Nouja, dan heeft ze in ieder geval de controlequote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:55 schreef Vanyel het volgende:
In de Zij aan Zij twee keer in drie regels: Irene leidt aan anorexia
Awwquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:08 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
OH BTW IK BEN GEEN SINGLE MEER WOOHOO!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:52 schreef skunkasaur het volgende:
Nou, ik had iemand ontmoet een hele tijd geleden en was op slag verliefd. Alleen wist ik haar achternaam niet en kon ik haar niet meer terugvinden daarna. En toen ik ineens iemand anders aan het daten was ontmoette ik haar weerMaar toen was het lastig omdat ik dus al iemand zag
En toen ik weer vrij was, had zij iemand anders
Maar het bleek dat zij ook op die allereerste dag op mij verliefd was, en toen ik voor een feestje bij haar thuis was hebben we heel veel gepraat, en ook andere dingen gedaan. En nu zijn we einnnndelijk echt bij elkaar en het is "Facebook official" enzoZe woont alleen wel in Amerika
Dus het isen
. Maar ze komt wel hierheen binnenkort
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:05 schreef Blue-eyes het volgende:
Komt net de betreffende collega met een zelfgeplukt veldboeketje aan (inclusief spinnetje) en bied zijn verontschuldigingen aan
Schattig!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:52 schreef skunkasaur het volgende:
Nou, ik had iemand ontmoet een hele tijd geleden en was op slag verliefd. Alleen wist ik haar achternaam niet en kon ik haar niet meer terugvinden daarna. En toen ik ineens iemand anders aan het daten was ontmoette ik haar weerMaar toen was het lastig omdat ik dus al iemand zag
Maar het bleek dat zij ook op die allereerste dag op mij verliefd was, en toen ik voor een feestje bij haar thuis was hebben we heel veel gepraat, en ook andere dingen gedaan. En nu zijn we einnnndelijk echt bij elkaar en het is "Facebook official" enzoZe woont alleen wel in Amerika
Dus het isen
![]()
![]()
Aha, ja dat lijkt me best wel lastig om dan terug te gaanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:24 schreef skunkasaur het volgende:
Ik woonde in de US afgelopen jaar.
Jeeej.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:52 schreef skunkasaur het volgende:
Dus het isen
![]()
![]()
quote:
Ik ben weer terug, sinds zondag. Heb me zó verveeld. En het was eng in het donker.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:14 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ben je al weer terug in Nederland of zit je nog lekker in de Scandinavische bosschen?
Awh!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:17 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben weer terug, sinds zondag. Heb me zó verveeld. En het was eng in het donker.
Nederland is fijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:44 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Awh!
Beter in Nederland? Hoe lang heb je nog vrij? Plannen om verveling tegen te gaan?
Ik houd van de zomervakantie, ook al werk ik volle dagen nu. Het gevoel dat erbij hoort is één van mijn meest favoriete dingen.
Moguh!quote:
Doe je dat elke morgen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |