Het eerste dat ik zou breken bij je.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik je geen pijn kan doen. Ik heb nagels en stuff.
Ze zijn allemaal welkom.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:24 schreef Japsnars het volgende:
Kijk jongens, door mij hebben we allemaal nieuwelingen in de SC.
HAHAHAHAHAHAH DIE PICCA VAN LAMON.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:25 schreef Japsnars het volgende:
Dude, zoek eens op google images naar:
Welcome slowchat
Dan moet je gewoon niet meer naar de macdonald's gaan.quote:
't Is dat je een meisje bent...quote:
Wij hebben liefde voor iedereen.quote:
Wat ben jij een loser zegquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAH DIE PICCA VAN LAMON.
Ik ben blij met jou. Soort van lopende wikipediaquote:
Als ik het maar niet was. Ik blijf graag anoniem voor zover dat nog mogelijk is.quote:
Omdat je vond dat ik te ver weg woon. In liefde bestaat er geen afstand.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Waarom dieniet haten man...
OH JA JULLIE ZIJN NERDSquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat ben jij een loser zeg![]()
![]()
LOSER!
NERD!
![]()
SUKKELS
![]()
quote:
ik ben al heul lang niet meer geweestquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon niet meer naar de macdonald's gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dan? Vind je me niet lief en schattig en zo?quote:
quote:
Mwoah...quote:
quote:
Oh ontmaskeringen? Nee dat niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ik het maar niet was. Ik blijf graag anoniem voor zover dat nog mogelijk is.![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben al heul lang niet meer geweestEn toen heb je maar een Big Big Big Mac Menu genomen? Die waar je maanden erna niet meer hoeft te eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet dan? Vind je me niet lief en schattig en zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
DAT JUH WEET WIE ICK BEN WIL NIEJ ZEGGE DAT JUH MUH KENT!!1!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |