abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85363822
Hey een hater O+ Geeft niet hoor, ik vind katten wel lief, honden ook, ik haat spinnen.
pi_85363849
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:20 schreef Kper_Norci het volgende:

:{w Ik wil alleen maar bier zuipen in mijn vrije tijd, kun je misschien iets specifieker zijn over waar de subsidie die deels weer van mij af komt voor bedoeld is? ;)
Hahaha ik wil graag als eductaief medewerker bij een theater/bibliotheek/museum werken. Idd een linkse hobby ;) verkeerde tijd dus om af te studeren...

quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:20 schreef Kper_Norci het volgende:

Meet Sjors & Sjimmie, womanizers in katvorm
oeeeeh dat zijn mooitjes :) blauwe rusjes of britjes? Vlinder is een half britje-half casanova. Zij heeft alleen intresse in kikkertjes, muisjes en vogels helaas.
  maandag 16 augustus 2010 @ 22:41:43 #128
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_85370655
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 16:09 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Aaah, wilde ik ook heen toen ik in RSD kwam wonen, maar zat vol toen :(. Het werd toen Gertrudis (waar ik nog om heb gehuilt toen die tijd, want het was een christelijke school :') )
Hahaha :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_85374379
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:37 schreef lieflijntje het volgende:

[..]

Hahaha ik wil graag als eductaief medewerker bij een theater/bibliotheek/museum werken. Idd een linkse hobby ;) verkeerde tijd dus om af te studeren...
[..]
Ik heb dit jaar groen links gestemd, dus ach, het kan door de beugel :P

quote:
oeeeeh dat zijn mooitjes :) blauwe rusjes of britjes? Vlinder is een half britje-half casanova. Zij heeft alleen intresse in kikkertjes, muisjes en vogels helaas.
Britjes, net 4 maanden oud. En heeeeeeel druk :Y Alhoewel ze ook heel graag slapen.
pi_85381422
Goedemorgen! :) Drukke dag vandaag. :{ Gelukkig wel perfect weer om binnen bij te werken. :P

Nog iemand geflitst op de A58 bij St. Willibrord vanochtend? :+ Hij stond er redelijk onverwacht...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:24:47 #131
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_85382258
Gelukkig langs de A17 - A16 gegaan dus nee :). Jij wel geflitst dan?

Ik ook druk, maar nog steeds after-holiday gevoelens wat wil zeggen 0 motivatie
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
pi_85382286
Nee, het regende veel te hard om het gaspedaal flink in te duwen, hij stond er ook redelijk opvallend, bij dat groene tankstation…
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_85394405
Het begint wel rustig te worden in dit topic...
pi_85399343
quote:
Aanleg viaduct voor A4
Over twee weken begint de bouw van een viaduct bij Halsteren voor het nieuwe gedeelte van de A4. De A4 is de nieuwe snelweg tussen Antwerpen en Rotterdam. In 2007 ging er al een stuk van de snelweg open tussen Bergen op Zoom en Halsteren. Er ontbreken nog diverse stukken weg, waaronder het 15 kilometer lange traject tussen Dinteloord en Halsteren. Bij Steenbergen zal een aquaduct in de rivier De Vliet worden aangelegd. In 2013 moet de snelweg open gaan.
Dan ben ik zo op de A4. *O*
Life is Music
pi_85399911
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:48 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Dan ben ik zo op de A4. *O*
Ja, dit is goed nieuws. Dit zal een boost opleveren voor de economie van West-Brabant nu er een direct, snelle verbinding is tussen Rotterdam en Delft via Bergen op Zoom. Nu het stukje bij Delft nog doortrekken en er is ook een snelle, directe verbinding naar Amsterdam. *O*
pi_85399983
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:58 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ja, dit is goed nieuws. Dit zal een boost opleveren voor de economie van West-Brabant nu er een direct, snelle verbinding is tussen Rotterdam en Delft via Bergen op Zoom. Nu het stukje bij Delft nog doortrekken en er is ook een snelle, directe verbinding naar Amsterdam. *O*
Voor mij scheelt dat gewoon 18km. :D
Life is Music
pi_85400199
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:59 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Voor mij scheelt dat gewoon 18km. :D
Is dat cynisch? :P Ik bedoel hemelsbreed maakt het mss niet zoveel uit maar voor het gevoel rijd je wel om en de ontlasting van de A13 straks is natuurlijk al een grote win. :)
pi_85400418
Och ja, 18km scheelt voor een auto toch al gauw zo'n 8 a 10 minuten.
pi_85400804
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:03 schreef teknomist het volgende:

[..]

Is dat cynisch? :P Ik bedoel hemelsbreed maakt het mss niet zoveel uit maar voor het gevoel rijd je wel om en de ontlasting van de A13 straks is natuurlijk al een grote win. :)
Ik woon vlakbij Nieuw-Vossemeer, normaal rij ik via de Steenbergse weg maar over
7 jaar kan ik gewoon via de snelweg naar de stad.
Scheelt heel wat minuten. :)
Life is Music
pi_85404856
Ok, over 3 jaar al. :P
pi_85405283
Alleen jammer dat het dan gewoon een vrij drukke snelweg wordt. Niets is leuker om 's nachts dat huidige stuk eens goed door te trappen. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Hojdhopper op 18-08-2010 01:35:10 ]
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_85405358
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:15 schreef Hojdhopper het volgende:
Alleen jammer dat het dan gewoon een vrij drukke snelweg wordt. Niets is leuker om 's nachts dat huidige stuk een goed door te trappen. :)
Ik kan me niet voorstellen dat het echt veel drukker buiten de spits om wordt. De A17 en de A29 zijn nu ook al redelijk rustige snelwegen buiten de spits om. Ja, het kan wel zijn dat er vrachtwagens gaan rijden...
pi_85411830
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:05 schreef teknomist het volgende:
Ok, over 3 jaar al. :P
Klopt, helemaal verkeerd gelezen. :%
Life is Music
pi_85411912
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:15 schreef Hojdhopper het volgende:
Alleen jammer dat het dan gewoon een vrij drukke snelweg wordt. Niets is leuker om 's nachts dat huidige stuk een goed door te trappen. :)
Hehe, dat laatste stuk is inderdaad heerlijk in de nachtelijke uurtjes. :P
Life is Music
pi_85421806
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:41 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Hehe, dat laatste stuk is inderdaad heerlijk in de nachtelijke uurtjes. :P
Zojuist weer even gepakt. ;)
pi_85430648
Wat fijn dat t weer zo lekker geworden is vandaag!! Gisteren ben ik door de regen gefietst :( t was idioot hard aan te gieten.

Nog meer mensen van plan vanavond naar Palm parkies in Het Vrouwenhof te gaan?

Laatste avond en Kaas! speelt :)
pi_85430945
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:19 schreef lieflijntje het volgende:
Wat fijn dat t weer zo lekker geworden is vandaag!! Gisteren ben ik door de regen gefietst :( t was idioot hard aan te gieten.

Nog meer mensen van plan vanavond naar Palm parkies in Het Vrouwenhof te gaan?

Laatste avond en Kaas! speelt :)
Kaas! kwam laatst ook op 't Wilhelminaveld (ook Palm parkies in BoZ) en ik vond het echt :').

Voor het weekend is trouwens goed weer voorspeld inderdaad. Eindelijk!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 12:42:01 #148
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_85431415
Kaas is een beetje wisselend vind ik :Y
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_85431700
Ja, dat is ook t probleem. Maar ach parkies is altijd gezellig :D en in kaas spelen wat bekenden ;) dus komt goed
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:35:12 #150
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_85433526
Weet nog niet of ik ga, ben vandaag jarig (JA KOMT U MAAAAR :P) en OF ik ga thuis een biertje drinken met wat vrienden OF ik ga naar het vrouwenhof en zie daar wel mensen. Als het zulk mooiw eer blijft is het makkelijk
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')