quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:07 schreef Noukjee het volgende:
Ook nog ruzie met vriendje (niet over eten ofzo hoor).
Heb 'm naar huis gestuurd.
Zit ik hier nu in me uppie.. zucht

. Marks moeder is op visite. Wel gezellig
. Marks moeder is op visite. Wel gezellig  .
. . Gelukkig was ze dat laatste vergeten
. Gelukkig was ze dat laatste vergeten   .
 .

quote:Mefrouw, heb je zin in een lekkere marokkaanse jonge?

En ik snap heel goed dat je liever geen troep eet, maar kan me ook voorstellen dat vrienden en familie bezorgd zijn als ze je weer met afvallen in de weer zien. Ik heb zoiets ook van dichtbij meegemaakt, en je blijft altijd bang dat iemand doorslaat... Je doelstellingen klinken nu iig een stuk realistischer
 En ik snap heel goed dat je liever geen troep eet, maar kan me ook voorstellen dat vrienden en familie bezorgd zijn als ze je weer met afvallen in de weer zien. Ik heb zoiets ook van dichtbij meegemaakt, en je blijft altijd bang dat iemand doorslaat... Je doelstellingen klinken nu iig een stuk realistischer  .
 .

beter hang ik die op m'n koelkast dan wordt er niet meer gesnoept
 beter hang ik die op m'n koelkast dan wordt er niet meer gesnoept  

) maar daarna werd ie wel grappig (lots of nerdiness
 ) maar daarna werd ie wel grappig (lots of nerdiness   mehe). Zal hem niet snel nog een keer hoeven te zien iig.
 mehe). Zal hem niet snel nog een keer hoeven te zien iig.  

quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die rotjochies worden ook steeds beleefder!
[..]

wat is dat toch een hilarische kerel!

.
.

Ik heb eindelijk bevestiging van een kamer in Israël voor m'n stage. Ben helemaal opgelucht, nu kan ik eindelijk vluchten boeken en een visum regelen etc. Ik begon het al wat somber in te zien namelijk.
  Ik heb eindelijk bevestiging van een kamer in Israël voor m'n stage. Ben helemaal opgelucht, nu kan ik eindelijk vluchten boeken en een visum regelen etc. Ik begon het al wat somber in te zien namelijk.  En ik heb enorm geschrobd en gepoetst
 En ik heb enorm geschrobd en gepoetst  

QFT!!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net True Romance gezien, het was me nog nooit opgevallen dat Patricia Arquette eigenlijk zo knap is
Maar verder was het hoogstandje van de film toch wel Brad Pitt als lousy en vooral knetterstonede huisgenoot

Een nieuwe serie of de nieuwste film? Vond die laatste wat tegenvallen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:50 schreef kwakz0r het volgende:voor noukje
de nieuwe sherlock holmes (in 2010 speelt t zich af) is op de BBC. echt superleuk!
 voor Vik en Kwak en andere mensen die zich rot voelden.

Jaaaa leuke film!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net True Romance gezien, het was me nog nooit opgevallen dat Patricia Arquette eigenlijk zo knap is
Maar verder was het hoogstandje van de film toch wel Brad Pitt als lousy en vooral knetterstonede huisgenoot

nee de film vond ik ook wel leuk, vooral vanwege de actuers en de actie, maar deze serie is echt geweldig!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:58 schreef Sts het volgende:
[..]
Een nieuwe serie of de nieuwste film? Vond die laatste wat tegenvallen.
Noukje, hoop dat je er toch nog wat van hebt kunnen genieten? Ik denk altijd maar zo, die ene dag uiteten doet je inspanning om gezond te eten echt niet teniet en je komt er ook niet meteen blijvend twee kilo van aan. Met bezorgde ouders/vriendinnen levert het ook nog een strijd op als je op je eten let, dat is het meestal niet waard (vind ik).
Oh, en props voor de 18 km van AKnynke

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |