Ik houd het nog simpel omdat ze nog maar 12 is. Kijk maar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:16 schreef Brittie het volgende:
Wel nice, zelf taal makenMaar er zijn zoveel variabelen waar je rekening mee moet houden...
!
No Problemo, op http://mobiel.fok.nl/ staat onderaan een link naar PBquote:
Ahja, nicequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:36 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik houd het nog simpel omdat ze nog maar 12 is. Kijk maar.
Ik ook, omdat het zo ontzettend dom isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:55 schreef lezzer het volgende:
Ik heb me altijd half geërgerd aan D/C.
Maar het geeft wel goed aan hoe sommige mensen zijn. En ze zijn er echt
Niet doenquote:
Hoiquote:
Ik zag gelukkig geen vervolg verschijnenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef Vanyel het volgende:
Vertel kindeke.
Heeft t gezellige homofobietopic nog een vervolg gekregen?
Niet zo handig...quote:
Nou ja, ik laat het kaas niet van m'n brood eten dus het werd een heftige discussie. Hij is zo iemand die niet op een normale manier kan praten en komt dus met allerlei verwijten om zijn eigen fouten niet te hoeven bespreken. En ik was inderdaad zo dom om daarin mee te gaan want ik pik het niet als iemand zo tegen me doet.quote:
Nouja, dan heeft ze in ieder geval de controlequote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:55 schreef Vanyel het volgende:
In de Zij aan Zij twee keer in drie regels: Irene leidt aan anorexia
Awwquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:08 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
OH BTW IK BEN GEEN SINGLE MEER WOOHOO!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:52 schreef skunkasaur het volgende:
Nou, ik had iemand ontmoet een hele tijd geleden en was op slag verliefd. Alleen wist ik haar achternaam niet en kon ik haar niet meer terugvinden daarna. En toen ik ineens iemand anders aan het daten was ontmoette ik haar weerMaar toen was het lastig omdat ik dus al iemand zag
En toen ik weer vrij was, had zij iemand anders
Maar het bleek dat zij ook op die allereerste dag op mij verliefd was, en toen ik voor een feestje bij haar thuis was hebben we heel veel gepraat, en ook andere dingen gedaan. En nu zijn we einnnndelijk echt bij elkaar en het is "Facebook official" enzoZe woont alleen wel in Amerika
Dus het isen
. Maar ze komt wel hierheen binnenkort
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:05 schreef Blue-eyes het volgende:
Komt net de betreffende collega met een zelfgeplukt veldboeketje aan (inclusief spinnetje) en bied zijn verontschuldigingen aan
Schattig!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:52 schreef skunkasaur het volgende:
Nou, ik had iemand ontmoet een hele tijd geleden en was op slag verliefd. Alleen wist ik haar achternaam niet en kon ik haar niet meer terugvinden daarna. En toen ik ineens iemand anders aan het daten was ontmoette ik haar weerMaar toen was het lastig omdat ik dus al iemand zag
Maar het bleek dat zij ook op die allereerste dag op mij verliefd was, en toen ik voor een feestje bij haar thuis was hebben we heel veel gepraat, en ook andere dingen gedaan. En nu zijn we einnnndelijk echt bij elkaar en het is "Facebook official" enzoZe woont alleen wel in Amerika
Dus het isen
![]()
![]()
Aha, ja dat lijkt me best wel lastig om dan terug te gaanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:24 schreef skunkasaur het volgende:
Ik woonde in de US afgelopen jaar.
Jeeej.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:52 schreef skunkasaur het volgende:
Dus het isen
![]()
![]()
quote:
Ik ben weer terug, sinds zondag. Heb me zó verveeld. En het was eng in het donker.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:14 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ben je al weer terug in Nederland of zit je nog lekker in de Scandinavische bosschen?
Awh!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:17 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben weer terug, sinds zondag. Heb me zó verveeld. En het was eng in het donker.
Nederland is fijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:44 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Awh!
Beter in Nederland? Hoe lang heb je nog vrij? Plannen om verveling tegen te gaan?
Ik houd van de zomervakantie, ook al werk ik volle dagen nu. Het gevoel dat erbij hoort is één van mijn meest favoriete dingen.
Moguh!quote:
Doe je dat elke morgen?quote:
Oh ja, jij bent zwanger! Sorry, ik ben af en toe net een manquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:55 schreef Vanyel het volgende:
Gelukkig niet. Kan je vertellen dat de dag zonder een stuk beter begint.
Tijd om wat baantjes te schrappen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
In m'n eentje op kantoor hier, vrouw is werken.
Ik denk er sterk over...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Tijd om wat baantjes te schrappen?
Ik zou zoiets echt niet volhouden, mijn autistische hoofd loopt al over van 32 uur werken. Dus ik heb er wel respect voor dat het jou min of meer wel luktquote:
Alles wat ik gedurende een dag mee maak blijft in mijn hoofd zitten, alle gedachtes, indrukken, sensory input, gesprekken, dingen die ik nog moet doen. Aan het einde van een 8 urige werkdag loopt mijn hoofd over. En als ik pech heb blijven dingen weken lang in mijn hoofd zitten. En het nare is dat ik geen prioriteit aan dingen kan geven die in mijn hoofd zitten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:29 schreef lezzer het volgende:
Ik heb een hoofd waar veel in moet om het te laten functioneren
Als ik je ooit meet kan ik met redelijke waarschijnlijkheid vaststellen of je wel of niet auti bent. Ik heb namelijk niet alleen een Gaydarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Sommigen zeggen van wel af en toe
Maar, niet dat ik weet nee
Zeg lieverd, wij hebben gemeet. Op de Roze Zaterdag in, euh, waar was het, Bergen op Zoom?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:13 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Als ik je ooit meet kan ik met redelijke waarschijnlijkheid vaststellen of je wel of niet auti bent. Ik heb namelijk niet alleen een Gaydar.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zeg lieverd, wij hebben gemeet. Op de Roze Zaterdag in, euh, waar was het, Bergen op Zoom?
Ja, ik ben van nick veranderdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:19 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ben jij van nick verandert?
Ik weet me dat namelijk nog wel te herinneren.
Ja zie je, en er ging al een lichtje branden toen jij het over je vrouw had en ambtenaar enzoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik ben van nick veranderd
Ik had een beetje teveel enge stalkerds hier.
80? das wel erg grof!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:33 schreef lezzer het volgende:
Godver, belt er hier zo'n incassomuts.
2 dagen te laat betaald, meteen 80 euro boete....
En dan vragen ze zich af hoe het komt dat mensen in armoe leven.
wtf?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:30 schreef lezzer het volgende:
Sjezus wat een kutdag.
Ik bestel online een kado voor m'n vrouw (ja, hier hebben ze geen fatsoenlijke winkels ja), krijg ik ná het bestellen en betalen pas te zien dat ze niet meer verzenden deze week.
Wel %$@^(&!!
Wat ze niet kunnen is een commercieel bedrijf runnenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:40 schreef lezzer het volgende:
Nee, ze kunnen blijkbaar niet verzenden ofzo.
Maar zeg dat dan vóór het bestellen ipv er na...
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:47 schreef lezzer het volgende:
Een vriendin van ons bracht laatst zelfgemaakt pruimen/abrikozen/nogwat jam mee.
Die is me toch lekker![]()
Komt dat van de trap?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:09 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Abrikozen.
Zojuist weer mijn linkerknie overbelast, net niet gescheurd heb ik het gevoel. Had er al maanden last van, naar huisarts geweest, die zei dat het met rust over zou gaan. Niet dus. Kan amper meer lopen.
Nee, daarbij beukte ik alleen mijn hoofd tegen mijn fiets.quote:
Brekebeentequote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:42 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nee, daarbij beukte ik alleen mijn hoofd tegen mijn fiets.![]()
Ik sport veel en ik heb ooit eens een voet tegen mijn knie gehad.
Awwwquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:42 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nee, daarbij beukte ik alleen mijn hoofd tegen mijn fiets.![]()
Ik sport veel en ik heb ooit eens een voet tegen mijn knie gehad.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:51 schreef Vanyel het volgende:
Klinkt wel alsof je heel grappig bent om in de buurt te hebben
Als we nou blijven ontkennen hé, gaat ie dan vanzelf weer weg?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:27 schreef lezzer het volgende:
Dries Roelvink op 1 in hitparade
Is dat nou serieus?
Sinds "we" Sieneke naar het songfestival hebben gestuurd kijk ik nergens meer van opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:27 schreef lezzer het volgende:
Dries Roelvink op 1 in hitparade
Is dat nou serieus?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:19 schreef Blue-eyes het volgende:
En als we het dan toch over NL-talige muziek hebben dan wil ik wel een van mijn favorieten delen: Frederique Spigt. En niet alleen omdat ze fantastische muziek maakt maar ook omdat ze een topwijf is en ik vroeger een enorme crush op haar had en nu nog wel een beetje eerlijk gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |