abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84768486
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:14 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, iemand op MSN heeft in mijn Facebookvriendjes zitten snuffelen en gaf me de link van SDB met de woorden: cute!!

Steek die maar in je zak, SDB :7.
Haha wat lief :D

Ik reageer zometeen even op de rest!

Sporten was erg leuk! Aan de telefoon klonk de meneer erg als een spierbonk compleet met Amsterdams accent, maar het is een erg leuke en aardige man en het er hangt een hele gezellige sfeer. Ik deed idd een fittest, kreeg ook zo'n bandje onder mijn borst om te kijken hoe mijn conditie was, en die is echt prima :) Ik kwam nauwelijks boven mijn gewenste hartslag. Hij was ook wel tevreden! En mijn gewicht is nog steeds 72 kg, en ik ben vet ongesteld (:')), dus in ieder geval niks aangekomen. Nog wel teveel maar ik kan er nu weer fijn aan gaan werken. Ik word zo blij van sporten!
  maandag 2 augustus 2010 @ 12:46:17 #177
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84768544
Mooi schermpje, Kwaks :9 Maar kan too much zijn ja :P

Lijstje!
O: één weetabixdinges met halfvolle melk en een half schepje suiker
T: paar wortels *knijn*
L: twee sneetjes met kipfilet
T: snee brood met smeerkaas
T: iets van kaas of vleeswaar ofzo, in de trein
T: flesje vitamin water (mango smaak :9 )
D: catalaanse worstjes met salade
S: fitness?
S: iig Zumba :Y
T: misschien nog kwark of yoghurt
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_84768623
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 22:53 schreef P.F. het volgende:
Net the Cove gezien, brrrrr, aanrader!!!

http://www.imdb.com/title/tt1313104/
Nou inderdaad. Net gekeken, pfft :{ .
  maandag 2 augustus 2010 @ 12:54:25 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84768774
M'n weekendlijstjes post ik niet :{w. Te slecht.

Today:
O: bak kwark met rozijntjes en wat hagelslag
T: -
L: broodje kroket
T: boterham
S: RPM, maar alleen als de hoofdpijn wil zakken.
D: rode kool, aardappeltjes, gehaktballetjes van de IKEA
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_84768882
Kwak, en de resolutie lager zetten? Doe ik altijd op mijn werkmonitor (maar die is maar 19 inch).

Viks :* en luister naar Kwak. En je hoeft niet met hulp te wachten, je voelt je nu toch al klote, dan kan dat er nog wel bij ;)

En *O* voor Shiny! Fijn dat je blij wordt van sporten w/ Misschien gaat me dat ook ooit nog lukken (neh, alleen als ik een hele lekkere persoonlijke trainer zou hebben :9 die mij dan na het zweten beloont met massages enzo O+ )(en die ook nog slim is, het huishouden kan doen en kindjes wil maken met mij! O+ )

Oh en hij mag ook best een beetje rijk zijn en niet te beroerd om dat met mij te delen natuurlijk.... O-)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_84768928
@syrena: dan vind ik de letters lelijk, en is mn scherm alsnog te groot. ik wil mn hoofd niet hoeven bewegen... no worries, op laptop werkt ook prima.
Kwak
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:12:21 #182
236335 neen
schone schijn
pi_84769372
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 12:57 schreef Syrena het volgende:
(neh, alleen als ik een hele lekkere persoonlijke trainer zou hebben :9 die mij dan na het zweten beloont met massages enzo O+ )(en die ook nog slim is, het huishouden kan doen en kindjes wil maken met mij! O+ )

Oh en hij mag ook best een beetje rijk zijn en niet te beroerd om dat met mij te delen natuurlijk.... O-)
Voor wat hoort wat natuurlijk
het lijkt niet wat het is
pi_84769605
Hier zitten wel wat reizigers tussen he? Wat zijn in het algemeen goede reisgidsen? Capitool, Nelles, Lonely Planet? :+

O: restje macaroni met tomatensaus, salami en courgette
T: brownie
L: (diepvries)spinazie met een eitje
T: appel, beschuit kaas
D: nasi met garnalen als ik me over de drempel heen kan zetten zélf schaaldieren te bereiden, ben er pas achter dat ik er niet allergisch voor ben (vader wordt er doodziek van en dat heeft me altijd afgeschrikt)
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:19:26 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84769607
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 12:57 schreef Syrena het volgende:
Viks :* en luister naar Kwak. En je hoeft niet met hulp te wachten, je voelt je nu toch al klote, dan kan dat er nog wel bij ;)
Wat bedoel je daarmee? :).

Thanks voor de reacties iedereen :).

Ik wacht gewoon tot ze terugkomt, kijk of ze zelf contact zoekt en ik ga sowieso maar eens professionele hulp zoeken, want dat lijkt me sowieso geen kwaad te kunnen.

Ik vind het echt angstwekkend dat ik mijn zieleheil zo ophang aan één persoon.
Niet meer actief op Fok!
pi_84769740
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee? :).

Thanks voor de reacties iedereen :).

Ik wacht gewoon tot ze terugkomt, kijk of ze zelf contact zoekt en ik ga sowieso maar eens professionele hulp zoeken, want dat lijkt me sowieso geen kwaad te kunnen.

Ik vind het echt angstwekkend dat ik mijn zieleheil zo ophang aan één persoon.

Ja dat. Wel goed dat je het beseft. Ik herken het een beetje, bij mij ging het pas langzaamaan over toen ik kort iets met een ander had, dat opende de ogen pas. Sterkte ermee!
pi_84769758
SDB waar sport je? Ik ga vanavond boksen :o Spannend!

En ik heb nu net zo een blog ding gemaakt als jullie, maar het lukt nog niet zo :')
  Vis een optie? maandag 2 augustus 2010 @ 13:25:18 #187
70532 loveli
N
pi_84769803
Een ander mag nooit bepalend zijn voor je levensgeluk. Iedereen heeft eigen verantwoordelijkheid enzo. Een ander kan wel bijdragen met bonuspunten van je geluk, maar niet voor het geheel.
crap in = crap out
pi_84769858
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 12:59 schreef kwakz0r het volgende:
@syrena: dan vind ik de letters lelijk, en is mn scherm alsnog te groot. ik wil mn hoofd niet hoeven bewegen... no worries, op laptop werkt ook prima.
Maar je kunt toch ook gewoon het schermpje kleiner maken? Je hoeft natuurlijk niet per se in volledig scherm te werken. ;) Ik vind een groot scherm persoonlijk heerlijk werken. Zit nu in 1600*900 en dat werkt heerlijk in spss, wat een overzicht. :7
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:28:23 #189
236335 neen
schone schijn
pi_84769908
* altijd autocad op z'n 12" laptop

:')
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:28:23 #190
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84769909
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:25 schreef loveli het volgende:
Een ander mag nooit bepalend zijn voor je levensgeluk. Iedereen heeft eigen verantwoordelijkheid enzo. Een ander kan wel bijdragen met bonuspunten van je geluk, maar niet voor het geheel.
QFT!!

Mijn exvriendje keek me dan ook heel raar aan toen ik zei: "Natuurlijk kan ik wel zonder je." Ik had het niet tof gevonden als hij het toen had uitgemaakt, maar zeggen dat je niet zonder iemand kunt is gewoon onwaarheid.

Moet wel eerlijk toegeven dat ik het nu al spaans benauwd kan krijgen bij de gedachte dat mijn huidige vriend ineens tabee zou zeggen :o :X
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:29:10 #191
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84769936
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:27 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Maar je kunt toch ook gewoon het schermpje kleiner maken? Je hoeft natuurlijk niet per se in volledig scherm te werken. ;) Ik vind een groot scherm persoonlijk heerlijk werken. Zit nu in 1600*900 en dat werkt heerlijk in spss, wat een overzicht. :7
In niet-volledig scherm werken vind ik juist vreselijk! Dan zie je de randen van je bureaublad zo erlangs, heel onrustig :o
pi_84770031
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:25 schreef loveli het volgende:
Eens!

En STS, waar wil je heen en wat wil je doen? Qua reisgids?
Ik kijk zelf ook vaak naar wat de meest recente reisgids is.
Het leukste vind ik overigens de Bradt Guides, vanwege de liefde voor het land die erin naar voren komt. O+
Maar afijn, als je zelfstandig gaat rondreizen dan is Capitool helemaal niets en als je een stedentrip doet, dan kan dat juist weer wel goed werken. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:35:44 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84770179
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:19 schreef Sts het volgende:
Hier zitten wel wat reizigers tussen he? Wat zijn in het algemeen goede reisgidsen? Capitool, Nelles, Lonely Planet? :+

Ik ben zelf erg gecharmeerd van de Roughguides. Wel in het Engels, maar leuk geschreven :Y. Lonely Planet heeft lange hoofdstukken met "Dangers & Annoyances" en dat blijkt dan in de praktijk allemaal wel mee te vallen. Hoop Amerikaanse bangmakerij.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_84770237
Er zijn weer lowlands kaartjes: http://nos.nl/tekst/17589(...)r&utm_campaign=Feed:+nosmyheadlines+(NOS+Headlines)&utm_content=Twitter
pi_84770364
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:29 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

In niet-volledig scherm werken vind ik juist vreselijk! Dan zie je de randen van je bureaublad zo erlangs, heel onrustig :o
Op zo'n scherm zie je dan geen randen, maar kun je er nog een msn-scherm naast plempen. Of twee word-documenten naast elkaar. O+

...of natuurlijk een browser met het Slank-topic. :+
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:40:49 #196
236335 neen
schone schijn
pi_84770367
RoughGuides is wel fijn ja, Lonely Planet hangt het een beetje van de bestemming af volgens mij. Capitool vind ik niet zo geweldig met al die plaatjes enzo :')
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:41:18 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84770385
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:40 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Op zo'n scherm zie je dan geen randen, maar kun je er nog een msn-scherm naast plempen. Of twee word-documenten naast elkaar. O+

...of natuurlijk een browser met het Slank-topic. :+
Moest jij niet aan je scriptie werken?

Fort, an die Arbeit!
Niet meer actief op Fok!
pi_84770531
Wat betreft reisgidsen: Ik combineer meestal. Voor praktische adressen de lonely planet, voor cultuur en achtergronden de blue guide en soms nog een capitool gidsje voor aparte steden en plattegronden. In mijn ervaring dekt geen enkele reisgids alles wat ik wil weten, helaas. En kijken naar het jaar van uitgave idd!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:46:15 #199
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84770552
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:19 schreef Sts het volgende:

O: restje macaroni met tomatensaus, salami en courgette
L: (diepvries)spinazie met een eitje
T: appel, beschuit kaas
D: nasi met garnalen als ik me over de drempel heen kan zetten zélf schaaldieren te bereiden, ben er pas achter dat ik er niet allergisch voor ben (vader wordt er doodziek van en dat heeft me altijd afgeschrikt)
ik vind de rough guides erg fijn. Maar, het kan erg verschillen van waar je heen gaat en wat je zoekt in een gids. Voor Zuidelijk Afrika is de lonely planet erg fijn, bijvoorbeeld..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:47:38 #200
236335 neen
schone schijn
pi_84770602
Die Marco Polo oid gidsjes zijn wel helemaal kut trouwens :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')