Prop 8quote:Breaking News: Californische rechter oordeelt referendum over verbod 'homohuwelijk' was ongrondwettelijk
Joah!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:13 schreef Qebbel het volgende:
Twitter COCNederland:
[..]
Prop 8![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hiquote:
Lees het hele stuk hierquote:Voorlichting over homoseksualiteit op basisscholen. Daar ziet de nieuwe burgemeester Eberhard van der Laanvan Amsterdam wel wat in.
„Je moet kinderen leren: het is in Nederland normaal dat twee mannen gearmd op straat lopen. Ik wil het onderwijs daarin betrekken, en daarin ben ik best fanatiek. Seksuele voorlichting is nu nog iets van de middelbare school, de tijd dat jongeren hun seksualiteit aan het ontdekken zijn”, aldus Van der Laan.
quote:Zo. Het gaat nu lagere school kinderen al met de paplepel worden ingegoten dat homosekssualiteit normaal is. Waar gaat het heen met Nederland?
Die laatste is dan wel weerquote:Ho,ho ik accepteer homo's net zo als moslims. Maar vraag me NIET het normaal te vinden,want het is en blijft smerig. Behalve bij vrouwen dan,da's wel mooi.
Die laatste omgquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:23 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Lees het hele stuk hier
Ik roep dit al jaren, dus ik vind het een goed initiatief.
Toen scrolde ik naar beneden en las de reacties. Ik schrok er erg van, het zijn dan wel Telegraaf lezers, maar toch![]()
[..]
[..]
Die laatste is dan wel weer
Ik moest een beetje huilen tijdens die film netquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:33 schreef Qebbel het volgende:
Morgen komt hier trouwens Imagine Me & You op tv.
Lief is ie he...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:27 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik moest een beetje huilen tijdens die film net
Nu al weer voorbij, die vakantie?? Hoe lang ben je daar geweest?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Lief is ie he...
* lezzer vroeg op voor de thuistocht is.
Goede reis! Ik kom net terug van nachtdienst en duik heerlijk m'n bedje in!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Lief is ie he...
* lezzer vroeg op voor de thuistocht is.
Ja hoi, ik ben zwanger.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:02 schreef Seven. het volgende:
Ik meende ergens te lezen dat iemand hier zwanger is maar ik weet niet meer wie (vermoed Vanyel). VERTEL!
Gefeliciteerd! Superleuk vooor julliequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja hoi, ik ben zwanger.
Gister alleen tot de eerste reclame Imagine me & you gezien. Vond m wel leuk, maar was zo moe dat ik gewoon in bed ben gekropen en vandaag fijn de download aanzet.
Mannen. Trekt wel weer weg over een tijdje.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 07:14 schreef wonderer het volgende:
Genezen van de mannen of van de vrouwen?
een week, en dat was genoeg. Geen ruk te doen, de hele week butweer (vannacht had t gesneeuwdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 06:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nu al weer voorbij, die vakantie?? Hoe lang ben je daar geweest?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 07:34 schreef Vanyel het volgende:
Hoera, lezzer is weer op homo (autocorrectie van foon op 'honk'. Volgend jaar weer vliegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:52 schreef lezzer het volgende:
Ja dus: http://www.at5.nl/artikelen/45724/at5-live-bij-de-canal-paradeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij carnaval laten ze ook alleen de dronkelappen met extravagantie kostuums zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Serieus?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:57 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Bij carnaval laten ze ook alleen de dronkelappen met extravagantie kostuums zien
Helaas is dat niet zo. In het zuiden van Limburg is wel 90% geschminkt, maar in het noorden snappen ze er niks van.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:09 schreef lezzer het volgende:
In Limburg is 90% geschminkt namelijk met carnaval.
Nou woon ik zelf in Limburg...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Helaas is dat niet zo. In het zuiden van Limburg is wel 90% geschminkt, maar in het noorden snappen ze er niks van.
Maar liefje, dat zeg ik toch ook. Zuiden wel, noorden veel te weinig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef lezzer het volgende:
Maar, als ze beelden uit Maastricht laten zien, dan zie je toch geschminkte koppen? Lijkt me wel.
Ja pop, we zijn het eens alleen komt het er weer zo rottig uit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar liefje, dat zeg ik toch ook. Zuiden wel, noorden veel te weinig.
Ik vind t niet rottig hoor, en natuurlijk weten we dat je dat niet bedoelde.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja pop, we zijn het eens alleen komt het er weer zo rottig uit.
maar dat bedoehoelde ik niet
Neuh. Wat kijkt is denk ik in Amsterdam. Lekker in de regen hangen.quote:
En ik zit hier in de provincie AT5 te kijkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Neuh. Wat kijkt is denk ik verder in Amsterdam. Lekker in de regen hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |