Dat doen we dus tussendoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij gaan dan trouwens altijd eten.
Tot we erbij neervallen als het even kan.
Ik betwijfel hetquote:
Jaja! Vrijdagavond Viv, zaterdag parade (kijken bij vrienden aan Prinsengracht) en dan zien we wel. Zullen uit eindelijk wel weer bij de Viv eindigen. Niet al te gek doen, want heb nachtdienst zondagquote:
Zijn er nog niet helemaal uit, maar waarschijnlijk moeten we 's middags op stap met de klant (middenin de pride), 's avonds eten en dan nog zuipen (ook op pride). Ik ga een deel skippen om met mijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:37 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Jaja! Vrijdagavond Viv, zaterdag parade (kijken bij vrienden aan Prinsengracht) en dan zien we wel. Zullen uit eindelijk wel weer bij de Viv eindigen. Niet al te gek doen, want heb nachtdienst zondag.
Hoest bij jou nou geregeld?
Zij weet het ook allemaal goed te verwoorden. Daar schort het nog wel eens aan qua trans-documentaires.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:40 schreef Vanyel het volgende:
Net een documentaire over Valentijn die zich vanaf zn achtste meer meisje voelde en rond haar 16e ook een zij werd gekeken. Wat een schatje!
Heb ik ook gezien. 'T is een heel mooi meisje (geworden).quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:40 schreef Vanyel het volgende:
Net een documentaire over Valentijn die zich vanaf zn achtste meer meisje voelde en rond haar 16e ook een zij werd gekeken. Wat een schatje!
Van kutweer worden wij sjagrijnig, maar van file nog veel meer...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:54 schreef Vanyel het volgende:
Zonde, maar niet onverstandig om dan je plan aan te passen.
Nou, ik weet het nog niet, maar de volgende keer echt óf verder, of meteen met het vliegtuig.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:45 schreef Blue-eyes het volgende:
Voorlopig dus even genezen van een autovakantie?
Of je doet zoals mijn ouders, die zijn naar Zweden gereden, niks geen zwarte zaterdagquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ik weet het nog niet, maar de volgende keer echt óf verder, of meteen met het vliegtuig.
Proberen toch buiten het seizoen te gaan denk ik.
Nee, maar de kans op rotweer is daar wel aanzienlijk groterquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:53 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Of je doet zoals mijn ouders, die zijn naar Zweden gereden, niks geen zwarte zaterdag.
Mjah, ze logeerde op een manege . Dus ik denk dat mijn pa de enige was die baaldequote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, maar de kans op rotweer is daar wel aanzienlijk groter
We negeren je niet, we weten gewoon het antwoord op je vraag nietquote:
Valt best mee hoor. Ik heb hier 2 weken 25-35 graden gehad, vervolgens een iets kouder weekje, van rond de 18 graden en nu zit ik ook lekker met een drankje op het balkon. De thermometer geeft 28 aan, maar het voelt veel warmer. Komt misschien ook omdat ik het balkon geolied heb.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, maar de kans op rotweer is daar wel aanzienlijk groter
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:49 schreef Myworld het volgende:
Nog andere gezellige tenten dan de Viv? Al lange tijd niet meer in de scene geweest.
Qua kroegen heb je naast de Viv ook nog de Trut en Saarein. Maar tijdens de gaypride concentreert het zich voornamelijk rond de Vive la Vie, ook ivm hun straatfeesten en podium en zo. Wel is er zaterdag bijv nog een strandfeest voor vrouwen in Strand West. Geen ervaring, maar volgens mij voor de iets 'oudere' lesbo en ligt natuurlijk een eindje uit het centrum.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:07 schreef Vanyel het volgende:
Wat vies eten toch een hel kan zijn he. Mrs V. wordt ook altijd heel giftig als ze ipv cappuccino koffie met slagroom krijgt. Ik vind het altijd wel leuk, kan ik mooi haar slagroom opeten
Mooi tochquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:17 schreef wonderer het volgende:
OMG dit was het beste tandartsbezoek ever! Ze houden bij wat je aan medicijnen slikt dus ik gaf aan dat ik met testosteron begonnen was enzo, en ze vroeg of ik last had van moodswings en alles, en op het einde welke voornaamwoorden ik prefereerdeEn de tandarts zei iets van "heeft ze dit of dat" en zij zei terug "hij heeft dat".
Ik zat er van te voren wel over in maar dit was echt geweldig!
En geen gaatjes en mooie tanden en de tandarts begon over het WK![]()
Prop 8quote:Breaking News: Californische rechter oordeelt referendum over verbod 'homohuwelijk' was ongrondwettelijk
Joah!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:13 schreef Qebbel het volgende:
Twitter COCNederland:
[..]
Prop 8![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hiquote:
Lees het hele stuk hierquote:Voorlichting over homoseksualiteit op basisscholen. Daar ziet de nieuwe burgemeester Eberhard van der Laanvan Amsterdam wel wat in.
„Je moet kinderen leren: het is in Nederland normaal dat twee mannen gearmd op straat lopen. Ik wil het onderwijs daarin betrekken, en daarin ben ik best fanatiek. Seksuele voorlichting is nu nog iets van de middelbare school, de tijd dat jongeren hun seksualiteit aan het ontdekken zijn”, aldus Van der Laan.
quote:Zo. Het gaat nu lagere school kinderen al met de paplepel worden ingegoten dat homosekssualiteit normaal is. Waar gaat het heen met Nederland?
Die laatste is dan wel weerquote:Ho,ho ik accepteer homo's net zo als moslims. Maar vraag me NIET het normaal te vinden,want het is en blijft smerig. Behalve bij vrouwen dan,da's wel mooi.
Die laatste omgquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:23 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Lees het hele stuk hier
Ik roep dit al jaren, dus ik vind het een goed initiatief.
Toen scrolde ik naar beneden en las de reacties. Ik schrok er erg van, het zijn dan wel Telegraaf lezers, maar toch![]()
[..]
[..]
Die laatste is dan wel weer
Ik moest een beetje huilen tijdens die film netquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:33 schreef Qebbel het volgende:
Morgen komt hier trouwens Imagine Me & You op tv.
Lief is ie he...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik moest een beetje huilen tijdens die film net
Nu al weer voorbij, die vakantie?? Hoe lang ben je daar geweest?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Lief is ie he...
* lezzer vroeg op voor de thuistocht is.
Goede reis! Ik kom net terug van nachtdienst en duik heerlijk m'n bedje in!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Lief is ie he...
* lezzer vroeg op voor de thuistocht is.
Ja hoi, ik ben zwanger.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:02 schreef Seven. het volgende:
Ik meende ergens te lezen dat iemand hier zwanger is maar ik weet niet meer wie (vermoed Vanyel). VERTEL!
Gefeliciteerd! Superleuk vooor julliequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja hoi, ik ben zwanger.
Gister alleen tot de eerste reclame Imagine me & you gezien. Vond m wel leuk, maar was zo moe dat ik gewoon in bed ben gekropen en vandaag fijn de download aanzet.
Mannen. Trekt wel weer weg over een tijdje.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:14 schreef wonderer het volgende:
Genezen van de mannen of van de vrouwen?
een week, en dat was genoeg. Geen ruk te doen, de hele week butweer (vannacht had t gesneeuwdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nu al weer voorbij, die vakantie?? Hoe lang ben je daar geweest?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 07:34 schreef Vanyel het volgende:
Hoera, lezzer is weer op homo (autocorrectie van foon op 'honk'. Volgend jaar weer vliegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:52 schreef lezzer het volgende:
Ja dus: http://www.at5.nl/artikelen/45724/at5-live-bij-de-canal-paradeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij carnaval laten ze ook alleen de dronkelappen met extravagantie kostuums zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Serieus?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:57 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Bij carnaval laten ze ook alleen de dronkelappen met extravagantie kostuums zien
Helaas is dat niet zo. In het zuiden van Limburg is wel 90% geschminkt, maar in het noorden snappen ze er niks van.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:09 schreef lezzer het volgende:
In Limburg is 90% geschminkt namelijk met carnaval.
Nou woon ik zelf in Limburg...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Helaas is dat niet zo. In het zuiden van Limburg is wel 90% geschminkt, maar in het noorden snappen ze er niks van.
Maar liefje, dat zeg ik toch ook. Zuiden wel, noorden veel te weinig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef lezzer het volgende:
Maar, als ze beelden uit Maastricht laten zien, dan zie je toch geschminkte koppen? Lijkt me wel.
Ja pop, we zijn het eens alleen komt het er weer zo rottig uit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar liefje, dat zeg ik toch ook. Zuiden wel, noorden veel te weinig.
Ik vind t niet rottig hoor, en natuurlijk weten we dat je dat niet bedoelde.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja pop, we zijn het eens alleen komt het er weer zo rottig uit.
maar dat bedoehoelde ik niet
Neuh. Wat kijkt is denk ik in Amsterdam. Lekker in de regen hangen.quote:
En ik zit hier in de provincie AT5 te kijkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Neuh. Wat kijkt is denk ik verder in Amsterdam. Lekker in de regen hangen.
Om:quote:
Nou, de zusterboot dan, blauw broekje, roze bouwhelm:quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:47 schreef lezzer het volgende:
Fotovoorspelling 1: Jongens en meisjes in een blauw broekje met een roze sjaaltje...
Ben je niet bruisend aan het feesten ergens?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:30 schreef Qebbel het volgende:
Wij zijn al weer thuis. Wat een baggerweer! Was ook wel weer hilarisch ergens.
Nee we waren zo zeiknat geregend, en de viv was stampvol (lees niet meer toegankelijk). Lekker thuis fris gedoucht op de bankquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ben je niet bruisend aan het feesten ergens?
* lezzer kijkt docu over Freddy Mercury op 3![]()
Oh, bedankt! Ben er gelijk heen gezapt!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
* lezzer kijkt docu over Freddy Mercury op 3![]()
Wat?quote:Ja, je zou het bijna niet geloven maar er zijn ook homo's die hoogbegaafd zijn.
Ik vond eerlijk gezegd het commentaar sowieso heel slecht (van Cornald).quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:53 schreef skunkasaur het volgende:
Nou ja zeg, hoor die presentator van de Pride registratie...
[..]
Wat?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
En ja, er zijn hoogbegaafde homo's
Exact deze opmerking zou dan een reden kunnen zijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 08:30 schreef Vanyel het volgende:
Jaja, maar waarom dat dan op een mensaboot moet... Ik heb wat moeite met dat 'laat ik mezelf heel bijzonder vinden omdat ik slim ben'.
Haha, ik zat me echt op te vreten af en toe bij het commentaar. Laaaaaange stiltes, vooroordelen, subjectiviteit... oh well. :/quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vond eerlijk gezegd het commentaar sowieso heel slecht (van Cornald).
Duhquote:
Bij ons was dat thuis te merken, in de klas, overal. Mijn ouders pakten dat op als wel anders, niet bijzonder en vooral REKENING HOUDEN MET MENSEN DIE MINDER SNEL ZIJN.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:11 schreef lezzer het volgende:
Stel dat je nou eens niet weet dat andere mensen helemaal niet zo snel denken als jij?
Oh, en de coming out voor hb vind ik echt veel enger dan mijn lesbo coming out.
Veel van wat hij zei bestond uit dingen die je wel tegen je buurman/-vrouw zegt, maar nooit hardop in het openbaar. Denk aan die dikke zwemmer waarbij heel lomp gezegd werd dat ie wel zou blijven drijven. Dat hadden wij ook net tegen elkaar gezegd, maar als een presentator het dan zegt, kan het niet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:18 schreef skunkasaur het volgende:
Haha, ik zat me echt op te vreten af en toe bij het commentaar. Laaaaaange stiltes, vooroordelen, subjectiviteit... oh well. :/
Mijn ouders wisten niet dat het bijzonder was (want zelf hb, dus dat was de norm), en docenten hebben nooit wat gezegd.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij ons was dat thuis te merken, in de klas, overal. Mijn ouders pakten dat op als wel anders, niet bijzonder en vooral REKENING HOUDEN MET MENSEN DIE MINDER SNEL ZIJN.
Ja, van de Avro. Dat met die dikke zwemmer inderdaad, ongelofelijk. En dan iedere keer als de beste man weer in beeld kwam heel dom grinniken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Veel van wat hij zei bestond uit dingen die je wel tegen je buurman/-vrouw zegt, maar nooit hardop in het openbaar. Denk aan die dikke zwemmer waarbij heel lomp gezegd werd dat ie wel zou blijven drijven. Dat hadden wij ook net tegen elkaar gezegd, maar als een presentator het dan zegt, kan het niet.
Dat vond ik dus grappig (wat het natuurlijk niet minder ongepast maakt).
We hebben het toch wel over dezelfde uitzending? Van de AVRO, niet AT5?
En ook biseksuelen met een disharmonisch IQquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vond eerlijk gezegd het commentaar sowieso heel slecht (van Cornald).
En ja, er zijn hoogbegaafde homo's
Die grinnik was idd het ergst. Zo'n extreem infantiel 'hoorde je wat ik zei' lachje.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:56 schreef skunkasaur het volgende:
Ja, van de Avro. Dat met die dikke zwemmer inderdaad, ongelofelijk. En dan iedere keer als de beste man weer in beeld kwam heel dom grinniken.
Ik vind het toch echt wel een verschil met wat je thuis op de bank zegt en wat een presentator zegt. En dan niet eens live, dus iemand heeft ook besloten dat het er allemaal in mocht blijven zitten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die grinnik was idd het ergst. Zo'n extreem infantiel 'hoorde je wat ik zei' lachje.
Maar een kind (of volwassene) zit toch niet alleen maar bij Mensa?quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:01 schreef Vanyel het volgende:
Zou kunnen.
Op zich ben ik zelf doelgroep, misschien scheelt dat.
Mijn afkeer van mensa etc. komt eigenlijk voort uit mijn overtuiging dat het niet gezond is om kinderen in een apart groepje te stoppen om hun intelligentie (en dat trek ik dan door naar het volwassenplaatje). Daarvan leer je gewoonlijk niet omgaan met mensen die net ff wat minder snel denken dan jij, en die kom je toch niet weinig tegen in het dagelijks leven.
Ik vind het niet zo gek om kinderen te laten omgaan met andere kinderen waar ze qua intelligentie iets mee gemeen hebben, maar daarnaast moet ook aandacht zijn voor het (leren) omgaan met kinderen die juist minder intelligent zijn. Bij heel veel hoogbegaafde kinderen is juist dat sociale aspect niet het best ontwikkelde. Ik vind dat je ze daarmee moet helpen, stimuleren, leren inzien dat de meeste mensen op een andere manier denken. Anders lopen ze een veel groter risico om de rest van hun leven moeite te hebben met aansluiting vinden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:57 schreef wonderer het volgende:
Maar een kind (of volwassene) zit toch niet alleen maar bij Mensa?
Vind ik niet te vergelijken, intelligentie en geaardheid zitten in een heel ander spectrum.quote:Ben je ook tegen homokroegen dan en COC, omdat homo's dan nooit leren omgaan met hetero's en alleen in hun eigen kringetje blijven rondhangen?
Maar dat gebeurt toch ook?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek om kinderen te laten omgaan met andere kinderen waar ze qua intelligentie iets mee gemeen hebben, maar daarnaast moet ook aandacht zijn voor het (leren) omgaan met kinderen die juist minder intelligent zijn. Bij heel veel hoogbegaafde kinderen is juist dat sociale aspect niet het best ontwikkelde. Ik vind dat je ze daarmee moet helpen, stimuleren, leren inzien dat de meeste mensen op een andere manier denken. Anders lopen ze een veel groter risico om de rest van hun leven moeite te hebben met aansluiting vinden.
[..]
Vind ik niet te vergelijken, intelligentie en geaardheid zitten in een heel ander spectrum.
Buiten dat zou ik mijn homokinderen ook niet op een homoschool stoppen, maar heb ik de indruk dat dat minder effect op het kunnen omgaan met hetero's heeft dan hoogbegaafde kinderen op hoogbegaafdenscholen stoppen heeft op het kunnen omgaan met minder intelligente mensen. Ik vind gewoon dat kinderen moeten ontdekken/leren dat er heeeel veeeel soorten mensen zijn en dat liefst door er in het dagelijks leven mee in aanraking te komen.
Buiten dat we het waarschijnlijk met elkaar eens zijn hoor...quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:42 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind het niet zo gek om kinderen te laten omgaan met andere kinderen waar ze qua intelligentie iets mee gemeen hebben, maar daarnaast moet ook aandacht zijn voor het (leren) omgaan met kinderen die juist minder intelligent zijn. Bij heel veel hoogbegaafde kinderen is juist dat sociale aspect niet het best ontwikkelde. Ik vind dat je ze daarmee moet helpen, stimuleren, leren inzien dat de meeste mensen op een andere manier denken. Anders lopen ze een veel groter risico om de rest van hun leven moeite te hebben met aansluiting vinden.
Idd eens denk ik. Wat ik me alleen slecht kan voorstellen, is dat je dat niet doorhebt als kind. In de klas wist ik volgens mij feilloos aan te wijzen wie de slimmies en de dommies waren en al mijn vriendjes ook. Misschien ligt dat ook wel aan mij of de school, maar in mijn opgroeien/omgeving was dat dus geen vraag. Meestal konden de wat minder slimmen weer allerlei andere dingen beter dan ik, dat was ook wel helder.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:48 schreef lezzer het volgende:
Buiten dat we het waarschijnlijk met elkaar eens zijn hoor...
Het kind moet toch eerst weten wat het verschil is tussen hem/haar en anderen?
Ik snap dat homofobe gedoe ook niet. Maar 't is er zeker wel en neemt volgens mij ook nog toe. Gisteren bijv. nog toen mijn vriendin en ik opweg waren naar de canal parade riep een man ineens naar ons "En nu maar hopen dat er een brug instort op een van die boten!"quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:11 schreef Vanyel het volgende:
Net als dit trouwens. Ik laat me wéér verleiden tot een slecht homotopic...
Waarom homofoob zijn
Dat vind ik eigenlijk wel goed. Je kunt een hoogbegaafd kind niet altijd dezelfde lesjes laten maken als "gewone" kinderen. Er is ook zelden goed aandacht voor een hoogbegaafd kind, dus die krijgt niet de kans zijn talenten te ontwikkelen. Dat vind ik eerlijk gezegd belangrijker dan leren dat er kindjes zijn die niet zo snel of op dezelfde manier denken als jij. Laat die "dommen" maar leren omgaan met de slimmen, dat kan ook nogquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:09 schreef Vanyel het volgende:
Er zijn tegenwoordig speciale scholen voor hoogbegaafde kinderen. Waar ze de hele dag lekker alleen maar met hun eigen soort hoeven om te gaan, dus al die hassle van minderbedeelden niet hoeven mee te maken.
Dat vind ik een slechte ontwikkeling.
Betrap jij je er nooit op dat je je alleen maar aan loopt te passen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 06:55 schreef Vanyel het volgende:
Die dommen leren dat een stuk moeilijker dan de slimmen. Bovendien vind ik het bijzonder als de meerderheid zich dan moet leren aanpassen aan de 2% die gezegend is met de snellere processor.
Wat nmm zou moeten gebeuren is dat ze op gewone scholen beter met hoogbegaafde kinderen leren omgaan. Laat t zn talenten ontwikkelen zonder het buiten de gewone wereld te plaatsen.
Maar is er dan ook niet een andere manier te vinden om het ze uit te leggen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:57 schreef lezzer het volgende:
Ik zie dus constant hoe ideeën van mij weggewuifd worden om 2 jaar later alsnog toegepast te worden (door een ander "bedacht').
En, hoe collega's gewoon echt niet begrijpen wat ik zeg.
Dus moet de hb'er het maar doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:57 schreef Vanyel het volgende:
Kunnen ze niet. Heb ik me bij neergelegd.
Ik heb me er al bij neergelegd dat ik heel veel moet wachten, en dat er heel inefficiënt gewerkt wordt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar is er dan ook niet een andere manier te vinden om het ze uit te leggen?
En zijn we Lesbeau niet een beetje aan het vervuilen?
Ff ruzie met de quote, maar dat is idd altijd horrorquote:wel meer kunt, maar niet meer mag
Ja, godsamme, zeg eerlijk....quote:
Ja, want dan waren we toch al vrij en ligt de zaak toch stilquote:
Mongolen als in?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, want dan waren we toch al vrij en ligt de zaak toch stil
Ik keek net even op ons intranet (andere baan), en omg wat zitten daar toch een mongolen zeg![]()
Zogenaamd lollige ambtenaren op het prikbord.quote:
Ik kan me er geen voorstelling van makenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zogenaamd lollige ambtenaren op het prikbord.
Ik werk niet met verstandelijk beperkten ofzo (al lijkt het daar af en toe wel op)
Ja, ik kan het niet gaan quoten, want volgens mij pleeg ik dan contractbreukquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:08 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik kan me er geen voorstelling van maken.
Doe maar niet danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik kan het niet gaan quoten, want volgens mij pleeg ik dan contractbreuk
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik kan het niet gaan quoten, want volgens mij pleeg ik dan contractbreuk
Dat wat Jiskefet nadoet, maar dan echt....
Potje Stiften dan maar?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:14 schreef lezzer het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit is wel ergens op gebaseerd hoor
-oh, embed doet het niet, nou ja het is Debiteuren Crediteuren dus-
Wat doe jij eigenlijk voor werk?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:51 schreef lezzer het volgende:
Eerste werkdag na m'n vakantie, ik ben een uur of 4 op weg, en nu al compleet gefrustreerd...
Ik heb 4 banen, welke wil je?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:03 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voor werk?
Geen eenquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:14 schreef lezzer het volgende:
Dit is wel ergens op gebaseerd hoor
edit: doet ie het zo wel?
Debiteuren Crediteuten!! Geniale komedie!quote:
Dat is het mooie er van, dat ze het zo goed weten te parodiëren dat je je er aan kunt irriterenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:55 schreef lezzer het volgende:
Ik heb me altijd half geërgerd aan D/C.
Maar het geeft wel goed aan hoe sommige mensen zijn. En ze zijn er echt
4?quote:
Jaquote:
Ah toe, noem er eentje!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja
Erg hè
-maar ik ga ze hier niet opnoemen, doe ik net of ik nog wat anonimiteit heb-
Je kunt goed op een schoffel leunen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat ik ambtenaar ben weet toch al wel iedereen onderhand.
Dus: Ambtenaar.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:48 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je kunt goed op een schoffel leunen?.
Ik ben overigens Junior Software Engineerquote:
Ik ben interface en interaction designer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:52 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ben overigens Junior Software Engineer.
(Oftewel ik bouw websites)
Kijk, now we're talkingquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben interface en interaction designer.
Ik doe van concept tot realisatie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:57 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Kijk, now we're talking. Dat klinkt interessant. Werk je dan alleen met de theoretische kant, of doe je zelf ook wat aan coding/design?
Klinkt leuk. Zou iets voor mij zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik doe van concept tot realisatie.
Dus, concept, ontwerp en inbouw in het cms. Dat cms heb ik eerst laten voorzien van een tool waarmee we dat kunnen omdat we elke keer terug moest naar de leverancier.
Zo bespaar ik de belastingbetaler enkele tonnen per jaar en kunnen we snel inspelen op ontwikkelingen
Uiteraard hebben we ook een redactie, eindredactie en tegenwoordig ook techneuten die nieuwe functionaliteiten bouwen.
Als ik die kon vinden in de mobiele layout, deed ik t meteen.quote:
http://messages.fok.nl/pda/inbox.phpquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als ik die kon vinden in de mobiele layout, deed ik t meteen.
Hoe kom je van linguïstiek terecht in de gamesindustriequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:57 schreef Brittie het volgende:
Heel nerd verantwoord hier in lesbeaun, ik merk het wel weer (ik bedoel, ik werk in de gamesindustrie, so)
Ik ken nog een Fokker die dat hadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:55 schreef Brittie het volgende:
Ik had werk nodig en dat was er niet in de linguistiek... so yea.
Ik houd het nog simpel omdat ze nog maar 12 is. Kijk maar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:16 schreef Brittie het volgende:
Wel nice, zelf taal makenMaar er zijn zoveel variabelen waar je rekening mee moet houden...
!
No Problemo, op http://mobiel.fok.nl/ staat onderaan een link naar PBquote:
Ahja, nicequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:36 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik houd het nog simpel omdat ze nog maar 12 is. Kijk maar.
Ik ook, omdat het zo ontzettend dom isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:55 schreef lezzer het volgende:
Ik heb me altijd half geërgerd aan D/C.
Maar het geeft wel goed aan hoe sommige mensen zijn. En ze zijn er echt
Niet doenquote:
Hoiquote:
Ik zag gelukkig geen vervolg verschijnenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef Vanyel het volgende:
Vertel kindeke.
Heeft t gezellige homofobietopic nog een vervolg gekregen?
Niet zo handig...quote:
Nou ja, ik laat het kaas niet van m'n brood eten dus het werd een heftige discussie. Hij is zo iemand die niet op een normale manier kan praten en komt dus met allerlei verwijten om zijn eigen fouten niet te hoeven bespreken. En ik was inderdaad zo dom om daarin mee te gaan want ik pik het niet als iemand zo tegen me doet.quote:
Nouja, dan heeft ze in ieder geval de controlequote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:55 schreef Vanyel het volgende:
In de Zij aan Zij twee keer in drie regels: Irene leidt aan anorexia
Awwquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:08 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
OH BTW IK BEN GEEN SINGLE MEER WOOHOO!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:52 schreef skunkasaur het volgende:
Nou, ik had iemand ontmoet een hele tijd geleden en was op slag verliefd. Alleen wist ik haar achternaam niet en kon ik haar niet meer terugvinden daarna. En toen ik ineens iemand anders aan het daten was ontmoette ik haar weerMaar toen was het lastig omdat ik dus al iemand zag
En toen ik weer vrij was, had zij iemand anders
Maar het bleek dat zij ook op die allereerste dag op mij verliefd was, en toen ik voor een feestje bij haar thuis was hebben we heel veel gepraat, en ook andere dingen gedaan. En nu zijn we einnnndelijk echt bij elkaar en het is "Facebook official" enzoZe woont alleen wel in Amerika
Dus het isen
. Maar ze komt wel hierheen binnenkort
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:05 schreef Blue-eyes het volgende:
Komt net de betreffende collega met een zelfgeplukt veldboeketje aan (inclusief spinnetje) en bied zijn verontschuldigingen aan
Schattig!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:52 schreef skunkasaur het volgende:
Nou, ik had iemand ontmoet een hele tijd geleden en was op slag verliefd. Alleen wist ik haar achternaam niet en kon ik haar niet meer terugvinden daarna. En toen ik ineens iemand anders aan het daten was ontmoette ik haar weerMaar toen was het lastig omdat ik dus al iemand zag
Maar het bleek dat zij ook op die allereerste dag op mij verliefd was, en toen ik voor een feestje bij haar thuis was hebben we heel veel gepraat, en ook andere dingen gedaan. En nu zijn we einnnndelijk echt bij elkaar en het is "Facebook official" enzoZe woont alleen wel in Amerika
Dus het isen
![]()
![]()
Aha, ja dat lijkt me best wel lastig om dan terug te gaanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:24 schreef skunkasaur het volgende:
Ik woonde in de US afgelopen jaar.
Jeeej.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:52 schreef skunkasaur het volgende:
Dus het isen
![]()
![]()
quote:
Ik ben weer terug, sinds zondag. Heb me zó verveeld. En het was eng in het donker.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:14 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ben je al weer terug in Nederland of zit je nog lekker in de Scandinavische bosschen?
Awh!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:17 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben weer terug, sinds zondag. Heb me zó verveeld. En het was eng in het donker.
Nederland is fijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:44 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Awh!
Beter in Nederland? Hoe lang heb je nog vrij? Plannen om verveling tegen te gaan?
Ik houd van de zomervakantie, ook al werk ik volle dagen nu. Het gevoel dat erbij hoort is één van mijn meest favoriete dingen.
Moguh!quote:
Doe je dat elke morgen?quote:
Oh ja, jij bent zwanger! Sorry, ik ben af en toe net een manquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:55 schreef Vanyel het volgende:
Gelukkig niet. Kan je vertellen dat de dag zonder een stuk beter begint.
Tijd om wat baantjes te schrappen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
In m'n eentje op kantoor hier, vrouw is werken.
Ik denk er sterk over...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Tijd om wat baantjes te schrappen?
Ik zou zoiets echt niet volhouden, mijn autistische hoofd loopt al over van 32 uur werken. Dus ik heb er wel respect voor dat het jou min of meer wel luktquote:
Alles wat ik gedurende een dag mee maak blijft in mijn hoofd zitten, alle gedachtes, indrukken, sensory input, gesprekken, dingen die ik nog moet doen. Aan het einde van een 8 urige werkdag loopt mijn hoofd over. En als ik pech heb blijven dingen weken lang in mijn hoofd zitten. En het nare is dat ik geen prioriteit aan dingen kan geven die in mijn hoofd zitten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:29 schreef lezzer het volgende:
Ik heb een hoofd waar veel in moet om het te laten functioneren
Als ik je ooit meet kan ik met redelijke waarschijnlijkheid vaststellen of je wel of niet auti bent. Ik heb namelijk niet alleen een Gaydarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Sommigen zeggen van wel af en toe
Maar, niet dat ik weet nee
Zeg lieverd, wij hebben gemeet. Op de Roze Zaterdag in, euh, waar was het, Bergen op Zoom?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:13 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Als ik je ooit meet kan ik met redelijke waarschijnlijkheid vaststellen of je wel of niet auti bent. Ik heb namelijk niet alleen een Gaydar.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zeg lieverd, wij hebben gemeet. Op de Roze Zaterdag in, euh, waar was het, Bergen op Zoom?
Ja, ik ben van nick veranderdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:19 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ben jij van nick verandert?
Ik weet me dat namelijk nog wel te herinneren.
Ja zie je, en er ging al een lichtje branden toen jij het over je vrouw had en ambtenaar enzoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik ben van nick veranderd
Ik had een beetje teveel enge stalkerds hier.
80? das wel erg grof!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:33 schreef lezzer het volgende:
Godver, belt er hier zo'n incassomuts.
2 dagen te laat betaald, meteen 80 euro boete....
En dan vragen ze zich af hoe het komt dat mensen in armoe leven.
wtf?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:30 schreef lezzer het volgende:
Sjezus wat een kutdag.
Ik bestel online een kado voor m'n vrouw (ja, hier hebben ze geen fatsoenlijke winkels ja), krijg ik ná het bestellen en betalen pas te zien dat ze niet meer verzenden deze week.
Wel %$@^(&!!
Wat ze niet kunnen is een commercieel bedrijf runnenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:40 schreef lezzer het volgende:
Nee, ze kunnen blijkbaar niet verzenden ofzo.
Maar zeg dat dan vóór het bestellen ipv er na...
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:47 schreef lezzer het volgende:
Een vriendin van ons bracht laatst zelfgemaakt pruimen/abrikozen/nogwat jam mee.
Die is me toch lekker![]()
Komt dat van de trap?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:09 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Abrikozen.
Zojuist weer mijn linkerknie overbelast, net niet gescheurd heb ik het gevoel. Had er al maanden last van, naar huisarts geweest, die zei dat het met rust over zou gaan. Niet dus. Kan amper meer lopen.
Nee, daarbij beukte ik alleen mijn hoofd tegen mijn fiets.quote:
Brekebeentequote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:42 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nee, daarbij beukte ik alleen mijn hoofd tegen mijn fiets.![]()
Ik sport veel en ik heb ooit eens een voet tegen mijn knie gehad.
Awwwquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:42 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nee, daarbij beukte ik alleen mijn hoofd tegen mijn fiets.![]()
Ik sport veel en ik heb ooit eens een voet tegen mijn knie gehad.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:51 schreef Vanyel het volgende:
Klinkt wel alsof je heel grappig bent om in de buurt te hebben
Als we nou blijven ontkennen hé, gaat ie dan vanzelf weer weg?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:27 schreef lezzer het volgende:
Dries Roelvink op 1 in hitparade
Is dat nou serieus?
Sinds "we" Sieneke naar het songfestival hebben gestuurd kijk ik nergens meer van opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:27 schreef lezzer het volgende:
Dries Roelvink op 1 in hitparade
Is dat nou serieus?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:19 schreef Blue-eyes het volgende:
En als we het dan toch over NL-talige muziek hebben dan wil ik wel een van mijn favorieten delen: Frederique Spigt. En niet alleen omdat ze fantastische muziek maakt maar ook omdat ze een topwijf is en ik vroeger een enorme crush op haar had en nu nog wel een beetje eerlijk gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |