Oh ja, The First Rebirth.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:49 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb Bonzai 4 en 5 thuisliggen, originele cd's, af en toe heerlijk om nog eens te horen. Valt me trouwens op dat iedereen het altijd over The First Rebirth heeft van Jones & Stephenson, wat een geweldig nummer dat niet is, maar de 2nd, 3rd en 4th Rebirth zijn ook steengoede nummers hoor.![]()
Niet in Club X zelf, wel later in de Site of zo, zoiets heette het daarna geloof ik. Maar ik vond er vrij weinig aan, het was precies hetzelfde als in andere discotheken daar in de buurt, zoals Highstreet en Castel. Inclusief kwartiertje hip-hop/r&b. Groot was het ook niet, maar dat waren die andere toen ook niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:22 schreef teknomist het volgende:
Is er iemand hier wel eens in Club-X (Wuustwezel) geweest?
Dixiesquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:34 schreef teknomist het volgende:
Highstreet, Castel.En je had er nog zo eentje: Dixies!
Twee collega's gingen er heen, zelf eigenlijk geen tijd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:50 schreef EDMAN- het volgende:
morgen, nog geen berichtje gehad dus zal ook wel niet meer gaan
Als ze er een kind mee kunnen redden mogen ze van mij op het dak van mijn auto landen (als ze de schade maar wel vergoedenquote:
Ja, die ene gast hangt er niet voor niks half uit... alsof je gaat parkeren op de meubelboulevard in Breda.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Respect voor zo'n piloot trouwens, helicopterlandingen zijn niet bepaald makkelijk, al lijkt het anders.
Underworld, Robert Hood, Ben Sims.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:20 schreef Hojdhopper het volgende:
Edman & Tekno, dit jaar toevallig naar ILT? Eerste namen zijn bekend. Misschien zit er voor jullie wat tussen?
Oh niks van meegekregen. Vanochtend ook nog even hardgelopen op de A17.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:33 schreef automatic_ het volgende:
Weer twee mensen over reden op a17...
Ik zag je nog hardlopen ja, ik was aan het picknicken in de middenberm.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:58 schreef teknomist het volgende:
[..]
Oh niks van meegekregen. Vanochtend ook nog even hardgelopen op de A17.
Tja het is druk, maar dat vind ik wel tof. Ieder z'n ding hè.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:57 schreef teknomist het volgende:
[..]
Underworld, Robert Hood, Ben Sims.Alleen het feest zelf trek ik niet zo meer met die drukte.
In 2008 geweest, weet nog niet of ik dit jaar ga. Ben Sims is sowieso een knallerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:20 schreef Hojdhopper het volgende:
Edman & Tekno, dit jaar toevallig naar ILT? Eerste namen zijn bekend. Misschien zit er voor jullie wat tussen?
Ja maar verdomme niet meer in R'dam! Ik vond de Maassilo wel wat hebben, A'dam is zo verquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:54 schreef teknomist het volgende:
http://partyflock.nl/party/180616:Time_Warp_Holland.html
Dit wordt wel een bruut feestje denk ik.
Ik ben al 3 keer naar Timewarp in Mannheim geweest, da's pas ver.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:24 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ja maar verdomme niet meer in R'dam! Ik vond de Maassilo wel wat hebben, A'dam is zo ver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |