abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85521064
Ik heb Bonzai 4 en 5 thuisliggen, originele cd's, af en toe heerlijk om nog eens te horen. Valt me trouwens op dat iedereen het altijd over The First Rebirth heeft van Jones & Stephenson, wat een geweldig nummer dat niet is, maar de 2nd, 3rd en 4th Rebirth zijn ook steengoede nummers hoor. :Y

Mijn weekend bevat trouwens maar 1 dag, zondag, en volgend weekend ook. Twee weekend diensten achter mekaar draaien. }:| Leuk als je collega nog steeds in het ziekenhuis ligt. En dan vragen ze ook nog ff ik toevallig geen zin heb om op zondag over te werken omdat het zo druk is op de TD. Dat zeg je precies goed heb ik maar geantwoord...
pi_85523718
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 18:49 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb Bonzai 4 en 5 thuisliggen, originele cd's, af en toe heerlijk om nog eens te horen. Valt me trouwens op dat iedereen het altijd over The First Rebirth heeft van Jones & Stephenson, wat een geweldig nummer dat niet is, maar de 2nd, 3rd en 4th Rebirth zijn ook steengoede nummers hoor. :Y
Oh ja, The First Rebirth. :) Die heb ik zo vaak gehoord in tig soorten context (van schoolreünie en familiefeest tot aan een huwelijk) dat ik die plaat nog eens niet meer zie als een typische Bonzai-plaat, maar meer als een gewone 90s-klassieker. :@ Bonzai is voor mij galmende verstoorde kickdrums, 909-percussie, scheurende juno's en jumpstyle-achtige melodieën: Cherrymoon Traxx, Bountyhunter, Dream Your Dream, Yves Deruyter ...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_85523785
Is er iemand hier wel eens in Club-X (Wuustwezel) geweest?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_85528386
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:22 schreef teknomist het volgende:
Is er iemand hier wel eens in Club-X (Wuustwezel) geweest?
Niet in Club X zelf, wel later in de Site of zo, zoiets heette het daarna geloof ik. Maar ik vond er vrij weinig aan, het was precies hetzelfde als in andere discotheken daar in de buurt, zoals Highstreet en Castel. Inclusief kwartiertje hip-hop/r&b. Groot was het ook niet, maar dat waren die andere toen ook niet.

Iedere week kwam ik daar wel, samen met een grote groep vrienden. Nu moet ik er niet meer aan denken. Paar jaar terug toen ik ergens daar in de buurt een housewarming party had, zijn we nog eens naar Highstreet geweest. Het leek wel of ze nog steeds dezelfde muziek draaien als toen, zijn ze daar stil blijven staan in België of zo?, vroeger waren ze op house gebied een stuk progressiever. Misschien wel wat andere nummers, maar nog steeds dezelfde stijl in ieder geval.

Maar om ff terug te komen op Bonzaï, nu is het absoluut nostalgie, en als je de nummers weer hoort denk je aan die tijd van vroeger, naar school gaan en cassettebandjes meezeulen voor in je walkman, en 3 sets extra batterijen :') Iedere vrijdagavond Studio Brussel opzetten, en maar tapen die hap, veel interessante nummers op gedaan in die tijd.
pi_85528598
Highstreet, Castel. :') En je had er nog zo eentje: Dixies! :D
pi_85528913
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 22:34 schreef teknomist het volgende:
Highstreet, Castel. :') En je had er nog zo eentje: Dixies! :D
Dixies :')

1 keer geweest, dat was een kruising tussen een boerenschuur en een discotheek, met de nadruk op boerenschuur :') Dat was heel slecht.

Ach, toen, 10 jaar geleden dus, was het wel rlxd hoor, Dixies niet dan, maar die andere wel, tegenwoordig wil je er niet dood gevonden worden. Toevallig hoorde ik vandaag op het werk dat Castel inmiddels failliet is, maar dat er wel iets anders weer inkomt. Oftewel van het zelfde laken een pak. Wel lekker friet hadden ze daar, dat dan weer wel. Beter als dat frietkot bij Highstreet op de parkeerplaats voor. _O-
pi_85532933
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 13:50 schreef EDMAN- het volgende:
morgen :), nog geen berichtje gehad dus zal ook wel niet meer gaan
Twee collega's gingen er heen, zelf eigenlijk geen tijd. :P
Life is Music
pi_85537316
Ik ben er weleens geweest maar vond het niet zo.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_85544282
Het zal maar in je tuin landen. _O-
pi_85544994
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 15:31 schreef teknomist het volgende:
Het zal maar in je tuin landen. _O-
Als ze er een kind mee kunnen redden mogen ze van mij op het dak van mijn auto landen (als ze de schade maar wel vergoeden :+ )

Respect voor zo'n piloot trouwens, helicopterlandingen zijn niet bepaald makkelijk, al lijkt het anders.
pi_85549394
Ja, respect sowieso!
pi_85549507
Zo, iets teveel Chimay op nu. :')
pi_85549532
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 15:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Respect voor zo'n piloot trouwens, helicopterlandingen zijn niet bepaald makkelijk, al lijkt het anders.
Ja, die ene gast hangt er niet voor niks half uit... alsof je gaat parkeren op de meubelboulevard in Breda.
pi_85554677
Edman & Tekno, dit jaar toevallig naar ILT? Eerste namen zijn bekend. Misschien zit er voor jullie wat tussen?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  zondag 22 augustus 2010 @ 10:33:41 #190
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_85564263
Weer twee mensen over reden op a17...
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_85564643
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:20 schreef Hojdhopper het volgende:
Edman & Tekno, dit jaar toevallig naar ILT? Eerste namen zijn bekend. Misschien zit er voor jullie wat tussen?
Underworld, Robert Hood, Ben Sims. :Y Alleen het feest zelf trek ik niet zo meer met die drukte. :{
pi_85564648
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 10:33 schreef automatic_ het volgende:
Weer twee mensen over reden op a17...
Oh niks van meegekregen. Vanochtend ook nog even hardgelopen op de A17. ;)
pi_85565434
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 10:58 schreef teknomist het volgende:

[..]

Oh niks van meegekregen. Vanochtend ook nog even hardgelopen op de A17. ;)
Ik zag je nog hardlopen ja, ik was aan het picknicken in de middenberm.
Life is Music
pi_85566383
Ja, dat kan goed daar!
pi_85577649
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 10:57 schreef teknomist het volgende:

[..]

Underworld, Robert Hood, Ben Sims. :Y Alleen het feest zelf trek ik niet zo meer met die drukte. :{
Tja het is druk, maar dat vind ik wel tof. Ieder z'n ding hè. ;) Ik ben ieder geval wel represent.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_85596498
http://partyflock.nl/party/180616:Time_Warp_Holland.html

Dit wordt wel een bruut feestje denk ik. :)
  maandag 23 augustus 2010 @ 09:23:46 #197
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_85596959
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:20 schreef Hojdhopper het volgende:
In 2008 geweest, weet nog niet of ik dit jaar ga. Ben Sims is sowieso een knaller :D
ga jij wel dan?
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
  maandag 23 augustus 2010 @ 09:24:53 #198
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_85596975
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 08:54 schreef teknomist het volgende:
http://partyflock.nl/party/180616:Time_Warp_Holland.html

Dit wordt wel een bruut feestje denk ik. :)
Ja maar verdomme niet meer in R'dam! Ik vond de Maassilo wel wat hebben, A'dam is zo ver :(
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
pi_85597035
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 09:24 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Ja maar verdomme niet meer in R'dam! Ik vond de Maassilo wel wat hebben, A'dam is zo ver :(
Ik ben al 3 keer naar Timewarp in Mannheim geweest, da's pas ver. ;)
pi_85597049
Iemand nog naar het illegale technofeest in de bossen bij Ossendrecht geweest dit weekend?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')