Hahaha ik wil graag als eductaief medewerker bij een theater/bibliotheek/museum werken. Idd een linkse hobbyquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:20 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik wil alleen maar bier zuipen in mijn vrije tijd, kun je misschien iets specifieker zijn over waar de subsidie die deels weer van mij af komt voor bedoeld is?
![]()
oeeeeh dat zijn mooitjesquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:20 schreef Kper_Norci het volgende:
Meet Sjors & Sjimmie, womanizers in katvorm
Hahahaquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:09 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Aaah, wilde ik ook heen toen ik in RSD kwam wonen, maar zat vol toen. Het werd toen Gertrudis (waar ik nog om heb gehuilt toen die tijd, want het was een christelijke school
)
Ik heb dit jaar groen links gestemd, dus ach, het kan door de beugelquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:37 schreef lieflijntje het volgende:
[..]
Hahaha ik wil graag als eductaief medewerker bij een theater/bibliotheek/museum werken. Idd een linkse hobbyverkeerde tijd dus om af te studeren...
[..]
Britjes, net 4 maanden oud. En heeeeeeel drukquote:oeeeeh dat zijn mooitjesblauwe rusjes of britjes? Vlinder is een half britje-half casanova. Zij heeft alleen intresse in kikkertjes, muisjes en vogels helaas.
Dan ben ik zo op de A4.quote:Aanleg viaduct voor A4
Over twee weken begint de bouw van een viaduct bij Halsteren voor het nieuwe gedeelte van de A4. De A4 is de nieuwe snelweg tussen Antwerpen en Rotterdam. In 2007 ging er al een stuk van de snelweg open tussen Bergen op Zoom en Halsteren. Er ontbreken nog diverse stukken weg, waaronder het 15 kilometer lange traject tussen Dinteloord en Halsteren. Bij Steenbergen zal een aquaduct in de rivier De Vliet worden aangelegd. In 2013 moet de snelweg open gaan.
Ja, dit is goed nieuws. Dit zal een boost opleveren voor de economie van West-Brabant nu er een direct, snelle verbinding is tussen Rotterdam en Delft via Bergen op Zoom. Nu het stukje bij Delft nog doortrekken en er is ook een snelle, directe verbinding naar Amsterdam.quote:
Voor mij scheelt dat gewoon 18km.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:58 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, dit is goed nieuws. Dit zal een boost opleveren voor de economie van West-Brabant nu er een direct, snelle verbinding is tussen Rotterdam en Delft via Bergen op Zoom. Nu het stukje bij Delft nog doortrekken en er is ook een snelle, directe verbinding naar Amsterdam.
Is dat cynisch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:59 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Voor mij scheelt dat gewoon 18km.
Ik woon vlakbij Nieuw-Vossemeer, normaal rij ik via de Steenbergse weg maar overquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:03 schreef teknomist het volgende:
[..]
Is dat cynisch?Ik bedoel hemelsbreed maakt het mss niet zoveel uit maar voor het gevoel rijd je wel om en de ontlasting van de A13 straks is natuurlijk al een grote win.
Ik kan me niet voorstellen dat het echt veel drukker buiten de spits om wordt. De A17 en de A29 zijn nu ook al redelijk rustige snelwegen buiten de spits om. Ja, het kan wel zijn dat er vrachtwagens gaan rijden...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:15 schreef Hojdhopper het volgende:
Alleen jammer dat het dan gewoon een vrij drukke snelweg wordt. Niets is leuker om 's nachts dat huidige stuk een goed door te trappen.
Hehe, dat laatste stuk is inderdaad heerlijk in de nachtelijke uurtjes.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:15 schreef Hojdhopper het volgende:
Alleen jammer dat het dan gewoon een vrij drukke snelweg wordt. Niets is leuker om 's nachts dat huidige stuk een goed door te trappen.
Zojuist weer even gepakt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:41 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Hehe, dat laatste stuk is inderdaad heerlijk in de nachtelijke uurtjes.
Kaas! kwam laatst ook op 't Wilhelminaveld (ook Palm parkies in BoZ) en ik vond het echtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:19 schreef lieflijntje het volgende:
Wat fijn dat t weer zo lekker geworden is vandaag!! Gisteren ben ik door de regen gefietstt was idioot hard aan te gieten.
Nog meer mensen van plan vanavond naar Palm parkies in Het Vrouwenhof te gaan?
Laatste avond en Kaas! speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |