Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:35 schreef EDMAN- het volgende:
Weet nog niet of ik ga, ben vandaag jarig (JA KOMT U MAAAAR) en OF ik ga thuis een biertje drinken met wat vrienden OF ik ga naar het vrouwenhof en zie daar wel mensen. Als het zulk mooiw eer blijft is het makkelijk
Speciaal voorjou verjaardagquote:
Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:35 schreef EDMAN- het volgende:
Weet nog niet of ik ga, ben vandaag jarig (JA KOMT U MAAAAR) en OF ik ga thuis een biertje drinken met wat vrienden OF ik ga naar het vrouwenhof en zie daar wel mensen. Als het zulk mooiw eer blijft is het makkelijk
Och, je was nog ruim op tijd!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd
Ja was gezellig! Daarna ben ik nog naar de heksenketel gegaan. Was om half 3 thuis! Vanmorgen om 9 uur bij t UWV staan deed erg veel zeer. Iemand nog dat huwelijksaanzoek meegekregen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:36 schreef Gutz het volgende:
Jep, inderdaad drama bij de bar. maar voorderest wel gezellig druk.
Nog een dienblad van Palm gescoord, die ik naderhand in Chagall heb laten liggen...
Bij het UWV?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:15 schreef lieflijntje het volgende:
Iemand nog dat huwelijksaanzoek meegekregen?
huh?? in het vrouwenhof?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:15 schreef lieflijntje het volgende:
[..]
Iemand nog dat huwelijksaanzoek meegekregen?
hahaha het was een meisje,,, der vent kwam niet opdagen maar uiteindelijk stonden ze samen op t podium. Wel schattig!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:26 schreef EDMAN- het volgende:
Niet gemerkt joh, was net als 90% van de anderen gewoon lekker aan het lullen en niet naar het podium aan het kijken.
heeft ze ja gezegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |