quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:53 schreef Viking84 het volgende:
Toch even mijn ei kwijt:Ik heb vast iets gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je je echt zorgen maakt, gewoon SMSen, of bellen ofzo. Als t je trots is die je tegenhoudt, aan de kant zetten, je zorgen maken is veel vervelender uiteindelijk.compact en kleverig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:53 schreef Viking84 het volgende:
Toch even mijn ei kwijt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoop dat ik niet te hard benmaar tegen mij waren jullie met McEx ook bikkelhard allemaal...en jullie bleken wel gelijk te hebben...
Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:17 schreef Viking84 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:Eensch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Mooiquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:32 schreef de_nachtwacht het volgende:
Lijstje:
T: negerzoen
O: muesli met melk
L: 4 broodjes met kaas (mss tosti, zonder saus)
D: roti
T: meer negerzoeken (ze moeten toch op...)
Die negerzoenen had ik trouwens speciaal gekocht voor de visite van gisteren, die vervolgens zelf van alles mee had genomen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:14 schreef loveli het volgende:
QFT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weiger ook om aan spelletjes mee te doen. The fuck zeg. Het mag dan wel werken, maar wie wil er nu zijn hele leven daarmee bezig zijn. Het moet een béétje vanzelf gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom ihatefastcars!Venus in pocketformaat
© loveli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet nu steeds mn hoofd bewegen om dingen te vinden op mn scherm. dat vind ik irritant... dus vandaar de laptop... heb op laptop bovendien nieuwere office en die werkt fijnerquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
Echt? Ik zou dat best fijn vinden geloof ik
Ruilen?
Haha wat liefquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:14 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, iemand op MSN heeft in mijn Facebookvriendjes zitten snuffelen en gaf me de link van SDB met de woorden: cute!!
Steek die maar in je zak, SDB.
Nou inderdaad. Net gekeken, pfftquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:53 schreef P.F. het volgende:
Net the Cove gezien, brrrrr, aanrader!!!
http://www.imdb.com/title/tt1313104/
Voor wat hoort wat natuurlijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:57 schreef Syrena het volgende:
(neh, alleen als ik een hele lekkere persoonlijke trainer zou hebbendie mij dan na het zweten beloont met massages enzo
)(en die ook nog slim is, het huishouden kan doen en kindjes wil maken met mij!
)
Oh en hij mag ook best een beetje rijk zijn en niet te beroerd om dat met mij te delen natuurlijk....
Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:57 schreef Syrena het volgende:
Viksen luister naar Kwak. En je hoeft niet met hulp te wachten, je voelt je nu toch al klote, dan kan dat er nog wel bij
![]()
Ja dat. Wel goed dat je het beseft. Ik herken het een beetje, bij mij ging het pas langzaamaan over toen ik kort iets met een ander had, dat opende de ogen pas. Sterkte ermee!quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee?.
Thanks voor de reacties iedereen.
Ik wacht gewoon tot ze terugkomt, kijk of ze zelf contact zoekt en ik ga sowieso maar eens professionele hulp zoeken, want dat lijkt me sowieso geen kwaad te kunnen.
Ik vind het echt angstwekkend dat ik mijn zieleheil zo ophang aan één persoon.
Maar je kunt toch ook gewoon het schermpje kleiner maken? Je hoeft natuurlijk niet per se in volledig scherm te werken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:59 schreef kwakz0r het volgende:
@syrena: dan vind ik de letters lelijk, en is mn scherm alsnog te groot. ik wil mn hoofd niet hoeven bewegen... no worries, op laptop werkt ook prima.
QFT!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:25 schreef loveli het volgende:
Een ander mag nooit bepalend zijn voor je levensgeluk. Iedereen heeft eigen verantwoordelijkheid enzo. Een ander kan wel bijdragen met bonuspunten van je geluk, maar niet voor het geheel.
In niet-volledig scherm werken vind ik juist vreselijk! Dan zie je de randen van je bureaublad zo erlangs, heel onrustigquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:27 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Maar je kunt toch ook gewoon het schermpje kleiner maken? Je hoeft natuurlijk niet per se in volledig scherm te werken.Ik vind een groot scherm persoonlijk heerlijk werken. Zit nu in 1600*900 en dat werkt heerlijk in spss, wat een overzicht.
Eens!quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:25 schreef loveli het volgende:
Een ander mag nooit bepalend zijn voor je levensgeluk. Iedereen heeft eigen verantwoordelijkheid enzo. Een ander kan wel bijdragen met bonuspunten van je geluk, maar niet voor het geheel.
Ik ben zelf erg gecharmeerd van de Roughguides. Wel in het Engels, maar leuk geschrevenquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:19 schreef Sts het volgende:
Hier zitten wel wat reizigers tussen he? Wat zijn in het algemeen goede reisgidsen? Capitool, Nelles, Lonely Planet?![]()
Op zo'n scherm zie je dan geen randen, maar kun je er nog een msn-scherm naast plempen. Of twee word-documenten naast elkaar.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In niet-volledig scherm werken vind ik juist vreselijk! Dan zie je de randen van je bureaublad zo erlangs, heel onrustig
Moest jij niet aan je scriptie werken?quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:40 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Op zo'n scherm zie je dan geen randen, maar kun je er nog een msn-scherm naast plempen. Of twee word-documenten naast elkaar.![]()
...of natuurlijk een browser met het Slank-topic.
ik vind de rough guides erg fijn. Maar, het kan erg verschillen van waar je heen gaat en wat je zoekt in een gids. Voor Zuidelijk Afrika is de lonely planet erg fijn, bijvoorbeeld..quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:19 schreef Sts het volgende:
Hier zitten wel wat reizigers tussen he? Wat zijn in het algemeen goede reisgidsen? Capitool, Nelles, Lonely Planet?![]()
O: restje macaroni met tomatensaus, salami en courgette
T: brownie
L: (diepvries)spinazie met een eitje
T: appel, beschuit kaas
D: nasi met garnalen als ik me over de drempel heen kan zetten zélf schaaldieren te bereiden, ben er pas achter dat ik er niet allergisch voor ben (vader wordt er doodziek van en dat heeft me altijd afgeschrikt)
T: brownie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |