Slechts een schrale troost voor onze vernielde handelsposten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:02 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik keur dit niet goed. Maar onze vrouwen zullen dit keer gespaard blijven.
Vindt jij transsexuelen en travestieten dan niet een stel mongolen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom zitten transsexuelen en travestieten in één boot men verstandelijke gehandicapten?
Vrouwen vinden het niet erg om een luier te verschonen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom zitten transsexuelen en travestieten in één boot men verstandelijke gehandicapten?
Nee, maar ik vind jou dat wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Vindt jij transsexuelen en travestieten dan niet een stel mongolen?
Daarom dus.
Ach, wat is nou 1 drakar tegen 80 fregatten. We zullen Olaf en zijn noormannen in de pan hakken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Slechts een schrale troost voor onze vernielde handelsposten.
Op dit moment bestaat de vloot der Nederlanden slechts uit 6 fregatten, de glorieuze dagen van de staatse vloot zijn voorbij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ach, wat is nou 1 drakar tegen 80 fregatten. We zullen Olaf en zijn noormannen in de pan hakken.
Misschien kan Pietverdriet onze vloot beschermen. Hij lijkt me rebels genoeg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Op dit moment bestaat de vloot de Nederlanden slechts uit 6 fregatten, de glorieuze dagen van de staatse vloot zijn voorbij.
Hetero's dansen ook vaak half-naakt rond, vooral op Zuid-Amerikaans gestylde carnivals, dus zo afwijkend is het niet als homo's het ook doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:33 schreef pagadder het volgende:
Ik snap het nut niet van een homoparade. Altijd maar zeggen dat ze normaal zijn enzo, maar met zo'n grappen bewijs je volgens mij het tegenovergestelde. .
Als hij maar zijn geuzenstreken kent moet alles goed komen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:28 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Misschien kan Pietverdriet onze vloot beschermen. Hij lijkt me rebels genoeg.
Nee, je hebt het verkeerd gehoord, Amsterdam is van zijn incomptente burgermeester af, Duisburg nog niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:29 schreef ASroma het volgende:
no worries, ik heb gehoord dat de organisatie van de Loveparade in Duisburg ook de organisatie voor de amsterdamse gaypride op zich heeft genomen.
Voor iemand die het allemaal zo afschuwelijk vind ben je verdomt geintresseert en nieuwsgierig, niet?quote:
Ik ben zelf maar eens gaan kijken (op tv) om te zien of de foto's in de media recht doen aan de parade zelf.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voor iemand die het allemaal zo afschuwelijk vind ben je verdomt geintresseert en nieuwsgierig, niet?
AT5 doet live verslagquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:15 schreef Karzai het volgende:
Ik ben heel nieuwsgierig, maar ik had geen zin om er naar toe te gaan vanwege het slechte weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |