quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:07 schreef Noukjee het volgende:
Ook nog ruzie met vriendje (niet over eten ofzo hoor).
Heb 'm naar huis gestuurd.
Zit ik hier nu in me uppie.. zucht

. Marks moeder is op visite. Wel gezellig
. Marks moeder is op visite. Wel gezellig  .
. . Gelukkig was ze dat laatste vergeten
. Gelukkig was ze dat laatste vergeten   .
 .

quote:Mefrouw, heb je zin in een lekkere marokkaanse jonge?

En ik snap heel goed dat je liever geen troep eet, maar kan me ook voorstellen dat vrienden en familie bezorgd zijn als ze je weer met afvallen in de weer zien. Ik heb zoiets ook van dichtbij meegemaakt, en je blijft altijd bang dat iemand doorslaat... Je doelstellingen klinken nu iig een stuk realistischer
 En ik snap heel goed dat je liever geen troep eet, maar kan me ook voorstellen dat vrienden en familie bezorgd zijn als ze je weer met afvallen in de weer zien. Ik heb zoiets ook van dichtbij meegemaakt, en je blijft altijd bang dat iemand doorslaat... Je doelstellingen klinken nu iig een stuk realistischer  .
 .

beter hang ik die op m'n koelkast dan wordt er niet meer gesnoept
 beter hang ik die op m'n koelkast dan wordt er niet meer gesnoept  

) maar daarna werd ie wel grappig (lots of nerdiness
 ) maar daarna werd ie wel grappig (lots of nerdiness   mehe). Zal hem niet snel nog een keer hoeven te zien iig.
 mehe). Zal hem niet snel nog een keer hoeven te zien iig.  

quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die rotjochies worden ook steeds beleefder!
[..]

wat is dat toch een hilarische kerel!

.
.

Ik heb eindelijk bevestiging van een kamer in Israël voor m'n stage. Ben helemaal opgelucht, nu kan ik eindelijk vluchten boeken en een visum regelen etc. Ik begon het al wat somber in te zien namelijk.
  Ik heb eindelijk bevestiging van een kamer in Israël voor m'n stage. Ben helemaal opgelucht, nu kan ik eindelijk vluchten boeken en een visum regelen etc. Ik begon het al wat somber in te zien namelijk.  En ik heb enorm geschrobd en gepoetst
 En ik heb enorm geschrobd en gepoetst  

QFT!!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net True Romance gezien, het was me nog nooit opgevallen dat Patricia Arquette eigenlijk zo knap is
Maar verder was het hoogstandje van de film toch wel Brad Pitt als lousy en vooral knetterstonede huisgenoot

Een nieuwe serie of de nieuwste film? Vond die laatste wat tegenvallen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:50 schreef kwakz0r het volgende:voor noukje
de nieuwe sherlock holmes (in 2010 speelt t zich af) is op de BBC. echt superleuk!
 voor Vik en Kwak en andere mensen die zich rot voelden.

Jaaaa leuke film!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net True Romance gezien, het was me nog nooit opgevallen dat Patricia Arquette eigenlijk zo knap is
Maar verder was het hoogstandje van de film toch wel Brad Pitt als lousy en vooral knetterstonede huisgenoot

nee de film vond ik ook wel leuk, vooral vanwege de actuers en de actie, maar deze serie is echt geweldig!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:58 schreef Sts het volgende:
[..]
Een nieuwe serie of de nieuwste film? Vond die laatste wat tegenvallen.
Noukje, hoop dat je er toch nog wat van hebt kunnen genieten? Ik denk altijd maar zo, die ene dag uiteten doet je inspanning om gezond te eten echt niet teniet en je komt er ook niet meteen blijvend twee kilo van aan. Met bezorgde ouders/vriendinnen levert het ook nog een strijd op als je op je eten let, dat is het meestal niet waard (vind ik).
Oh, en props voor de 18 km van AKnynke

.
 .  

Ik vond z'n zus altijd leuk, maar toen ik haar laatst eens goed bekeek vond ik het toch maar een suffe niet-aantrekkelijke politiek correcte mutsquote:
 .
.

Vanmorgen al gekeken in de online shop? 's Morgens vullen ze de website aan en nu staat ie er misschien welquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zomergasten was leuk vanavond, maar Jelle is wel een beetje saai.
En in het H&M topic staat een jurkje dat ik heel leuk vond toen ik m paste, maar toen niet gekocht had. En nu wil ik m en kan ik m niet vinden!
Nou ja trusten allemaal
 .
.

Echt? Ik vind het juist altijd héél charmant als mensen een beetje scheef gebit hebbenquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:14 schreef Viking84 het volgende:
Patricia Arquette is knap zolang ze d'r mond dichthoudt. Ik vind haar echt enge vampierentanden hebben.

nu moet ik alweer haasten......
 nu moet ik alweer haasten......

Ik vind haar verschrikkelijk. Lomp en irritant. Ik kan zulke vrouwen echt niet uitstaanquote:Op maandag 2 augustus 2010 07:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vond z'n zus altijd leuk, maar toen ik haar laatst eens goed bekeek vond ik het toch maar een suffe niet-aantrekkelijke politiek correcte muts.
 Bovendien heeft ze een vervelend gezicht en een stomme uitstraling. Ze schrijft nu een een column in een woonblad geloof ik, en er staat dan zo'n foto bij van haar met van die platte logge laarzen, een hobbezakjurk waar in ze nog lomper lijkt en kort haar (ongetwijfeld omdat ze nu een kind heeft gehad, dan moet natuurlijk je haar kort), en dan dat stomme grijzende hoofd met rode blosjes, en dat is dan zo Nederlands maar op een foute manier, heel oncharmant.
 Bovendien heeft ze een vervelend gezicht en een stomme uitstraling. Ze schrijft nu een een column in een woonblad geloof ik, en er staat dan zo'n foto bij van haar met van die platte logge laarzen, een hobbezakjurk waar in ze nog lomper lijkt en kort haar (ongetwijfeld omdat ze nu een kind heeft gehad, dan moet natuurlijk je haar kort), en dan dat stomme grijzende hoofd met rode blosjes, en dat is dan zo Nederlands maar op een foute manier, heel oncharmant.

Een beetje?? Pff, ik vind het maar een slome gast... Steeds op z'n blaadje kijken en dan zeggen: "Nu gaan we hier eerst nog wat dieper op in."quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zomergasten was leuk vanavond, maar Jelle is wel een beetje saai.
 Alsof je naar een presentatie van een brugklasser kijkt.
 Alsof je naar een presentatie van een brugklasser kijkt. 

Meen je dat nou serieus?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:13 schreef AKnynke het volgende:
O: 2 witte broodjes met extra pure hagelslag, glas sinaasappelsap en koffie
L: 1 kaasbroodje
T: 5 frambozenkoekjes
T: paar tucjes, biertje
S: 18 km. wandelen
D: rostirondjes met broccoli en een hamlap
T: misschien een bakje tiramisu of een chocolaatje ofzo.
Ik ben niet ontevreden. alleen het fruit ontbreekt. Misschien nog een banaan ofzo. Of twee nectarines...

Shiny!quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:59 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik vind haar verschrikkelijk. Lomp en irritant. Ik kan zulke vrouwen echt niet uitstaanBovendien heeft ze een vervelend gezicht en een stomme uitstraling. Ze schrijft nu een een column in een woonblad geloof ik, en er staat dan zo'n foto bij van haar met van die platte logge laarzen, een hobbezakjurk waar in ze nog lomper lijkt en kort haar (ongetwijfeld omdat ze nu een kind heeft gehad, dan moet natuurlijk je haar kort), en dan dat stomme grijzende hoofd met rode blosjes, en dat is dan zo Nederlands maar op een foute manier, heel oncharmant.
Maar misschien is ze in het echt heel aardig, dat zou al veel goedmaken
Verder heb ik nooit zo'n afkeer van mensen geloof ik, maar bij haar is dat best sterk, erg he? Haar broer vind ik wel oke.

Echt mooi is ze inderdaad niet. Ik had haar waarschijnlijk onuitstaanbaar gevonden als ze naast schrijfster van columns ook nog eens drop dead gorgeous was geweest
 Echt mooi is ze inderdaad niet. Ik had haar waarschijnlijk onuitstaanbaar gevonden als ze naast schrijfster van columns ook nog eens drop dead gorgeous was geweest 

.
.

met de 18km. wandelen erbij, en voor een zondag ben ik niet ontevreden. Natuurlijk, het is niet allemaal even goed. Maar eens een dag geen muesli en iets lekkers voor ontbijt is geen probleem. Natuurlijk, het is geen sterren van de hemel lijstje, maar ik was niet ontevreden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Meen je dat nou serieus?
Je lijstje staat propvol met verzadigde vetten en snelle suikers.
Alleen de broccoli en de hamlap zijn een verstandige keuze.
Ik snap best dat niet alle lijstjes even mooi zijn (bij mij ook niet, zeker niet in het weekend) maar dit kun je toch serieus niet een goed lijstje noemen.

Vind ik ook! Daarom moet ABC maar niet meer op tv komen. Ze is op tv nogal sloom en suf met een niet-sprakelende uitstraling. En op schrift valt dat niet zo opquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Het gaat me niet alleen om hoe ze eruit ziet, juist om hoe ze overkomt. Maar dat is alleen op tv, in de nrc next vond ik haar altijd wel oke.
Succes XM!

nu even koffie en dan een rondje lopen met vaders. Zomergasten heb ik gisteren niet gezien maar van Moskou tot Magadan/Moermansk vond ik echt een fantastische serie, van Moskou tot Medan ga ik maar even kopen als hij uit is
 nu even koffie en dan een rondje lopen met vaders. Zomergasten heb ik gisteren niet gezien maar van Moskou tot Magadan/Moermansk vond ik echt een fantastische serie, van Moskou tot Medan ga ik maar even kopen als hij uit is 

.
.

Dat dus. Vergeet vooral je droge humor niet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap niet waarom je zo negatief over jezelf bent neen. Je bent een leuke vent om te zien, je straalt een heerlijk soort nonchalanche uit en volgens mij ben je ook best clever!
Count your blessings enzo.

QFT!quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap niet waarom je zo negatief over jezelf bent neen. Je bent een leuke vent om te zien, je straalt een heerlijk soort nonchalanche uit en volgens mij ben je ook best clever!
Count your blessings enzo.

Ik heb er twee en nooit mn haar afgekniptquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:59 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik vind haar verschrikkelijk. Lomp en irritant. Ik kan zulke vrouwen echt niet uitstaanBovendien heeft ze een vervelend gezicht en een stomme uitstraling. Ze schrijft nu een een column in een woonblad geloof ik, en er staat dan zo'n foto bij van haar met van die platte logge laarzen, een hobbezakjurk waar in ze nog lomper lijkt en kort haar (ongetwijfeld omdat ze nu een kind heeft gehad, dan moet natuurlijk je haar kort), en dan dat stomme grijzende hoofd met rode blosjes, en dat is dan zo Nederlands maar op een foute manier, heel oncharmant.
Verder heb ik nooit zo'n afkeer van mensen geloof ik, maar bij haar is dat best sterk, erg he? Haar broer vind ik wel oke.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hahahahaquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:59 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
 .
. . Haar columns in NRC Next (doet ze dat nog eigs?) vond ik eigenlijk wel leuk en het lijkt me in het echt ook best een leuke vrouw, maar op tv komt dat niet zo over dus.
. Haar columns in NRC Next (doet ze dat nog eigs?) vond ik eigenlijk wel leuk en het lijkt me in het echt ook best een leuke vrouw, maar op tv komt dat niet zo over dus.  . Ik ga eens googlen
. Ik ga eens googlen  .
. 

quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z

quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:53 schreef Viking84 het volgende:
Toch even mijn ei kwijt:Ik heb vast iets gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je je echt zorgen maakt, gewoon SMSen, of bellen ofzo. Als t je trots is die je tegenhoudt, aan de kant zetten, je zorgen maken is veel vervelender uiteindelijk.compact en kleverig.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!

.
.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out

quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:53 schreef Viking84 het volgende:
Toch even mijn ei kwijt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoop dat ik niet te hard benmaar tegen mij waren jullie met McEx ook bikkelhard allemaal...en jullie bleken wel gelijk te hebben...
Kwak

quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:17 schreef Viking84 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak

quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:Eensch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z

Mooiquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:32 schreef de_nachtwacht het volgende:
Lijstje:
T: negerzoen
O: muesli met melk
L: 4 broodjes met kaas (mss tosti, zonder saus)
D: roti
T: meer negerzoeken (ze moeten toch op...)
Die negerzoenen had ik trouwens speciaal gekocht voor de visite van gisteren, die vervolgens zelf van alles mee had genomen...

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:14 schreef loveli het volgende:
QFT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weiger ook om aan spelletjes mee te doen. The fuck zeg. Het mag dan wel werken, maar wie wil er nu zijn hele leven daarmee bezig zijn. Het moet een béétje vanzelf gaan.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom ihatefastcars!Venus in pocketformaat
© loveli

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is

zo'n grote is wel fijn als je veel schermen naast elkaar nodig hebt, maar dat heb ik de laatste twee weken hier niet echt
 zo'n grote is wel fijn als je veel schermen naast elkaar nodig hebt, maar dat heb ik de laatste twee weken hier niet echt 

ik moet nu steeds mn hoofd bewegen om dingen te vinden op mn scherm. dat vind ik irritant... dus vandaar de laptop... heb op laptop bovendien nieuwere office en die werkt fijnerquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
Echt? Ik zou dat best fijn vinden geloof ik
Ruilen?

Haha wat liefquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:14 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, iemand op MSN heeft in mijn Facebookvriendjes zitten snuffelen en gaf me de link van SDB met de woorden: cute!!
Steek die maar in je zak, SDB.

Ik kwam nauwelijks boven mijn gewenste hartslag. Hij was ook wel tevreden! En mijn gewicht is nog steeds 72 kg, en ik ben vet ongesteld (:')), dus in ieder geval niks aangekomen. Nog wel teveel maar ik kan er nu weer fijn aan gaan werken. Ik word zo blij van sporten!
 Ik kwam nauwelijks boven mijn gewenste hartslag. Hij was ook wel tevreden! En mijn gewicht is nog steeds 72 kg, en ik ben vet ongesteld (:')), dus in ieder geval niks aangekomen. Nog wel teveel maar ik kan er nu weer fijn aan gaan werken. Ik word zo blij van sporten!

Maar kan too much zijn ja
 Maar kan too much zijn ja 
 )
 ) 

Nou inderdaad. Net gekeken, pfftquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:53 schreef P.F. het volgende:
Net the Cove gezien, brrrrr, aanrader!!!
http://www.imdb.com/title/tt1313104/
 .
 .

. Te slecht.
. Te slecht. 

en luister naar Kwak. En je hoeft niet met hulp te wachten, je voelt je nu toch al klote, dan kan dat er nog wel bij
 en luister naar Kwak. En je hoeft niet met hulp te wachten, je voelt je nu toch al klote, dan kan dat er nog wel bij  
  voor Shiny! Fijn dat je blij wordt van sporten
 voor Shiny! Fijn dat je blij wordt van sporten   Misschien gaat me dat ook ooit nog lukken (neh, alleen als ik een hele lekkere persoonlijke trainer zou hebben
 Misschien gaat me dat ook ooit nog lukken (neh, alleen als ik een hele lekkere persoonlijke trainer zou hebben   die mij dan na het zweten beloont met massages enzo
 die mij dan na het zweten beloont met massages enzo   )(en die ook nog slim is, het huishouden kan doen en kindjes wil maken met mij!
 )(en die ook nog slim is, het huishouden kan doen en kindjes wil maken met mij!   )
 ) 

Voor wat hoort wat natuurlijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:57 schreef Syrena het volgende:
(neh, alleen als ik een hele lekkere persoonlijke trainer zou hebbendie mij dan na het zweten beloont met massages enzo
)(en die ook nog slim is, het huishouden kan doen en kindjes wil maken met mij!
)
Oh en hij mag ook best een beetje rijk zijn en niet te beroerd om dat met mij te delen natuurlijk....

Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:57 schreef Syrena het volgende:
Viksen luister naar Kwak. En je hoeft niet met hulp te wachten, je voelt je nu toch al klote, dan kan dat er nog wel bij

.
. .
. 

Ja dat. Wel goed dat je het beseft. Ik herken het een beetje, bij mij ging het pas langzaamaan over toen ik kort iets met een ander had, dat opende de ogen pas. Sterkte ermee!quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee?.
Thanks voor de reacties iedereen.
Ik wacht gewoon tot ze terugkomt, kijk of ze zelf contact zoekt en ik ga sowieso maar eens professionele hulp zoeken, want dat lijkt me sowieso geen kwaad te kunnen.
Ik vind het echt angstwekkend dat ik mijn zieleheil zo ophang aan één persoon.

Spannend!
 Spannend! 

Maar je kunt toch ook gewoon het schermpje kleiner maken? Je hoeft natuurlijk niet per se in volledig scherm te werken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:59 schreef kwakz0r het volgende:
@syrena: dan vind ik de letters lelijk, en is mn scherm alsnog te groot. ik wil mn hoofd niet hoeven bewegen... no worries, op laptop werkt ook prima.
 Ik vind een groot scherm persoonlijk heerlijk werken. Zit nu in 1600*900 en dat werkt heerlijk in spss, wat een overzicht.
 Ik vind een groot scherm persoonlijk heerlijk werken. Zit nu in 1600*900 en dat werkt heerlijk in spss, wat een overzicht.   

QFT!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:25 schreef loveli het volgende:
Een ander mag nooit bepalend zijn voor je levensgeluk. Iedereen heeft eigen verantwoordelijkheid enzo. Een ander kan wel bijdragen met bonuspunten van je geluk, maar niet voor het geheel.

In niet-volledig scherm werken vind ik juist vreselijk! Dan zie je de randen van je bureaublad zo erlangs, heel onrustigquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:27 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Maar je kunt toch ook gewoon het schermpje kleiner maken? Je hoeft natuurlijk niet per se in volledig scherm te werken.Ik vind een groot scherm persoonlijk heerlijk werken. Zit nu in 1600*900 en dat werkt heerlijk in spss, wat een overzicht.

Eens!quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:25 schreef loveli het volgende:
Een ander mag nooit bepalend zijn voor je levensgeluk. Iedereen heeft eigen verantwoordelijkheid enzo. Een ander kan wel bijdragen met bonuspunten van je geluk, maar niet voor het geheel.

Ik ben zelf erg gecharmeerd van de Roughguides. Wel in het Engels, maar leuk geschrevenquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:19 schreef Sts het volgende:
Hier zitten wel wat reizigers tussen he? Wat zijn in het algemeen goede reisgidsen? Capitool, Nelles, Lonely Planet?
 .  Lonely Planet heeft lange hoofdstukken met "Dangers & Annoyances" en dat blijkt dan in de praktijk allemaal wel mee te vallen. Hoop Amerikaanse bangmakerij.
.  Lonely Planet heeft lange hoofdstukken met "Dangers & Annoyances" en dat blijkt dan in de praktijk allemaal wel mee te vallen. Hoop Amerikaanse bangmakerij.

Op zo'n scherm zie je dan geen randen, maar kun je er nog een msn-scherm naast plempen. Of twee word-documenten naast elkaar.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In niet-volledig scherm werken vind ik juist vreselijk! Dan zie je de randen van je bureaublad zo erlangs, heel onrustig

Moest jij niet aan je scriptie werken?quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:40 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Op zo'n scherm zie je dan geen randen, maar kun je er nog een msn-scherm naast plempen. Of twee word-documenten naast elkaar.
...of natuurlijk een browser met het Slank-topic.

ik vind de rough guides erg fijn. Maar, het kan erg verschillen van waar je heen gaat en wat je zoekt in een gids. Voor Zuidelijk Afrika is de lonely planet erg fijn, bijvoorbeeld..quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:19 schreef Sts het volgende:
Hier zitten wel wat reizigers tussen he? Wat zijn in het algemeen goede reisgidsen? Capitool, Nelles, Lonely Planet?
O: restje macaroni met tomatensaus, salami en courgette
T: brownie
L: (diepvries)spinazie met een eitje
T: appel, beschuit kaas
D: nasi met garnalen als ik me over de drempel heen kan zetten zélf schaaldieren te bereiden, ben er pas achter dat ik er niet allergisch voor ben (vader wordt er doodziek van en dat heeft me altijd afgeschrikt)
T: brownie

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |