abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 augustus 2010 @ 16:56:27 #51
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84740690
Wat is wel te veroorloven bij de wok, en wat absoluut niet? Qua vlees enzo?!
pi_84740772
noukje, ik maak me een beetje zorgen als ik je zo hoor praten over eten. je bent een prachtig meisje, en helemaal niet dik, en het klinkt als een behoorlijke obsessie... je moet ook nog gewoon kunnen genieten hoor!

je kunt gewoon eten wat je lekker vindt, maar niet tot je ploft. als je wilt kun je idd. ijs toe beter overslaan. maar las je zegt "hopelijk zonder ijs" klinkt dat alsof je die controle niet bij jezelf legt.

ook het smoesje voor de milkshake is toch neit nodig? je wilt of je wilt niet. en als ze dan toch voor je halen kun je m opeten of laten staan...

maar je klinkt zo gestresst over eten, en dat zou iemand met jouw figuurtje echt niet moeten zijn, want het is de ideale kweekbodem voor een eetstoornis...
Kwak
pi_84740818
Sorry, ik kan alleen maar denken aan de gebakken banaan en mini-loempiaatjes die ik zou nemen :9 En de knoflook-ketjapsaus :9~
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 1 augustus 2010 @ 17:01:45 #54
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84740859
@ Kwak, ja ik weet het. Had het een tijdje geleden ook.
Gaat wel beter, maar op zulke momenten is het nog een beetje lastig!
  zondag 1 augustus 2010 @ 17:03:49 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84740939
Noukjee, ik denk dat je er goed aan zou doen de kcals te laten varen :Y Bedenk eerder: is dit gezond / voedzaam? En af en toe een milkshake moet heus kunnen, als je het niet iedere dag doet. Jouw lijstjes zijn vaak al dusdanig mager dat mij eerder lijkt dat je een avocado ofzo erbij moet eten dan iets mínder ;)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 1 augustus 2010 @ 17:07:40 #56
236335 neen
schone schijn
pi_84741082
Wat up Vik?
het lijkt niet wat het is
  zondag 1 augustus 2010 @ 17:11:55 #57
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84741212
Ik zou het echt heel vreemd vinden als aangeef dat ik geen milkshake wil en er vervolgens wel één voor me gehaald zou worden :? Ik zou hem dan ook heel demonstratief niet opdrinken :D

Maar verder ben ik het wel eens met wat de andere zeggen Nouk, je komt soms wel wat obsessief over en idd alsof je het gevoel hebt dat je er zelf weinig/geen controle over hebt..

Wat betreft de wok: volgens mij is het vrij makkelijk om in zo'n restaurant gezond te eten.. laat de sate, kroepoek, loempia's en gebakken bananen liggen en neem lekker groente en vlees/vis met wat rijst/noedels. Je kunt in zo'n restaurant heel makkelijk zelf kiezen wat je wel of niet eet!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zondag 1 augustus 2010 @ 17:17:57 #58
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84741414
Da's idd wel een van de fijne dingen van wokken: die enorme keuze uit groenten en champignons en zo! :9 O+

Nou heb ik zin om te wokken :')
  zondag 1 augustus 2010 @ 17:23:20 #59
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84741581
Toch snap ik Noukjee wel maar dan is wokken toch 1 van de fijnere dingen, zelf kiezen!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_84741675
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Toch snap ik Noukjee wel maar dan is wokken toch 1 van de fijnere dingen, zelf kiezen!
Je kan toch altijd zelf kiezen ;)
Tenzij je naar de vreetschuur gaat misschien!
M.i. is het nadeel van de wokker het opnieuw opscheppen... :@
pi_84741834
Wokken kan juist super zijn idd dieettechnisch, ik hou toch niet van klodders satesaus en dat soort rariteiten :+

Gewoon lekker 2 borden vol scheppen met allemaal groenten en vis, garnalen of lekker vlees! Meestal hebben ze wel broccoli en lekkere champignons. En je kunt heus wel een bolletje ijs nemen, maar wat je ook kunt doen is wat fruit, dat hebben ze bij ons altijd wel.

Wel lekker eten hoor, uit eten is gezellig!
  zondag 1 augustus 2010 @ 17:32:36 #62
236335 neen
schone schijn
pi_84741893
Als je gewoon de komende week goed eet mag je vandaag toch wel lekker gek doen of wat?
pi_84741968
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:32 schreef neen het volgende:
Als je gewoon de komende week goed eet mag je vandaag toch wel lekker gek doen of wat?
Je rijdt de etappe achterstevoren, neen. :+
pi_84742222
ik bedoelde eigenlijk meer dat noukje zich misschien vanavond maar eens niet te druk moet maken en gewoon lekker eten wat ze lekker vindt en opletten dat ze zich niet te vol eet. want het nadenken over wat gezond is enzo gaf ze aan dat haar nu heel erg tegenstaat. en omdat ze t best kan hebben een avondje, leek dat me een verstandige aanpak...
Kwak
pi_84742290
Als je een bord vol garnalen en waterkastanje neemt dan heb je echt zo weinig kcal binnen, dat je echt nog een keer dat bord kan opscheppen :9!
  zondag 1 augustus 2010 @ 17:48:23 #66
236335 neen
schone schijn
pi_84742359
Sommige mensen verdrinken hun sate in pindasaus, dat is echt doodzonde.
pi_84742411
Ik heb gister stardust gezien, te leuk O+
En nu heb ik ook zin om koekjes te bakken!!
pi_84742428
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:48 schreef neen het volgende:
Sommige mensen verdrinken hun sate in pindasaus, dat is echt doodzonde.
Ik schraap dat er altijd af, het smaakt sowieso al heel sterk..
  zondag 1 augustus 2010 @ 17:57:40 #69
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84742666
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb gister stardust gezien, te leuk O+
En nu heb ik ook zin om koekjes te bakken!!
*O* :Y O+

Cap'n Shakespeare!
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:03:39 #70
236335 neen
schone schijn
pi_84742894
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik schraap dat er altijd af, het smaakt sowieso al heel sterk..
Ik snap sowieso niet dat het vaak er al standaard overheen zit :{

En ook een :{w voor van die slappe pindasaus :{w
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:07:49 #71
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84743028
Het is een keuze..
Ik kies voor heel veel maar dat is wel bekend :')
Zelf loop ik rustig 5/6 keer met heel veel groente en biefstuk/kip/garnalen, zonder pasta of rijst..

Ow en zonet ontdekt in oplopende volgorde naar lekkerder: milkyway - nuts - lion - snickers - mars - stroopwafel..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:13:05 #72
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84743211
:W

dikke 18 km. gelopen, ik ben moe, maar wel voldaan. Lijstje voor vandaag:

O: 2 witte broodjes met extra pure hagelslag, glas sinaasappelsap en koffie
L: 1 kaasbroodje
T: 5 frambozenkoekjes
T: paar tucjes, biertje
S: 18 km. wandelen
D: rostirondjes met broccoli en een hamlap
T: misschien een bakje tiramisu of een chocolaatje ofzo.

Ik ben niet ontevreden. alleen het fruit ontbreekt. Misschien nog een banaan ofzo. Of twee nectarines...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_84743297
:W Even een snelle zwaai, want ik ga gelijk koken. 8-)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:16:57 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84743340
Bah, ik voel me dit weekend echt zo'n opblaasvis :r. En ik blijf ook maar eten :r.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_84743415
Jeetje, wat hebben we vroeg gegeten vandaag :P
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:24:03 #76
236335 neen
schone schijn
pi_84743522
M'n buikje is ook lekker rond :') ik zag ook dat the magic numbers een nieuwe cd hebben O+ niet de mooiste band maar wel mooie muziek O+
Nu ga ik een balletje trappen :W
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:31:10 #77
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84743729
Magic numbers is inderdaad leuk ja!

Ik ben aan het koken, wijn drinken en José González aan het luisteren O+
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:42:19 #78
236335 neen
schone schijn
pi_84744050
Jose Gonzalez O+ dat is ook fijn he!

Ik ben alweer thuis, klapband :') laat dan maar. God straft meteen zeker.
pi_84744187
Ik heb het idee (shoot me if I'm wrong...) dat de ouders van Noukje wat bezorgd zijn omdat ze weten dat ze in het verleden iets van een eetstoornis heeft gehad. En dat ze daarom dingen als milkshakes meenemen, soort van 'test' ofzo? Eerder deze week was er toch ook al zoiets met een gebakje??

Kwak, :* :* :* , je kan ze gebruiken denk ik!

Ik en de meneer hebben vandaag 2 uur en 3 kwartier gewandeld! Heerlijk, maar ik kan merken dat ik t niet meer zo gewend ben... Daarna geluncht met kroketjes op huisgemaakt vloerbrood :9~ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_84744397
En ik gooi er even een lijstje in!

O: 2 volkoren boterhammen, 1 met een gekookt eitje en 1 met hummus
L: bruin triangelbroodje met mozzarella, pesto, zongedroogde tomaatjes en wat sla
T: paar handjes M&M's crispy in de bios (Inception, was tof ^O^ )
D: volkoren spaghetti met pastasaus, mager rundergehakt, wokgroente en tomaatjes
T: bakje yoghurt met lijnzaad, kiwi en appel
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_84744509
En de mijne:
O: vanillekwark met muesli, pruim
T: snee krentenbrood
T: sultana
L: 2 sneeën vloerbrood, 2 kroketten, beetje mosterd, icetea
T: appelsap, 2 handjes nootjes
D: champignonsoep
T: ?

S: 2uur45min. wandelen
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_84744552
Lijstje:

O: Twee beschuitjes, een met rookvlees, een met hagelslag
S: Uurtje wiien
L: 2 sneeën brood, een met kaas, een met ham en een beschuitje met jam
T: een halve mango
D: Uiensoep en een broodje met kaas en een met tonijn.
T: twee ansjovisfiletjes

Verder weet ik nog niet, misschien de andere helft van de mango nog, of een banaan ofzo.Kop koffie iig.
Niet de beste dag, maar ok, moet kunnen.

Ben ongesteld en weeg gelijk bijna een kilo meer dan normaal :') Vorige maand was dat ook al, maar toen had ik die link niet gelegd :')
compact en kleverig.
pi_84744775
janie: bedoel je teveel of te weinig? ik vind t een beetje weinig namelijk...
Kwak
pi_84744957
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 19:05 schreef kwakz0r het volgende:
janie: bedoel je teveel of te weinig? ik vind t een beetje weinig namelijk...
Dat dus idd, en weinig groenvoer ;)

En ik zit zo vol nu (heb wel veeeel soep gehad) dat ik ook niet moet denken aan nog iets "groots" erbij.
compact en kleverig.
pi_84744970
Het is niet zo veel inderdaad, maar in het weekend heb je misschien minder activiteit, dus minder trek en minder nodig.
Lijstje:
O: 2 croissantjes hagelslag
L: 3 boterhammen tonijnsalade
T: appel
D: nasi met garnalen
T: vla met appeltaartspul
T: koffie met stukje pure chocola
pi_84745100
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 19:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het is niet zo veel inderdaad, maar in het weekend heb je misschien minder activiteit, dus minder trek en minder nodig.

Dat is vandaag sowieso wel aan de orde ja. En af en toe een dagje weinig of af en toe een dagje veel moet kunnen vind ik.
Ach en misschien krijg ik nog honger en eet ik vanavond nog een maaltijdsalade ;)

Ik wil ook vla met appeltaartspul :9
compact en kleverig.
pi_84745526
En de mijne:

O: shake kwark, lijnzaad, frambozen
T: twee crackers met twee gekookte eieren
L: bak magere kwark, appel, perzik
T: halve bak kwark
D: broccolisoep met een tosti

Niet gesport, en had eigenlijk ook meer groente willen eten. Misschien neem ik straks nog wat tomaatjes.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_84745633
Wat doe je op de wii aan sport Janies? Ik deed gisteren voor de grap eens boxen met mijn zus, en heb echt spierpijn nu.
pi_84745726
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 19:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat doe je op de wii aan sport Janies? Ik deed gisteren voor de grap eens boxen met mijn zus, en heb echt spierpijn nu.
Wij hebben die wii fit plus. Ik doe elke dag ongeveer een kwartier tot een half uur Yoga en spieroefeningen (veel buikspieroefeningen, hoewel meer best mag volgens mij :') ) en dan meestal een half uur joggen. Soms hoelahoepen, of steppen, of rythm kungfu ofzo. Maar joggen iig vrijwel elke dag en spieroefeningen en yoga ook. Verder wisselt t.

Merk wel dat t beter gaat qua conditie, ik kan nu met gemak een uurtje joggen op de plaats (buiten is heeeel anders btw) en eerst had ik zelfs moeite met een halfuur. Ik kan nu ook de trap oprennen zonder te hijgen :')
compact en kleverig.
pi_84745865
Lijkt me best grappig! Alleen lijkt me joggen op een plaats best raar :P

Maar yoga ofzo is misschien best leuk om te doen zo.
pi_84745984
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 19:39 schreef shinydiscoball het volgende:
Lijkt me best grappig! Alleen lijkt me joggen op een plaats best raar :P

Maar yoga ofzo is misschien best leuk om te doen zo.
Ik vind het joggen juist het leukst omdat je dan gewoon tv kan kijken ondertussen :') en het went, de eerste twee keer vond ik het ook raar.

Yoga is wel jammer dat ze je houding niet corrigeren, je weet dus nooit zeker of je het goed doet.
Ik vind zelf rythm kungfu en de "stormbaan" (naja, zoiets) wel leuk en hoelahoepen dus. Verder boksen, tja, dat vind ik inmiddels saai, maar vond ik eerst ook wel leuk.
Denk dat t joggen t langst blijft, dat vind ik toch het leukst. Zal ook eens steppen met de tv aan proberen, morgen ofzo :)
compact en kleverig.
  zondag 1 augustus 2010 @ 19:43:41 #92
236335 neen
schone schijn
pi_84746001
Hoe doe je dan het geluid van een controller uit? Ik lig namelijk op de bank te spelen, zonder bewegingen natuurlijk :') alleen soms hoor ik geluid uit de controller en dat is irritant :@
pi_84746149
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 19:43 schreef neen het volgende:
Hoe doe je dan het geluid van een controller uit? Ik lig namelijk op de bank te spelen, zonder bewegingen natuurlijk :') alleen soms hoor ik geluid uit de controller en dat is irritant :@
Op home drukken en dan onderin staat iets met controller :') Geen idee wat precies, maar daar kun je het geluid regelen ;) Okee, lekker duidelijk :')

Ik zet hem juist altijd harder, want anders weet ik niet wanneer ik klaar ben met lopen :+ Dat zegt je controller nl.
quote:
You have ten minutes left
enzo.
compact en kleverig.
  zondag 1 augustus 2010 @ 19:50:26 #94
331 Merel
Be here now.
pi_84746208
Mijn miserabele lijstje:

O: -
S: uur fietsen
L: liter vruchtensap (zo'n fles van de Albert Heijn)
T: 2 bruine boterhammen met anderhalf gebakken ei
D: een Whoppermenu :')
S: uur fietsen

Dus overdag niks gegeten en als diner junkfood. Hmpf. Komt door slechte planning, eigen schuld.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 1 augustus 2010 @ 19:55:24 #95
236335 neen
schone schijn
pi_84746373
M'n pa zat gisteren ook te klagen dat hij spierpijn had :') of hij mario niet met een normale controller kon spelen. Kan dat toevallig? :')
pi_84746448
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 19:55 schreef neen het volgende:
M'n pa zat gisteren ook te klagen dat hij spierpijn had :') of hij mario niet met een normale controller kon spelen. Kan dat toevallig? :')
Kheb geen idee, volgens mij kun je wel die gewone dingen kopen die voor de wii zijn, maar zeker weten doe ik t niet.

Kijk
compact en kleverig.
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:01:30 #97
236335 neen
schone schijn
pi_84746558
Oke chill tx morgen even kijken :9
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:29:38 #98
236335 neen
schone schijn
pi_84747613
Lolz, ik zei net heel hard KUT en toen haalde ik het toch nog net dus zei ik zo YES. En m'n telefoon ging de hele tijd over maar ik had geen tijd om op te nemen :')

;( FAIL, gelukkig ga ik morgen weer fatsoenlijke dingen doen met m'n leven.
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:31:43 #99
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84747704
Bedankt voor jullie berichtjes!
Ik heb zelf ook door dat eten soms een obsessie is. Wat ik wel en niet mag. Waar je wel en niet dik van word.
Eerder was het veel erger. Ben blij dat het al een stuk minder is, maar met uit eten blijft het toch een issue.

Wat ik gegeten heb;
klein beetje:
pittige kippensoep, biefstuk, zalm, garnalen, kip, sushi, klein loempiaatje, klein bolletje gebakken banaan, 2 bolletjes ijs

veel:
groente, fruit

geen:
nasi/rijst/noedels/mihoen. Dus alleen vlees/vis (van allerlei soorten een beetje) en groente en paar kleine hapjes erbij.

2 cola light en 1 zoete witte wijn.

Valt het mee?
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:39:31 #100
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84748084
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:47 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb het idee (shoot me if I'm wrong...) dat de ouders van Noukje wat bezorgd zijn omdat ze weten dat ze in het verleden iets van een eetstoornis heeft gehad. En dat ze daarom dingen als milkshakes meenemen, soort van 'test' ofzo? Eerder deze week was er toch ook al zoiets met een gebakje??

Ja klopt. Heb je gelijk in. Dat met dat gebakje was met m'n ouders. Met die milkshake was met vriendin.
Ben een jaar geleden ongeveer in 3 maanden 13 kilo afgevallen (van 70 naar 57).
Denk dat sommige mensen idd willen dat ik niet meer terug van in die periode. Maar dat wil ik zelf ook niet.
Maar ik wil gewoon 3 kilo ongeveer nog kwijt (hoeft niet persee in kilo's, wil het gewoon allemaal iets strakker, vooral m'n bovenbenen en die kipfilets ;) ) en wil daarom gewoon gezond eten. En daar hoort een milkshake en een taartje niet bij. Af en toe is het wel lekker, maar er word me nu zo'n beetje eleen aantal keren per week ongezonde dingen aangesmeerd/t.. en dat vind ik gewoon vervelend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')