quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:53 schreef Viking84 het volgende:
Toch even mijn ei kwijt:Ik heb vast iets gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je je echt zorgen maakt, gewoon SMSen, of bellen ofzo. Als t je trots is die je tegenhoudt, aan de kant zetten, je zorgen maken is veel vervelender uiteindelijk.compact en kleverig.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!

.
.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out

quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:53 schreef Viking84 het volgende:
Toch even mijn ei kwijt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoop dat ik niet te hard benmaar tegen mij waren jullie met McEx ook bikkelhard allemaal...en jullie bleken wel gelijk te hebben...
Kwak

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!

quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:17 schreef Viking84 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak

quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:Eensch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z

Mooiquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:32 schreef de_nachtwacht het volgende:
Lijstje:
T: negerzoen
O: muesli met melk
L: 4 broodjes met kaas (mss tosti, zonder saus)
D: roti
T: meer negerzoeken (ze moeten toch op...)
Die negerzoenen had ik trouwens speciaal gekocht voor de visite van gisteren, die vervolgens zelf van alles mee had genomen...

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:14 schreef loveli het volgende:
QFT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weiger ook om aan spelletjes mee te doen. The fuck zeg. Het mag dan wel werken, maar wie wil er nu zijn hele leven daarmee bezig zijn. Het moet een béétje vanzelf gaan.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom ihatefastcars!Venus in pocketformaat
© loveli

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

zo'n grote is wel fijn als je veel schermen naast elkaar nodig hebt, maar dat heb ik de laatste twee weken hier niet echt
 zo'n grote is wel fijn als je veel schermen naast elkaar nodig hebt, maar dat heb ik de laatste twee weken hier niet echt 

ik moet nu steeds mn hoofd bewegen om dingen te vinden op mn scherm. dat vind ik irritant... dus vandaar de laptop... heb op laptop bovendien nieuwere office en die werkt fijnerquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
Echt? Ik zou dat best fijn vinden geloof ik
Ruilen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |