QFT!quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:35 schreef conleche het volgende:
Ik ben eigenlijk aan het werk. Met de nadruk op eigenlijk, want ik heb nog geen flikker uitgevoerd en ik heb buikpijn.![]()
mehe, herkenbaar!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:22 schreef kwakz0r het volgende:
mijn energie is op en ik heb fokking buikpijn (eerst zeiken dat ik ongesteld wil worden, en als ik t ben is t ook weer niet goed/wijf)
ik denk dat ik tóch koekjes ga bakken...
Nee.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:22 schreef kwakz0r het volgende:
mijn energie is op en ik heb fokking buikpijn (eerst zeiken dat ik ongesteld wil worden, en als ik t ben is t ook weer niet goed/wijf)
ik denk dat ik tóch koekjes ga bakken...
Dat is zonde idd!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee.
(of mis ik iets en zijn ze voor iemand? Anders: niet doen, je was net lekker bezig)
Hm je hebt wel gelijk idd denk ik.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee.
(of mis ik iets en zijn ze voor iemand? Anders: niet doen, je was net lekker bezig)
Wat ga je koken? Ik heb inspiratie nodig!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Straks maar naar de supermarkt en dan lekker koken
Wat Maria zei, kan wel werken!! Gewoon héél lekker uitgebreid avondeten maken, met allerlei kleine (gezonde) hapjes die je lekker vindt en die dan opeten terwijl je een mooie film bekijkt. Of Zomergasten. Maarten 't Hart is er deze keer!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:46 schreef kwakz0r het volgende:
@Co: je hebt gelijk hoor. ik doe t ook niet... komt er meestal op neer dat als ik dan een keer bedenk dat ik t inderdaad ga doen, ik het teveel werk vind en t dus alsnog niet doe, maar als ik zeg "je mag niet" ik een hele middag chaggo ben omdat ik koekjes wil bakken![]()
(ik zit mezelf echt in de weg... ik kan haast niet wachten tot ik morgen mag gaan werken...)
probeerde voor vanavond met iemand af te spreken maar niemand neemt op...
Brrrrrr. Hoe krijg je het weg.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaai...
zo ben thuis en heb lekker een drankje en een kommetje wokkels
Straks een sjaslick uit de oven met wat patat uit de oven en spinazie uit pot
Dank voor de tip! Ik ga kijken!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat Maria zei, kan wel werken!! Gewoon héél lekker uitgebreid avondeten maken, met allerlei kleine (gezonde) hapjes die je lekker vindt en die dan opeten terwijl je een mooie film bekijkt. Of Zomergasten. Maarten 't Hart is er deze keer!
met t gevaar dat ik als een ondankbare zeur klink: ik heb niks in huis om lekker uitgebreid te koken, kan me ook niks bedenken dat ik zou willen eten dat tijd en moeite kost om te koken waarvoor ik de onderdelen in huis heb, behalve dan gebak/koekjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat Maria zei, kan wel werken!! Gewoon héél lekker uitgebreid avondeten maken, met allerlei kleine (gezonde) hapjes die je lekker vindt en die dan opeten terwijl je een mooie film bekijkt. Of Zomergasten. Maarten 't Hart is er deze keer!
précies dat! ik denk dat het te maken heeft met eraan toegeven ofzo... misshcien toch maar eens dat mindfulness boek aanschaffenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:40 schreef Syrena het volgende:
Hihi RazzHet is nog wennen he!
![]()
Kwakz> Oh ik herken die buien zo ergIk vocht dan altijd zo met mezelf, en pas als ik op de bank lag en dacht dat het werkelijk niet erger kon zo rottig als ik me voelde.....dan ging het na een paar minuten ineens weer beter
Heel weird. Ik heb er al lang geen meer gehad *afklopt*
Nou, dan moet ze beter haar best doen, zo stiekem was het nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:37 schreef Viking84 het volgende:
Razz heeft stiekem een man én een minnaar!! Hoe hip!.
Haha nee! ik vind de beestjes en de plantjes juist interessantquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoop juist niet dat Maarten teveel over beestjes en plantjes gaat praten. Liever over z'n religieuze achtergrond
.
quote:Als Zomergast zal Maarten ’t Hart terugkeren naar zijn vakgebied, de ethologie, waarbij het gedrag van dieren centraal staat. We zien beelden van stekelbaarzen, mollen, ratten en honden. Naast dierenfragmenten komen ook andere thema’s uit ’t Harts leven voorbij: zijn liefde voor muziek, literatuur en natuur. Verder bevat de avond een fragment uit Gardeners’ World van de BBC over aardappels telen, een Nederlandstalige versie uit 1965 van de opera Carmen van Georges Bizet, en ’t Harts gereformeerde familieleden die zich uitspreken over zijn werk in Tijdsein (EO).
Ik ben in therapie gegaan na een aantal weken van dat soort buien achterelkaar. Ik voelde me toch zo afgrijselijk k*t, dat ik dacht: Alles beter dan dit! na verloop van tijd namen ze ook enorm afquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
précies dat! ik denk dat het te maken heeft met eraan toegeven ofzo... misshcien toch maar eens dat mindfulness boek aanschaffen
We krijgen allebei een beetje onze zin dusquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:43 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Haha nee! ik vind de beestjes en de plantjes juist interessant
edit:
Heb het even opgezocht:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Je kan toch altijd zelf kiezenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Toch snap ik Noukjee wel maar dan is wokken toch 1 van de fijnere dingen, zelf kiezen!
Je rijdt de etappe achterstevoren, neen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:32 schreef neen het volgende:
Als je gewoon de komende week goed eet mag je vandaag toch wel lekker gek doen of wat?
Ik schraap dat er altijd af, het smaakt sowieso al heel sterk..quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:48 schreef neen het volgende:
Sommige mensen verdrinken hun sate in pindasaus, dat is echt doodzonde.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb gister stardust gezien, te leuk
En nu heb ik ook zin om koekjes te bakken!!
Ik snap sowieso niet dat het vaak er al standaard overheen zitquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik schraap dat er altijd af, het smaakt sowieso al heel sterk..
Dat dus idd, en weinig groenvoerquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:05 schreef kwakz0r het volgende:
janie: bedoel je teveel of te weinig? ik vind t een beetje weinig namelijk...
Dat is vandaag sowieso wel aan de orde ja. En af en toe een dagje weinig of af en toe een dagje veel moet kunnen vind ik.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het is niet zo veel inderdaad, maar in het weekend heb je misschien minder activiteit, dus minder trek en minder nodig.
Wij hebben die wii fit plus. Ik doe elke dag ongeveer een kwartier tot een half uur Yoga en spieroefeningen (veel buikspieroefeningen, hoewel meer best mag volgens mijquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat doe je op de wii aan sport Janies? Ik deed gisteren voor de grap eens boxen met mijn zus, en heb echt spierpijn nu.
Ik vind het joggen juist het leukst omdat je dan gewoon tv kan kijken ondertussenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:39 schreef shinydiscoball het volgende:
Lijkt me best grappig! Alleen lijkt me joggen op een plaats best raar
Maar yoga ofzo is misschien best leuk om te doen zo.
Op home drukken en dan onderin staat iets met controllerquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:43 schreef neen het volgende:
Hoe doe je dan het geluid van een controller uit? Ik lig namelijk op de bank te spelen, zonder bewegingen natuurlijkalleen soms hoor ik geluid uit de controller en dat is irritant
enzo.quote:You have ten minutes left
Kheb geen idee, volgens mij kun je wel die gewone dingen kopen die voor de wii zijn, maar zeker weten doe ik t niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:55 schreef neen het volgende:
M'n pa zat gisteren ook te klagen dat hij spierpijn hadof hij mario niet met een normale controller kon spelen. Kan dat toevallig?
Ja klopt. Heb je gelijk in. Dat met dat gebakje was met m'n ouders. Met die milkshake was met vriendin.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:47 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb het idee (shoot me if I'm wrong...) dat de ouders van Noukje wat bezorgd zijn omdat ze weten dat ze in het verleden iets van een eetstoornis heeft gehad. En dat ze daarom dingen als milkshakes meenemen, soort van 'test' ofzo? Eerder deze week was er toch ook al zoiets met een gebakje??
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:07 schreef Noukjee het volgende:
Ook nog ruzie met vriendje (niet over eten ofzo hoor).
Heb 'm naar huis gestuurd.
Zit ik hier nu in me uppie.. zucht
quote:Mefrouw, heb je zin in een lekkere marokkaanse jonge?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die rotjochies worden ook steeds beleefder!![]()
[..]
QFT!!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net True Romance gezien, het was me nog nooit opgevallen dat Patricia Arquette eigenlijk zo knap is
Maar verder was het hoogstandje van de film toch wel Brad Pitt als lousy en vooral knetterstonede huisgenoot![]()
wat is dat toch een hilarische kerel!
Een nieuwe serie of de nieuwste film? Vond die laatste wat tegenvallen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:50 schreef kwakz0r het volgende:voor noukje
de nieuwe sherlock holmes (in 2010 speelt t zich af) is op de BBC. echt superleuk!
Jaaaa leuke film!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net True Romance gezien, het was me nog nooit opgevallen dat Patricia Arquette eigenlijk zo knap is
Maar verder was het hoogstandje van de film toch wel Brad Pitt als lousy en vooral knetterstonede huisgenoot![]()
wat is dat toch een hilarische kerel!
nee de film vond ik ook wel leuk, vooral vanwege de actuers en de actie, maar deze serie is echt geweldig!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:58 schreef Sts het volgende:
[..]
Een nieuwe serie of de nieuwste film? Vond die laatste wat tegenvallen.
Noukje, hoop dat je er toch nog wat van hebt kunnen genieten? Ik denk altijd maar zo, die ene dag uiteten doet je inspanning om gezond te eten echt niet teniet en je komt er ook niet meteen blijvend twee kilo van aan. Met bezorgde ouders/vriendinnen levert het ook nog een strijd op als je op je eten let, dat is het meestal niet waard (vind ik).
voor Vik en Kwak en andere mensen die zich rot voelden.
Oh, en props voor de 18 km van AKnynke![]()
Ik vond z'n zus altijd leuk, maar toen ik haar laatst eens goed bekeek vond ik het toch maar een suffe niet-aantrekkelijke politiek correcte mutsquote:
Vanmorgen al gekeken in de online shop? 's Morgens vullen ze de website aan en nu staat ie er misschien welquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zomergasten was leuk vanavond, maar Jelle is wel een beetje saai.
En in het H&M topic staat een jurkje dat ik heel leuk vond toen ik m paste, maar toen niet gekocht had. En nu wil ik m en kan ik m niet vinden!
Nou ja trusten allemaal
Echt? Ik vind het juist altijd héél charmant als mensen een beetje scheef gebit hebbenquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:14 schreef Viking84 het volgende:
Patricia Arquette is knap zolang ze d'r mond dichthoudt. Ik vind haar echt enge vampierentanden hebben.
Ik vind haar verschrikkelijk. Lomp en irritant. Ik kan zulke vrouwen echt niet uitstaanquote:Op maandag 2 augustus 2010 07:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vond z'n zus altijd leuk, maar toen ik haar laatst eens goed bekeek vond ik het toch maar een suffe niet-aantrekkelijke politiek correcte muts.
Een beetje?? Pff, ik vind het maar een slome gast... Steeds op z'n blaadje kijken en dan zeggen: "Nu gaan we hier eerst nog wat dieper op in."quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zomergasten was leuk vanavond, maar Jelle is wel een beetje saai.
Meen je dat nou serieus?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:13 schreef AKnynke het volgende:
O: 2 witte broodjes met extra pure hagelslag, glas sinaasappelsap en koffie
L: 1 kaasbroodje
T: 5 frambozenkoekjes
T: paar tucjes, biertje
S: 18 km. wandelen
D: rostirondjes met broccoli en een hamlap
T: misschien een bakje tiramisu of een chocolaatje ofzo.
Ik ben niet ontevreden. alleen het fruit ontbreekt. Misschien nog een banaan ofzo. Of twee nectarines...
Shiny!quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:59 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik vind haar verschrikkelijk. Lomp en irritant. Ik kan zulke vrouwen echt niet uitstaanBovendien heeft ze een vervelend gezicht en een stomme uitstraling. Ze schrijft nu een een column in een woonblad geloof ik, en er staat dan zo'n foto bij van haar met van die platte logge laarzen, een hobbezakjurk waar in ze nog lomper lijkt en kort haar (ongetwijfeld omdat ze nu een kind heeft gehad, dan moet natuurlijk je haar kort), en dan dat stomme grijzende hoofd met rode blosjes, en dat is dan zo Nederlands maar op een foute manier, heel oncharmant.
Maar misschien is ze in het echt heel aardig, dat zou al veel goedmaken
Verder heb ik nooit zo'n afkeer van mensen geloof ik, maar bij haar is dat best sterk, erg he? Haar broer vind ik wel oke.
met de 18km. wandelen erbij, en voor een zondag ben ik niet ontevreden. Natuurlijk, het is niet allemaal even goed. Maar eens een dag geen muesli en iets lekkers voor ontbijt is geen probleem. Natuurlijk, het is geen sterren van de hemel lijstje, maar ik was niet ontevreden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.![]()
[..]
Meen je dat nou serieus?![]()
Je lijstje staat propvol met verzadigde vetten en snelle suikers.
Alleen de broccoli en de hamlap zijn een verstandige keuze.
Ik snap best dat niet alle lijstjes even mooi zijn (bij mij ook niet, zeker niet in het weekend) maar dit kun je toch serieus niet een goed lijstje noemen.
Vind ik ook! Daarom moet ABC maar niet meer op tv komen. Ze is op tv nogal sloom en suf met een niet-sprakelende uitstraling. En op schrift valt dat niet zo opquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Het gaat me niet alleen om hoe ze eruit ziet, juist om hoe ze overkomt. Maar dat is alleen op tv, in de nrc next vond ik haar altijd wel oke.
Succes XM!
Dat dus. Vergeet vooral je droge humor niet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap niet waarom je zo negatief over jezelf bent neen. Je bent een leuke vent om te zien, je straalt een heerlijk soort nonchalanche uit en volgens mij ben je ook best clever!
Count your blessings enzo.
QFT!quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap niet waarom je zo negatief over jezelf bent neen. Je bent een leuke vent om te zien, je straalt een heerlijk soort nonchalanche uit en volgens mij ben je ook best clever!
Count your blessings enzo.
Ik heb er twee en nooit mn haar afgekniptquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:59 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik vind haar verschrikkelijk. Lomp en irritant. Ik kan zulke vrouwen echt niet uitstaanBovendien heeft ze een vervelend gezicht en een stomme uitstraling. Ze schrijft nu een een column in een woonblad geloof ik, en er staat dan zo'n foto bij van haar met van die platte logge laarzen, een hobbezakjurk waar in ze nog lomper lijkt en kort haar (ongetwijfeld omdat ze nu een kind heeft gehad, dan moet natuurlijk je haar kort), en dan dat stomme grijzende hoofd met rode blosjes, en dat is dan zo Nederlands maar op een foute manier, heel oncharmant.
Verder heb ik nooit zo'n afkeer van mensen geloof ik, maar bij haar is dat best sterk, erg he? Haar broer vind ik wel oke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahaquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:59 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:53 schreef Viking84 het volgende:
Toch even mijn ei kwijt:Ik heb vast iets gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je je echt zorgen maakt, gewoon SMSen, of bellen ofzo. Als t je trots is die je tegenhoudt, aan de kant zetten, je zorgen maken is veel vervelender uiteindelijk.compact en kleverig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:53 schreef Viking84 het volgende:
Toch even mijn ei kwijt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoop dat ik niet te hard benmaar tegen mij waren jullie met McEx ook bikkelhard allemaal...en jullie bleken wel gelijk te hebben...
Kwak
quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:17 schreef Viking84 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:Eensch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Mooiquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:32 schreef de_nachtwacht het volgende:
Lijstje:
T: negerzoen
O: muesli met melk
L: 4 broodjes met kaas (mss tosti, zonder saus)
D: roti
T: meer negerzoeken (ze moeten toch op...)
Die negerzoenen had ik trouwens speciaal gekocht voor de visite van gisteren, die vervolgens zelf van alles mee had genomen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:14 schreef loveli het volgende:
QFT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weiger ook om aan spelletjes mee te doen. The fuck zeg. Het mag dan wel werken, maar wie wil er nu zijn hele leven daarmee bezig zijn. Het moet een béétje vanzelf gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom ihatefastcars!Venus in pocketformaat
© loveli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
ik moet nu steeds mn hoofd bewegen om dingen te vinden op mn scherm. dat vind ik irritant... dus vandaar de laptop... heb op laptop bovendien nieuwere office en die werkt fijnerquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
Echt? Ik zou dat best fijn vinden geloof ik
Ruilen?
Haha wat liefquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:14 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, iemand op MSN heeft in mijn Facebookvriendjes zitten snuffelen en gaf me de link van SDB met de woorden: cute!!
Steek die maar in je zak, SDB.
Nou inderdaad. Net gekeken, pfftquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:53 schreef P.F. het volgende:
Net the Cove gezien, brrrrr, aanrader!!!
http://www.imdb.com/title/tt1313104/
Voor wat hoort wat natuurlijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:57 schreef Syrena het volgende:
(neh, alleen als ik een hele lekkere persoonlijke trainer zou hebbendie mij dan na het zweten beloont met massages enzo
)(en die ook nog slim is, het huishouden kan doen en kindjes wil maken met mij!
)
Oh en hij mag ook best een beetje rijk zijn en niet te beroerd om dat met mij te delen natuurlijk....
Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:57 schreef Syrena het volgende:
Viksen luister naar Kwak. En je hoeft niet met hulp te wachten, je voelt je nu toch al klote, dan kan dat er nog wel bij
![]()
Ja dat. Wel goed dat je het beseft. Ik herken het een beetje, bij mij ging het pas langzaamaan over toen ik kort iets met een ander had, dat opende de ogen pas. Sterkte ermee!quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee?.
Thanks voor de reacties iedereen.
Ik wacht gewoon tot ze terugkomt, kijk of ze zelf contact zoekt en ik ga sowieso maar eens professionele hulp zoeken, want dat lijkt me sowieso geen kwaad te kunnen.
Ik vind het echt angstwekkend dat ik mijn zieleheil zo ophang aan één persoon.
Maar je kunt toch ook gewoon het schermpje kleiner maken? Je hoeft natuurlijk niet per se in volledig scherm te werken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:59 schreef kwakz0r het volgende:
@syrena: dan vind ik de letters lelijk, en is mn scherm alsnog te groot. ik wil mn hoofd niet hoeven bewegen... no worries, op laptop werkt ook prima.
QFT!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:25 schreef loveli het volgende:
Een ander mag nooit bepalend zijn voor je levensgeluk. Iedereen heeft eigen verantwoordelijkheid enzo. Een ander kan wel bijdragen met bonuspunten van je geluk, maar niet voor het geheel.
In niet-volledig scherm werken vind ik juist vreselijk! Dan zie je de randen van je bureaublad zo erlangs, heel onrustigquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:27 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Maar je kunt toch ook gewoon het schermpje kleiner maken? Je hoeft natuurlijk niet per se in volledig scherm te werken.Ik vind een groot scherm persoonlijk heerlijk werken. Zit nu in 1600*900 en dat werkt heerlijk in spss, wat een overzicht.
Eens!quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:25 schreef loveli het volgende:
Een ander mag nooit bepalend zijn voor je levensgeluk. Iedereen heeft eigen verantwoordelijkheid enzo. Een ander kan wel bijdragen met bonuspunten van je geluk, maar niet voor het geheel.
Ik ben zelf erg gecharmeerd van de Roughguides. Wel in het Engels, maar leuk geschrevenquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:19 schreef Sts het volgende:
Hier zitten wel wat reizigers tussen he? Wat zijn in het algemeen goede reisgidsen? Capitool, Nelles, Lonely Planet?![]()
Op zo'n scherm zie je dan geen randen, maar kun je er nog een msn-scherm naast plempen. Of twee word-documenten naast elkaar.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In niet-volledig scherm werken vind ik juist vreselijk! Dan zie je de randen van je bureaublad zo erlangs, heel onrustig
Moest jij niet aan je scriptie werken?quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:40 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Op zo'n scherm zie je dan geen randen, maar kun je er nog een msn-scherm naast plempen. Of twee word-documenten naast elkaar.![]()
...of natuurlijk een browser met het Slank-topic.
ik vind de rough guides erg fijn. Maar, het kan erg verschillen van waar je heen gaat en wat je zoekt in een gids. Voor Zuidelijk Afrika is de lonely planet erg fijn, bijvoorbeeld..quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:19 schreef Sts het volgende:
Hier zitten wel wat reizigers tussen he? Wat zijn in het algemeen goede reisgidsen? Capitool, Nelles, Lonely Planet?![]()
O: restje macaroni met tomatensaus, salami en courgette
T: brownie
L: (diepvries)spinazie met een eitje
T: appel, beschuit kaas
D: nasi met garnalen als ik me over de drempel heen kan zetten zélf schaaldieren te bereiden, ben er pas achter dat ik er niet allergisch voor ben (vader wordt er doodziek van en dat heeft me altijd afgeschrikt)
T: brownie
dat ja. Maar, ik moet zeggen: ik vind dat heel erg lastig. Ik hou echt heel erg veel van m'n duutser, en ik merk dat als hij niet lekker in z'n vel zit, ik niet lekker in m'n vel zit. en dat zou eigenlijk niet moeten. Mijn leven is het allerbelangrijkst, en daarna dat van ons samen...Ik struggel daar soms wel wat mee..quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:25 schreef loveli het volgende:
Ik heb nog nooit van de Blue Guide gehoord! Die art/eat/shop guides zien er leuk uit.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:45 schreef Phaidra het volgende:
Wat betreft reisgidsen: Ik combineer meestal. Voor praktische adressen de lonely planet, voor cultuur en achtergronden de blue guide en soms nog een capitool gidsje voor aparte steden en plattegronden. In mijn ervaring dekt geen enkele reisgids alles wat ik wil weten, helaas. En kijken naar het jaar van uitgave idd!!
In Zaandam he, ik ben nu een Zaankanterquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
SDB waar sport je? Ik ga vanavond boksenSpannend!
En ik heb nu net zo een blog ding gemaakt als jullie, maar het lukt nog niet zo
Eens! Hoewel ook daarvan de plattegronden bruikbaar kunnen zijn. Voor New York had ik Capitool Compact (echt de mini-uitvoering van 7 cm breed en 15 cm hoog ofzo) en die was perfect voor even snel de plattegrond of metrokaart checkenquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:47 schreef neen het volgende:
Die Marco Polo oid gidsjes zijn wel helemaal kut trouwens
Ja, het zijn van die levenswijsheden die ik ook zou willen aanhangen, maar het is gemakkelijker gezegd dan gedaan, omdat ik gewoon merk dat zij ondanks alle onenigheid iets heeft toegevoegd aan mijn leven en dat ze een enorm zwart gat zal achterlaten als ze er niet meer is.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat ja. Maar, ik moet zeggen: ik vind dat heel erg lastig. Ik hou echt heel erg veel van m'n duutser, en ik merk dat als hij niet lekker in z'n vel zit, ik niet lekker in m'n vel zit. en dat zou eigenlijk niet moeten. Mijn leven is het allerbelangrijkst, en daarna dat van ons samen...Ik struggel daar soms wel wat mee..
Ikquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van de Blue Guide gehoord! Die art/eat/shop guides zien er leuk uit.![]()
Tof ook dat ze een Zuid India gids hebben uit 1997.
Nu haal je twee dingen door elkaar vind ik: juist omdat je van hem houdt vind ik het heel normaal dat je dus een sterke empathie hebt, en daardoor ook minder in je vel zit.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat ja. Maar, ik moet zeggen: ik vind dat heel erg lastig. Ik hou echt heel erg veel van m'n duutser, en ik merk dat als hij niet lekker in z'n vel zit, ik niet lekker in m'n vel zit. en dat zou eigenlijk niet moeten. Mijn leven is het allerbelangrijkst, en daarna dat van ons samen...Ik struggel daar soms wel wat mee..
Naar Israël, twee weken relatief low-budget rondreizen. Ik denk op dit moment aan autohuur (omdat ik waarschijnlijk wel vrij veel bagage heb, blijf er 4 maanden) i.c.m. hostels. Als ik er niet uitkom, schakel ik een reisbureau in, maar moeder van vriendlief wil vast een beetje helpen, die heeft altijd in het toerisme gezeten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Eens!
En STS, waar wil je heen en wat wil je doen? Qua reisgids?
Ik kijk zelf ook vaak naar wat de meest recente reisgids is.
Het leukste vind ik overigens de Bradt Guides, vanwege de liefde voor het land die erin naar voren komt.
Maar afijn, als je zelfstandig gaat rondreizen dan is Capitool helemaal niets en als je een stedentrip doet, dan kan dat juist weer wel goed werken.
Ik kende de Blue Guide ook nog niet!quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ikde Blue Guide!! Vaak ook plattegronden van musea, zodat je vantevoren kan zien welke afdelingen interessant zijn.
Voor mensen met interesse in archeologie: De Oxford Archaeological Guides zijn érg goed!
Oeh ik heb ook zo'n bakbeest heir staan, heerlijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:36 schreef kwakz0r het volgende:
er stond ineens een monster op mijn buro op kantoor...
[ afbeelding ]
ik vind een 1680 bij 1050 monitor écht te groot om prettig op te werken, dus zit nu weer op mn laptop die ook al een flink scherm heeft...zo'n grote is wel fijn als je veel schermen naast elkaar nodig hebt, maar dat heb ik de laatste twee weken hier niet echt
hij lijkt hier niet zo groot zie ik, maar t is echt een bakbeest...
Ik sleep wel weer een tas meequote:Op maandag 2 augustus 2010 13:57 schreef neen het volgende:
Hoe & Wat taalgidsjes zijn wel handig vind ik
En Phaidra moet gewoon andere broeken kopen anders
Ik snap je punt, maar ik vind het heel lastig. Zeker omdat de Duutser regelmatig niet zo goed in z'n vel zit, en dat ook langere periodes kan duren. Ik vind het erg lastig om daar afstand van te nemen, terwijl ik weet dat ik voor m'n eigen geluk gewoon door moet gaan met het leven. Moeilijk moeilijk moeilijk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nu haal je twee dingen door elkaar vind ik: juist omdat je van hem houdt vind ik het heel normaal dat je dus een sterke empathie hebt, en daardoor ook minder in je vel zit.
Dat is iets anders dan door doelbewuste acties van een ander je eigen geluk naar de achtergrond verplaatsen of niet meer gelukkig kunnen zijn.
Je kunt misschien wat bagage opslaan op het vliegveld/station ofzo?quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:59 schreef Sts het volgende:
[..]
Naar Israël, twee weken relatief low-budget rondreizen. Ik denk op dit moment aan autohuur (omdat ik waarschijnlijk wel vrij veel bagage heb, blijf er 4 maanden) i.c.m. hostels. Als ik er niet uitkom, schakel ik een reisbureau in, maar moeder van vriendlief wil vast een beetje helpen, die heeft altijd in het toerisme gezeten.
Goed, Capitool geschrapt. LP is nog een kandidaat en van die Rough guides en Bradt guides had ik nog nooit gehoord, daar ga ik even naar kijkenThx all!
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik sleep wel weer een tas mee. Waar dan mooi ál die reisgidsen in passen.
Maar er staat dus echt bijna niks in aan leuke eettentjes en andere praktische informatie. En dan 'moet' er dus nog een reisgids komen voor dat onderdeel. Terwijl de blue guide al zo'n boekwerk isquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kende de Blue Guide ook nog niet!Plattegronden van musea erin opgenomen? Wauw, my kind of guide
Ik heb alles even doorgelezen en dit vat samen wat ik wilde zeggen. En als je voelt dat je daarbij hulp nodig hebt, gewoon doen!quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oeh ik heb ook zo'n bakbeest heir staan, heerlijk.
Vik, ik sluit me aan bij de rest. Jij verdient echt zoveel beter
Was een eye-opener voor me toen een aanbidder van me met zelfmoordgedachten rondliep en als ik het niet was, dan hoefde het niet meer. Zoiets mag je gewoon niet bij een ander om de nek hangen. Tuurlijk is het kut als je om de een of andere reden iemand verliest die je zo dierbaar is dat je je eigen arm er voor hem of haar zou afknagen. Maar het leven gaat door en de wereld zal er niet minder om gaan draaien. Er gaat tijd overheen, maar je komt er altijd weer bovenop (behalve mensen die blijven zwelgen in zelfmedelijden).quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, het zijn van die levenswijsheden die ik ook zou willen aanhangen, maar het is gemakkelijker gezegd dan gedaan, omdat ik gewoon merk dat zij ondanks alle onenigheid iets heeft toegevoegd aan mijn leven en dat ze een enorm zwart gat zal achterlaten als ze er niet meer is.
En zeg dit maar eens tegen een man die z'n vrouw na vijftig jaar huwelijk moet begraven.
Mijn exvriend was depressief (en erg egocentrisch bovendien) dus ik weet dat het lastig is hoor!quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar ik vind het heel lastig. Zeker omdat de Duutser regelmatig niet zo goed in z'n vel zit, en dat ook langere periodes kan duren. Ik vind het erg lastig om daar afstand van te nemen, terwijl ik weet dat ik voor m'n eigen geluk gewoon door moet gaan met het leven. Moeilijk moeilijk moeilijk.
Ach ja, relaties zijn niet altijd even simpel!
Ik kwam net op jouw blog, wil namelijk ook zo iets maken maar lukt nog niet zoquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:05 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik heb alles even doorgelezen en dit vat samen wat ik wilde zeggen. En als je voelt dat je daarbij hulp nodig hebt, gewoon doen!
En dat staat in de roughguides dus wélquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar er staat dus echt bijna niks in aan leuke eettentjes en andere praktische informatie. En dan 'moet' er dus nog een reisgids komen voor dat onderdeel. Terwijl de blue guide al zo'n boekwerk is.
Ik heb echt een hekel aan toerist zijn. Maar je kan er zo moeilijk onderuit he... Zeker als ik mijn camera meeneemquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:02 schreef neen het volgende:
[..]ik had dus een camera om m'n nek, rugtas om... reisgids vast en dan gaan mensen zeggen: "O je ziet er echt uit als een toerist" WTF dat ben ik toch ook?
Zou goede optie zijn, maar kan zoiets voor twee weken en is zoiets veilig?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:02 schreef neen het volgende:
[..]
Je kunt misschien wat bagage opslaan op het vliegveld/station ofzo?
Precies. Mijn ex had ook een scherp keukenmes gekocht toen het uitging tussen ons, en hij riep regelmatig dat ie van de Martinitoren af zou springenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Was een eye-opener voor me toen een aanbidder van me met zelfmoordgedachten rondliep en als ik het niet was, dan hoefde het niet meer. Zoiets mag je gewoon niet bij een ander om de nek hangen.
quote:Liefde en egoisme passen niet bij elkaar.
de ervaring van nynke's vriend lijken erg op wat ik élke aio incl. mezelf zie doormaken. eigenlijk zou het beroep gewoon afgeschaft moeten worden als je ziet dat meer dan de helft van iedereen die t doet op een zeker moment depressieve klachten en burnout verschijnselen/ernstige chronische stress gaat vertonen...quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn exvriend was depressief (en erg egocentrisch bovendien) dus ik weet dat het lastig is hoor!
Maar zit hij echt heel slecht in zn vel dan, dat het zn leven en werk belemmert? In dat geval: zoek hulp! (hij dan) want het is zo zonde van je leven..... En ook veel gezonder voor je relatie, nu heb je kans dat jij als hulpverlener functioneert.
Sorry als ik veel te hard van stapel loop maar dat is de erfenis van mn exvriend dus, ik ben nogal gebrand op hulpzoeken bij depressies. Mn ex vertikte het en dat heeft m zn relatie gekost![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Precies. Mijn ex had ook een scherp keukenmes gekocht toen het uitging tussen ons, en hij riep regelmatig dat ie van de Martinitoren af zou springenIk kreeg echt een hartverzakking toen er een paar maanden later 'een jonge man' van de toren was gesprongen! Die dag kreeg ik een smsje "It wasn't me
", en god wat was ik pissig dat hij dat zo luchtig opnam
[..]
Ja, alleen zijn sommige mensen er wat gevoeliger voor dan anderen, zo blijkt maar weerquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de ervaring van nynke's vriend lijken erg op wat ik élke aio incl. mezelf zie doormaken. eigenlijk zou het beroep gewoon afgeschaft moeten worden als je ziet dat meer dan de helft van iedereen die t doet op een zeker moment depressieve klachten en burnout verschijnselen/ernstige chronische stress gaat vertonen...
Nee, zo erg is het niet. Z'n werk zit hem niet lekker soms, en dat belemmerd. Ik speel absoluut geen hulpverlener, maar moet soms wel een beetje perspectief zoeken!quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn exvriend was depressief (en erg egocentrisch bovendien) dus ik weet dat het lastig is hoor!
Maar zit hij echt heel slecht in zn vel dan, dat het zn leven en werk belemmert? In dat geval: zoek hulp! (hij dan) want het is zo zonde van je leven..... En ook veel gezonder voor je relatie, nu heb je kans dat jij als hulpverlener functioneert.
Sorry als ik veel te hard van stapel loop maar dat is de erfenis van mn exvriend dus, ik ben nogal gebrand op hulpzoeken bij depressies. Mn ex vertikte het en dat heeft m zn relatie gekost![]()
Anders je spullen in een hostel achterlaten. Die hebben vaak een luggage storage. Ik heb wel eens 2 maanden een tas achtergelaten in de luggage room van een hostel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:09 schreef Sts het volgende:
[..]Zou goede optie zijn, maar kan zoiets voor twee weken en is zoiets veilig?![]()
*op to do lijstje zet*
Duidelijk geen reizigerMaar het moet er ooit van komen, en de overige 4 maanden zijn wat duidelijker, gratis huisvesting included
Soms heb je wel gewoon kluisjes met sleutel. Voor zo'n lange tijd heb ik het nog nooit gedaan, ik ga nu even een vriend van me een berichtje sturen of hij in Israel met een reisgids reist, ik denk het niet maar goed je weet het nooitquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:09 schreef Sts het volgende:
[..]
Zou goede optie zijn, maar kan zoiets voor twee weken en is zoiets veilig?![]()
*op to do lijstje zet*
Duidelijk geen reizigerMaar het moet er ooit van komen, en de overige 4 maanden zijn wat duidelijker, gratis huisvesting included
Ja ik kon laatst mijn doelen niet netjes meer op een rijtje zetten dus het is een beetje een rommeltje. Wat is mijn 61ste doel?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik kwam net op jouw blog, wil namelijk ook zo iets maken maar lukt nog niet zoZag alleen dat doel 61 van jou het 1e doel was dat ik toevallig had bedacht
Leuk!!
Ik vergelijk mijn situatie daar niet mee, hoor. Het ging mij erom dat er een moment komt dat je niet meer terug kunt naar de situatie van voor het huwelijk, omdat je zonder die ander niet meer gelukkig kunt zijn. Genoeg meegemaakt dat het voor oude mensen niet meer hoefde als hun levenspartner weggevallen was. Ze waren dan ook niet meer bereid nog te vechten als ze zelf ziek werden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:04 schreef kwakz0r het volgende:
@vik: de vergelijking met 50 jaar huwelijk en overlijden vind ik een beetje ongepast... eerlijk gezegd...
Nee, niet de eerste (dat was een hardnekkige verliefdheid-op-de-juf op de middelbare schoolquote:is deze vrouw je eerste grote liefde? zo klinkt het namelijk een beetje...
Ik heb haar al sinds december niet meer gezienquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:20 schreef LadyBlack het volgende:
Vik, het is natuurlijk wel een beetje moeilijk om vijandigheid te peilen via msn.... je hoort geen intonatie, je ziet geen mimiek...... ik begrijp toch goed dat je haar sinds april al niet meer 'live' hebt gezien?
Echt, les 1 is voor mij geweest dat je géén issues probeert uit te praten via sms/msn en zelfs liever niet over de telefoon
ik vind dat elke keer zo fijn om weer te horen he! Een soort geruststelling..quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de ervaring van nynke's vriend lijken erg op wat ik élke aio incl. mezelf zie doormaken. eigenlijk zou het beroep gewoon afgeschaft moeten worden als je ziet dat meer dan de helft van iedereen die t doet op een zeker moment depressieve klachten en burnout verschijnselen/ernstige chronische stress gaat vertonen...
God, wat een scam!quote:Thanks for your reply, The 6000kr is included with all the utility
cost, renting from September is perfect and renting the whole
apartment is great as the apartment is vacant now and is available
for rent.
.................you will have to sign a contract with me online and
make the payment to me here in the UK via money transfer agent western
union and then send to me back to m online the payment details
together with the signed contract once i see this i post the
apartment's key to you asap,cos i have left the country already, i
recently relocated here in the UK, that is why i am renting out my
apartment , i will only need your details in order to prepare the
contract...........here are the apartment's pictures for you to
decide, I lived in the apartment before recently relocated here in the
UK view weeks ago....................
here are your details i will need in order to prepare the contract
Your full name
Date of birth
Phone number
passport id
moving in and out date and
your current address to which the apartment's key will be sent.
waiting to read from you soon
Ik ga er eens over nadenken en wat rondzoeken, groot deel van mijn bagage heb ik absoluut niet nodig de eerste twee weken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Anders je spullen in een hostel achterlaten. Die hebben vaak een luggage storage. Ik heb wel eens 2 maanden een tas achtergelaten in de luggage room van een hostel.
Waar ga je precies heen in Israel?
natuurlijk gebeuren die dingen, maar ik denk niet dat je jezelf moet aanpraten dat t voor jou en haar net zo is, zo kwam het een beetje over op me, maar misshcien bedoelde je dat nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vergelijk mijn situatie daar niet mee, hoor. Het ging mij erom dat er een moment komt dat je niet meer terug kunt naar de situatie van voor het huwelijk, omdat je zonder die ander niet meer gelukkig kunt zijn. Genoeg meegemaakt dat het voor oude mensen niet meer hoefde als hun levenspartner weggevallen was. Ze waren dan ook niet meer bereid nog te vechten als ze zelf ziek werden.
[..]
je eerste verliefdheid is iets anders dan een eerste liefde... zo te horen is zij dat en dat is altijd lastig om los van te komen (heeft met mij en mc ex ook een jaar geduurd terwijl we maar 3 maandjes wat hadden met elkaar). en ik kon me ook geen leven zonder hem voorstellen... echt niet...quote:Nee, niet de eerste (dat was een hardnekkige verliefdheid-op-de-juf op de middelbare school), maar wel de eerste die affectie teruggaf en die in alles beantwoordde aan wat ik zocht in een vrouw. Overigens is het wel zo dat ik wel bereid ben om verder te gaan, want ik wil niet de rest van m'n leven in deze situatie blijven hangen (en dan ben ik alweer een stap verder dan een jaar geleden). Ik wil ook gewoon een vrouw voor mezelf en ik heb - gelukkig - nooit de illusie gehad dat zij dat zou zijn, maar ik heb er moeite mee dat dat ertoe zou moeten leiden dat zij niet meer in mijn leven is. Waarom zoveel vijandigheid?
Nee, zíj is vijandig!quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
natuurlijk gebeuren die dingen, maar ik denk niet dat je jezelf moet aanpraten dat t voor jou en haar net zo is, zo kwam het een beetje over op me, maar misshcien bedoelde je dat niet
[..]
je eerste verliefdheid is iets anders dan een eerste liefde... zo te horen is zij dat en dat is altijd lastig om los van te komen (heeft met mij en mc ex ook een jaar geduurd terwijl we maar 3 maandjes wat hadden met elkaar). en ik kon me ook geen leven zonder hem voorstellen... echt niet...
vond je mij vijandig? zo bedoelde ik het niet...
Maarja, zij heeft dan ook een man en kinderen toch?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb haar al sinds december niet meer gezien. En ik heb altijd geprobeerd issues in real life uit te praten, maar dat wilde zij nooit, want zij wilde me alleen zien als ze daar zin in had en als we leuke dingen gingen doen.
Zij: machtsspelletje.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, zíj is vijandig!
Maar waar ik ook moeite mee heb is dat zij steeds zo rigoureus alles afkapt. Zodra ik iets zeg wat haar niet aanstaat, wil ze meteen het contact verbreken. De kans dat ik haar dan nog eens spontaan zou zien zou ook bijzonder klein zijn ivm de afstand. Ik neem aan dat jij je ex nog wel eens ziet en dat jullie nog wel vriendschappelijk tegenover elkaar staan?
Vik, soms is het makkelijker om uit elkaar te gaan juist als er sprake is van vijandigheid . Ze klinkt altijd al als een egocentrisch persoon die het vooral leuk met je wilt hebben en verder ook niet zo heel veel boodschap heeft aan jouw gevoelens. Als je het wel uit zou praten is er best een kans dat er ofwel nog meer kwetsende dingen gezegd worden, of dat alles weer rozengeur en maneschijn is (want dat komt haar het beste uit) en het nog moeilijker wordt afstand van haar te nemen. Je hoeft niet per se een goede verstandhouding te hebben om afstand van iemand te nemen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb haar al sinds december niet meer gezien. En ik heb altijd geprobeerd issues in real life uit te praten, maar dat wilde zij nooit, want zij wilde me alleen zien als ze daar zin in had en als we leuke dingen gingen doen.
ik zie ex idd. door omstandigheden nog wel. het eerste jaar was dat de hel. het tweede jaar gaat dat steeds beter, en nu zijn we idd. wel kennissen/vrienden en spreken we wel eens af. maar dat is écht door omstandigheden en meer uitzondering dan regel... we zitten in t zelfde muziekwereldje en dan loop je elkaar gedwongen tegen t lijf. ik kende zijn nieuwe vriendin al en zij mij, anders was dat echt een issue geweest waardoor de vriendschap niet had kunnen werken. én heel belangrijk, we zijn altijd geschikter geweest voor elkaar als vrienden dan als geliefden...quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, zíj is vijandig!
Maar waar ik ook moeite mee heb is dat zij steeds zo rigoureus alles afkapt. Zodra ik iets zeg wat haar niet aanstaat, wil ze meteen het contact verbreken. De kans dat ik haar dan nog eens spontaan zou zien zou ook bijzonder klein zijn ivm de afstand. Ik neem aan dat jij je ex nog wel eens ziet en dat jullie nog wel vriendschappelijk tegenover elkaar staan?
Het probleem is ook dat het niet goed mogelijk is om dingen écht uit te praten. En in het begin denk je 'laat maar', want je bent blij dat het weer goed is, tot je merkt dat soortgelijke issues steeds terug komen en je weet dat je erover moet praten om echt iets te kunnen bereiken, maar dat wil zij niet. Voor haar moet het 'vanzelf' gaan en dat is ergens ook wel logisch, want ze heeft al een relatie waar ze energie in steekt en dit moet dus puur voor de leuk zijn, maar volgens mij heb je in elke relatie wel issues, ook in dit soort relaties.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maarja, zij heeft dan ook een man en kinderen toch?
Heel lullig gezegd, maar voor haar is het echt de moeite niet waard waarschijnlijk![]()
De leuke dingen doen natuurlijk wel.
Of dat waar is, weet ik niet, want ze weet van mijn gevoelens voor haar af en ze heeft gezegd dat ze zich gevleid voelde, dat ze het lief vond, dat ik mijn gevoelens moest koesteren en ze heeft zelfs gezegd dat ze boos was op zichzelf omdat ik zo mijn best voor haar deed, terwijl zij alleen maar gemeen kon doen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:37 schreef kwakz0r het volgende:
bottom line: de reden dat de mevrouw doet wat ze doet is niet een of andere verborgen agenda, maar simpel en alleen het feit dat jij niet belangrijk bent voor haar. leuk voor erbij. jouw gevoelens doen er niet toe, daarom kapt ze het af als jij die naar de voorgrond brengt.
QFTquote:you deserve better.
QFTquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:37 schreef kwakz0r het volgende:
bottom line: de reden dat de mevrouw doet wat ze doet is niet een of andere verborgen agenda, maar simpel en alleen het feit dat jij niet belangrijk bent voor haar. leuk voor erbij. jouw gevoelens doen er niet toe, daarom kapt ze het af als jij die naar de voorgrond brengt.
ze zit inderdaad op een ander spoor dan jij: ze wíl helemaal niet praten om de relatie te verbeteren, ze wil alleen af en toe sex. een betere verstandhouding is geen issue voor haar, dat doet er niet toe, en het irriteert haar als jij probeert er een echte relatie van te maken...you deserve better.
Wegwezen, met iemand die je als speeltje behandelt wil je geen contact meer vik...quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, zíj is vijandig!
Ik val een beetje met de deur in huis maar dit is voor mij echt een schoolvoorbeeld van nét genoeg affectie tonen om iemands verliefdheid in stand te houden (om iemand te hebben die je kunt bellen of omdat het leuk is voor je ego), terwijl je geen enkele intentie hebt om ooit hetzelfde te geven. Jij verdient beter dan dat.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of dat waar is, weet ik niet, want ze weet van mijn gevoelens voor haar af en ze heeft gezegd dat ze zich gevleid voelde, dat ze het lief vond, dat ik mijn gevoelens moest koesteren en ze heeft zelfs gezegd dat ze boos was op zichzelf omdat ik zo mijn best voor haar deed, terwijl zij alleen maar gemeen kon doen.
Hoi! Vertel! Wie ben je, waar kom je vandaan, wat wil je bereiken, hoe wil je dat bereiken, lust je broccoli?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:10 schreef Siral het volgende:
Ik werd van het Sonja bakker topic hier naartoe "gestuurd". Dus bij deze; Hallo!![]()
Halloquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:10 schreef Siral het volgende:
Ik werd van het Sonja bakker topic hier naartoe "gestuurd". Dus bij deze; Hallo!![]()
Nouu, ik ben het afgelopen 2 jaar wat kilootjes aangekomen, zit nog steeds op een gezond gewicht, maar zou heel erg graag die spijkerbroeken die bij mij in de kast liggen te rotten weer willen passen!quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hoi! Vertel! Wie ben je, waar kom je vandaan, wat wil je bereiken, hoe wil je dat bereiken, lust je broccoli?
Ben benieuwd wat jullie me verder aanraden dan!quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hallo![]()
Ik ben blij dat je hier komt posten, want hier zitten aardig wat mensen die verstand hebben van wat goede voeding is. Lees de OP bijvoorbeeld maar eens. Sonja Bakker zou ik niet aanraden!
quote:
Ik denk dat jouw doelen vooral behaald kunnen worden met veel sporten. Als ik jou was zou ik jezelf geen ´dieet´ aandoen, dus. Wel ongezonde troep schrappen, maar absoluut niet te weinig gaan eten!quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:20 schreef Siral het volgende:
[..]
Nouu, ik ben het afgelopen 2 jaar wat kilootjes aangekomen, zit nog steeds op een gezond gewicht, maar zou heel erg graag die spijkerbroeken die bij mij in de kast liggen te rotten weer willen passen!
Ik ben 20 jaar, mijn lengte is 1.58, en weeg op dit moment 53.5 kilo. Dat is een bmi van 21. Maar ik zou graag weer terug naar de 50/49 kilo willen. Ik ga al fanatiek naar de sportschool, dit probeer ik zo'n drie keer per week, maar de afgelopen maanden moet ik zeggen dat het wat minder gaat. Ik wil dus meer sporten, en beter op mijn eten gaan letten om mijn ideale gewicht weer te bereiken. Ik weet alleen niet zo goed hoe![]()
En ja ik lust broccoli!
[..]
Ben benieuwd wat jullie me verder aanraden dan!
[..]
![]()
De gokkast. Als 'ie na 10 keer geld ingooien niet uitbetaalt, issie kapot en zoek je een andere gokkast. Maar er komt zo nu en dan een beetje uit, hij doetut! Dus je blijft bij deze kast hangen, want er zit al zoveel geld van je in, daar moet een keer de jackpot tegenover staan...quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik val een beetje met de deur in huis maar dit is voor mij echt een schoolvoorbeeld van nét genoeg affectie tonen om iemands verliefdheid in stand te houden (om iemand te hebben die je kunt bellen of omdat het leuk is voor je ego), terwijl je geen enkele intentie hebt om ooit hetzelfde te geven. Jij verdient beter dan dat.
Je schrijft dat het voor haar 'vanzelf' moet gaan en dat zij dit teveel gedoe vindt, maar waarom doe je alsof jij daar wel genoegen mee moet nemen? Relaties hoeven niet zo moeilijk te zijn als dit.
Schoolvoorbeeld voor een gezonde levenswijze. Sporten voor je eten!quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:14 schreef Goodbye het volgende:
Ieks, m´n kat kwam net binnen met een levende muis![]()
![]()
M´n vriend heeft ´m bevrijd en krijgt even vluchttijd voor de kat weer naar buiten mag
Ik weet uit ervaring dat het na verloop van tijd steeds makkelijker wordt om je eigen gevoelens niet te laten beïnvloeden, zonder dat dat betekent dat het je niet interesseert hoe hij zich voelt. Da's niet alleen voor jou goed, want hij wordt er ook niet vrolijker van als jij je ook rot voelt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar ik vind het heel lastig. Zeker omdat de Duutser regelmatig niet zo goed in z'n vel zit, en dat ook langere periodes kan duren. Ik vind het erg lastig om daar afstand van te nemen, terwijl ik weet dat ik voor m'n eigen geluk gewoon door moet gaan met het leven. Moeilijk moeilijk moeilijk.
Ach ja, relaties zijn niet altijd even simpel!
Maar zo gaat het vanaf het begin al. Weet je wat het punt is? Toen ik haar leerde kennen, toen was me meteen duidelijk dat zij precies was wat ik zocht en ik besloot dat ik dat 'alles of niets'-idee idioot vond en dat ik haar liever deelde dan haar helemaal niet te hebben. En zo heb ik me ook continu aangepast aan haar wensen. Ik had tenslotte geen keus. Bovendien blijf ik het gevoel hebben dat het aan mij ligt en dat ik haar van mij heb weggejaagd. Tenslotte had ik voor haar totaal geen ervaring met relaties.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik val een beetje met de deur in huis maar dit is voor mij echt een schoolvoorbeeld van nét genoeg affectie tonen om iemands verliefdheid in stand te houden (om iemand te hebben die je kunt bellen of omdat het leuk is voor je ego), terwijl je geen enkele intentie hebt om ooit hetzelfde te geven. Jij verdient beter dan dat.
Je schrijft dat het voor haar 'vanzelf' moet gaan en dat zij dit teveel gedoe vindt, maar waarom doe je alsof jij daar wel genoegen mee moet nemen? Relaties hoeven niet zo moeilijk te zijn als dit.
Ze eet ze niet op, ze speelt er mee. En mauwt dan vanaf een uur of half zes dat ze wel wat in d´r etensbakje wilquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Schoolvoorbeeld voor een gezonde levenswijze. Sporten voor je eten!
Wel sneu dat je de muis hebt afgepakt. Wedden dat 'ie je bedankt door je chocoladevoorraden aan te knagen?
is niet zo gek uniekje. je hebt geen anorexia, maar omdat je lijf zo veranderd is en je hoofd nog niet helemaal mee is, is er bij jou wel ook discrepantie tussen je lichaamsbeeld en de werkelijkheid, net als bij die meiden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Haai Siral!!
volgen jullie XXS ook?
Valt me vies tegen, vaak best herkenbaar
Ik wil ook absoluut niet gaan dieten! Maar ik heb soms het idee dat ik toch wat teveel eet hier en daar, niet zo zeer ongezond, maar teveel. Ik ben maar klein, maar kan tussen de middag zo 4 boterhammen eten net als iemand ander, bij wijze van.. (op een dag met werken/school) Terwijl ik smorgens eigenlijk heel slecht ontbijt. Nu met de vakantie moet ik zeggen dat ik wel gewoon ontbijt, en dan tussen de middag ook bijna niks meer eet. Ik vraag me echt af wat een goed eet patroon is voor mijquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw doelen vooral behaald kunnen worden met veel sporten. Als ik jou was zou ik jezelf geen ´dieet´ aandoen, dus. Wel ongezonde troep schrappen, maar absoluut niet te weinig gaan eten!
thanks!quote:
Thanksquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:31 schreef Viking84 het volgende:
Welkom Siral.
Goodbye, katten mogen sws geen chocola hebben hè?
Eh ja, dat weet ik. Maar dat betekent nog niet dat ik wel wéét dat ze er dol op is. Ze steekt met de grootste snelheid haar koppie in een beker chocolademelk als dat er staatquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:31 schreef Viking84 het volgende:
Welkom Siral.
Goodbye, katten mogen sws geen chocola hebben hè?
Wat vind je nu van dat idee van liever delen dan helemaal niet hebben, of wat zou je voor advies geven als iemand anders dat tegen jou zei? Zij mag dan precies zijn wat je zoekt (hoewel getrouwd daar volgens mij niet bij hoort) maar dat betekent niet dat ze de enige is die daaraan voldoet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar zo gaat het vanaf het begin al. Weet je wat het punt is? Toen ik haar leerde kennen, toen was me meteen duidelijk dat zij precies was wat ik zocht en ik besloot dat ik dat 'alles of niets'-idee idioot vond en dat ik haar liever deelde dan haar helemaal niet te hebben. En zo heb ik me ook continu aangepast aan haar wensen. Ik had tenslotte geen keus. Bovendien blijf ik het gevoel hebben dat het aan mij ligt en dat ik haar van mij heb weggejaagd. Tenslotte had ik voor haar totaal geen ervaring met relaties.
dat is dus angst om alleen te zijn. logisch, want je hebt nog weinig ervaring met relaties en nu leek je iets of niets als keuze te hebben... iets kiezen is dan best logischquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar zo gaat het vanaf het begin al. Weet je wat het punt is? Toen ik haar leerde kennen, toen was me meteen duidelijk dat zij precies was wat ik zocht en ik besloot dat ik dat 'alles of niets'-idee idioot vond en dat ik haar liever deelde dan haar helemaal niet te hebben.
keus heb je altijd. je keuze is om niet voor jezelf te kiezen maar hierin te blijven hangen. je kunt ook kiezen haar gedrag niet te pikken en met haar te breken.quote:En zo heb ik me ook continu aangepast aan haar wensen. Ik had tenslotte geen keus.
in zekere zin is dat ook zo, je bent immers alleen goed genoeg als je precies doet wat zij wil, en telkens als je iets anders wilt raak je haar bijna kwijt. dus ja, als je te veel een echte relatie zoekt, en gelijkwaardigheid en jaag je haar weg van je. maar dat maakt jou niet de schuldige. dit is gewoon geen gelijkwaardige relatie, en je kan wahcten tot je een ons weegt, dat wordt het ook niet.quote:Bovendien blijf ik het gevoel hebben dat het aan mij ligt en dat ik haar van mij heb weggejaagd. Tenslotte had ik voor haar totaal geen ervaring met relaties.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:32 schreef Viking84 het volgende:
O het klonk een beetje als: we hebben het niet in huis, dus heeft ze pech.
welkom!quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:29 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik wil ook absoluut niet gaan dieten! Maar ik heb soms het idee dat ik toch wat teveel eet hier en daar, niet zo zeer ongezond, maar teveel. Ik ben maar klein, maar kan tussen de middag zo 4 boterhammen eten net als iemand ander, bij wijze van.. (op een dag met werken/school) Terwijl ik smorgens eigenlijk heel slecht ontbijt. Nu met de vakantie moet ik zeggen dat ik wel gewoon ontbijt, en dan tussen de middag ook bijna niks meer eet. Ik vraag me echt af wat een goed eet patroon is voor mij![]()
[..]
thanks!
Bedanktquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
is niet zo gek uniekje. je hebt geen anorexia, maar omdat je lijf zo veranderd is en je hoofd nog niet helemaal mee is, is er bij jou wel ook discrepantie tussen je lichaamsbeeld en de werkelijkheid, net als bij die meiden.
en als je veel zwaarder geweest bent is angst voor dik worden enzo ook best logisch.
maar zodra je er last van krijgt, en t je functioneren belemmert, zou je wel hulp moeten zoeken, voor een beter zelfbeeld enzo...
Ik ontbijt dan ook wel iets, maar dan blijft het meestal bij twee plakjes peperkoek ofzo.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
welkom!
les 1: ontbijt!
les 2: regelmatig eten
les 3: niet te weinig eten
4 boterhammen op een dag is echt niet teveel. maar misshcien werkt het beter als je doet: 1 bij ontbijt, 1 om 11 uur, 2 met de lunch en s middags een stuk fruit en yoghurt ofzo, en dan avondeten.
je bent idd al slank, en ik kan je alleen maar op je hart drukken om niet te weinig te gaan eten, en niet te gaan lijnen, dat is namelijk dé manier om dikker te worden, echt waar.
Maar als ik tussendoor alleen een appel eet, of wat kwark, dan heb ik echt het idee alsof ik geen bal gegeten heb..quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gooi als eerste die evergreens en sultana's er maar uit. Snelle suikers die niets voor je doen. Beter eet je een bakje kwark, of een stuk fruit, handje noten, dat werk.
Mis echt zuivel in je lijst.
Ja, maar je moet ook niet 'wat kwark' eten, maar een flinke bak!quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:03 schreef Siral het volgende:
[..]
Maar als ik tussendoor alleen een appel eet, of wat kwark, dan heb ik echt het idee alsof ik geen bal gegeten heb..Dan rammel ik nog.
Hm, nouja het probleem is, ik doe geen boodschappen thuis, en de tussendoortjes die bij ons in de kast liggen om mee te nemen naar school/werk zijn; sultana, evergeen, liga etc..quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar je moet ook niet 'wat kwark' eten, maar een flinke bak!
Evergreens/sultana's/ontbijtkoekvarianten staan op mijn zwarte lijst. Er zitten veel snelle koolhydraten in, die niet lang vullen en je suikerspiegel plagen, voornamelijk loze kcals. Daardoor krijg je meer trek in tussendoortjes (de roze koek die weer niet vult).quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:54 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik ontbijt dan ook wel iets, maar dan blijft het meestal bij twee plakjes peperkoek ofzo.
Dit eet ik meestal op een gewone dag (werk/school) (nu met de vakantie is het wel anders....):
8.00U: 2 plakjes peperkoek.
10.00U: Evergreen (vanwege het slappe ontbijt), soms ook niks.
12.45U: 3 volkoren boterhammen, met 30+ kaas, pindakaas, ham bijv.
15.00U: Iets van Evergreen, of Sultana oid (niet het hele pakje) + appel.
18.00U: Kom ik thuis en heb ik echt weer honger, en dan kan ik meestal nog een uur wachten op het eten. Dus dan heb ik de neiging om te gaan snaaien. En dan prak ik zo nog een roze koek naar binnen oid
19.00: Avondeten, altijd heel gevarieerd, vetvrij, met veel groente. (Ik eet vaak wel teveel, zit vaak bom vol achteraf). Soms ook wel es patat of pizza, maargoed dat heb ik dus niet compleet voor het zeggen als je thuis woont!
21.00 tot ik naar bed ga: Dan wil ik nog wel eens een bakje vruchtenyoghurt en een stuk fruit pakken.
En dat zijn dan dagen dat ik naar mijn idee wel prima eet, ik heb natuurlijk ook dagen dat ik wat meer eet.. En dat zijn dan vooral tussendoortjes (koek/snoep) die eigenlijk niet hoeven..En dat gebeurd nu eigenlijk steeds meer zo in de vakantie. Als ik op school zit heb ik daar weinig controle over, omdat het er maar net van af hangt wat ik mee neem!
quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik was ook een ontbijtkoekjunkie, maar ik moest van loveli het aangebroken pak in de vuilnisbak mikken. Het doet echt niks voor je lijf.
Ok, nokken met de peperkoek/evergreen zooi dus.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Evergreens/sultana's/ontbijtkoekvarianten staan op mijn zwarte lijst. Er zitten veel snelle koolhydraten in, die niet lang vullen en je suikerspiegel plagen, voornamelijk loze kcals. Daardoor krijg je meer trek in tussendoortjes (de roze koek die weer niet vult).
Probeer een paar van je sultana/evergreen/peperkoek-momenten te vervangen door voedsel waar je meer aan hebt, een eitje, havermout of muesli, stukje kipfilet, kwark, noten.
Vetvrij is niet per se goed. Gewoon lekker dingen met gezonde vetten eten, zoals vette vis, avocado, olijfolie is ook goed. Veel groente is wel goed, dus vooral doorgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |