quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee.Hm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Geen pics van jezelf posten, aandachtssletje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'Als je nu de SC verlaat maak je kans op een hete nacht met mij! '
Ik zou het risico niet nemen nu te blijven.
quarter pounder (geen menu) en een mckroketquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En toen heb je maar een Big Big Big Mac Menu genomen? Die waar je maanden erna niet meer hoeft te eten.
Ik zie geen picquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Geen pics van jezelf posten, aandachtssletje.
Ja, daar ga je de fout in he.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
quarter pounder (geen menu) en een mckroket
Valt dat even tegenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ga een filmpje kijken wat Maisnon heeft gepost. Omdat ik wil weten of het romantisch is ofzo
Nee. Omdat je geen cheeseburger met zoetzure saus nam.quote:
In MUZ is er een topic over iemand die nieuwe versterkers wil kopen, maar niet weet welke! SNEL GA KIJKEN!quote:
Het is een slowchat, wat had je dan verwacht.quote:
Maar als er een hele grote meteoriet op de aarde "valt" dan valt ie toch niet echt en botst ie er meer tegen aan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef Lamon. het volgende:
Haha, een foto, hahahahah!
Humor, nee ik ben niet geestelijk gehandicapt, ik moet lachen om een foto en mensen die wel Nederlands kunnen praten, hahahah, K******, hahaha...
Laat er snel een hele grote meteoriet op aarde vallen..
Japsnars z'n missie is ook mislukt zie ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef Lamon. het volgende:
Humor, nee ik ben niet geestelijk gehandicapt, ik moet lachen om een foto en mensen die wel Nederlands kunnen praten, hahahah, K******, hahaha...
hebben ze dat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Omdat je geen cheeseburger met zoetzure saus nam.
GAAN WE GALGJE DOEN!!!?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef Lamon. het volgende:
Voel je je gekwetst?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef Lamon. het volgende:
Wd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is een slowchat, wat had je dan verwacht.
Die kleur blond, is precies wat ik moet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef MiVer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die kleur blond, is precies wat ik moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |