Hallooo, en welterusten!quote:
Daarom gaat de laptop mee.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:43 schreef Kper_Norci het volgende:
In m'n eentje thuiszitten kan ik prima, maar in mijn eentje een weekendje ergens naartoe, ik weet niet, lijkt me wel vaag eigenlijk.
Mij lijkt dat wel vet om gewoon ergens heen te gaan (in je eentje) en dan in een café gewoon mensen aan te spreken. Maar wat je zegt, ik denk niet dat ik dat zou kunnen, idd een beetje vaag.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:43 schreef Kper_Norci het volgende:
In m'n eentje thuiszitten kan ik prima, maar in mijn eentje een weekendje ergens naartoe, ik weet niet, lijkt me wel vaag eigenlijk.
Het grappige is dat als je in je eentje bent je sneller aanspraak hebt; voor sommigen is het toch een barričre als je met iemand of meerderen bent. Toen ik vroeger in Rotterdam woonde ging ik soms makkelijk in mijn eentje naar een club omdat ik in de veronderstelling was dat ik toch wel bekenden tegen kwam of anderzijds makkelijk aansprak had… Maar dat was vroeger; tegenwoordig ben ik minder kritisch qua DJ's/muziekkeuze en ga ik vooral voor de gezelligheid en dan ga ik liever gewoon met vrienden. ;-)quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:57 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Mij lijkt dat wel vet om gewoon ergens heen te gaan (in je eentje) en dan in een café gewoon mensen aan te spreken. Maar wat je zegt, ik denk niet dat ik dat zou kunnen, idd een beetje vaag.
Veel plezier Tekno!
En, hoe duur was het?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:10 schreef Tokus het volgende:
heeft iemand enig idee hoeveel een taxi vanaf station Roosendaal naar station BoZ kost, rond middernacht?
Ooh ik dacht dat je afgelopen nacht dat ding nodig had en nog snel de prijs te weten wilde komen. Maar sorry, ik heb geen idee.quote:
Wat hebben we gemist?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:45 schreef Gutz het volgende:
EDMAN: FantaFantaFantaFantaFantaFantaFantaFanta.....
Ow, En hoi allemaal weer!
Ja.. via de oostkant, vanuit het zuiden eerst Breda/Rotterdam volgen en vanuit het noorden richting Brussel ipv Gent/Brugge. Elke keer de Liefkenshoektunnel is inderdaad een duur grapje..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:26 schreef teknomist het volgende:
Iedere keer als je op de ring van Antwerpen Bergen op Zoom volgt kom je altijd in die tunnel terecht waar je tol voor moet betalen (Liefkenstunnel). Het is toch ook mogelijk om via de ring van Antwerpen in Bergen op Zoom te geraken zonder die tunnel?
Ah ja zo, wel een stelletje lijers in ieder geval om je door die tunnel te sturen...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:55 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja.. via de oostkant, vanuit het zuiden eerst Breda/Rotterdam volgen en vanuit het noorden richting Brussel ipv Gent/Brugge. Elke keer de Liefkenshoektunnel is inderdaad een duur grapje..
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:02 schreef Tokus het volgende:
nee, kijk even op Google Maps, dan zie je dat er echt maar 1 weg ligt, en dat is dus de toltunnel.
Je blijft op de ring, en daar gaat het mij om.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:09 schreef Tokus het volgende:
ja, dat is dus "om antwerpen heen", of "via de oostkant"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |