De Zon bevindt zich op ongeveer 27 000 lichtjaar van het centrum van ons sterrenstelsel de Melkweg (dit centrum is vermoedelijk op zeker weten een reusachtig zwart gat), in de ongeveer 3000 lichtjaar brede galactische schijf.quote:
Even wachten tot morgen, dan is het namelijk zondag.quote:
Ik vond het idd duur voor wat je ervoor terugkrijgt. Tenminste, wat ik allemaal hoor hier en daar (ook van vorig jaar).quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:54 schreef teknomist het volgende:
Vanmiddag Dance Boulevard, op zich heb ik wel zin in wat classics (Joe Rascal, Yves). Maar ja, morgen drukke dag en om 25 euro te betalen voor 1 of 2 DJ's...
Het is op zich wel de moeite waard, maar 3/4 daar is nog eens mijn muziek.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:40 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik vond het idd duur voor wat je ervoor terugkrijgt. Tenminste, wat ik allemaal hoor hier en daar (ook van vorig jaar).
Is nog eens NIET jouw muziek bedoel je? Anders snap ik je niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:06 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het is op zich wel de moeite waard, maar 3/4 daar is nog eens mijn muziek.
Ah oké. Tja wel allemaal 'nieuwe' shit. Niet jouw classics waarschijnlijk.quote:
Vetquote:
Nee, ik wil oude Parkzicht/Bonzai/Energiehal-classics horen. Anders gewoon techno.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:22 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ah oké. Tja wel allemaal 'nieuwe' shit. Niet jouw classics waarschijnlijk.
Wat verwacht je anders van zoiets? Danceboulevardquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:04 schreef Hojdhopper het volgende:
En waar heen dan?
Overigens, ik reed net langs Dance Boulevard, maar dat ziet me er toch een partijuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |