De Zon bevindt zich op ongeveer 27 000 lichtjaar van het centrum van ons sterrenstelsel de Melkweg (dit centrum is vermoedelijk op zeker weten een reusachtig zwart gat), in de ongeveer 3000 lichtjaar brede galactische schijf.quote:
Even wachten tot morgen, dan is het namelijk zondag.quote:
Ik vond het idd duur voor wat je ervoor terugkrijgt. Tenminste, wat ik allemaal hoor hier en daar (ook van vorig jaar).quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:54 schreef teknomist het volgende:
Vanmiddag Dance Boulevard, op zich heb ik wel zin in wat classics (Joe Rascal, Yves). Maar ja, morgen drukke dag en om 25 euro te betalen voor 1 of 2 DJ's...
Het is op zich wel de moeite waard, maar 3/4 daar is nog eens mijn muziek.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:40 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik vond het idd duur voor wat je ervoor terugkrijgt. Tenminste, wat ik allemaal hoor hier en daar (ook van vorig jaar).
Is nog eens NIET jouw muziek bedoel je? Anders snap ik je niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:06 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het is op zich wel de moeite waard, maar 3/4 daar is nog eens mijn muziek.
Ah oké. Tja wel allemaal 'nieuwe' shit. Niet jouw classics waarschijnlijk.quote:
Vetquote:
Nee, ik wil oude Parkzicht/Bonzai/Energiehal-classics horen. Anders gewoon techno.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:22 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ah oké. Tja wel allemaal 'nieuwe' shit. Niet jouw classics waarschijnlijk.
Wat verwacht je anders van zoiets? Danceboulevardquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:04 schreef Hojdhopper het volgende:
En waar heen dan?
Overigens, ik reed net langs Dance Boulevard, maar dat ziet me er toch een partijuit.
Hallooo, en welterusten!quote:
Daarom gaat de laptop mee.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:43 schreef Kper_Norci het volgende:
In m'n eentje thuiszitten kan ik prima, maar in mijn eentje een weekendje ergens naartoe, ik weet niet, lijkt me wel vaag eigenlijk.
Mij lijkt dat wel vet om gewoon ergens heen te gaan (in je eentje) en dan in een café gewoon mensen aan te spreken. Maar wat je zegt, ik denk niet dat ik dat zou kunnen, idd een beetje vaag.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:43 schreef Kper_Norci het volgende:
In m'n eentje thuiszitten kan ik prima, maar in mijn eentje een weekendje ergens naartoe, ik weet niet, lijkt me wel vaag eigenlijk.
Het grappige is dat als je in je eentje bent je sneller aanspraak hebt; voor sommigen is het toch een barrière als je met iemand of meerderen bent. Toen ik vroeger in Rotterdam woonde ging ik soms makkelijk in mijn eentje naar een club omdat ik in de veronderstelling was dat ik toch wel bekenden tegen kwam of anderzijds makkelijk aansprak had… Maar dat was vroeger; tegenwoordig ben ik minder kritisch qua DJ's/muziekkeuze en ga ik vooral voor de gezelligheid en dan ga ik liever gewoon met vrienden. ;-)quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:57 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Mij lijkt dat wel vet om gewoon ergens heen te gaan (in je eentje) en dan in een café gewoon mensen aan te spreken. Maar wat je zegt, ik denk niet dat ik dat zou kunnen, idd een beetje vaag.
Veel plezier Tekno!
En, hoe duur was het?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:10 schreef Tokus het volgende:
heeft iemand enig idee hoeveel een taxi vanaf station Roosendaal naar station BoZ kost, rond middernacht?
Ooh ik dacht dat je afgelopen nacht dat ding nodig had en nog snel de prijs te weten wilde komen. Maar sorry, ik heb geen idee.quote:
Wat hebben we gemist?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:45 schreef Gutz het volgende:
EDMAN: FantaFantaFantaFantaFantaFantaFantaFanta.....
Ow, En hoi allemaal weer!
Ja.. via de oostkant, vanuit het zuiden eerst Breda/Rotterdam volgen en vanuit het noorden richting Brussel ipv Gent/Brugge. Elke keer de Liefkenshoektunnel is inderdaad een duur grapje..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:26 schreef teknomist het volgende:
Iedere keer als je op de ring van Antwerpen Bergen op Zoom volgt kom je altijd in die tunnel terecht waar je tol voor moet betalen (Liefkenstunnel). Het is toch ook mogelijk om via de ring van Antwerpen in Bergen op Zoom te geraken zonder die tunnel?
Ah ja zo, wel een stelletje lijers in ieder geval om je door die tunnel te sturen...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:55 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja.. via de oostkant, vanuit het zuiden eerst Breda/Rotterdam volgen en vanuit het noorden richting Brussel ipv Gent/Brugge. Elke keer de Liefkenshoektunnel is inderdaad een duur grapje..
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:02 schreef Tokus het volgende:
nee, kijk even op Google Maps, dan zie je dat er echt maar 1 weg ligt, en dat is dus de toltunnel.
Je blijft op de ring, en daar gaat het mij om.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:09 schreef Tokus het volgende:
ja, dat is dus "om antwerpen heen", of "via de oostkant"
Kijk, dat klinkt dan ook wel leukquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ben er ook al overheen, ach, en straks 3 weken achter mekaar, ipv 2, en nog een weekje in november
Theikequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:05 schreef dockx het volgende:
Ik kom uit Sint willebrord
En waarom staat Splesj niet bij Beleven in west brabant ??
www.splesj.nl
Inclusief gouden ketting of valt het mee bij jou?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:05 schreef dockx het volgende:
Ik kom uit Sint willebrord
En waarom staat Splesj niet bij Beleven in west brabant ??
www.splesj.nl
Ja, apart verhaal.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:12 schreef teknomist het volgende:
Voetganger overlijdt na ongeval op A17
quote:[UPDATE] ZEVENBERGEN - Op de A17 ter hoogte van Zevenbergen is gisteravond een 27-jarige man uit Litouwen om het leven gekomen na een aanrijding.
Even voor 23.00 uur raakte een auto van de weg en belandde in de sloot. De 30-jarige bestuurder (afkomstig uit Rotterdam) was te zwaar gewond om iets over de toedracht te kunnen vertellen. Daarom werd aanvankelijk gedacht dat het om een eenzijdig ongeval ging.
Toen even later een schoen werd gevonden in de grill van de auto, bleek dat er mogelijk sprake was van een tweede slachtoffer. Na een zoektocht in de omgeving van het voertuig, werd op circa 400 meter afstand een stoffelijk overschot gevonden van de, nu blijkt, 27-jarige Litouwer die door de auto geschept werd.
Via een aangetroffen mobiele telefoon bereikte de politie vrienden van de Litouwer. Zij wisten te melden dat het slachtoffer zaterdagavond met drie landgenoten onderweg was vanuit Rotterdam naar Bergen op Zoom. Ter hoogte van Zevenbergen kreeg het viertal pech. Het 27-jarige slachtoffer ging te voet hulp halen, terwijl de drie andere bij de kapotte auto bleven. Hierna is hij geschept door de auto.
Tijdens de afwikkeling van het ongeval is de autosnelweg A-17 tijdelijk afgesloten geweest. Het verkeer werd omgeleid via industrieterrein Moerdijk.
Zal het eens op mijn werk vragen, mijn pc zit sowieso aan een kabel vast, vanwege internet, dus nooit wat van gemerkt natuurlijk. Kijk anders voor de gein eens bij taakbeheer/processen, of je daar ook verschil ziet, zou kunnen dat met netwerkkabel wat extra processen aan de gang zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:55 schreef teknomist het volgende:
Hoe kan het trouwens dat wanneer ik geen netwerkverbinding heb (netwerkkabel eruit) heel Vista (en vooral Windows Explorer) opeens supersnel is? Als ik wel verbinding heb is Vista best wel traag soms... zelfs wanneer er geen netwerkactiviteit is.
Ik zal het eens proberen...quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zal het eens op mijn werk vragen, mijn pc zit sowieso aan een kabel vast, vanwege internet, dus nooit wat van gemerkt natuurlijk. Kijk anders voor de gein eens bij taakbeheer/processen, of je daar ook verschil ziet, zou kunnen dat met netwerkkabel wat extra processen aan de gang zijn.
In principe is diegene die achterop rijdt altijd fout, volgens mij dan. Dus als ik het goed lees, zou zij fout moeten zijn, maar ik heb in een grijs verleden nog wel eens rijlessen gehad, *vroeger, toen de rijbewijzen nog van papier warenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:49 schreef teknomist het volgende:
Van het weekend trouwens een aanrijding gehad op het parkeerterrein van de bierhal in Essen. Ik reed weg daar in mijn achteruit en ik had alles goed gechecked, spiegels, dooie hoek et cetera. Opeens zat er een Citroën tegen mijn bumper (rechtsachter).De vrouw zei tegen mij dat ze zelf niet zat op te letten en ik had alles gechecked. Wie is hier nu de "schuldige"? Ik, omdat ik een speciale verrichting aan het doen was? Of zij omdat zij met haar neus achterop mij botste? Het is gebeurd overigens op een parkeerterrein en niet op de openbare weg.
De schade viel mee trouwens, paar schrammetjes...
Maar ik heb geen zin hiervoor weer eigen risico te moeten betalen...
We hebben samen het schadeformulier ingevuld en daarop staat dat we beiden aan het parkeren waren.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
In principe is diegene die achterop rijdt altijd fout, volgens mij dan. Dus als ik het goed lees, zou zij fout moeten zijn, maar ik heb in een grijs verleden nog wel eens rijlessen gehad, *vroeger, toen de rijbewijzen nog van papier waren*, en volgens mij zeiden ze toen altijd dat wanneer je een speciale verrichting doet, je dat pas mag doen als er niemand aan kwam.
In deze ligt het er misschien aan hoever jij al was met je speciale verrichting, en in hoeverre zij achterop jou reed. Denk ik.
Kan op mijn werk alleen nog maar op de frontpagequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:40 schreef teknomist het volgende:
Wat is het rustig trouwens hier! Is iedereen hier op vakantie ofzo?
Hoe was N1?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:01 schreef EDMAN- het volgende:
Goedemorgen!![]()
EDMAN terug van 2 weken en 1 dag verlof ()
Geweldig genoten van 2 drukke geweldige festivals en daartussen dagen van rust en sereniteit (had zoveel geplanned staan maar niks van gekomen uiteraard. Paspoort aanvragen, inenten, auto naar garage. Niks dus)
nog iets gemist hier?
edit: klacht: in 2 weken niet 1 keer strandweer gehad
Proxy?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Kan op mijn werk alleen nog maar op de frontpageZe hebben boven bij ons een nieuw filter geïnstalleerd, je mag al blij zijn als je op nieuwssites mag komen.
![]()
Ok ja, zoiets vermoedde ik al. Ik start nu mijn laptop op zonder de netwerkkabel erin en als ik geen internet nodig heb zit -ie er ook niet in. Een beetje oldschool, maar het helpt enorm.quote:Ow, wat betreft je vraag over Vista en trager worden als er een netwerkkabel aan hangt, dat ligt aan het apparaat wat aan de andere kant van de netwerkkabel zit, als dat trager is, dan zal Vista ook trager worden schijnbaar. Komt weleens vaker voor, vooral met langzame routers/modems e.d.
Hemel op aarde! Beste editie voor mij tot nu toe! Trouwens veel opgetrokken met een groep uit BoZ en omgevingquote:
Nein, was net een paar uur terug uit Duitsland en ging em helaas niet worden. Hoorde wel dat er voor het eerst een goede sfeer hingquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nog mensen naar de draai van de kaai geweest?
Nee dat valt reuze mee, ben er wel geboren maar toch ook weer importquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Inclusief gouden ketting of valt het mee bij jou?
quote:Politie druk met drugsgebruikende automobilisten
BREDA/PRINSENBEEK - De politie in West-Brabant is donderdagavond en vrijdagochtend druk geweest met automobilisten die onder invloed van LSD of GHB waren. De politie heeft dat vrijdag gemeld.
© NU.nl/Suzanne Vormer
Op de A58 haalde een 25-jarige man uit Sint Willebord donderdagavond met 200 kilometer per uur auto's over de vluchtstrook in. Na aanhouding in Prinsenbeek bleek dat hij in drie flessen meer dan twee liter GHB bij zich had.
De man verklaarde meer dan tien keer per dag te gebruiken. Ook zijn 21-jarige vriendin die bij hem in de auto zat, vertelde dat ze veel van het verdovingsmiddel gebruikt.
Naakt
In het centrum van Breda reed een 36-jarige Fransman zijn auto vrijdagochtend klem tegen twee paaltjes. Agenten troffen hem vrijwel naakt en alleen op zijn sokken aan op de Havermarkt.
De Fransman zou daar hebben geprobeerd een voorbijganger te slaan en schoppen. Na zijn aanhouding en op weg naar het politiebureau bleef hij zingen en roepen. Tijdens zijn verhoor met hulp van een tolk gaf hij het gebruik van LSD toe.
Vakantietijd he.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ligt een beetje op zijn gat hier of wat?
Heb je daar (zo)veel last van dan? Ik woon ook erg dicht bij het spoor, maar ik hoor de treinen niet meerquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:17 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Vakantietijd he.
Ik hoorde trouwens dat het goederenvervoer over de Zeeuwse lijn toe gaat nemen. Gezien het spoor 20 meter van mijn slaapkamerraam is vind ik dat niet leuk. Iemand die meer weet daarover?
Hee auto!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je daar (zo)veel last van dan? Ik woon ook erg dicht bij het spoor, maar ik hoor de treinen niet meer
Ja, de auto-treinen zijn irritantquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:48 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Hee auto!
Nouja, de intercity's en nieuwe stoptreinen hoor ik ook niet meer. Maar die goederentreinen en met name de autotrainen zijn echt zoo kut. Overigens wonen we hier pas een half jaar.
Haha elke zondagavond, dat weet je ook al. Ik zal eens opletten. Tja wellicht scheelt dat idd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, de auto-treinen zijn irritant
Bij ons komt er op zondag-avond vaak een "zware" voorbij, haha.
Mja, ik woon hier nu bijna 3 jaar volgens mij, dus dat kan ook wel schelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |