Maar is er dan ook niet een andere manier te vinden om het ze uit te leggen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:57 schreef lezzer het volgende:
Ik zie dus constant hoe ideeën van mij weggewuifd worden om 2 jaar later alsnog toegepast te worden (door een ander "bedacht').
En, hoe collega's gewoon echt niet begrijpen wat ik zeg.

Dus moet de hb'er het maar doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:57 schreef Vanyel het volgende:
Kunnen ze niet. Heb ik me bij neergelegd.

Ik heb me er al bij neergelegd dat ik heel veel moet wachten, en dat er heel inefficiënt gewerkt wordt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar is er dan ook niet een andere manier te vinden om het ze uit te leggen?
En zijn we Lesbeau niet een beetje aan het vervuilen?

Ff ruzie met de quote, maar dat is idd altijd horrorquote:wel meer kunt, maar niet meer mag

.
 .

Ja, godsamme, zeg eerlijk....quote:

Ja, want dan waren we toch al vrij en ligt de zaak toch stilquote:

Mongolen als in?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, want dan waren we toch al vrij en ligt de zaak toch stil
Ik keek net even op ons intranet (andere baan), en omg wat zitten daar toch een mongolen zeg

Zogenaamd lollige ambtenaren op het prikbord.quote:
 )
 )

Ik kan me er geen voorstelling van makenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zogenaamd lollige ambtenaren op het prikbord.
Ik werk niet met verstandelijk beperkten ofzo (al lijkt het daar af en toe wel op)
 .
 .

Ja, ik kan het niet gaan quoten, want volgens mij pleeg ik dan contractbreukquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:08 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik kan me er geen voorstelling van maken.

Doe maar niet danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik kan het niet gaan quoten, want volgens mij pleeg ik dan contractbreuk
 .
 .

quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik kan het niet gaan quoten, want volgens mij pleeg ik dan contractbreuk
Dat wat Jiskefet nadoet, maar dan echt....

.
.

Potje Stiften dan maar?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:14 schreef lezzer het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit is wel ergens op gebaseerd hoor
-oh, embed doet het niet, nou ja het is Debiteuren Crediteuren dus-

Wat doe jij eigenlijk voor werk?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:51 schreef lezzer het volgende:
Eerste werkdag na m'n vakantie, ik ben een uur of 4 op weg, en nu al compleet gefrustreerd...

Ik heb 4 banen, welke wil je?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:03 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voor werk?

Geen eenquote:
 , ik heb aan die ene al mijn handen vol, en dat is maar 32 uur
 , ik heb aan die ene al mijn handen vol, en dat is maar 32 uur   .
 .

quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:14 schreef lezzer het volgende:
Dit is wel ergens op gebaseerd hoor
edit: doet ie het zo wel?
Debiteuren Crediteuten!! Geniale komedie!quote:

Dat is het mooie er van, dat ze het zo goed weten te parodiëren dat je je er aan kunt irriterenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:55 schreef lezzer het volgende:
Ik heb me altijd half geërgerd aan D/C.
Maar het geeft wel goed aan hoe sommige mensen zijn. En ze zijn er echt
 . En de grootste fans van D/C waren altijd het kantoorvolk!
. En de grootste fans van D/C waren altijd het kantoorvolk!

4?quote:

Jaquote:

Ah toe, noem er eentje!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja
Erg hè
-maar ik ga ze hier niet opnoemen, doe ik net of ik nog wat anonimiteit heb-
 .
 .

Je kunt goed op een schoffel leunen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat ik ambtenaar ben weet toch al wel iedereen onderhand.
Dus: Ambtenaar.
 .
 .

quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:48 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je kunt goed op een schoffel leunen?.

Ik ben overigens Junior Software Engineerquote:
 .
. )
 )

Ik ben interface en interaction designer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:52 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ben overigens Junior Software Engineer.
(Oftewel ik bouw websites)

Kijk, now we're talkingquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben interface en interaction designer.
 . Dat klinkt interessant. Werk je dan alleen met de theoretische kant, of doe je zelf ook wat aan coding/design?
. Dat klinkt interessant. Werk je dan alleen met de theoretische kant, of doe je zelf ook wat aan coding/design?

Ik doe van concept tot realisatie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:57 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Kijk, now we're talking. Dat klinkt interessant. Werk je dan alleen met de theoretische kant, of doe je zelf ook wat aan coding/design?

Klinkt leuk. Zou iets voor mij zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik doe van concept tot realisatie.
Dus, concept, ontwerp en inbouw in het cms. Dat cms heb ik eerst laten voorzien van een tool waarmee we dat kunnen omdat we elke keer terug moest naar de leverancier.
Zo bespaar ik de belastingbetaler enkele tonnen per jaar en kunnen we snel inspelen op ontwikkelingen
Uiteraard hebben we ook een redactie, eindredactie en tegenwoordig ook techneuten die nieuwe functionaliteiten bouwen.
 .
 . 

Als ik die kon vinden in de mobiele layout, deed ik t meteen.quote:

http://messages.fok.nl/pda/inbox.phpquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als ik die kon vinden in de mobiele layout, deed ik t meteen.

)
)

Hoe kom je van linguïstiek terecht in de gamesindustriequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:57 schreef Brittie het volgende:
Heel nerd verantwoord hier in lesbeaun, ik merk het wel weer (ik bedoel, ik werk in de gamesindustrie, so)
 ?
 ?

Ik ken nog een Fokker die dat hadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:55 schreef Brittie het volgende:
Ik had werk nodig en dat was er niet in de linguistiek... so yea.
 . (En als ik mijn droom was gevolgd had ik ook in die situatie gezeten)
. (En als ik mijn droom was gevolgd had ik ook in die situatie gezeten) .  K'heb zelf al een paar halfslachtige pogingen gedaan om zelf een taal te maken (Conlang). Ben nu met mijn 12 jarige zusje bezig een eigen taal te maken
.  K'heb zelf al een paar halfslachtige pogingen gedaan om zelf een taal te maken (Conlang). Ben nu met mijn 12 jarige zusje bezig een eigen taal te maken  .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |