Nee, heel die site is gevuld met fantasie. Er zitten een paar serieus interessante plannen tussen, maar het merendeel is toch behoorlijk "..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:15 schreef teknomist het volgende:
Maar is dit een serieus plan? Ik heb er nog nooit iets overgelezen… Een treinspoor parallel aan de toekomstige A4 is overigens goed denk ik.
Geen drijvende tamponsquote:Veel straten onder water in Rijen
vrijdag 27 augustus 2010 | 11:33 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 27 augustus 2010 | 11:34
1/2 RIJEN - Het noodweer dat gisteravond over Noord-Brabant trok, heeft in veel plaatsen voor overlast gezorgd.
Zo liep in Rijen onder andere de Zaaren en de Sporkt volledig onder water. De eigenaar van een paarse showauto kon op het nippertje zijn auto in veiligheid brengen voor het water over de drempel naar binnen kwam.
Op het Stoomlederplein in Rijen liepen garages onder woonhuizen onder water. Op de Sporkt in Rijen stroomden inlegkruisjes en maandverband in groten getale over straat. Dit zorgde voor de nodige stank.
Ook had de brandweer in Gilze, Tilburg, Ulvenhout en Breda de handen vol aan het noodweer.
Wat een detail ook.quote:De eigenaar van een paarse showauto
Respectquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:21 schreef Kper_Norci het volgende:
* Kper_Norci meld zich ook maar weer eens een keertje
Wat een week zeg, 3 dagen lang met 2 man voor 4 man werk verzet, ivm ziekte enzo, mezelf helemaal het apelazerus gewerkt, gisteren en vandaag weer op mijn eigen afdeling gezeten en een hoop gedaan, net als vorig weekend ook maar weer 1 dagje vrij, zondag. Ik moet echt uit gaan kijken nu, voel me fysiek en mentaal best moe kan ik wel zeggen.
Ziekte is vaak niet voor altijd, dus hopelijk komen ze snel terug en heb jij het minder druk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Thanx, maar ik heb het toch liever iets rustiger op het werk.
Oeee spannend!quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:20 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ziekte is vaak niet voor altijd, dus hopelijk komen ze snel terug en heb jij het minder druk.
Vanavond voor een week naar Utrecht voor de eerste week van mijn nieuwe studie.
Pfff die stranger to stability zeker? Komt me ook zo langzamerhand de strot uitquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:28 schreef teknomist het volgende:
Len Faki was vet maar lekkere acid en z'n remix van Dustin Zahn op het einde. Het laatste half uur van Ricardo Villalobos was tof, en Mathias Tanzmann was lekkerrrrrr.Helaas niet echt uitblinkers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |