. Fijne dag verder
. Fijne dag verder   

QFT!quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:35 schreef conleche het volgende:
Ik ben eigenlijk aan het werk. Met de nadruk op eigenlijk, want ik heb nog geen flikker uitgevoerd en ik heb buikpijn.

/wijf)
 /wijf) 

mehe, herkenbaar!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:22 schreef kwakz0r het volgende:
mijn energie is op en ik heb fokking buikpijn (eerst zeiken dat ik ongesteld wil worden, en als ik t ben is t ook weer niet goed/wijf)
ik denk dat ik tóch koekjes ga bakken...

oke dan, nu heb ik dus allemaal lekkere dingen gehad en nog niet gelopen maar moet ik echt even liggen omdat m'n maag vol zit.
 oke dan, nu heb ik dus allemaal lekkere dingen gehad en nog niet gelopen maar moet ik echt even liggen omdat m'n maag vol zit. 

Nee.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:22 schreef kwakz0r het volgende:
mijn energie is op en ik heb fokking buikpijn (eerst zeiken dat ik ongesteld wil worden, en als ik t ben is t ook weer niet goed/wijf)
ik denk dat ik tóch koekjes ga bakken...

Dat is zonde idd!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee.
(of mis ik iets en zijn ze voor iemand? Anders: niet doen, je was net lekker bezig)

Hm je hebt wel gelijk idd denk ik.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee.
(of mis ik iets en zijn ze voor iemand? Anders: niet doen, je was net lekker bezig)
 Soms moet ik even met de neus op de feiten mbt dit topic, en niet denken "nom, koekjes!"
 Soms moet ik even met de neus op de feiten mbt dit topic, en niet denken "nom, koekjes!"   
    Word ik ook altijd blij van
 Word ik ook altijd blij van   

...)
 ...) 

Wat ga je koken? Ik heb inspiratie nodig!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Straks maar naar de supermarkt en dan lekker koken

Wat Maria zei, kan wel werken!! Gewoon héél lekker uitgebreid avondeten maken, met allerlei kleine (gezonde) hapjes die je lekker vindt en die dan opeten terwijl je een mooie film bekijkt. Of Zomergasten. Maarten 't Hart is er deze keer!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:46 schreef kwakz0r het volgende:
@Co: je hebt gelijk hoor. ik doe t ook niet... komt er meestal op neer dat als ik dan een keer bedenk dat ik t inderdaad ga doen, ik het teveel werk vind en t dus alsnog niet doe, maar als ik zeg "je mag niet" ik een hele middag chaggo ben omdat ik koekjes wil bakken
(ik zit mezelf echt in de weg... ik kan haast niet wachten tot ik morgen mag gaan werken...)
probeerde voor vanavond met iemand af te spreken maar niemand neemt op...

Brrrrrr. Hoe krijg je het weg.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaai...
zo ben thuis en heb lekker een drankje en een kommetje wokkels
Straks een sjaslick uit de oven met wat patat uit de oven en spinazie uit pot

Dank voor de tip! Ik ga kijken!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat Maria zei, kan wel werken!! Gewoon héél lekker uitgebreid avondeten maken, met allerlei kleine (gezonde) hapjes die je lekker vindt en die dan opeten terwijl je een mooie film bekijkt. Of Zomergasten. Maarten 't Hart is er deze keer!

(ze gaan er uiteindelijk toch wel eens aan..)
 (ze gaan er uiteindelijk toch wel eens aan..) Heeft ie koorts?!
 Heeft ie koorts?!   Dus ik voelen, hm, voelt niet warm...waar komt dat dan vanda.... *laptop op schoot*
 Dus ik voelen, hm, voelt niet warm...waar komt dat dan vanda.... *laptop op schoot*   Hete laptop, geen hete hond
 Hete laptop, geen hete hond   
  Echt, ik wil geen kinderen of huisdieren later
 Echt, ik wil geen kinderen of huisdieren later   Al kunnen kinderen je op een gegeven moment wel vertellen dat ze een zeer been hebben. Zeh pressure
 Al kunnen kinderen je op een gegeven moment wel vertellen dat ze een zeer been hebben. Zeh pressure   

heb hutspot over van gisteren,. Met falafelballetjes (Ozzie vindt ze goor
 heb hutspot over van gisteren,. Met falafelballetjes (Ozzie vindt ze goor   ).
 ).

met t gevaar dat ik als een ondankbare zeur klink: ik heb niks in huis om lekker uitgebreid te koken, kan me ook niks bedenken dat ik zou willen eten dat tijd en moeite kost om te koken waarvoor ik de onderdelen in huis heb, behalve dan gebak/koekjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat Maria zei, kan wel werken!! Gewoon héél lekker uitgebreid avondeten maken, met allerlei kleine (gezonde) hapjes die je lekker vindt en die dan opeten terwijl je een mooie film bekijkt. Of Zomergasten. Maarten 't Hart is er deze keer!
 lopen of
 lopen of  fietsen
 fietsen 

mijn vriend moet dan ook niet met suggesties komen, die schiet ik toch af
 mijn vriend moet dan ook niet met suggesties komen, die schiet ik toch af  .
. we gaan het huis laten schilderen. Maar ook nog een lang weekend naar Dublin
 we gaan het huis laten schilderen. Maar ook nog een lang weekend naar Dublin  !
!

goed geplanned... vanavond even balletje trappen dus ipv hardlopen. Nou ja, beweging is beweging denk ik maar zo.
 goed geplanned... vanavond even balletje trappen dus ipv hardlopen. Nou ja, beweging is beweging denk ik maar zo.

Razz! je man
 Razz! je man  

Maarten 't Hart. Vind zijn stukken over zijn moestuin in het NRC magazine altijd erg leuk en Het Dovemansorendieet vond ik ook heel leuk! Vanavond lekker zomergasten kijken dus
  Maarten 't Hart. Vind zijn stukken over zijn moestuin in het NRC magazine altijd erg leuk en Het Dovemansorendieet vond ik ook heel leuk! Vanavond lekker zomergasten kijken dus  

Het is nog wennen he!
 Het is nog wennen he!   
  Ik vocht dan altijd zo met mezelf, en pas als ik op de bank lag en dacht dat het werkelijk niet erger kon zo rottig als ik me voelde.....dan ging het na een paar minuten ineens weer beter
 Ik vocht dan altijd zo met mezelf, en pas als ik op de bank lag en dacht dat het werkelijk niet erger kon zo rottig als ik me voelde.....dan ging het na een paar minuten ineens weer beter   Heel weird. Ik heb er al lang geen meer gehad *afklopt*
 Heel weird. Ik heb er al lang geen meer gehad *afklopt*

. Liever over z'n religieuze achtergrond
. Liever over z'n religieuze achtergrond  .
.

précies dat! ik denk dat het te maken heeft met eraan toegeven ofzo... misshcien toch maar eens dat mindfulness boek aanschaffenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:40 schreef Syrena het volgende:
Hihi RazzHet is nog wennen he!

Kwakz> Oh ik herken die buien zo ergIk vocht dan altijd zo met mezelf, en pas als ik op de bank lag en dacht dat het werkelijk niet erger kon zo rottig als ik me voelde.....dan ging het na een paar minuten ineens weer beter
Heel weird. Ik heb er al lang geen meer gehad *afklopt*

Nou, dan moet ze beter haar best doen, zo stiekem was het nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:37 schreef Viking84 het volgende:
Razz heeft stiekem een man én een minnaar!! Hoe hip!.

Haha nee! ik vind de beestjes en de plantjes juist interessantquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoop juist niet dat Maarten teveel over beestjes en plantjes gaat praten. Liever over z'n religieuze achtergrond
.

quote:Als Zomergast zal Maarten ’t Hart terugkeren naar zijn vakgebied, de ethologie, waarbij het gedrag van dieren centraal staat. We zien beelden van stekelbaarzen, mollen, ratten en honden. Naast dierenfragmenten komen ook andere thema’s uit ’t Harts leven voorbij: zijn liefde voor muziek, literatuur en natuur. Verder bevat de avond een fragment uit Gardeners’ World van de BBC over aardappels telen, een Nederlandstalige versie uit 1965 van de opera Carmen van Georges Bizet, en ’t Harts gereformeerde familieleden die zich uitspreken over zijn werk in Tijdsein (EO).

Ik ben in therapie gegaan na een aantal weken van dat soort buien achterelkaar. Ik voelde me toch zo afgrijselijk k*t, dat ik dacht: Alles beter dan dit! na verloop van tijd namen ze ook enorm afquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
précies dat! ik denk dat het te maken heeft met eraan toegeven ofzo... misshcien toch maar eens dat mindfulness boek aanschaffen

stiekem denk ik nog steeds dat ik een beetje autistisch ben, maar alle testen zeggen van niet
   stiekem denk ik nog steeds dat ik een beetje autistisch ben, maar alle testen zeggen van niet   zal dus nog wel een deel vermijdende persoonlijkheid zijn
 zal dus nog wel een deel vermijdende persoonlijkheid zijn   

hoop dat het nog beter wordt.
 hoop dat het nog beter wordt.

We krijgen allebei een beetje onze zin dusquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:43 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Haha nee! ik vind de beestjes en de plantjes juist interessant
edit:
Heb het even opgezocht:
[..]
 .
.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |