg dom gevoel voor humor hebben.
Humor is een kunst, en het wordt hier op minutenbasis vreselijk verkracht.
Ja, je moet jezelf altijd blijven ontwikkelen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zelfs in de vakantie! Jij komt er wel hoor wijfie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |