Niet helemaal, werd wakker op de bank daar. Maar toen waren er nog wel een aantal mensen behoorlijk wakkerquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:15 schreef teknomist het volgende:
Lekker een nachtje doorgehaald zeker?
Over 2 weken naar Voltt toe en misschien komend weekend naar Café d'Anvers.
Ik ook man! Legendarische plek, in principe vlakbij en ben er ook nog nooit geweestquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:12 schreef teknomist het volgende:
Hehe.
Voltt loves Summer inderdaard.Ik weet niet wat er in cafe d'Anvers te doen, ben er nog nooit geweest eik
Ik heb een weekje vrij in september; ik denk dat ik dan met de hond ga naar de Ardennen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:19 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik ook man! Legendarische plek, in principe vlakbij en ben er ook nog nooit geweest. (en ook niet bij die hoeren daar in de buurt
)
Nog mensen die nog vakantie moeten krijgen?
Welkom!quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:40 schreef lieflijntje het volgende:
Hallo dames en heren!
Ook ik kom uit West Brabant! Roosendaal om precies te zijn. Ik ben Marjolijn, 25 lentes jong. Ben momenteel werkeloos maar afstuderende in Culturele Maatschappelijke vorming. Dat betekend dat ik me bezig ga houden met mensen dingen leren in hun vrije tijd.
Mijn vriend woont aan de andere kant van Brabo land (eindhoven) en omdat ik werkeloos ben, woon ik tijdelijk bij mijn ouders. Ik heb een schattig poezenbeest van 2 jaar, Vllinder.
Ik zal eens iets bedenken.quote:Wil je meer weten, vraag maar raak![]()
Nee, in Rotterdam.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:41 schreef automatic_ het volgende:
Hoi en Welkom!
Heb je CMV in Breda gedaan of niet?
JTCquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:54 schreef EDMAN- het volgende:
Hey!
Ik ben woensdag ook 25, waar heb je op school gezeten in RSD?
Aaah, wilde ik ook heen toen ik in RSD kwam wonen, maar zat vol toenquote:
Wat betekent je username?quote:
Hahaha precies daarom ben ik op t JTC beland, godsdienst is niet aan mij besteed. Later tijdens mijn stage heb ik menigmaal gedacht had ik maar op t norbertus gezeten, daar deden ze echt een boel leuke creatieve dingen!quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:09 schreef EDMAN- het volgende:
Aaah, wilde ik ook heen toen ik in RSD kwam wonen, maar zat vol toen. Het werd toen Gertrudis (waar ik nog om heb gehuilt toen die tijd, want het was een christelijke school
)
* Kper_Norci zet een oude plaat op, kraakjes en piepjes komen uit de speaker, en mijmertquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:33 schreef EDMAN- het volgende:
Eerst naar de techno-hoofdstad van Europa en daarna naar Normaal? Netjes
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:40 schreef lieflijntje het volgende:
Hallo dames en heren!
quote:Ook ik kom uit West Brabant! Roosendaal om precies te zijn. Ik ben Marjolijn, 25 lentes jong. Ben momenteel werkeloos maar afstuderende in Culturele Maatschappelijke vorming. Dat betekend dat ik me bezig ga houden met mensen dingen leren in hun vrije tijd.
quote:Mijn vriend woont aan de andere kant van Brabo land (eindhoven)
Meet Sjors & Sjimmie, womanizers in katvormquote:en omdat ik werkeloos ben, woon ik tijdelijk bij mijn ouders. Ik heb een schattig poezenbeest van 2 jaar, Vllinder.
Dat was het wel weer zo'n beetje voor het moment hoorquote:Wil je meer weten, vraag maar raak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |