abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:06:40 #26
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_84749319
Hallooooooo
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_84756743
@ Poppodium, ah dat dus.

quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:06 schreef automatic_ het volgende:
Hallooooooo
Hallooo, en welterusten! :)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_84770244
Zo, een weekendje Lier (nabij Antwerpen) geboekt. Even heerlijk in mijn uppie wat cultuur snuiven en bier drinken daar. Laptop + koptelefoon mee, dus ook eens een keer in een andere omgeving muziek maken. 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door teknomist op 02-08-2010 13:42:53 ]
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_84770456
In m'n eentje thuiszitten kan ik prima, maar in mijn eentje een weekendje ergens naartoe, ik weet niet, lijkt me wel vaag eigenlijk.
pi_84770768
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:43 schreef Kper_Norci het volgende:
In m'n eentje thuiszitten kan ik prima, maar in mijn eentje een weekendje ergens naartoe, ik weet niet, lijkt me wel vaag eigenlijk.
Daarom gaat de laptop mee. ;) En ik vind het wel fijn om weer eens een heel weekend even alleen te zijn. :) Ik kan iig wat Vlaams prut scoren. :+
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_84773530
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 13:43 schreef Kper_Norci het volgende:
Mij lijkt dat wel vet om gewoon ergens heen te gaan (in je eentje) en dan in een café gewoon mensen aan te spreken. Maar wat je zegt, ik denk niet dat ik dat zou kunnen, idd een beetje vaag.

Veel plezier Tekno!
pi_84773976
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:57 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Mij lijkt dat wel vet om gewoon ergens heen te gaan (in je eentje) en dan in een café gewoon mensen aan te spreken. Maar wat je zegt, ik denk niet dat ik dat zou kunnen, idd een beetje vaag.

Veel plezier Tekno!
Het grappige is dat als je in je eentje bent je sneller aanspraak hebt; voor sommigen is het toch een barričre als je met iemand of meerderen bent. Toen ik vroeger in Rotterdam woonde ging ik soms makkelijk in mijn eentje naar een club omdat ik in de veronderstelling was dat ik toch wel bekenden tegen kwam of anderzijds makkelijk aansprak had… Maar dat was vroeger; tegenwoordig ben ik minder kritisch qua DJ's/muziekkeuze en ga ik vooral voor de gezelligheid en dan ga ik liever gewoon met vrienden. ;-)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 augustus 2010 @ 22:10:03 #33
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_84791066
heeft iemand enig idee hoeveel een taxi vanaf station Roosendaal naar station BoZ kost, rond middernacht?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_84813586
Ja daar heb je wel gelijk in, ik spreek ook minder snel iemand aan in een groep dan wanneer iemand alleen staat.

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 22:10 schreef Tokus het volgende:
heeft iemand enig idee hoeveel een taxi vanaf station Roosendaal naar station BoZ kost, rond middernacht?
En, hoe duur was het? :P
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 augustus 2010 @ 15:21:03 #35
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_84814281
geen idee, heb het nog niet geprobeerd.
pi_84816056
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:21 schreef Tokus het volgende:
geen idee, heb het nog niet geprobeerd.
Ooh ik dacht dat je afgelopen nacht dat ding nodig had en nog snel de prijs te weten wilde komen. Maar sorry, ik heb geen idee.
pi_84816438
Bel anders even een taxibedrijf. Ik vermoed zo rond de 40 euro...
pi_84837924
EDMAN: FantaFantaFantaFantaFantaFantaFantaFanta.....

Ow, En hoi allemaal weer!
pi_84842431
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 00:45 schreef Gutz het volgende:
EDMAN: FantaFantaFantaFantaFantaFantaFantaFanta.....

Ow, En hoi allemaal weer!
Wat hebben we gemist? :D
pi_84843436
Ik sprak gisteren een nieuwe collega; hij komt uit Gelderland. Ik vertelde dat ik woon in Bergen op Zoom, maar hij kende de hele plaats niet. Jeugd van tegenwoordig. :N :P
pi_84848701
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:08 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Wat hebben we gemist? :D
NatureOne
pi_84866779
Iedere keer als je op de ring van Antwerpen Bergen op Zoom volgt kom je altijd in die tunnel terecht waar je tol voor moet betalen (Liefkenstunnel). Het is toch ook mogelijk om via de ring van Antwerpen in Bergen op Zoom te geraken zonder die tunnel? :?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 augustus 2010 @ 20:53:14 #43
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_84867974
ja, als je om Antwerpen heen gaat ;)

of door Antwerpen. Maar een sluiproute langs de Liefkenshoektunnel heb ik ook nog niet ontdekt.
pi_84868104
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:26 schreef teknomist het volgende:
Iedere keer als je op de ring van Antwerpen Bergen op Zoom volgt kom je altijd in die tunnel terecht waar je tol voor moet betalen (Liefkenstunnel). Het is toch ook mogelijk om via de ring van Antwerpen in Bergen op Zoom te geraken zonder die tunnel? :?
Ja.. via de oostkant, vanuit het zuiden eerst Breda/Rotterdam volgen en vanuit het noorden richting Brussel ipv Gent/Brugge. Elke keer de Liefkenshoektunnel is inderdaad een duur grapje..
pi_84868191
Misschien via Ekeren ofzo?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 augustus 2010 @ 21:02:24 #46
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_84868437
nee, kijk even op Google Maps, dan zie je dat er echt maar 1 weg ligt, en dat is dus de toltunnel.
pi_84868451
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:55 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Ja.. via de oostkant, vanuit het zuiden eerst Breda/Rotterdam volgen en vanuit het noorden richting Brussel ipv Gent/Brugge. Elke keer de Liefkenshoektunnel is inderdaad een duur grapje..
Ah ja zo, wel een stelletje lijers in ieder geval om je door die tunnel te sturen...
pi_84868636
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:02 schreef Tokus het volgende:
nee, kijk even op Google Maps, dan zie je dat er echt maar 1 weg ligt, en dat is dus de toltunnel.

En zo? :)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 augustus 2010 @ 21:09:59 #49
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_84868816
ja, dat is dus "om antwerpen heen", of "via de oostkant" ;)
pi_84868980
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:09 schreef Tokus het volgende:
ja, dat is dus "om antwerpen heen", of "via de oostkant" ;)
Je blijft op de ring, en daar gaat het mij om. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')