De Zon bevindt zich op ongeveer 27 000 lichtjaar van het centrum van ons sterrenstelsel de Melkweg (dit centrum is vermoedelijk op zeker weten een reusachtig zwart gat), in de ongeveer 3000 lichtjaar brede galactische schijf.quote:
Even wachten tot morgen, dan is het namelijk zondag.quote:
Ik vond het idd duur voor wat je ervoor terugkrijgt. Tenminste, wat ik allemaal hoor hier en daar (ook van vorig jaar).quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:54 schreef teknomist het volgende:
Vanmiddag Dance Boulevard, op zich heb ik wel zin in wat classics (Joe Rascal, Yves). Maar ja, morgen drukke dag en om 25 euro te betalen voor 1 of 2 DJ's...
Het is op zich wel de moeite waard, maar 3/4 daar is nog eens mijn muziek.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:40 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik vond het idd duur voor wat je ervoor terugkrijgt. Tenminste, wat ik allemaal hoor hier en daar (ook van vorig jaar).
Is nog eens NIET jouw muziek bedoel je? Anders snap ik je niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:06 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het is op zich wel de moeite waard, maar 3/4 daar is nog eens mijn muziek.
Ah oké. Tja wel allemaal 'nieuwe' shit. Niet jouw classics waarschijnlijk.quote:
Vetquote:
Nee, ik wil oude Parkzicht/Bonzai/Energiehal-classics horen. Anders gewoon techno.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:22 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ah oké. Tja wel allemaal 'nieuwe' shit. Niet jouw classics waarschijnlijk.
Wat verwacht je anders van zoiets? Danceboulevardquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:04 schreef Hojdhopper het volgende:
En waar heen dan?
Overigens, ik reed net langs Dance Boulevard, maar dat ziet me er toch een partijuit.
Hallooo, en welterusten!quote:
Daarom gaat de laptop mee.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:43 schreef Kper_Norci het volgende:
In m'n eentje thuiszitten kan ik prima, maar in mijn eentje een weekendje ergens naartoe, ik weet niet, lijkt me wel vaag eigenlijk.
Mij lijkt dat wel vet om gewoon ergens heen te gaan (in je eentje) en dan in een café gewoon mensen aan te spreken. Maar wat je zegt, ik denk niet dat ik dat zou kunnen, idd een beetje vaag.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:43 schreef Kper_Norci het volgende:
In m'n eentje thuiszitten kan ik prima, maar in mijn eentje een weekendje ergens naartoe, ik weet niet, lijkt me wel vaag eigenlijk.
Het grappige is dat als je in je eentje bent je sneller aanspraak hebt; voor sommigen is het toch een barrière als je met iemand of meerderen bent. Toen ik vroeger in Rotterdam woonde ging ik soms makkelijk in mijn eentje naar een club omdat ik in de veronderstelling was dat ik toch wel bekenden tegen kwam of anderzijds makkelijk aansprak had… Maar dat was vroeger; tegenwoordig ben ik minder kritisch qua DJ's/muziekkeuze en ga ik vooral voor de gezelligheid en dan ga ik liever gewoon met vrienden. ;-)quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:57 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Mij lijkt dat wel vet om gewoon ergens heen te gaan (in je eentje) en dan in een café gewoon mensen aan te spreken. Maar wat je zegt, ik denk niet dat ik dat zou kunnen, idd een beetje vaag.
Veel plezier Tekno!
En, hoe duur was het?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:10 schreef Tokus het volgende:
heeft iemand enig idee hoeveel een taxi vanaf station Roosendaal naar station BoZ kost, rond middernacht?
Ooh ik dacht dat je afgelopen nacht dat ding nodig had en nog snel de prijs te weten wilde komen. Maar sorry, ik heb geen idee.quote:
Wat hebben we gemist?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:45 schreef Gutz het volgende:
EDMAN: FantaFantaFantaFantaFantaFantaFantaFanta.....
Ow, En hoi allemaal weer!
Ja.. via de oostkant, vanuit het zuiden eerst Breda/Rotterdam volgen en vanuit het noorden richting Brussel ipv Gent/Brugge. Elke keer de Liefkenshoektunnel is inderdaad een duur grapje..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:26 schreef teknomist het volgende:
Iedere keer als je op de ring van Antwerpen Bergen op Zoom volgt kom je altijd in die tunnel terecht waar je tol voor moet betalen (Liefkenstunnel). Het is toch ook mogelijk om via de ring van Antwerpen in Bergen op Zoom te geraken zonder die tunnel?
Ah ja zo, wel een stelletje lijers in ieder geval om je door die tunnel te sturen...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:55 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja.. via de oostkant, vanuit het zuiden eerst Breda/Rotterdam volgen en vanuit het noorden richting Brussel ipv Gent/Brugge. Elke keer de Liefkenshoektunnel is inderdaad een duur grapje..
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:02 schreef Tokus het volgende:
nee, kijk even op Google Maps, dan zie je dat er echt maar 1 weg ligt, en dat is dus de toltunnel.
Je blijft op de ring, en daar gaat het mij om.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:09 schreef Tokus het volgende:
ja, dat is dus "om antwerpen heen", of "via de oostkant"
Kijk, dat klinkt dan ook wel leukquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ben er ook al overheen, ach, en straks 3 weken achter mekaar, ipv 2, en nog een weekje in november
Theikequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:05 schreef dockx het volgende:
Ik kom uit Sint willebrord
En waarom staat Splesj niet bij Beleven in west brabant ??
www.splesj.nl
Inclusief gouden ketting of valt het mee bij jou?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:05 schreef dockx het volgende:
Ik kom uit Sint willebrord
En waarom staat Splesj niet bij Beleven in west brabant ??
www.splesj.nl
Ja, apart verhaal.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:12 schreef teknomist het volgende:
Voetganger overlijdt na ongeval op A17
quote:[UPDATE] ZEVENBERGEN - Op de A17 ter hoogte van Zevenbergen is gisteravond een 27-jarige man uit Litouwen om het leven gekomen na een aanrijding.
Even voor 23.00 uur raakte een auto van de weg en belandde in de sloot. De 30-jarige bestuurder (afkomstig uit Rotterdam) was te zwaar gewond om iets over de toedracht te kunnen vertellen. Daarom werd aanvankelijk gedacht dat het om een eenzijdig ongeval ging.
Toen even later een schoen werd gevonden in de grill van de auto, bleek dat er mogelijk sprake was van een tweede slachtoffer. Na een zoektocht in de omgeving van het voertuig, werd op circa 400 meter afstand een stoffelijk overschot gevonden van de, nu blijkt, 27-jarige Litouwer die door de auto geschept werd.
Via een aangetroffen mobiele telefoon bereikte de politie vrienden van de Litouwer. Zij wisten te melden dat het slachtoffer zaterdagavond met drie landgenoten onderweg was vanuit Rotterdam naar Bergen op Zoom. Ter hoogte van Zevenbergen kreeg het viertal pech. Het 27-jarige slachtoffer ging te voet hulp halen, terwijl de drie andere bij de kapotte auto bleven. Hierna is hij geschept door de auto.
Tijdens de afwikkeling van het ongeval is de autosnelweg A-17 tijdelijk afgesloten geweest. Het verkeer werd omgeleid via industrieterrein Moerdijk.
Zal het eens op mijn werk vragen, mijn pc zit sowieso aan een kabel vast, vanwege internet, dus nooit wat van gemerkt natuurlijk. Kijk anders voor de gein eens bij taakbeheer/processen, of je daar ook verschil ziet, zou kunnen dat met netwerkkabel wat extra processen aan de gang zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:55 schreef teknomist het volgende:
Hoe kan het trouwens dat wanneer ik geen netwerkverbinding heb (netwerkkabel eruit) heel Vista (en vooral Windows Explorer) opeens supersnel is? Als ik wel verbinding heb is Vista best wel traag soms... zelfs wanneer er geen netwerkactiviteit is.
Ik zal het eens proberen...quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zal het eens op mijn werk vragen, mijn pc zit sowieso aan een kabel vast, vanwege internet, dus nooit wat van gemerkt natuurlijk. Kijk anders voor de gein eens bij taakbeheer/processen, of je daar ook verschil ziet, zou kunnen dat met netwerkkabel wat extra processen aan de gang zijn.
In principe is diegene die achterop rijdt altijd fout, volgens mij dan. Dus als ik het goed lees, zou zij fout moeten zijn, maar ik heb in een grijs verleden nog wel eens rijlessen gehad, *vroeger, toen de rijbewijzen nog van papier warenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:49 schreef teknomist het volgende:
Van het weekend trouwens een aanrijding gehad op het parkeerterrein van de bierhal in Essen. Ik reed weg daar in mijn achteruit en ik had alles goed gechecked, spiegels, dooie hoek et cetera. Opeens zat er een Citroën tegen mijn bumper (rechtsachter).De vrouw zei tegen mij dat ze zelf niet zat op te letten en ik had alles gechecked. Wie is hier nu de "schuldige"? Ik, omdat ik een speciale verrichting aan het doen was? Of zij omdat zij met haar neus achterop mij botste? Het is gebeurd overigens op een parkeerterrein en niet op de openbare weg.
De schade viel mee trouwens, paar schrammetjes...
Maar ik heb geen zin hiervoor weer eigen risico te moeten betalen...
We hebben samen het schadeformulier ingevuld en daarop staat dat we beiden aan het parkeren waren.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
In principe is diegene die achterop rijdt altijd fout, volgens mij dan. Dus als ik het goed lees, zou zij fout moeten zijn, maar ik heb in een grijs verleden nog wel eens rijlessen gehad, *vroeger, toen de rijbewijzen nog van papier waren*, en volgens mij zeiden ze toen altijd dat wanneer je een speciale verrichting doet, je dat pas mag doen als er niemand aan kwam.
In deze ligt het er misschien aan hoever jij al was met je speciale verrichting, en in hoeverre zij achterop jou reed. Denk ik.
Kan op mijn werk alleen nog maar op de frontpagequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:40 schreef teknomist het volgende:
Wat is het rustig trouwens hier! Is iedereen hier op vakantie ofzo?
Hoe was N1?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:01 schreef EDMAN- het volgende:
Goedemorgen!![]()
EDMAN terug van 2 weken en 1 dag verlof ()
Geweldig genoten van 2 drukke geweldige festivals en daartussen dagen van rust en sereniteit (had zoveel geplanned staan maar niks van gekomen uiteraard. Paspoort aanvragen, inenten, auto naar garage. Niks dus)
nog iets gemist hier?
edit: klacht: in 2 weken niet 1 keer strandweer gehad
Proxy?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Kan op mijn werk alleen nog maar op de frontpageZe hebben boven bij ons een nieuw filter geïnstalleerd, je mag al blij zijn als je op nieuwssites mag komen.
![]()
Ok ja, zoiets vermoedde ik al. Ik start nu mijn laptop op zonder de netwerkkabel erin en als ik geen internet nodig heb zit -ie er ook niet in. Een beetje oldschool, maar het helpt enorm.quote:Ow, wat betreft je vraag over Vista en trager worden als er een netwerkkabel aan hangt, dat ligt aan het apparaat wat aan de andere kant van de netwerkkabel zit, als dat trager is, dan zal Vista ook trager worden schijnbaar. Komt weleens vaker voor, vooral met langzame routers/modems e.d.
Hemel op aarde! Beste editie voor mij tot nu toe! Trouwens veel opgetrokken met een groep uit BoZ en omgevingquote:
Nein, was net een paar uur terug uit Duitsland en ging em helaas niet worden. Hoorde wel dat er voor het eerst een goede sfeer hingquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nog mensen naar de draai van de kaai geweest?
Nee dat valt reuze mee, ben er wel geboren maar toch ook weer importquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Inclusief gouden ketting of valt het mee bij jou?
quote:Politie druk met drugsgebruikende automobilisten
BREDA/PRINSENBEEK - De politie in West-Brabant is donderdagavond en vrijdagochtend druk geweest met automobilisten die onder invloed van LSD of GHB waren. De politie heeft dat vrijdag gemeld.
© NU.nl/Suzanne Vormer
Op de A58 haalde een 25-jarige man uit Sint Willebord donderdagavond met 200 kilometer per uur auto's over de vluchtstrook in. Na aanhouding in Prinsenbeek bleek dat hij in drie flessen meer dan twee liter GHB bij zich had.
De man verklaarde meer dan tien keer per dag te gebruiken. Ook zijn 21-jarige vriendin die bij hem in de auto zat, vertelde dat ze veel van het verdovingsmiddel gebruikt.
Naakt
In het centrum van Breda reed een 36-jarige Fransman zijn auto vrijdagochtend klem tegen twee paaltjes. Agenten troffen hem vrijwel naakt en alleen op zijn sokken aan op de Havermarkt.
De Fransman zou daar hebben geprobeerd een voorbijganger te slaan en schoppen. Na zijn aanhouding en op weg naar het politiebureau bleef hij zingen en roepen. Tijdens zijn verhoor met hulp van een tolk gaf hij het gebruik van LSD toe.
Vakantietijd he.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ligt een beetje op zijn gat hier of wat?
Heb je daar (zo)veel last van dan? Ik woon ook erg dicht bij het spoor, maar ik hoor de treinen niet meerquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:17 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Vakantietijd he.
Ik hoorde trouwens dat het goederenvervoer over de Zeeuwse lijn toe gaat nemen. Gezien het spoor 20 meter van mijn slaapkamerraam is vind ik dat niet leuk. Iemand die meer weet daarover?
Hee auto!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je daar (zo)veel last van dan? Ik woon ook erg dicht bij het spoor, maar ik hoor de treinen niet meer
Ja, de auto-treinen zijn irritantquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:48 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Hee auto!
Nouja, de intercity's en nieuwe stoptreinen hoor ik ook niet meer. Maar die goederentreinen en met name de autotrainen zijn echt zoo kut. Overigens wonen we hier pas een half jaar.
Haha elke zondagavond, dat weet je ook al. Ik zal eens opletten. Tja wellicht scheelt dat idd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, de auto-treinen zijn irritant
Bij ons komt er op zondag-avond vaak een "zware" voorbij, haha.
Mja, ik woon hier nu bijna 3 jaar volgens mij, dus dat kan ook wel schelen
Niet helemaal, werd wakker op de bank daar. Maar toen waren er nog wel een aantal mensen behoorlijk wakkerquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:15 schreef teknomist het volgende:
Lekker een nachtje doorgehaald zeker?
Over 2 weken naar Voltt toe en misschien komend weekend naar Café d'Anvers.
Ik ook man! Legendarische plek, in principe vlakbij en ben er ook nog nooit geweestquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:12 schreef teknomist het volgende:
Hehe.
Voltt loves Summer inderdaard.Ik weet niet wat er in cafe d'Anvers te doen, ben er nog nooit geweest eik
Ik heb een weekje vrij in september; ik denk dat ik dan met de hond ga naar de Ardennen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:19 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik ook man! Legendarische plek, in principe vlakbij en ben er ook nog nooit geweest. (en ook niet bij die hoeren daar in de buurt
)
Nog mensen die nog vakantie moeten krijgen?
Welkom!quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:40 schreef lieflijntje het volgende:
Hallo dames en heren!
Ook ik kom uit West Brabant! Roosendaal om precies te zijn. Ik ben Marjolijn, 25 lentes jong. Ben momenteel werkeloos maar afstuderende in Culturele Maatschappelijke vorming. Dat betekend dat ik me bezig ga houden met mensen dingen leren in hun vrije tijd.
Mijn vriend woont aan de andere kant van Brabo land (eindhoven) en omdat ik werkeloos ben, woon ik tijdelijk bij mijn ouders. Ik heb een schattig poezenbeest van 2 jaar, Vllinder.
Ik zal eens iets bedenken.quote:Wil je meer weten, vraag maar raak![]()
Nee, in Rotterdam.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:41 schreef automatic_ het volgende:
Hoi en Welkom!
Heb je CMV in Breda gedaan of niet?
JTCquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:54 schreef EDMAN- het volgende:
Hey!
Ik ben woensdag ook 25, waar heb je op school gezeten in RSD?
Aaah, wilde ik ook heen toen ik in RSD kwam wonen, maar zat vol toenquote:
Wat betekent je username?quote:
Hahaha precies daarom ben ik op t JTC beland, godsdienst is niet aan mij besteed. Later tijdens mijn stage heb ik menigmaal gedacht had ik maar op t norbertus gezeten, daar deden ze echt een boel leuke creatieve dingen!quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:09 schreef EDMAN- het volgende:
Aaah, wilde ik ook heen toen ik in RSD kwam wonen, maar zat vol toen. Het werd toen Gertrudis (waar ik nog om heb gehuilt toen die tijd, want het was een christelijke school
)
* Kper_Norci zet een oude plaat op, kraakjes en piepjes komen uit de speaker, en mijmertquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:33 schreef EDMAN- het volgende:
Eerst naar de techno-hoofdstad van Europa en daarna naar Normaal? Netjes
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:40 schreef lieflijntje het volgende:
Hallo dames en heren!
quote:Ook ik kom uit West Brabant! Roosendaal om precies te zijn. Ik ben Marjolijn, 25 lentes jong. Ben momenteel werkeloos maar afstuderende in Culturele Maatschappelijke vorming. Dat betekend dat ik me bezig ga houden met mensen dingen leren in hun vrije tijd.
quote:Mijn vriend woont aan de andere kant van Brabo land (eindhoven)
Meet Sjors & Sjimmie, womanizers in katvormquote:en omdat ik werkeloos ben, woon ik tijdelijk bij mijn ouders. Ik heb een schattig poezenbeest van 2 jaar, Vllinder.
Dat was het wel weer zo'n beetje voor het moment hoorquote:Wil je meer weten, vraag maar raak
Hahaha ik wil graag als eductaief medewerker bij een theater/bibliotheek/museum werken. Idd een linkse hobbyquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:20 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik wil alleen maar bier zuipen in mijn vrije tijd, kun je misschien iets specifieker zijn over waar de subsidie die deels weer van mij af komt voor bedoeld is?
![]()
oeeeeh dat zijn mooitjesquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:20 schreef Kper_Norci het volgende:
Meet Sjors & Sjimmie, womanizers in katvorm
Hahahaquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:09 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Aaah, wilde ik ook heen toen ik in RSD kwam wonen, maar zat vol toen. Het werd toen Gertrudis (waar ik nog om heb gehuilt toen die tijd, want het was een christelijke school
)
Ik heb dit jaar groen links gestemd, dus ach, het kan door de beugelquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:37 schreef lieflijntje het volgende:
[..]
Hahaha ik wil graag als eductaief medewerker bij een theater/bibliotheek/museum werken. Idd een linkse hobbyverkeerde tijd dus om af te studeren...
[..]
Britjes, net 4 maanden oud. En heeeeeeel drukquote:oeeeeh dat zijn mooitjesblauwe rusjes of britjes? Vlinder is een half britje-half casanova. Zij heeft alleen intresse in kikkertjes, muisjes en vogels helaas.
Dan ben ik zo op de A4.quote:Aanleg viaduct voor A4
Over twee weken begint de bouw van een viaduct bij Halsteren voor het nieuwe gedeelte van de A4. De A4 is de nieuwe snelweg tussen Antwerpen en Rotterdam. In 2007 ging er al een stuk van de snelweg open tussen Bergen op Zoom en Halsteren. Er ontbreken nog diverse stukken weg, waaronder het 15 kilometer lange traject tussen Dinteloord en Halsteren. Bij Steenbergen zal een aquaduct in de rivier De Vliet worden aangelegd. In 2013 moet de snelweg open gaan.
Ja, dit is goed nieuws. Dit zal een boost opleveren voor de economie van West-Brabant nu er een direct, snelle verbinding is tussen Rotterdam en Delft via Bergen op Zoom. Nu het stukje bij Delft nog doortrekken en er is ook een snelle, directe verbinding naar Amsterdam.quote:
Voor mij scheelt dat gewoon 18km.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:58 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, dit is goed nieuws. Dit zal een boost opleveren voor de economie van West-Brabant nu er een direct, snelle verbinding is tussen Rotterdam en Delft via Bergen op Zoom. Nu het stukje bij Delft nog doortrekken en er is ook een snelle, directe verbinding naar Amsterdam.
Is dat cynisch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:59 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Voor mij scheelt dat gewoon 18km.
Ik woon vlakbij Nieuw-Vossemeer, normaal rij ik via de Steenbergse weg maar overquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:03 schreef teknomist het volgende:
[..]
Is dat cynisch?Ik bedoel hemelsbreed maakt het mss niet zoveel uit maar voor het gevoel rijd je wel om en de ontlasting van de A13 straks is natuurlijk al een grote win.
Ik kan me niet voorstellen dat het echt veel drukker buiten de spits om wordt. De A17 en de A29 zijn nu ook al redelijk rustige snelwegen buiten de spits om. Ja, het kan wel zijn dat er vrachtwagens gaan rijden...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:15 schreef Hojdhopper het volgende:
Alleen jammer dat het dan gewoon een vrij drukke snelweg wordt. Niets is leuker om 's nachts dat huidige stuk een goed door te trappen.
Hehe, dat laatste stuk is inderdaad heerlijk in de nachtelijke uurtjes.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:15 schreef Hojdhopper het volgende:
Alleen jammer dat het dan gewoon een vrij drukke snelweg wordt. Niets is leuker om 's nachts dat huidige stuk een goed door te trappen.
Zojuist weer even gepakt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:41 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Hehe, dat laatste stuk is inderdaad heerlijk in de nachtelijke uurtjes.
Kaas! kwam laatst ook op 't Wilhelminaveld (ook Palm parkies in BoZ) en ik vond het echtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:19 schreef lieflijntje het volgende:
Wat fijn dat t weer zo lekker geworden is vandaag!! Gisteren ben ik door de regen gefietstt was idioot hard aan te gieten.
Nog meer mensen van plan vanavond naar Palm parkies in Het Vrouwenhof te gaan?
Laatste avond en Kaas! speelt
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:35 schreef EDMAN- het volgende:
Weet nog niet of ik ga, ben vandaag jarig (JA KOMT U MAAAAR) en OF ik ga thuis een biertje drinken met wat vrienden OF ik ga naar het vrouwenhof en zie daar wel mensen. Als het zulk mooiw eer blijft is het makkelijk
Speciaal voorjou verjaardagquote:
Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:35 schreef EDMAN- het volgende:
Weet nog niet of ik ga, ben vandaag jarig (JA KOMT U MAAAAR) en OF ik ga thuis een biertje drinken met wat vrienden OF ik ga naar het vrouwenhof en zie daar wel mensen. Als het zulk mooiw eer blijft is het makkelijk
Och, je was nog ruim op tijd!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd
Ja was gezellig! Daarna ben ik nog naar de heksenketel gegaan. Was om half 3 thuis! Vanmorgen om 9 uur bij t UWV staan deed erg veel zeer. Iemand nog dat huwelijksaanzoek meegekregen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:36 schreef Gutz het volgende:
Jep, inderdaad drama bij de bar. maar voorderest wel gezellig druk.
Nog een dienblad van Palm gescoord, die ik naderhand in Chagall heb laten liggen...
Bij het UWV?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:15 schreef lieflijntje het volgende:
Iemand nog dat huwelijksaanzoek meegekregen?
huh?? in het vrouwenhof?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:15 schreef lieflijntje het volgende:
[..]
Iemand nog dat huwelijksaanzoek meegekregen?
hahaha het was een meisje,,, der vent kwam niet opdagen maar uiteindelijk stonden ze samen op t podium. Wel schattig!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:26 schreef EDMAN- het volgende:
Niet gemerkt joh, was net als 90% van de anderen gewoon lekker aan het lullen en niet naar het podium aan het kijken.
heeft ze ja gezegd?
Oh ja, The First Rebirth.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:49 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb Bonzai 4 en 5 thuisliggen, originele cd's, af en toe heerlijk om nog eens te horen. Valt me trouwens op dat iedereen het altijd over The First Rebirth heeft van Jones & Stephenson, wat een geweldig nummer dat niet is, maar de 2nd, 3rd en 4th Rebirth zijn ook steengoede nummers hoor.![]()
Niet in Club X zelf, wel later in de Site of zo, zoiets heette het daarna geloof ik. Maar ik vond er vrij weinig aan, het was precies hetzelfde als in andere discotheken daar in de buurt, zoals Highstreet en Castel. Inclusief kwartiertje hip-hop/r&b. Groot was het ook niet, maar dat waren die andere toen ook niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:22 schreef teknomist het volgende:
Is er iemand hier wel eens in Club-X (Wuustwezel) geweest?
Dixiesquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:34 schreef teknomist het volgende:
Highstreet, Castel.En je had er nog zo eentje: Dixies!
Twee collega's gingen er heen, zelf eigenlijk geen tijd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:50 schreef EDMAN- het volgende:
morgen, nog geen berichtje gehad dus zal ook wel niet meer gaan
Als ze er een kind mee kunnen redden mogen ze van mij op het dak van mijn auto landen (als ze de schade maar wel vergoedenquote:
Ja, die ene gast hangt er niet voor niks half uit... alsof je gaat parkeren op de meubelboulevard in Breda.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Respect voor zo'n piloot trouwens, helicopterlandingen zijn niet bepaald makkelijk, al lijkt het anders.
Underworld, Robert Hood, Ben Sims.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:20 schreef Hojdhopper het volgende:
Edman & Tekno, dit jaar toevallig naar ILT? Eerste namen zijn bekend. Misschien zit er voor jullie wat tussen?
Oh niks van meegekregen. Vanochtend ook nog even hardgelopen op de A17.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:33 schreef automatic_ het volgende:
Weer twee mensen over reden op a17...
Ik zag je nog hardlopen ja, ik was aan het picknicken in de middenberm.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:58 schreef teknomist het volgende:
[..]
Oh niks van meegekregen. Vanochtend ook nog even hardgelopen op de A17.
Tja het is druk, maar dat vind ik wel tof. Ieder z'n ding hè.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:57 schreef teknomist het volgende:
[..]
Underworld, Robert Hood, Ben Sims.Alleen het feest zelf trek ik niet zo meer met die drukte.
In 2008 geweest, weet nog niet of ik dit jaar ga. Ben Sims is sowieso een knallerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:20 schreef Hojdhopper het volgende:
Edman & Tekno, dit jaar toevallig naar ILT? Eerste namen zijn bekend. Misschien zit er voor jullie wat tussen?
Ja maar verdomme niet meer in R'dam! Ik vond de Maassilo wel wat hebben, A'dam is zo verquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:54 schreef teknomist het volgende:
http://partyflock.nl/party/180616:Time_Warp_Holland.html
Dit wordt wel een bruut feestje denk ik.
Ik ben al 3 keer naar Timewarp in Mannheim geweest, da's pas ver.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:24 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ja maar verdomme niet meer in R'dam! Ik vond de Maassilo wel wat hebben, A'dam is zo ver
Ik ook ja, 1 keer pas helaas. Wel super om mee te makenquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:27 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ben al 3 keer naar Timewarp in Mannheim geweest, da's pas ver.
Het zal vast 1 grote spacende bende zijn geweestquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:34 schreef teknomist het volgende:
Ja, ik vrees alleen dat het tekno met een k geweest zal zijn.
ja ik zag het staan bij de reacties ja, daar heeft men ook wel een puntquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:43 schreef teknomist het volgende:
Nja, het is op zich niet echt fair dat legale organisaties soms moet vechten voor een vergunning en dit vervolgens gewoon getolereerd wordt.
Oooh was dat daar? Vetquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:08 schreef teknomist het volgende:
Wel grappig dat men een locatie heeft gekozen 'op steenworp afstand' van zowel een legerbasis en een opleidingscentrum van de ME.
Netjes van de politie, moet ik zeggen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:22 schreef teknomist het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)gedoogt-bosfeest.ece
Ik heb nog proberen te trollen maar helaas:quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:02 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Netjes van de politie, moet ik zeggen.
Jan is mijn pseudoniem.quote:Hoezo kon de burgemeester hier niks aan doen? Er zit een legerbasis en een ME-centrum om de hoek! Men had die hele zooi daar moeten leegvegen, langharig werkschuw tuig! Stelletje drugsgebruikende en uitkeringtrekkende nietsnutten, maar wel de omgeving lastig vallen terwijl andere organisaties hun stinkende best moeten doen om een vergunning te verkrijgen. Waar gaat dit heen in dit land?
Jan - 24-08-2010 | 09:22
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:21 schreef Tokus het volgende:
markeer 20 januari maar in je agenda, dan moet Gebouw-T opengaan in BoZ.
zaal voor 650 man, een paar oefenruimtes, opnamestudio, en nog wat andere dingen. Alles gloednieuw, want alleen de buitenmuren zijn nog over van het oude gebouw.
"proberen te krijgen" lijkt me iets te eenvoudig. Er komt heel wat bij kijken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:13 schreef lieflijntje het volgende:probeer samen met een paar andere gekke al jaren een leuk poppodium in roosendaal te krijgen,
BoZ had toen nog niks.. en Erato, kom op, hoe vaak zijn daar nou echt leuke dingen? komt wel goedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:12 schreef EDMAN- het volgende:
Denk je dat dat gaat werken in Roosendaal? In principe hebben we Erato, dat zou ja al een klein beetje zo kunnen zien. En als BoZ en Breda er ook al 1 hebben wordt het aanbod te groot in een te kleine regio lijkt me.. ?
Nee, heel die site is gevuld met fantasie. Er zitten een paar serieus interessante plannen tussen, maar het merendeel is toch behoorlijk "..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:15 schreef teknomist het volgende:
Maar is dit een serieus plan? Ik heb er nog nooit iets overgelezen… Een treinspoor parallel aan de toekomstige A4 is overigens goed denk ik.
Geen drijvende tamponsquote:Veel straten onder water in Rijen
vrijdag 27 augustus 2010 | 11:33 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 27 augustus 2010 | 11:34
1/2 RIJEN - Het noodweer dat gisteravond over Noord-Brabant trok, heeft in veel plaatsen voor overlast gezorgd.
Zo liep in Rijen onder andere de Zaaren en de Sporkt volledig onder water. De eigenaar van een paarse showauto kon op het nippertje zijn auto in veiligheid brengen voor het water over de drempel naar binnen kwam.
Op het Stoomlederplein in Rijen liepen garages onder woonhuizen onder water. Op de Sporkt in Rijen stroomden inlegkruisjes en maandverband in groten getale over straat. Dit zorgde voor de nodige stank.
Ook had de brandweer in Gilze, Tilburg, Ulvenhout en Breda de handen vol aan het noodweer.
Wat een detail ook.quote:De eigenaar van een paarse showauto
Respectquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:21 schreef Kper_Norci het volgende:
* Kper_Norci meld zich ook maar weer eens een keertje
Wat een week zeg, 3 dagen lang met 2 man voor 4 man werk verzet, ivm ziekte enzo, mezelf helemaal het apelazerus gewerkt, gisteren en vandaag weer op mijn eigen afdeling gezeten en een hoop gedaan, net als vorig weekend ook maar weer 1 dagje vrij, zondag. Ik moet echt uit gaan kijken nu, voel me fysiek en mentaal best moe kan ik wel zeggen.
Ziekte is vaak niet voor altijd, dus hopelijk komen ze snel terug en heb jij het minder druk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Thanx, maar ik heb het toch liever iets rustiger op het werk.
Oeee spannend!quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:20 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ziekte is vaak niet voor altijd, dus hopelijk komen ze snel terug en heb jij het minder druk.
Vanavond voor een week naar Utrecht voor de eerste week van mijn nieuwe studie.
Pfff die stranger to stability zeker? Komt me ook zo langzamerhand de strot uitquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:28 schreef teknomist het volgende:
Len Faki was vet maar lekkere acid en z'n remix van Dustin Zahn op het einde. Het laatste half uur van Ricardo Villalobos was tof, en Mathias Tanzmann was lekkerrrrrr.Helaas niet echt uitblinkers...
Tokkie niet blij met komst gebouw T.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:40 schreef Ireyon het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_wat_doet_u_nu_.html
Wat de neuk
En ga ik in je Spuiten *donk* !quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:19 schreef Fredo55 het volgende:
Pak je ff de stamper sgat,
ja dat is fijn Aart.
Wouw, en dat achtmaal.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:14 schreef teknomist het volgende:
[..]
En ga ik in je Spuiten *donk* !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is Music
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:35 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Wouw, en dat achtmaal.En ik Zegge: mag ik dan lekker in je Noten dalen of waar wil je Heen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was iig Heerle-ijk!
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
Gaan wij toch weer wiet / hasj kunnen kopen? Anders is dat geld een beetje overbodig aangezien wij geen shops meer hebbenquote:DEN HAAG - Tien gemeenten krijgen geld voor proefprojecten tegen overlast door coffeeshops.
De ministers Ernst Hirsch Ballin (Binnenlandse Zaken) en Eimert van Middelkoop (Wonen, Wijken en Integratie) stellen hier 3,3 miljoen euro voor beschikbaar, aldus een woordvoerder van de eerste dinsdag.
Uitgeprobeerd worden onder meer een pasjessysteem, extra eisen aan exploitanten, verkeersmaatregelen, de aanpak van illegale verkooppunten en communicatie met buitenlandse drugstoeristen.
Deelnemende gemeenten:
De deelnemende gemeenten zijn: Amsterdam (233.000 euro van het Rijk), Arnhem (75.000 euro), Eindhoven (645.000 euro), Heerlen (192.000 euro), Kerkrade (163.000 euro), Leeuwarden (150.000 euro), Lelystad (max. 143.000 euro), Maastricht (max. 1.088.000 euro) en Roosendaal samen met Bergen op Zoom (616.000 euro).
Genoemde gemeenten dragen ook zelf financieel bij.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:30 schreef EDMAN- het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ast-coffeeshops.html
[..]
Gaan wij toch weer wiet / hasj kunnen kopen? Anders is dat geld een beetje overbodig aangezien wij geen shops meer hebben
Maar dit is altijd nog wel in onze regio van toepassing.quote:Uitgeprobeerd worden onder meer een pasjessysteem, extra eisen aan exploitanten, verkeersmaatregelen, de aanpak van illegale verkooppunten en communicatie met buitenlandse drugstoeristen.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:30 schreef EDMAN- het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ast-coffeeshops.html
[..]
Gaan wij toch weer wiet / hasj kunnen kopen? Anders is dat geld een beetje overbodig aangezien wij geen shops meer hebben
Helaas pindakaasquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er staat dat men illegale verkooppunten gaat aanpakkenZe hoeven het geld (volgens mij...) niet aan al die punten te besteden . Nutteloos geld weggooien dus .
Uiteraardquote:Op woensdag 1 september 2010 13:45 schreef lieflijntje het volgende:
iemand naar de kermis in Rsd van t weekend?
Juistquote:Op donderdag 2 september 2010 20:22 schreef automatic_ het volgende:
Ach, mensen kijken is altijd leuk en dat kan goed op de kermis
quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:39 schreef EDMAN- het volgende:
Verdommeeeeeeeee, tis lekker vrijdag, met goede moed naar het werk, bijna weekend. Staat er een flitser op de A16 (stuk waar je 100 mag), rij ik er glimlachend met 130 langs
(eigen schuld dikke bult i know)
Dat vind ik dus ook het frustrerende! Ik hoef maar 2 Km A16, en had hem op Q-Music zien langskomen. Half uur later rij ik er, zit niet op te letten, en scheur er zo langs.. KUTTTTTTTTTTTTTTquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:21 schreef teknomist het volgende:
[..]Ik hoorde het op de radio. Ik check ook altijd eerst het flitsnieuws voordat het gas erop gaat...
Dat zouden ze juist meer moeten doen (en minder op de snelweg); het verkeer binnen de bebouwde kom is veel onveiliger met onbeschermde verkeersdeelnemers (fietsers, voetgangers) en al kleine snelheidsverschillen kunnen het verschil tussen leven en dood maken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:54 schreef EDMAN- het volgende:
Ik juist nog nooit parkeerboete gehad.
Ja die andere twee zijn in mn eigen straat (), met 17 te hard (wie flitst er nou op een woensdag om 13:00 op een 50km weg midden in de stad :/) en met 105 waar je 100 mag, na Awakenings
haha dat is kut jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:58 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat zouden ze juist meer moeten doen (en minder op de snelweg); het verkeer binnen de bebouwde kom is veel onveiliger met onbeschermde verkeersdeelnemers (fietsers, voetgangers) en al kleine snelheidsverschillen kunnen het verschil tussen leven en dood maken.
Ik parkeer vaak bij een maat van me in Amsterdam, als we daar gaan stappen. Vaak vergeet ik 's ochtends na het stappen de meter bij te vullen.
Ik heb een keer op een donderdag om 9 uur 's ochtends moeten blazen...quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:54 schreef EDMAN- het volgende:
Ik juist nog nooit parkeerboete gehad.
Ja die andere twee zijn in mn eigen straat (), met 17 te hard (wie flitst er nou op een woensdag om 13:00 op een 50km weg midden in de stad :/) en met 105 waar je 100 mag, na Awakenings
Gelukkig zijn de boetes nog niet verhoogdquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:39 schreef EDMAN- het volgende:
Verdommeeeeeeeee, tis lekker vrijdag, met goede moed naar het werk, bijna weekend. Staat er een flitser op de A16 (stuk waar je 100 mag), rij ik er glimlachend met 130 langs
(eigen schuld dikke bult i know)
Have fun.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb een keer op een donderdag om 9 uur 's ochtends moeten blazen...![]()
Maareh, ff tussen neus en lippen door, HET IS FUCKING WEEKEND en ik ben er ontiegelijk hard aan toe. Het eerste normale weekend in tijden, en laat ik dat nou weer eens gaan verpesten door vanavond ongelofelijk hard en veel te gaan zuipen, verjaardagsfeestje van een maat van me, dat beloofd weer wat.
Dus mochten jullie ergens in Oudenbosch vannacht of morgenochtend iemand in coma op de weg aantreffen, breng me ff naar huis als je wilt... Alvast bedankt!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:22 schreef Eftelding het volgende:
Haha,
Ik reed vanochtend door halsteren, hadden een paar mensen het vervangen ofzoEr stond namelijk een soort vuurkorfje, en eronder de tekst: Wij Zijn wel terug.
Daarna reed ik langs de gevangenenpoort, had men op het kanon de tekst geplakt : We gaan weer Knallen! en zo'n Pang-vlaggetje uit de loop.
Heeft iemand nog meer gezien?
http://www.bndestem.nl/re(...)iet-om-te-lachen.ecequote:\Een aangeklede Anton van Duinkerken.
BERGEN OP ZOOM/HALSTEREN; - Een brief op het kantoor van BN DeStem.
En een mail. Afzender onbekend. Maar wel bedoeld om de aandacht te vestigen op een actie die plaatsvond in de nacht van donderdag op vrijdag. In die nacht kreeg het beeld van Anton van Duinkerken, dat voor het oude stadhuis aan de Grote Markt staat, een blauwe regenjas aan plus een paraplu in zijn hand. En op zijn borst de tekst: 'We laten je niet in de kou staan'. Ook een actie in Halsteren in diezelfde nacht. Kunstenaar Leon Vermunt deed afgelopen week zijn beklag dat er nog steeds geen vervanging is voor het gestolen watersnoodmonument. Dat is er nu wel, want de onbekenden die Anton hebben aangekleed, hebben in Halsteren op de sokkel van het watersnoodmonument een vlammetje in een vuurpot geplaatst. Met erbij de tekst 'wij zijn wel terug'. Erwin Stander laat weten dat de gemeente de grap niet inziet. Zeker niet bij het watersnoodmonument. "Dat ligt gevoelig; dat halen we meteen weg. Anton van Duinkerken komt later wel. Die wordt vaker aangekleed."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |