abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:48:00 #201
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84770614
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:25 schreef loveli het volgende:
Een ander mag nooit bepalend zijn voor je levensgeluk. Iedereen heeft eigen verantwoordelijkheid enzo. Een ander kan wel bijdragen met bonuspunten van je geluk, maar niet voor het geheel.
dat ja. Maar, ik moet zeggen: ik vind dat heel erg lastig. Ik hou echt heel erg veel van m'n duutser, en ik merk dat als hij niet lekker in z'n vel zit, ik niet lekker in m'n vel zit. en dat zou eigenlijk niet moeten. Mijn leven is het allerbelangrijkst, en daarna dat van ons samen...Ik struggel daar soms wel wat mee..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_84770668
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:45 schreef Phaidra het volgende:
Wat betreft reisgidsen: Ik combineer meestal. Voor praktische adressen de lonely planet, voor cultuur en achtergronden de blue guide en soms nog een capitool gidsje voor aparte steden en plattegronden. In mijn ervaring dekt geen enkele reisgids alles wat ik wil weten, helaas. En kijken naar het jaar van uitgave idd!!
Ik heb nog nooit van de Blue Guide gehoord! Die art/eat/shop guides zien er leuk uit. :)
Tof ook dat ze een Zuid India gids hebben uit 1997. O+
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_84770679
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
SDB waar sport je? Ik ga vanavond boksen :o Spannend!

En ik heb nu net zo een blog ding gemaakt als jullie, maar het lukt nog niet zo :')
In Zaandam he, ik ben nu een Zaankanter :(

Waar ga je boksen?
En bedoel je met blog die van Day Zero? Het is belangrijker dat je je doelen haalt (voor jezelf) dan dat je je blog bijhoudt, al helpt dat altijd wel.
pi_84770704
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:47 schreef neen het volgende:
Die Marco Polo oid gidsjes zijn wel helemaal kut trouwens :')
Eens! Hoewel ook daarvan de plattegronden bruikbaar kunnen zijn. Voor New York had ik Capitool Compact (echt de mini-uitvoering van 7 cm breed en 15 cm hoog ofzo) en die was perfect voor even snel de plattegrond of metrokaart checken :Y . En paste zelfs in mijn broekzak O+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:52:05 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84770759
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:48 schreef AKnynke het volgende:

[..]

dat ja. Maar, ik moet zeggen: ik vind dat heel erg lastig. Ik hou echt heel erg veel van m'n duutser, en ik merk dat als hij niet lekker in z'n vel zit, ik niet lekker in m'n vel zit. en dat zou eigenlijk niet moeten. Mijn leven is het allerbelangrijkst, en daarna dat van ons samen...Ik struggel daar soms wel wat mee..
Ja, het zijn van die levenswijsheden die ik ook zou willen aanhangen, maar het is gemakkelijker gezegd dan gedaan, omdat ik gewoon merk dat zij ondanks alle onenigheid iets heeft toegevoegd aan mijn leven en dat ze een enorm zwart gat zal achterlaten als ze er niet meer is.

En zeg dit maar eens tegen een man die z'n vrouw na vijftig jaar huwelijk moet begraven :{.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:53:07 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84770790
Wij hebben trouwens de reisgidsen Hoe & Wat van Kosmos reisgidsen.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:57:15 #207
236335 neen
schone schijn
pi_84770958
Hoe & Wat taalgidsjes zijn wel handig vind ik :Y

En Phaidra moet gewoon andere broeken kopen anders :P
het lijkt niet wat het is
pi_84770998
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit van de Blue Guide gehoord! Die art/eat/shop guides zien er leuk uit. :)
Tof ook dat ze een Zuid India gids hebben uit 1997. O+
Ik O+ de Blue Guide!! Vaak ook plattegronden van musea, zodat je van tevoren kan zien welke afdelingen interessant zijn.

Voor mensen met interesse in archeologie: De Oxford Archaeological Guides zijn érg goed!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:58:20 #209
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84771002
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:48 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Nu haal je twee dingen door elkaar vind ik: juist omdat je van hem houdt vind ik het heel normaal dat je dus een sterke empathie hebt, en daardoor ook minder in je vel zit.

Dat is iets anders dan door doelbewuste acties van een ander je eigen geluk naar de achtergrond verplaatsen of niet meer gelukkig kunnen zijn.
pi_84771029
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Eens!

En STS, waar wil je heen en wat wil je doen? Qua reisgids?
Ik kijk zelf ook vaak naar wat de meest recente reisgids is.
Het leukste vind ik overigens de Bradt Guides, vanwege de liefde voor het land die erin naar voren komt. O+
Maar afijn, als je zelfstandig gaat rondreizen dan is Capitool helemaal niets en als je een stedentrip doet, dan kan dat juist weer wel goed werken. :)
Naar Israël, twee weken relatief low-budget rondreizen. Ik denk op dit moment aan autohuur (omdat ik waarschijnlijk wel vrij veel bagage heb, blijf er 4 maanden) i.c.m. hostels. Als ik er niet uitkom, schakel ik een reisbureau in, maar moeder van vriendlief wil vast een beetje helpen, die heeft altijd in het toerisme gezeten.
Goed, Capitool geschrapt. LP is nog een kandidaat en van die Rough guides en Bradt guides had ik nog nooit gehoord, daar ga ik even naar kijken :) Thx all!
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:59:31 #211
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84771048
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:58 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik O+ de Blue Guide!! Vaak ook plattegronden van musea, zodat je vantevoren kan zien welke afdelingen interessant zijn.

Voor mensen met interesse in archeologie: De Oxford Archaeological Guides zijn érg goed!
Ik kende de Blue Guide ook nog niet! :o Plattegronden van musea erin opgenomen? Wauw, my kind of guide _O_
pi_84771062
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 12:36 schreef kwakz0r het volgende:
er stond ineens een monster op mijn buro op kantoor...

[ afbeelding ]

ik vind een 1680 bij 1050 monitor écht te groot om prettig op te werken, dus zit nu weer op mn laptop die ook al een flink scherm heeft... :') zo'n grote is wel fijn als je veel schermen naast elkaar nodig hebt, maar dat heb ik de laatste twee weken hier niet echt :')

hij lijkt hier niet zo groot zie ik, maar t is echt een bakbeest...
Oeh ik heb ook zo'n bakbeest heir staan, heerlijk :9.

Vik, ik sluit me aan bij de rest. Jij verdient echt zoveel beter :*
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_84771072
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:57 schreef neen het volgende:
Hoe & Wat taalgidsjes zijn wel handig vind ik :Y

En Phaidra moet gewoon andere broeken kopen anders :P
Ik sleep wel weer een tas mee :') . Waar dan mooi ál die reisgidsen in passen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:00:56 #214
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84771107
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:58 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Nu haal je twee dingen door elkaar vind ik: juist omdat je van hem houdt vind ik het heel normaal dat je dus een sterke empathie hebt, en daardoor ook minder in je vel zit.

Dat is iets anders dan door doelbewuste acties van een ander je eigen geluk naar de achtergrond verplaatsen of niet meer gelukkig kunnen zijn.
Ik snap je punt, maar ik vind het heel lastig. Zeker omdat de Duutser regelmatig niet zo goed in z'n vel zit, en dat ook langere periodes kan duren. Ik vind het erg lastig om daar afstand van te nemen, terwijl ik weet dat ik voor m'n eigen geluk gewoon door moet gaan met het leven. Moeilijk moeilijk moeilijk.

Ach ja, relaties zijn niet altijd even simpel!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_84771140
:W Wat een zware gesprekken vandaag. Ik heb even geen goede inbreng, maar er is al veel goeds gezegd :*

Net naar de sportschool geweest, m´n lichaam moest weer eventjes wennen :D Toch heb ik het gevoel dat ik gespierder ben geworden tijdens mijn vakantie. Heb best veel actieve dingen gedaan en op een paar keer na voor een vakantie echt keurig gegeten :Y Hoogstens iets te veel, maar wel gezond.

O: yoghurt met muesli en lijnzaad
T: volkoren boterham pindakaas
S: fitness
L: kom tomaten crèmesoep, 3 volkoren crackers met old amsterdam, hummus en sinaasappelvijgenjam
T: 2 kiwi's
D: ? ik denk iets met groente en zilvervliesrijst en kip/vis
T: ?

Zo even boodschappen doen :)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:02:02 #216
236335 neen
schone schijn
pi_84771150
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:59 schreef Sts het volgende:

[..]

Naar Israël, twee weken relatief low-budget rondreizen. Ik denk op dit moment aan autohuur (omdat ik waarschijnlijk wel vrij veel bagage heb, blijf er 4 maanden) i.c.m. hostels. Als ik er niet uitkom, schakel ik een reisbureau in, maar moeder van vriendlief wil vast een beetje helpen, die heeft altijd in het toerisme gezeten.
Goed, Capitool geschrapt. LP is nog een kandidaat en van die Rough guides en Bradt guides had ik nog nooit gehoord, daar ga ik even naar kijken :) Thx all!
Je kunt misschien wat bagage opslaan op het vliegveld/station ofzo?

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:00 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik sleep wel weer een tas mee :') . Waar dan mooi ál die reisgidsen in passen.
:') ik had dus een camera om m'n nek, rugtas om... reisgids vast en dan gaan mensen zeggen: "O je ziet er echt uit als een toerist" WTF dat ben ik toch ook?

:') :') :') Toeristen die niet toerist willen zijn :') :') :')

[ Bericht 21% gewijzigd door neen op 02-08-2010 14:07:09 ]
het lijkt niet wat het is
pi_84771236
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:59 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik kende de Blue Guide ook nog niet! :o Plattegronden van musea erin opgenomen? Wauw, my kind of guide _O_
Maar er staat dus echt bijna niks in aan leuke eettentjes en andere praktische informatie. En dan 'moet' er dus nog een reisgids komen voor dat onderdeel. Terwijl de blue guide al zo'n boekwerk is :P .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_84771252
@vik: de vergelijking met 50 jaar huwelijk en overlijden vind ik een beetje ongepast... eerlijk gezegd...

voor jezelf voelt je eigen relatie en t einde daarvan meestal als t einde van de wereld en zo onvoorstelbaar meer veelbetekenend dan iemand ooit zal kunnen begrijpen. maar t komt er meestal op neer dat een jaar of wat later het gat toch minder groot is dan aan t begin, en dan je je ooit had kunnen voorstellen.

en dan maakt het inderdaad wel een verschil of je samen met iemand een heel leven gedeeld hebt, dat is toch alleen maar logisch?

is deze vrouw je eerste grote liefde? zo klinkt het namelijk een beetje...
Kwak
pi_84771269
ik ben trouwens dol op the rough guide new york O+
Kwak
pi_84771271
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:59 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oeh ik heb ook zo'n bakbeest heir staan, heerlijk :9.

Vik, ik sluit me aan bij de rest. Jij verdient echt zoveel beter :*
Ik heb alles even doorgelezen en dit vat samen wat ik wilde zeggen. En als je voelt dat je daarbij hulp nodig hebt, gewoon doen!
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:05:28 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84771282
Leuke eettentjes staan wel in "Hoe & Wat" met een prijsaanduiding erbij :Y. Ik vind die boekjes echt een aanrader!
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 2 augustus 2010 @ 14:06:35 #222
70532 loveli
N
pi_84771326
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, het zijn van die levenswijsheden die ik ook zou willen aanhangen, maar het is gemakkelijker gezegd dan gedaan, omdat ik gewoon merk dat zij ondanks alle onenigheid iets heeft toegevoegd aan mijn leven en dat ze een enorm zwart gat zal achterlaten als ze er niet meer is.

En zeg dit maar eens tegen een man die z'n vrouw na vijftig jaar huwelijk moet begraven :{.
Was een eye-opener voor me toen een aanbidder van me met zelfmoordgedachten rondliep en als ik het niet was, dan hoefde het niet meer. Zoiets mag je gewoon niet bij een ander om de nek hangen. Tuurlijk is het kut als je om de een of andere reden iemand verliest die je zo dierbaar is dat je je eigen arm er voor hem of haar zou afknagen. Maar het leven gaat door en de wereld zal er niet minder om gaan draaien. Er gaat tijd overheen, maar je komt er altijd weer bovenop (behalve mensen die blijven zwelgen in zelfmedelijden).

Liefde en egoisme passen niet bij elkaar. Helaas wordt het vaak met elkaar verward. Angst hoort er ook bij, de angst om er alleen voor te staan wordt vaak verward met liefde.
Mijn ervaringen, bedoel niet te zeggen dat het bij Viking zo in elkaar zit. En niet dat ik de expert ben op gebied van liefde, ik maak meer fouten dan ik van mezelf had verwacht.
crap in = crap out
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:06:55 #223
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84771343
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:00 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar ik vind het heel lastig. Zeker omdat de Duutser regelmatig niet zo goed in z'n vel zit, en dat ook langere periodes kan duren. Ik vind het erg lastig om daar afstand van te nemen, terwijl ik weet dat ik voor m'n eigen geluk gewoon door moet gaan met het leven. Moeilijk moeilijk moeilijk.

Ach ja, relaties zijn niet altijd even simpel!
Mijn exvriend was depressief (en erg egocentrisch bovendien) dus ik weet dat het lastig is hoor!

Maar zit hij echt heel slecht in zn vel dan, dat het zn leven en werk belemmert? In dat geval: zoek hulp! (hij dan) want het is zo zonde van je leven..... En ook veel gezonder voor je relatie, nu heb je kans dat jij als hulpverlener functioneert.

Sorry als ik veel te hard van stapel loop maar dat is de erfenis van mn exvriend dus, ik ben nogal gebrand op hulpzoeken bij depressies. Mn ex vertikte het en dat heeft m zn relatie gekost }:|
pi_84771355
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:05 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ik heb alles even doorgelezen en dit vat samen wat ik wilde zeggen. En als je voelt dat je daarbij hulp nodig hebt, gewoon doen!
Ik kwam net op jouw blog, wil namelijk ook zo iets maken maar lukt nog niet zo :') Zag alleen dat doel 61 van jou het 1e doel was dat ik toevallig had bedacht :D Leuk!!
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:07:55 #225
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84771379
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:04 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Maar er staat dus echt bijna niks in aan leuke eettentjes en andere praktische informatie. En dan 'moet' er dus nog een reisgids komen voor dat onderdeel. Terwijl de blue guide al zo'n boekwerk is :P .
En dat staat in de roughguides dus wél :Y. Plattegronden van musea weet ik niet zeker, maar het zou me niet verbazen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')