Slechts een schrale troost voor onze vernielde handelsposten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:02 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik keur dit niet goed. Maar onze vrouwen zullen dit keer gespaard blijven.
Vindt jij transsexuelen en travestieten dan niet een stel mongolen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom zitten transsexuelen en travestieten in één boot men verstandelijke gehandicapten?
Vrouwen vinden het niet erg om een luier te verschonen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom zitten transsexuelen en travestieten in één boot men verstandelijke gehandicapten?
Nee, maar ik vind jou dat wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Vindt jij transsexuelen en travestieten dan niet een stel mongolen?
Daarom dus.
Ach, wat is nou 1 drakar tegen 80 fregatten. We zullen Olaf en zijn noormannen in de pan hakken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Slechts een schrale troost voor onze vernielde handelsposten.
Op dit moment bestaat de vloot der Nederlanden slechts uit 6 fregatten, de glorieuze dagen van de staatse vloot zijn voorbij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ach, wat is nou 1 drakar tegen 80 fregatten. We zullen Olaf en zijn noormannen in de pan hakken.
Misschien kan Pietverdriet onze vloot beschermen. Hij lijkt me rebels genoeg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Op dit moment bestaat de vloot de Nederlanden slechts uit 6 fregatten, de glorieuze dagen van de staatse vloot zijn voorbij.
Hetero's dansen ook vaak half-naakt rond, vooral op Zuid-Amerikaans gestylde carnivals, dus zo afwijkend is het niet als homo's het ook doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:33 schreef pagadder het volgende:
Ik snap het nut niet van een homoparade. Altijd maar zeggen dat ze normaal zijn enzo, maar met zo'n grappen bewijs je volgens mij het tegenovergestelde. .
Als hij maar zijn geuzenstreken kent moet alles goed komen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:28 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Misschien kan Pietverdriet onze vloot beschermen. Hij lijkt me rebels genoeg.
Nee, je hebt het verkeerd gehoord, Amsterdam is van zijn incomptente burgermeester af, Duisburg nog niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:29 schreef ASroma het volgende:
no worries, ik heb gehoord dat de organisatie van de Loveparade in Duisburg ook de organisatie voor de amsterdamse gaypride op zich heeft genomen.
Voor iemand die het allemaal zo afschuwelijk vind ben je verdomt geintresseert en nieuwsgierig, niet?quote:
Ik ben zelf maar eens gaan kijken (op tv) om te zien of de foto's in de media recht doen aan de parade zelf.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voor iemand die het allemaal zo afschuwelijk vind ben je verdomt geintresseert en nieuwsgierig, niet?
AT5 doet live verslagquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:15 schreef Karzai het volgende:
Ik ben heel nieuwsgierig, maar ik had geen zin om er naar toe te gaan vanwege het slechte weer.
GAtverdamme, met Cohen in een boot gaan,quote:
Wat mij betreft krijgen die een permaban, alleen nog boten waar minimaal de helft echt naakt is zoals in het verleden, het is toch tre triest voor woorden dat zelfs de gaypride aan vertrutting onderhevig is.quote:Op zondag 8 augustus 2010 04:23 schreef DennisMoore het volgende:
Het was heel gezellig.
'k Heb een stuk of 20 boten gezien, en daar was maar één 'naughty' boot bij (Mr.B, een leerbar), de rest waren voornamelijkbedrijfsboten
. De ING, de NS, de FNV, TNT, etc etc. Saai hoor.
Wel eens carnaval gevierd?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:14 schreef Dyll het volgende:
Ik heb geen probleem met homo's, integendeel. Maar waarom moeten homo's zich zo uitten met een Gay Pride? Ze zetten zich hartstikke voor schut met hun feest. Hetero's hebben toch ook geen boottocht waarop iedereen een onderbroek draagt en met elkaar aan het kussen slaat?
Ja, ik woon in Limburg. En nee, carnaval is niet bedoeld als een groot hetero feest. Gay Pride wel, voor homo's dan.quote:
Desalniettemin zijn daar verdomt veel heteros die zich voor schut zetten en met iedereen staan te zoenen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:28 schreef Dyll het volgende:
[..]
Ja, ik woon in Limburg. En nee, carnaval is niet bedoeld als een groot hetero feest. Gay Pride wel, voor homo's dan.
Je weet dat 70 procent van degene die op de boten staat hetero's zijn? Waarom moeten hetero's zo nodig ons feest verpesten, ga lekker je eigen feestje houden, daarnaast is het belachelijk dat een half miljoen hetero's zoals jou langs de kant staan, terwijl ze een hekele aan homo;s hebben.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:14 schreef Dyll het volgende:
Ik heb geen probleem met homo's, integendeel. Maar waarom moeten homo's zich zo uitten met een Gay Pride? Ze zetten zich hartstikke voor schut met hun feest. Hetero's hebben toch ook geen boottocht waarop iedereen een onderbroek draagt en met elkaar aan het kussen slaat?
dit dusquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je weet dat 70 procent van degene die op de boten staat hetero's zijn? Waarom moeten hetero's zo nodig ons feest verpesten, ga lekker je eigen feestje houden, daarnaast is het belachelijk dat een half miljoen hetero's zoals jou langs de kant staan, terwijl ze een hekele aan homo;s hebben.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je weet dat 70 procent van degene die op de boten staat hetero's zijn? Waarom moeten hetero's zo nodig ons feest verpesten, ga lekker je eigen feestje houden, daarnaast is het belachelijk dat een half miljoen hetero's zoals jou langs de kant staan, terwijl ze een hekele aan homo;s hebben.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:49 schreef StevenPaul het volgende:
Ik vind het ronduit walgelijk hoe sommige mensen zichzelf te kijk zetten tegenover de rest van het land. Niet dat homo's dat niet mogen. Maar zo lokken ze het alleen maar uit dat het stereotype homoseksueel nog eens versterkt wordt.
Hetero's worden niet vies aangekeken als ze in het openbaar zoenenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:14 schreef Dyll het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |