Is dit nou nieuws voor tt 101?quote:***************************************
2100 homo's op cruiseschip in A'dam
` In Amsterdam is een groot cruiseschip
aangekomen met 2100 homo's aan boord.Ze
zijn speciaal voor de Canal Parade van
Scandinavië naar de hoofdstad gekomen.
Het is voor het eerst dat zoveel homo's
een cruise naar Amsterdam maken om bij
de Canal Parade te zijn.
Vanaf 13.30 uur varen ongeveer tachtig
boten met homo's,lesbo's,transseksuelen
en homoactivisten door de grachten.Naar
de optocht komen mogelijk net als vorig
jaar een half miljoen mensen kijken.
Dit jaar wordt de optocht geopend door
een boot met Europarlementariërs:de
Europe Pride.Voor het eerst varen ook
boten mee met joden en hoogbegaafden.
Zware nacht gehad?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:19 schreef Daniel1976 het volgende:
Zolang de homo haat weer steeds erger wordt omdat onze gristelijke en moslim vrienden denken dat ze meer te vertellen hebben na 4 jaar overwegend gristelijk kabinet zijn dit soort feesten goed.
Precies, super sfeertjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:21 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Altijd erg gezellig in de stad hoor
Achja, da's net zoiets als zo'n Zomercarnaval parade. Wel grappig om te kijken wie en wat er allemaal meevaartquote:die boottocht zelf interesseert me geen ruk verder
Dat zal best, maar uiteindelijk gaat het daar wel om.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:21 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Altijd erg gezellig in de stad hoor
die boottocht zelf interesseert me geen ruk verder
Nee hoor, dat is slechts één onderdeel van een hele week aan (vooral culturele) activiteiten en feesten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:26 schreef StevenPaul het volgende:
Dat zal best, maar uiteindelijk gaat het daar wel om.
Je hebt duidelijk geen idee hoe het er aan toe gaatquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:26 schreef StevenPaul het volgende:
[..]
Dat zal best, maar uiteindelijk gaat het daar wel om.
Lees het topic eens, de klacht gaat niet over homo's..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:33 schreef FireFox1 het volgende:
Gay Pride is tof!![]()
Homo's zijn tof![]()
Sfeer is tof![]()
En dat zegt een hetero man
Klacht ongegrond dus
Die met die joden begrijp ik wel... Soort bommen en granaten magneet, mocht iemand snode plannen hebben. En ach, die hoogbegaafden die redden zich wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Speciale boten met joden en hoogbegaafden.Ja hoor.
Een beetje dubbelop, bedoel je?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Speciale boten met joden en hoogbegaafden.Ja hoor.
Boeiend.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:33 schreef pagadder het volgende:
Ik snap het nut niet van een homoparade. Altijd maar zeggen dat ze normaal zijn enzo, maar met zo'n grappen bewijs je volgens mij het tegenovergestelde. Hetero's gaan toch ook geen parade houden om de wereld te laten weten dat ze hetero zijn of aparte spelen houden voor hetero's.
Homo's zijn onderling net zo verschillend als hetero's: uitgesproken types en grijze muizen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:33 schreef pagadder het volgende:
Ik snap het nut niet van een homoparade. Altijd maar zeggen dat ze normaal zijn enzo, maar met zo'n grappen bewijs je volgens mij het tegenovergestelde. Hetero's gaan toch ook geen parade houden om de wereld te laten weten dat ze hetero zijn of aparte spelen houden voor hetero's.
Ze moesten die boot laten zinken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:23 schreef porsche1 het volgende:
Ze moesten die boot laten zinken.
Dat mag je niet zeggen.
Ik denk dat hij probeerdt bedoeldt.quote:
Zei ik ook al tegen mijn ma, we gaan toch ook niet met 15 miljoen hetero's op een bootje staan?quote:
Meldt zich.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:11 schreef Karzai het volgende:
zijn er nog FOKKERS bij de hoogbegaafden
Alsof álle homo's van héél Nederland daar op die boten staanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zei ik ook al tegen mijn ma, we gaan toch ook niet met 15 miljoen hetero's op een bootje staan?
die was 2 weken terug in Duisburg, bewees maar weer dat hetero´s zoiets niet normaal kunnenquote:
Mijn broer vind het ook verschrikkelijk, maar dan denk ik weer: zolang men zo dom wil zijn om die parades te zien als de norm voor homoseksuelen, dan zijn diezelfde parades eigenlijk hard nodig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik denk dat er nog veel moet gebeuren voordat homosexualiteit echt breed geaccepteerd is in de samenleving. Maar ik denk absoluut niet dat de Pride daar wat positiefs aan bij draagt.
Alsof alle Nederlanders naar de hetero pride gaan en er niemand uit andere landen komt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Alsof álle homo's van héél Nederland daar op die boten staan
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
die was 2 weken terug in Duisburg, bewees maar weer dat hetero´s zoiets niet normaal kunnen
Is er alquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:14 schreef PLAE@ het volgende:
Volgend jaar op 101 een bericht over een boot met zwakbegaafden?
quote:Enkele boten varen voor het eerst mee, met onder anderen joden, slimmeriken, homo's met een verstandelijke beperking en travestieten en transseksuelen.
Ik keur dit niet goed. Maar onze vrouwen zullen dit keer gespaard blijven.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:58 schreef Penisbaard het volgende:
Staan we het zomaar toe dat we na al die jaren plunderingen en vernielingen van de Vikingen de Scandinaviërs alweder laten landen aan onze kust? Niet zolang ik in leven ben tenminste.
Hij heeft het over een kroessgip.quote:
Waarom zitten transsexuelen en travestieten in één boot men verstandelijke gehandicapten?quote:
Slechts een schrale troost voor onze vernielde handelsposten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:02 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik keur dit niet goed. Maar onze vrouwen zullen dit keer gespaard blijven.
Vindt jij transsexuelen en travestieten dan niet een stel mongolen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom zitten transsexuelen en travestieten in één boot men verstandelijke gehandicapten?
Vrouwen vinden het niet erg om een luier te verschonen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom zitten transsexuelen en travestieten in één boot men verstandelijke gehandicapten?
Nee, maar ik vind jou dat wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Vindt jij transsexuelen en travestieten dan niet een stel mongolen?
Daarom dus.
Ach, wat is nou 1 drakar tegen 80 fregatten. We zullen Olaf en zijn noormannen in de pan hakken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Slechts een schrale troost voor onze vernielde handelsposten.
Op dit moment bestaat de vloot der Nederlanden slechts uit 6 fregatten, de glorieuze dagen van de staatse vloot zijn voorbij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ach, wat is nou 1 drakar tegen 80 fregatten. We zullen Olaf en zijn noormannen in de pan hakken.
Misschien kan Pietverdriet onze vloot beschermen. Hij lijkt me rebels genoeg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Op dit moment bestaat de vloot de Nederlanden slechts uit 6 fregatten, de glorieuze dagen van de staatse vloot zijn voorbij.
Hetero's dansen ook vaak half-naakt rond, vooral op Zuid-Amerikaans gestylde carnivals, dus zo afwijkend is het niet als homo's het ook doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:33 schreef pagadder het volgende:
Ik snap het nut niet van een homoparade. Altijd maar zeggen dat ze normaal zijn enzo, maar met zo'n grappen bewijs je volgens mij het tegenovergestelde. .
Als hij maar zijn geuzenstreken kent moet alles goed komen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:28 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Misschien kan Pietverdriet onze vloot beschermen. Hij lijkt me rebels genoeg.
Nee, je hebt het verkeerd gehoord, Amsterdam is van zijn incomptente burgermeester af, Duisburg nog niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:29 schreef ASroma het volgende:
no worries, ik heb gehoord dat de organisatie van de Loveparade in Duisburg ook de organisatie voor de amsterdamse gaypride op zich heeft genomen.
Voor iemand die het allemaal zo afschuwelijk vind ben je verdomt geintresseert en nieuwsgierig, niet?quote:
Ik ben zelf maar eens gaan kijken (op tv) om te zien of de foto's in de media recht doen aan de parade zelf.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voor iemand die het allemaal zo afschuwelijk vind ben je verdomt geintresseert en nieuwsgierig, niet?
AT5 doet live verslagquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:15 schreef Karzai het volgende:
Ik ben heel nieuwsgierig, maar ik had geen zin om er naar toe te gaan vanwege het slechte weer.
GAtverdamme, met Cohen in een boot gaan,quote:
Wat mij betreft krijgen die een permaban, alleen nog boten waar minimaal de helft echt naakt is zoals in het verleden, het is toch tre triest voor woorden dat zelfs de gaypride aan vertrutting onderhevig is.quote:Op zondag 8 augustus 2010 04:23 schreef DennisMoore het volgende:
Het was heel gezellig.
'k Heb een stuk of 20 boten gezien, en daar was maar één 'naughty' boot bij (Mr.B, een leerbar), de rest waren voornamelijkbedrijfsboten
. De ING, de NS, de FNV, TNT, etc etc. Saai hoor.
Wel eens carnaval gevierd?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:14 schreef Dyll het volgende:
Ik heb geen probleem met homo's, integendeel. Maar waarom moeten homo's zich zo uitten met een Gay Pride? Ze zetten zich hartstikke voor schut met hun feest. Hetero's hebben toch ook geen boottocht waarop iedereen een onderbroek draagt en met elkaar aan het kussen slaat?
Ja, ik woon in Limburg. En nee, carnaval is niet bedoeld als een groot hetero feest. Gay Pride wel, voor homo's dan.quote:
Desalniettemin zijn daar verdomt veel heteros die zich voor schut zetten en met iedereen staan te zoenen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:28 schreef Dyll het volgende:
[..]
Ja, ik woon in Limburg. En nee, carnaval is niet bedoeld als een groot hetero feest. Gay Pride wel, voor homo's dan.
Je weet dat 70 procent van degene die op de boten staat hetero's zijn? Waarom moeten hetero's zo nodig ons feest verpesten, ga lekker je eigen feestje houden, daarnaast is het belachelijk dat een half miljoen hetero's zoals jou langs de kant staan, terwijl ze een hekele aan homo;s hebben.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:14 schreef Dyll het volgende:
Ik heb geen probleem met homo's, integendeel. Maar waarom moeten homo's zich zo uitten met een Gay Pride? Ze zetten zich hartstikke voor schut met hun feest. Hetero's hebben toch ook geen boottocht waarop iedereen een onderbroek draagt en met elkaar aan het kussen slaat?
dit dusquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je weet dat 70 procent van degene die op de boten staat hetero's zijn? Waarom moeten hetero's zo nodig ons feest verpesten, ga lekker je eigen feestje houden, daarnaast is het belachelijk dat een half miljoen hetero's zoals jou langs de kant staan, terwijl ze een hekele aan homo;s hebben.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je weet dat 70 procent van degene die op de boten staat hetero's zijn? Waarom moeten hetero's zo nodig ons feest verpesten, ga lekker je eigen feestje houden, daarnaast is het belachelijk dat een half miljoen hetero's zoals jou langs de kant staan, terwijl ze een hekele aan homo;s hebben.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:49 schreef StevenPaul het volgende:
Ik vind het ronduit walgelijk hoe sommige mensen zichzelf te kijk zetten tegenover de rest van het land. Niet dat homo's dat niet mogen. Maar zo lokken ze het alleen maar uit dat het stereotype homoseksueel nog eens versterkt wordt.
Hetero's worden niet vies aangekeken als ze in het openbaar zoenenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:14 schreef Dyll het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |