Jij bent geestelijk echt 16 of zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het eng dat ik bijna geen mensen meer meemaak die een IQ boven de 120 hebben en een heel erg dom gevoel voor humor hebben.
Humor is een kunst, en het wordt hier op minutenbasis vreselijk verkracht.
Ik zie het inderdaad als een soort waarschuwing voor iedere nietsvermoedende 'normale' Fok!ker die hier binnenvalt.quote:
Zit ze foto's van haar kont te sturen?quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kleur daarentegen.
http://forum.fok.nl/user/history/224250quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef sinadO het volgende:
Maar ik vind het plaatje in de OP werkelijk zeer treffend gekozen. Weerspiegelt heel mooi de inhoud en het niveau van het topic.
Daar zou ie niet van schrikken, eerder vieze dromen krijgen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zit ze foto's van haar kont te sturen?
Interpretatie is ook kunst.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het eng dat ik bijna geen mensen meer meemaak die een IQ boven de 120 hebben en een heel erg dom gevoel voor humor hebben.
Humor is een kunst, en het wordt hier op minutenbasis vreselijk verkracht.
Da's toch gewoon stof/gruis?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kleur daarentegen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent geestelijk echt 16 of zo.
Ja. Maar de kleur is daardoor niet minder lelijk.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"OEEEEEEEEEEH. HARSH"
OH NOES! Wat razend origineel en knap van jou!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/224250
Nee, een beetje te gokken waar ik woon.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zit ze foto's van haar kont te sturen?
Ik denk nu aan diarree.....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daar zou ie niet van schrikken, eerder vieze dromen krijgen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:42 schreef sinadO het volgende:
[..]
OH NOES! Wat razend origineel en knap van jou!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |