Om:quote:
Nou, de zusterboot dan, blauw broekje, roze bouwhelm:quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:47 schreef lezzer het volgende:
Fotovoorspelling 1: Jongens en meisjes in een blauw broekje met een roze sjaaltje...
Ben je niet bruisend aan het feesten ergens?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:30 schreef Qebbel het volgende:
Wij zijn al weer thuis. Wat een baggerweer! Was ook wel weer hilarisch ergens.
Nee we waren zo zeiknat geregend, en de viv was stampvol (lees niet meer toegankelijk). Lekker thuis fris gedoucht op de bankquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ben je niet bruisend aan het feesten ergens?
* lezzer kijkt docu over Freddy Mercury op 3![]()
Oh, bedankt! Ben er gelijk heen gezapt!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
* lezzer kijkt docu over Freddy Mercury op 3![]()
Wat?quote:Ja, je zou het bijna niet geloven maar er zijn ook homo's die hoogbegaafd zijn.
Ik vond eerlijk gezegd het commentaar sowieso heel slecht (van Cornald).quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:53 schreef skunkasaur het volgende:
Nou ja zeg, hoor die presentator van de Pride registratie...
[..]
Wat?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
En ja, er zijn hoogbegaafde homo's
Exact deze opmerking zou dan een reden kunnen zijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 08:30 schreef Vanyel het volgende:
Jaja, maar waarom dat dan op een mensaboot moet... Ik heb wat moeite met dat 'laat ik mezelf heel bijzonder vinden omdat ik slim ben'.
Haha, ik zat me echt op te vreten af en toe bij het commentaar. Laaaaaange stiltes, vooroordelen, subjectiviteit... oh well. :/quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vond eerlijk gezegd het commentaar sowieso heel slecht (van Cornald).
Duhquote:
Bij ons was dat thuis te merken, in de klas, overal. Mijn ouders pakten dat op als wel anders, niet bijzonder en vooral REKENING HOUDEN MET MENSEN DIE MINDER SNEL ZIJN.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:11 schreef lezzer het volgende:
Stel dat je nou eens niet weet dat andere mensen helemaal niet zo snel denken als jij?
Oh, en de coming out voor hb vind ik echt veel enger dan mijn lesbo coming out.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |