QFT!quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:35 schreef conleche het volgende:
Ik ben eigenlijk aan het werk. Met de nadruk op eigenlijk, want ik heb nog geen flikker uitgevoerd en ik heb buikpijn.![]()
mehe, herkenbaar!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:22 schreef kwakz0r het volgende:
mijn energie is op en ik heb fokking buikpijn (eerst zeiken dat ik ongesteld wil worden, en als ik t ben is t ook weer niet goed/wijf)
ik denk dat ik tóch koekjes ga bakken...
Nee.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:22 schreef kwakz0r het volgende:
mijn energie is op en ik heb fokking buikpijn (eerst zeiken dat ik ongesteld wil worden, en als ik t ben is t ook weer niet goed/wijf)
ik denk dat ik tóch koekjes ga bakken...
Dat is zonde idd!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee.
(of mis ik iets en zijn ze voor iemand? Anders: niet doen, je was net lekker bezig)
Hm je hebt wel gelijk idd denk ik.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee.
(of mis ik iets en zijn ze voor iemand? Anders: niet doen, je was net lekker bezig)
Wat ga je koken? Ik heb inspiratie nodig!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Straks maar naar de supermarkt en dan lekker koken
Wat Maria zei, kan wel werken!! Gewoon héél lekker uitgebreid avondeten maken, met allerlei kleine (gezonde) hapjes die je lekker vindt en die dan opeten terwijl je een mooie film bekijkt. Of Zomergasten. Maarten 't Hart is er deze keer!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:46 schreef kwakz0r het volgende:
@Co: je hebt gelijk hoor. ik doe t ook niet... komt er meestal op neer dat als ik dan een keer bedenk dat ik t inderdaad ga doen, ik het teveel werk vind en t dus alsnog niet doe, maar als ik zeg "je mag niet" ik een hele middag chaggo ben omdat ik koekjes wil bakken![]()
(ik zit mezelf echt in de weg... ik kan haast niet wachten tot ik morgen mag gaan werken...)
probeerde voor vanavond met iemand af te spreken maar niemand neemt op...
Brrrrrr. Hoe krijg je het weg.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaai...
zo ben thuis en heb lekker een drankje en een kommetje wokkels
Straks een sjaslick uit de oven met wat patat uit de oven en spinazie uit pot
Dank voor de tip! Ik ga kijken!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat Maria zei, kan wel werken!! Gewoon héél lekker uitgebreid avondeten maken, met allerlei kleine (gezonde) hapjes die je lekker vindt en die dan opeten terwijl je een mooie film bekijkt. Of Zomergasten. Maarten 't Hart is er deze keer!
met t gevaar dat ik als een ondankbare zeur klink: ik heb niks in huis om lekker uitgebreid te koken, kan me ook niks bedenken dat ik zou willen eten dat tijd en moeite kost om te koken waarvoor ik de onderdelen in huis heb, behalve dan gebak/koekjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat Maria zei, kan wel werken!! Gewoon héél lekker uitgebreid avondeten maken, met allerlei kleine (gezonde) hapjes die je lekker vindt en die dan opeten terwijl je een mooie film bekijkt. Of Zomergasten. Maarten 't Hart is er deze keer!
précies dat! ik denk dat het te maken heeft met eraan toegeven ofzo... misshcien toch maar eens dat mindfulness boek aanschaffenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:40 schreef Syrena het volgende:
Hihi RazzHet is nog wennen he!
![]()
Kwakz> Oh ik herken die buien zo ergIk vocht dan altijd zo met mezelf, en pas als ik op de bank lag en dacht dat het werkelijk niet erger kon zo rottig als ik me voelde.....dan ging het na een paar minuten ineens weer beter
Heel weird. Ik heb er al lang geen meer gehad *afklopt*
Nou, dan moet ze beter haar best doen, zo stiekem was het nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:37 schreef Viking84 het volgende:
Razz heeft stiekem een man én een minnaar!! Hoe hip!.
Haha nee! ik vind de beestjes en de plantjes juist interessantquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoop juist niet dat Maarten teveel over beestjes en plantjes gaat praten. Liever over z'n religieuze achtergrond
.
quote:Als Zomergast zal Maarten ’t Hart terugkeren naar zijn vakgebied, de ethologie, waarbij het gedrag van dieren centraal staat. We zien beelden van stekelbaarzen, mollen, ratten en honden. Naast dierenfragmenten komen ook andere thema’s uit ’t Harts leven voorbij: zijn liefde voor muziek, literatuur en natuur. Verder bevat de avond een fragment uit Gardeners’ World van de BBC over aardappels telen, een Nederlandstalige versie uit 1965 van de opera Carmen van Georges Bizet, en ’t Harts gereformeerde familieleden die zich uitspreken over zijn werk in Tijdsein (EO).
Ik ben in therapie gegaan na een aantal weken van dat soort buien achterelkaar. Ik voelde me toch zo afgrijselijk k*t, dat ik dacht: Alles beter dan dit! na verloop van tijd namen ze ook enorm afquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
précies dat! ik denk dat het te maken heeft met eraan toegeven ofzo... misshcien toch maar eens dat mindfulness boek aanschaffen
We krijgen allebei een beetje onze zin dusquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:43 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Haha nee! ik vind de beestjes en de plantjes juist interessant
edit:
Heb het even opgezocht:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Je kan toch altijd zelf kiezenquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Toch snap ik Noukjee wel maar dan is wokken toch 1 van de fijnere dingen, zelf kiezen!
Je rijdt de etappe achterstevoren, neen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:32 schreef neen het volgende:
Als je gewoon de komende week goed eet mag je vandaag toch wel lekker gek doen of wat?
Ik schraap dat er altijd af, het smaakt sowieso al heel sterk..quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:48 schreef neen het volgende:
Sommige mensen verdrinken hun sate in pindasaus, dat is echt doodzonde.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb gister stardust gezien, te leuk
En nu heb ik ook zin om koekjes te bakken!!
Ik snap sowieso niet dat het vaak er al standaard overheen zitquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik schraap dat er altijd af, het smaakt sowieso al heel sterk..
Dat dus idd, en weinig groenvoerquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:05 schreef kwakz0r het volgende:
janie: bedoel je teveel of te weinig? ik vind t een beetje weinig namelijk...
Dat is vandaag sowieso wel aan de orde ja. En af en toe een dagje weinig of af en toe een dagje veel moet kunnen vind ik.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het is niet zo veel inderdaad, maar in het weekend heb je misschien minder activiteit, dus minder trek en minder nodig.
Wij hebben die wii fit plus. Ik doe elke dag ongeveer een kwartier tot een half uur Yoga en spieroefeningen (veel buikspieroefeningen, hoewel meer best mag volgens mijquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat doe je op de wii aan sport Janies? Ik deed gisteren voor de grap eens boxen met mijn zus, en heb echt spierpijn nu.
Ik vind het joggen juist het leukst omdat je dan gewoon tv kan kijken ondertussenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:39 schreef shinydiscoball het volgende:
Lijkt me best grappig! Alleen lijkt me joggen op een plaats best raar
Maar yoga ofzo is misschien best leuk om te doen zo.
Op home drukken en dan onderin staat iets met controllerquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:43 schreef neen het volgende:
Hoe doe je dan het geluid van een controller uit? Ik lig namelijk op de bank te spelen, zonder bewegingen natuurlijkalleen soms hoor ik geluid uit de controller en dat is irritant
enzo.quote:You have ten minutes left
Kheb geen idee, volgens mij kun je wel die gewone dingen kopen die voor de wii zijn, maar zeker weten doe ik t niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:55 schreef neen het volgende:
M'n pa zat gisteren ook te klagen dat hij spierpijn hadof hij mario niet met een normale controller kon spelen. Kan dat toevallig?
Ja klopt. Heb je gelijk in. Dat met dat gebakje was met m'n ouders. Met die milkshake was met vriendin.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:47 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb het idee (shoot me if I'm wrong...) dat de ouders van Noukje wat bezorgd zijn omdat ze weten dat ze in het verleden iets van een eetstoornis heeft gehad. En dat ze daarom dingen als milkshakes meenemen, soort van 'test' ofzo? Eerder deze week was er toch ook al zoiets met een gebakje??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |