abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84982466
homo's :r

2100 homo's op een cruiseschip :r :r :r :r :r :r :r :r
The Older I Get, The Better I Was
pi_84983804
Dit vind ik nog wel het toppunt:

Politicus die mee gaan varen. :')

Ik vind het ronduit walgelijk hoe sommige mensen zichzelf te kijk zetten tegenover de rest van het land. Niet dat homo's dat niet mogen. Maar zo lokken ze het alleen maar uit dat het stereotype homoseksueel nog eens versterkt wordt.
pi_84983939
Ranzige zooi, hier win je geen goodwill mee.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 19:57:24 #80
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_84984063
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:49 schreef StevenPaul het volgende:
Dit vind ik nog wel het toppunt:

GAtverdamme, met Cohen in een boot gaan,
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_84998387
Het was heel gezellig *O*.

'k Heb een stuk of 20 boten gezien, en daar was maar één 'naughty' boot bij (Mr.B, een leerbar), de rest waren voornamelijk :Z bedrijfsboten :Z. De ING, de NS, de FNV, TNT, etc etc. Saai hoor.
pi_85019058
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 04:23 schreef DennisMoore het volgende:
Het was heel gezellig *O*.

'k Heb een stuk of 20 boten gezien, en daar was maar één 'naughty' boot bij (Mr.B, een leerbar), de rest waren voornamelijk :Z bedrijfsboten :Z. De ING, de NS, de FNV, TNT, etc etc. Saai hoor.
Wat mij betreft krijgen die een permaban, alleen nog boten waar minimaal de helft echt naakt is zoals in het verleden, het is toch tre triest voor woorden dat zelfs de gaypride aan vertrutting onderhevig is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_85019960
Plus dat een boot tegenwoordig blijkbaar voldoende versierd is door er een paar spandoeken en ballonnetjes aan te hangen. Schandalig.
pi_85020124
Ik heb geen probleem met homo's, integendeel. Maar waarom moeten homo's zich zo uitten met een Gay Pride? Ze zetten zich hartstikke voor schut met hun feest. Hetero's hebben toch ook geen boottocht waarop iedereen een onderbroek draagt en met elkaar aan het kussen slaat?
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:27:14 #85
45206 Pietverdriet
pi_85020638
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:14 schreef Dyll het volgende:
Ik heb geen probleem met homo's, integendeel. Maar waarom moeten homo's zich zo uitten met een Gay Pride? Ze zetten zich hartstikke voor schut met hun feest. Hetero's hebben toch ook geen boottocht waarop iedereen een onderbroek draagt en met elkaar aan het kussen slaat?
Wel eens carnaval gevierd?
pi_85020690
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wel eens carnaval gevierd?
Ja, ik woon in Limburg. En nee, carnaval is niet bedoeld als een groot hetero feest. Gay Pride wel, voor homo's dan.
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:31:15 #87
45206 Pietverdriet
pi_85020796
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:28 schreef Dyll het volgende:

[..]

Ja, ik woon in Limburg. En nee, carnaval is niet bedoeld als een groot hetero feest. Gay Pride wel, voor homo's dan.
Desalniettemin zijn daar verdomt veel heteros die zich voor schut zetten en met iedereen staan te zoenen.
pi_85025353
quote:
Je weet dat 70 procent van degene die op de boten staat hetero's zijn? Waarom moeten hetero's zo nodig ons feest verpesten, ga lekker je eigen feestje houden, daarnaast is het belachelijk dat een half miljoen hetero's zoals jou langs de kant staan, terwijl ze een hekele aan homo;s hebben.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:04:36 #89
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_85025555
Beter hadden we dat cruiseschip onaangekondigd naar Israel toegestuurd
pi_85025598
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:00 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je weet dat 70 procent van degene die op de boten staat hetero's zijn? Waarom moeten hetero's zo nodig ons feest verpesten, ga lekker je eigen feestje houden, daarnaast is het belachelijk dat een half miljoen hetero's zoals jou langs de kant staan, terwijl ze een hekele aan homo;s hebben.
dit dus
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:12:05 #91
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_85025904
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:00 schreef raptorix het volgende:

[..]

:') Inderdaad, het zijn de hetero's die zijn als een stel nichten verkleden en als transgenders eruitzien, stomme hetero's! :(
pi_85026350
Weet je waar je nu echt iets mee op zou schieten? een feest voor hetero's en homo's samen, ik noem maar ns wat geks ;)
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_85030443
Gelukkig regende het.
pi_85030698
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:49 schreef StevenPaul het volgende:
Ik vind het ronduit walgelijk hoe sommige mensen zichzelf te kijk zetten tegenover de rest van het land. Niet dat homo's dat niet mogen. Maar zo lokken ze het alleen maar uit dat het stereotype homoseksueel nog eens versterkt wordt.
:') ! 1x per jaar een beetje gek doen op een boot, en dat vind jij walgelijk? Ze staan niet in hun blote lul op die boot hoor. Zomercarnaval vind je zeker ook heel vies. :') We mogen blij zijn dat een evenement als dit plaats kan vinden in NL. Niet heel ver hiervandaan wordt je zowat vervolgd als je je geaardheid in het openbaar uit. Sommige mensen komen elke zaterdag stomdronken uit de kroeg rollen, maar dat mogen ze zeker zelf weten? :')
pi_85030736
quote:
Hetero's worden niet vies aangekeken als ze in het openbaar zoenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')