Maar dat zwarte is ook wel geil.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die kleur blond, is precies wat ik moet.
Je penis nam controle.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:33 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd van een klasgenote van dik 5 jaar terug, waar kwam dat vandaan.
Dat heb ik al gehad. Dan zie je een blonde uitgroei.quote:
Ik had heul geen SC verwacht toen ik in dit topic postte.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is een slowchat, wat had je dan verwacht.
Dromen zijn altijd vaag. Laatste droomde ik dat ik met een vriendin van me ging trouwen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:33 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd van een klasgenote van dik 5 jaar terug, waar kwam dat vandaan.
Nee. Ik vind het eng dat ik bijna geen mensen meer meemaak die een IQ boven de 120 hebben en een heel erg dom gevoel voor humor hebben.quote:
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef Lamon. het volgende:
Haha, een foto, hahahahah!
Humor, nee ik ben niet geestelijk gehandicapt, ik moet lachen om een foto en mensen die wel Nederlands kunnen praten, hahahah, K******, hahaha...
Laat er snel een hele grote meteoriet op aarde vallen..
Wij ook niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:34 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik had heul geen SC verwacht toen ik in dit topic postte.
Volledig mee eensquote:
Lees post van Chai, hieronder.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het eng dat ik bijna geen mensen meer meemaak die een IQ boven de 120 hebben en een heel erg dom gevoel voor humor hebben.
Humor is een kunst, en het wordt hier op minutenbasis vreselijk verkracht.
Zie je niks van als je onder mij... nee toch maar niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat heb ik al gehad. Dan zie je een blonde uitgroei.
Schat Mozy's IQ eens. Blijkbaar kun jij dat op basis van een SC.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het eng dat ik bijna geen mensen meer meemaak die een IQ boven de 120 hebben en een heel erg dom gevoel voor humor hebben.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zie je niks van als je onder mij... nee toch maar niet.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hij doet ons na.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?
Mensen jullie moeten me echt bijpraten af en toe, ik heb moeite om mee te komen.
Daar heeft ie een speciale weegschaal voor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Schat Mozy's IQ eens. Blijkbaar kun jij dat op basis van een SC.
Haha.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar heeft ie een speciale weegschaal voor.
Dan zou het vies zijn, als je losse flodders schiet, komt er nog wel zaad uit je lul, alleen het zwemt niet.quote:
Niet zo flauw doen Bobby. Ik ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar heeft ie een speciale weegschaal voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef sinadO het volgende:
Maar ik vind het plaatje in de OP werkelijk zeer treffend gekozen. Weerspiegelt heel mooi de inhoud en het niveau van het topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |