wtf?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:30 schreef lezzer het volgende:
Sjezus wat een kutdag.
Ik bestel online een kado voor m'n vrouw (ja, hier hebben ze geen fatsoenlijke winkels ja), krijg ik ná het bestellen en betalen pas te zien dat ze niet meer verzenden deze week.
Wel %$@^(&!!
Wat ze niet kunnen is een commercieel bedrijf runnenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:40 schreef lezzer het volgende:
Nee, ze kunnen blijkbaar niet verzenden ofzo.
Maar zeg dat dan vóór het bestellen ipv er na...
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:47 schreef lezzer het volgende:
Een vriendin van ons bracht laatst zelfgemaakt pruimen/abrikozen/nogwat jam mee.
Die is me toch lekker![]()
Komt dat van de trap?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:09 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Abrikozen.
Zojuist weer mijn linkerknie overbelast, net niet gescheurd heb ik het gevoel. Had er al maanden last van, naar huisarts geweest, die zei dat het met rust over zou gaan. Niet dus. Kan amper meer lopen.
Nee, daarbij beukte ik alleen mijn hoofd tegen mijn fiets.quote:
Brekebeentequote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:42 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nee, daarbij beukte ik alleen mijn hoofd tegen mijn fiets.![]()
Ik sport veel en ik heb ooit eens een voet tegen mijn knie gehad.
Awwwquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:42 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nee, daarbij beukte ik alleen mijn hoofd tegen mijn fiets.![]()
Ik sport veel en ik heb ooit eens een voet tegen mijn knie gehad.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:51 schreef Vanyel het volgende:
Klinkt wel alsof je heel grappig bent om in de buurt te hebben
Als we nou blijven ontkennen hé, gaat ie dan vanzelf weer weg?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:27 schreef lezzer het volgende:
Dries Roelvink op 1 in hitparade
Is dat nou serieus?
Sinds "we" Sieneke naar het songfestival hebben gestuurd kijk ik nergens meer van opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:27 schreef lezzer het volgende:
Dries Roelvink op 1 in hitparade
Is dat nou serieus?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:19 schreef Blue-eyes het volgende:
En als we het dan toch over NL-talige muziek hebben dan wil ik wel een van mijn favorieten delen: Frederique Spigt. En niet alleen omdat ze fantastische muziek maakt maar ook omdat ze een topwijf is en ik vroeger een enorme crush op haar had en nu nog wel een beetje eerlijk gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |