Juistquote:Op donderdag 2 september 2010 20:22 schreef automatic_ het volgende:
Ach, mensen kijken is altijd leuk en dat kan goed op de kermis
quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:39 schreef EDMAN- het volgende:
Verdommeeeeeeeee, tis lekker vrijdag, met goede moed naar het werk, bijna weekend. Staat er een flitser op de A16 (stuk waar je 100 mag), rij ik er glimlachend met 130 langs
(eigen schuld dikke bult i know)
Dat vind ik dus ook het frustrerende! Ik hoef maar 2 Km A16, en had hem op Q-Music zien langskomen. Half uur later rij ik er, zit niet op te letten, en scheur er zo langs.. KUTTTTTTTTTTTTTTquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:21 schreef teknomist het volgende:
[..]Ik hoorde het op de radio. Ik check ook altijd eerst het flitsnieuws voordat het gas erop gaat...
Dat zouden ze juist meer moeten doen (en minder op de snelweg); het verkeer binnen de bebouwde kom is veel onveiliger met onbeschermde verkeersdeelnemers (fietsers, voetgangers) en al kleine snelheidsverschillen kunnen het verschil tussen leven en dood maken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:54 schreef EDMAN- het volgende:
Ik juist nog nooit parkeerboete gehad.
Ja die andere twee zijn in mn eigen straat (), met 17 te hard (wie flitst er nou op een woensdag om 13:00 op een 50km weg midden in de stad :/) en met 105 waar je 100 mag, na Awakenings
haha dat is kut jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:58 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat zouden ze juist meer moeten doen (en minder op de snelweg); het verkeer binnen de bebouwde kom is veel onveiliger met onbeschermde verkeersdeelnemers (fietsers, voetgangers) en al kleine snelheidsverschillen kunnen het verschil tussen leven en dood maken.
Ik parkeer vaak bij een maat van me in Amsterdam, als we daar gaan stappen. Vaak vergeet ik 's ochtends na het stappen de meter bij te vullen.
Ik heb een keer op een donderdag om 9 uur 's ochtends moeten blazen...quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:54 schreef EDMAN- het volgende:
Ik juist nog nooit parkeerboete gehad.
Ja die andere twee zijn in mn eigen straat (), met 17 te hard (wie flitst er nou op een woensdag om 13:00 op een 50km weg midden in de stad :/) en met 105 waar je 100 mag, na Awakenings
Gelukkig zijn de boetes nog niet verhoogdquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:39 schreef EDMAN- het volgende:
Verdommeeeeeeeee, tis lekker vrijdag, met goede moed naar het werk, bijna weekend. Staat er een flitser op de A16 (stuk waar je 100 mag), rij ik er glimlachend met 130 langs
(eigen schuld dikke bult i know)
Have fun.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb een keer op een donderdag om 9 uur 's ochtends moeten blazen...![]()
Maareh, ff tussen neus en lippen door, HET IS FUCKING WEEKEND en ik ben er ontiegelijk hard aan toe. Het eerste normale weekend in tijden, en laat ik dat nou weer eens gaan verpesten door vanavond ongelofelijk hard en veel te gaan zuipen, verjaardagsfeestje van een maat van me, dat beloofd weer wat.
Dus mochten jullie ergens in Oudenbosch vannacht of morgenochtend iemand in coma op de weg aantreffen, breng me ff naar huis als je wilt... Alvast bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |