quote:DEN HAAG - Een 20-jarige vrouw uit Tiel is aangehouden voor het neersteken van haar 21-jarige vriend in de Haagse Schilderswijk. De man is dinsdagmiddag overleden aan zijn verwondingen.
De vrouw meldde zichzelf maandagavond op het politiebureau in Tiel. Toen bleek dat haar vriend inderdaad was opgenomen in het ziekenhuis, is ze aangehouden en overgedragen aan de politie Haaglanden. De vrouw zit vast voor verhoor.
Het is nog onbekend wat de aanleiding was voor de steekpartij en waar het is gebeurd. Ook is nog onduidelijk hoe de man precies in het ziekenhuis is gekomen. Hij is in ieder geval niet gebracht door zijn vriendin.
quote:de jongen is in de val gelokt op de hoefkade en is meerdere malen overreden ik ken de overledene dat meisje was niet alleen maar had hulp van andere jongens met wie ze vanuit tiel diep in de nacht naar den haag zijn gekomen om hem te doden zn telefoon is meegenomen zodat ie geen hulp kon roepen de jongen had sporen van erg veel geweld op zn lichaam er zijn zelfs sporen op zn armen te zien van handen die hem hebben vastgehouden zodat ie recht in zn hart kon worden gestoken en vervolgens is overreden en voor dood achter gelaten is
kaaan
woensdag 28 juli 10 02:58
Hier word je toch ziek vanquote:de jongen is in de val gelokt op de hoefkade en is meerdere malen overreden ik ken de overledene dat meisje was niet alleen maar had hulp van andere jongens met wie ze vanuit tiel diep in de nacht naar den haag zijn gekomen om hem te doden zn telefoon is meegenomen zodat ie geen hulp kon roepen de jongen had sporen van erg veel geweld op zn lichaam er zijn zelfs sporen op zn armen te zien van handen die hem hebben vastgehouden zodat ie recht in zn hart kon worden gestoken en vervolgens is overreden en voor dood achter gelaten is
kaaan
woensdag 28 juli 10 02:58
ja. zelfs op de werkvloer is het bizar dat er mensen zijn die heel veel geld verdienen... lolquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:00 schreef tuintegel het volgende:
Het is bizar hoe andere mensen menen het recht te hebben. om over andermans leven te beslissen..
Transvaal, lekkere pauperwijk ook weer.quote:Een gebeurtenis heel dichtbij huis in de wijk Transvaal. Als voorzitter van de BewonersOrganisatie Transvaal Noord en als persoon ben ik zeer geschokt door deze drama. Onbeantwoorde vragen zoals "hoe heeft dit kunnen gebeuren en wie zijn de daders " blijven komen en gaan. Ouders, familie, vrienden en kennissen zijn ondergedompeld in verdriet.Een zoveelste stille tocht mbt zinloos geweld om misschien als troost te dienen. Ik vraag mij stellig af, "waar gaan wij met de samenleving naar toe"? Er wordt niet meer gepraat of zaken bijgelegd, een samenleving die bergafwaarts gaat. Nogmaals roep ik op tot, bezinning, dialoog, verdraagzaamheid en respect voro de ander. De samenleving heeft niets aan deze woorden als wij die niet omzetten in daden. Wij zijn met z,n allen verantwoordelijk voor het letten op elkaar. De vraag hoe het slachtoffer in het ziekenhuis is beland geeft aan hoe onzorgzaam wij zijn. Ik wens een ieder met name zijn ouders, familie, vrienden en kennissen heel veel sterkte bij het dragen van dit verlies.Moge Allah swt zijn ziel een goede plek in het hiernamaals schenken. (ameen)Rust zacht lieve Mohamed.
Derwisj A.Maddoe
vandaag 16:48
quote:Om te beginnen wil ik zijn moeder, vader, broers, zussen en familie heel veel sterkte wensen. Dit is het ergste wat een ouder kan mee maken! Insa allah dat gerechtigheid zal komen in deze zaak. Niet dat het de pijn en verdriet wegneemt. Verder wil ik de redactie van verschillende kranten erop wijzen dat dit pas een verhaal is die alle voorpaginas zou moeten halen!!! Waar zijn jullie mee bezig! Cultuur en geloof zou geen issue moeten zijn voor kranten, maar dit bewijst het tegendeel!! Mohamed Akachar, lieve jongen, zoon, broer en vriend van vele mensen, rust in vrede en moge allah (swt) je een mooi plekje geven in de Paradijs. En moeder en vader van Mohamed, moge allah jullie onwijs veel geduld en kracht geven om deze verschrikkelijke gebeurtenis te doorstaan. AMIN....
mobi
vandaag 16:36
Wat ik er uit begrepen heb, is dat hij er zelfs aan dood is gegaan.quote:Hier word je toch ziek van
Iemand vasthouden om em neer te steken is wel wat anders dan wat dagelijks gebeurt hoor...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:03 schreef IED het volgende:
ergens in het land heeft een meisje een jongen gestoken......
zowat dat gebeurt elke dag wel in Nederland!
oh ja er staat helemaal nergens iets van huidkleur afkomst of marokkanen allochtonen. nep bericht dus
In het bericht niet nee, bij het bericht wel en die spreken voor zich: http://www.westonline.nl/nieuwsitem/43189quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:03 schreef IED het volgende:
oh ja er staat helemaal nergens iets van huidkleur afkomst of marokkanen allochtonen. nep bericht dus
nee hoor 250 moorden/doodslag per jaar us bijna 1 per dag.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
Iemand vasthouden om em neer te steken is wel wat anders dan wat dagelijks gebeurt hoor...
quote:Wen eraan Nederland..leg je erbij neer..MAROKANEN GAAN HIER NIET WEG OF JULLIE NOU OP WILDERS STEMMEN OF NIET MAAKT NIET UIT JOH...stelletje rasicten die zich achter zo'n malloot verschuilen.Fam. van Mohamed..Allah isabarkom..o yaghfarlo donobo..denk aan Allah en roep om hem en jullie zullen zijn rust vinden..
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:08 schreef Armageddon het volgende:
Dus als jij als marokaan een molukker met de dood bedreigd
quote:echt laf van die molukkers wel vreemd dat het nou niet op de telegraaf staat. hulde aan de rechtsstaat. daar krijg ik mijn vriend niet mee terug.mo, laihrahmo.
Rachid
gisteren 21:19
5 molukkers die een weerloze van 21-jarige koelbloedig afslachten. Wat een stelletje lafaards, meer kan ik er niet over zeggen.
rico
gisteren 18:19
allah ieh rahmoe
Reddy Krueger
gisteren 17:52
Ach die molukkers komen allemaal 1 voor 1 aan de buurt. Oog om oog, tand om tand. Dus blijf jullie vooral slapen met jullie praatjes. Ga iets doen!
Hakan
quote:Iemand een woordenboek?
Piets Weerbericht
vandaag 21:29
En de enige reactie die enige vorm van waarheid kan bevatten, en dan zijn er nog mensen die deze trol reacties serieus nemen ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:14 schreef Gillette_M5 het volgende:
Deze reactie is nog wel het leukste van allemaal
[..]
Dus deze groeperingen zijn we binnenkort kwijt zo te lezen aan de reactiesquote:
Dan kunnen we weer op elkaar gaan haten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:17 schreef Brerius het volgende:
[..]
Dus deze groeperingen zijn we binnenkort kwijt zo te lezen aan de reacties![]()
![]()
![]()
Dan wordt het lekker rustig in NL
dit klinkt als mooie stoere praat van een hond met de staart tussen de benen. denk dat de molukkers telkens gehakt van ze maken omdat de politie en dus onze betaalde overheid geen FUCK doet. en omdat molukkers flink wat sterker staan op elk gebied dan die lowlife marokkanen.quote:
Klinkt een beetje als een verhaal wat 100x doorverteld is en waarbij elke scheet een scheepslading olifantendrol is geworden.quote:de jongen is in de val gelokt op de hoefkade en is meerdere malen overreden ik ken de overledene dat meisje was niet alleen maar had hulp van andere jongens met wie ze vanuit tiel diep in de nacht naar den haag zijn gekomen om hem te doden zn telefoon is meegenomen zodat ie geen hulp kon roepen de jongen had sporen van erg veel geweld op zn lichaam er zijn zelfs sporen op zn armen te zien van handen die hem hebben vastgehouden zodat ie recht in zn hart kon worden gestoken en vervolgens is overreden en voor dood achter gelaten is
kaaan
waar bemoei jjij je mee kankerkneusjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dan kunnen we weer op elkaar gaan haten.
Dat was wel te merken in Culemborg inderdaad.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mooie stoere praat van een hond met de staart tussen de benen. denk dat de molukkers telkens gehakt van ze maken omdat de politie en dus onze betaalde overheid geen FUCK doet. en omdat molukkers flink wat sterker staan op elk gebied dan die lowlife marokkanen.
Dat is ook iets wat zij alleen mogen hé.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:31 schreef Asgard het volgende:
Marokkanen die anderen laf noemen omdat ze met een groepje één persoon aanpakken.
Euh........?
Bronquote:Vermoorde Akachar zaterdag herdacht op Hoefkade
vandaag 17:47
DEN HAAG - Vrienden en familie van de deze week vermoorde Mohamed Akachar uit Den Haag houden zaterdag om 13.00 uur een herdenking op de plek waar hij is neergestoken.
Dat gebeurde op de Hoefkade in het Transvaalkwartier. Donderdagmiddag was er in de Haagse El Islam-moskee al een gebedsdienst gehouden voor het slachtoffer.
De 20-jarige vriendin van Akachar uit Tiel zit vast op verdenking van de moord. De politie is nog op zoek naar meer getuigen van het incident.
Bronquote:Akachar zwaar verontwaardigd
vandaag 17:00
DEN HAAG - De vriendengroep van de vermoorde Mohamed Akachar is zwaar verontwaardigd. De vrienden verwijten de politie dat zij te weinig doet om de daders te achterhalen.
De 21-jarige Haagse Marokkaan werd in de nacht van zondag op maandag neergestoken op de Hoefkade in Den Haag en overleed dinsdag aan zijn verwondingen.
Volgens de groep is hij doelbewust in de val gelokt door zijn ex-vriendin, een 20-jarige vrouw uit Tiel. Zij zou Akachar in de nacht van zondag op maandag hebben gebeld en een andere vrouw aan de lijn hebben gekregen. De Tielse werd daarop zo woedend dat ze een gesprek met hem eiste.
'Overreden'
Onder het voorwendsel van deze afspraak is Akachar volgens de vrienden diezelfde nacht door een groepje Molukse mannen bij het tankstation op het Kaapseplein opgewacht en in elkaar geslagen. Vervolgens zou hij zijn gestoken in de hartstreek en in zijn been. Toen hij probeerde te vluchten, zou hij op de Hoefkade nog twee keer door de auto van deze mannen zijn overreden.
Op de plaats op de Hoefkade waar het drama heeft plaatsgevonden, hebben zijn vrienden spullen gevonden die de politie veilig had moeten stellen. Zo zouden zij de haarclip van de vriendin hebben gevonden.
De vrienden verwijten de politie dat zij pas nadat de boel was verregend een onderzoek is gestart.
Niet reageren
Omroep West heeft justitie om een reactie gevraagd, maar zij kon in het belang van het onderzoek nog niet reageren op dit verhaal.
De vrouw uit Tiel zal nog veertien dagen zonder contact met de buitenwereld worden vastgehouden, meldt de politie. Zij meldde zichzelf maandagavond bij de politie in haar woonplaats.
De familie en vrienden van Akachar hebben aangekondigd zaterdag om 13.00 uur een herdenking te houden op de plek waar het slachtoffer is gevonden.
Op deze website komen nog steeds veel reacties binnen over deze moord.
Mooi idee, helemaal mee eens... Maar dat is hoe de wereld werkt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:00 schreef tuintegel het volgende:
Het is bizar hoe andere mensen menen het recht te hebben. om over andermans leven te beslissen..
Niet dat ik het op Marokkanen heb maar de Molukkers zijn de Marokkanen van de jaren 70/80 hoor. Wellicht veroorzaken ze nu minder problemen maar Molukkers zijn echt geen lieverdjes (geweest). Daarnaast lijken ze wel sterk op elkaar want ook Molukkers hebben alleen een grote bek als ze met >2 man zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:30 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat was wel te merken in Culemborg inderdaad.De Molukkers laten echt niet over zich heenlopen, als je daar problemen mee krijgt berg je dan maar. Moet je het trouwens wel heel bont maken, want ze veroorzaken zelf nauwelijks problemen. Dit in tegenstelling tot die andere groep.
Denk weer een gevalletje uitlokking door meneer de Marokkaan zoals gewoonlijk.
Het was zo'n lieve jongen, hij deed geen vlieg kwaadDat zeiden ze ook over die krankzinnige moordenaar van Hans v Wieren (conrector Haagse Terra college)......
hoezo suggestieve berichtgeving, het bericht staat vol met: gehoord van, zou hebben, zou zijn......quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:36 schreef Wokkel het volgende:
Als je er vanmiddag bij had gestaan had je misschien nog wat opgevangen.
[..]
Bron
Ander berichtje
[..]
Bron
Omroep West is dan ook een beetje de Telegraaf onder de omroepen. Journalistiek pretenderen ze heel wat te zijn, maar als je ziet wat ze produceren barst je in tranen uit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:44 schreef IED het volgende:
[..]
hoezo suggestieve berichtgeving, het bericht staat vol met: gehoord van, zou hebben, zou zijn......
Kom eens met bewijzen en vonissen voordat je allemaal mensen gaat beschuldigen van de meest verschikkelijke dingen.
Hoe weet jij nou dat de vriendin vaan een misschien overleden persoon een andere vrouw aan de telefoon kreeg?
Wie is deze mysterieuze vrouw dan.....?
die gasten daar in die film van je zijn vette zwarte racisten man zie die ene swa in zijn zwarte KKK tenu echt niet normaal maan en dat in de stad.quote:
Waarom? De Molukkers zijn een compleet mislukte groep. Ondanks de voorsprong die ze dankzij hun vernederlandste cultuur hebben op andere migranten zijn de meeste Molukkers eeuwen nadat ze hier zijn aangekomen nog steeds uitkeringtrekker of vuilnisman.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit klinkt als mooie stoere praat van een hond met de staart tussen de benen. denk dat de molukkers telkens gehakt van ze maken omdat de politie en dus onze betaalde overheid geen FUCK doet. en omdat molukkers flink wat sterker staan op elk gebied dan die lowlife marokkanen.
Volgens TV West zeggen de nabestaanden van de doodgestoken Marokkaan dat het zou gaan om 5 Molukkers. (zie filmpje hierboven)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:48 schreef Americanist het volgende:
Wat kunnen die reacties me nou schelen, iedere idioot kan daar iets neerzetten.
wat een onzin. ik ken alleen maar succesvolle molukkers in mijn reclamevak. op elk gebied. ik neem aan dat je een bron hebt?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:48 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Waarom? De Molukkers zijn een compleet mislukte groep. Ondanks de voorsprong die ze dankzij hun vernederlandste cultuur hebben op andere migranten zijn de meeste Molukkers eeuwen nadat ze hier zijn aangekomen nog steeds uitkeringtrekker of vuilnisman.
Kerel, je weet zoals gewoonlijk weer eens niet waar je over praatquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:30 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat was wel te merken in Culemborg inderdaad.De Molukkers laten echt niet over zich heenlopen, als je daar problemen mee krijgt berg je dan maar. Moet je het trouwens wel heel bont maken, want ze veroorzaken zelf nauwelijks problemen. Dit in tegenstelling tot die andere groep.
Je bent het als Marokkaan er niet mee eens? Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Kerel, je weet zoals gewoonlijk weer eens niet waar je over praat
het schijnt dat die zijn vriendin ook wel eens klappen verkocht, laten we dat ook ff afwachtenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:21 schreef Truee het volgende:
Pfff, Jezus Christ....![]()
Die jongen is niet gestoken door zijn vriendin, maar door een groep jongens. Zijn ex-vriendin heeft ervoor gezorgd dat die jongens hem hebben vermoord. Die jongen is gelokt door z`n ex-vriendin (2 - 3uur in de nacht). Hij is eerst mishandeld, 2x gestoken (1x in het hart) en daarna nog door hun 2x overreden met de auto. Hij is door vreemden op straat gevonden en naar het ziekenhuis gebracht.
Dit vinden jullie normaal?! Dit is iets wat dagelijks voorkomt? Of vinden jullie het toevallllig heel normaal, omdat het een Marokkaan is die is vermoord? Hoe komt het dat ik dit nieuws alleen op de regionale zenders zie? Hoe komt het dat dit alleen op www.westonline.nl en www.denhaagtv.nl staat? Is dit geen zinloos geweld?
Stel dat een Marokkaanse jongen was, die dit bij zijn vriendin had gedaan.... Zou het dan niet voorpagina nieuws zijn? En ga nou niet ontkennen dat wat ik nu zeg, waar is.
De mensen die dit niet eens erg vinden, fucking retards zijn jullie. Ik hoop dat jullie ook een geliefde verliezen, kijken of jullie het dan nog zo normaal vinden.
Ik heb nieuws voor je: zo moet je vrouwen altijd behandelen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:18 schreef powerofdreams het volgende:
note to myself: mocht ik een moluks meisje daten dan haar als een gentleman behandelen
Vreemd inderdaad.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:21 schreef Truee het volgende:
Die jongen is niet gestoken door zijn vriendin, maar door een groep jongens. Zijn ex-vriendin heeft ervoor gezorgd dat die jongens hem hebben vermoord. Die jongen is gelokt door z`n ex-vriendin (2 - 3uur in de nacht). Hij is eerst mishandeld, 2x gestoken (1x in het hart) en daarna nog door hun 2x overreden met de auto. Hij is door vreemden op straat gevonden en naar het ziekenhuis gebracht.
Dit vinden jullie normaal?! Dit is iets wat dagelijks voorkomt? Of vinden jullie het toevallllig heel normaal, omdat het een Marokkaan is die is vermoord? Hoe komt het dat ik dit nieuws alleen op de regionale zenders zie? Hoe komt het dat dit alleen op www.westonline.nl en www.denhaagtv.nl staat? Is dit geen zinloos geweld?
Stel dat een Marokkaanse jongen was, die dit bij zijn vriendin had gedaan.... Zou het dan niet voorpagina nieuws zijn? En ga nou niet ontkennen dat wat ik nu zeg, waar is.
De mensen die dit niet eens erg vinden, fucking retards zijn jullie. Ik hoop dat jullie ook een geliefde verliezen, kijken of jullie het dan nog zo normaal vinden.
Vernederlandste cultuur?Je maakt een geintje.......Wat is zo vernederlands aan de cultuur?Misschien tegenwoordig,maar vroeger was het vaak Moluks:eigen taal,cultuur,enz,indienst voor Nederland.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:48 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Waarom? De Molukkers zijn een compleet mislukte groep. Ondanks de voorsprong die ze dankzij hun vernederlandste cultuur hebben op andere migranten zijn de meeste Molukkers eeuwen nadat ze hier zijn aangekomen nog steeds uitkeringtrekker of vuilnisman.
Is dat nou al bevestigd of baseer je je puur op de reactie die in de OP staat?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:21 schreef Truee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:55 schreef El_Matador het volgende:
Het is allemaal de schuld van de blanken. Die hebben die arme Mislukkers geen eigen staat gegeven.
Eigenlijk moet je zeggen dat de "Blanken" de Zuid Molukkers niet hebben gesteund om hun eigen staat te realiseren.Zonder die steun stonden de Molukkers machteloos tegenover de Indonesiërs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heel eng verhaal als het zo gegaan is. maar niet zieliger omdat het dit keer toevallig een marokkaan was.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:21 schreef Truee het volgende:
Nederland stond verdomme ook machteloos. Ze hebben die oorlog gewoon keihard verloren, het is niet alsof er niet keihard gevochten is in de oost...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:00 schreef Noordin het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je zeggen dat de "Blanken" de Zuid Molukkers niet hebben gesteund om hun eigen staat te realiseren.Zonder die steun stonden de Molukkers machteloos tegenover de Indonesiërs.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:00 schreef tuintegel het volgende:
quote:Frodo: It's a pity Bilbo didn't kill him when he had the chance.
Gandalf: Pity? It was pity that stayed Bilbo's hand. Many that live deserve death. Some that die deserve life. Can you give it to them, Frodo?
Volgens mij heeft Zuid-Afrika nog wat veel te grote stadions over om daar wat leuks te organiseren.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:57 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Frappant ....marokkanen & Molukkers....
2 groepen t.o elkaar...blijkbaar...een groep waar de marokkaan dus wel voor moet uitkijken dus.
Soort van burgeroorlogje....vreemde zaak
Stadionschennisquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Zuid-Afrika nog wat veel te grote stadions over om daar wat leuks te organiseren.
Dit zijn toch aardige conclusies die een kennis van de overledene zo kan maken (uit waarnemingen van zoveelste hand neem ik aan). Baantje bij de politie zit er wel in denk ikquote:er zijn zelfs sporen op zn armen te zien van handen die hem hebben vastgehouden zodat ie recht in zn hart kon worden gestoken
Ik heb gehoord dat hij nog een poesje heeft gered terwijl hij werd overreden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:47 schreef Unstoppable het volgende:
Vreemd dat dit verder niet in het nieuws is idd.
[..]
Dit zijn toch aardige conclusies die een kennis van de overledene zo kan maken (uit waarnemingen van zoveelste hand neem ik aan). Baantje bij de politie zit er wel in denk ik
dat lijkt me wel de essentie in dit geheel, het stereotypisch gedrag op deze zaak lijkt me dan ook niet van belangquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heel eng verhaal als het zo gegaan is. maar niet zieliger omdat het dit keer toevallig een marokkaan was.
haha, laat me niet lachen. Die molukkers zijn echt geen lieverdjes hoor. Ze doen misschien niet veel aan overvallen e.d. maar in geweldpleging en samenzwering zijn ze heel goed. Bij mijn zus zaten ook molukkers op school, waren iedereen aan het terroriseren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:30 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
De Molukkers laten echt niet over zich heenlopen, als je daar problemen mee krijgt berg je dan maar. Moet je het trouwens wel heel bont maken, want ze veroorzaken zelf nauwelijks problemen. Dit in tegenstelling tot die andere groep.
Dit dus, als de Bitch met een andere boy zou hosselen, dan werd het vast en zeker EERWRAAKquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:31 schreef El_Matador het volgende:
Volgens de groep is hij doelbewust in de val gelokt door zijn ex-vriendin, een 20-jarige vrouw uit Tiel. Zij zou Akachar in de nacht van zondag op maandag hebben gebeld en een andere vrouw aan de lijn hebben gekregen. De Tielse werd daarop zo woedend dat ze een gesprek met hem eiste.
Bron: stuk vorige pagina.
Niks Molukkers dus. "Gewoon" een crime passionel.
lekker he die stereotypische kankerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:14 schreef Brerius het volgende:
[..]
Dit dus, als de Bitch met een andere boy zou hosselen, dan werd het vast en zeker EERWRAAK![]()
Omdat geen enkele krant doodnormale moorden bericht. alleen uitzonderlijke moorden worden af en toe in de media gebracht en nogmaals dir is een dood gewone doodslag geen moord.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar de vraag blijft: Waarom bericht de Telegraaf hier niets over?²
meeste kranten berichten wel degelijk over moorden hoor en verder weer mooi voorbeeld van een jijbakquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:12 schreef aychelle het volgende:
[..]
haha, laat me niet lachen. Die molukkers zijn echt geen lieverdjes hoor. Ze doen misschien niet veel aan overvallen e.d. maar in geweldpleging en samenzwering zijn ze heel goed. Bij mijn zus zaten ook molukkers op school, waren iedereen aan het terroriseren.
Inderdaad apart. Als je dit topic zo doorleest kom je een hoop briljante ingevingen tegen. Dus deze man verdiende het om vermoord te worden omdat er vorig jaar aan de andere kant van het land ruzie tussen Molukkers en Marokkanen was? En verder maakt het niet uit want er worden elke dag tig mensen vermoord, Nederland zit vol seriemoordenaars.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:08 schreef Montov het volgende:
Wat een vreemd topic met bizarre reacties, ongeacht wat er allemaal gebeurd is.
extreem-rechts.nlquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:22 schreef IED het volgende:
[..]
moet je zien hoevaak "hele lieve jongens" zoals dit onschuldigen blanken doodslaat http://extreem-rechts.nl/viewforum.php?f=10
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:44 schreef vosss het volgende:
Schaamteloze copy/paste uit een ander topic:
[ afbeelding ]
Dan zou GS er toch juist bovenop zitten lijkt me?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:31 schreef Oksel het volgende:
Waarom heeft geenstijl het verwijderd? Dat vind ik nog het meest interessante.
Verder zal hij zelf geen lieverdje geweest zijn. Misschien dat het daarom uit de media wordt gehouden.
Dat artikel heeft nooit op GS gestaan. De link in de OP verwijst naar een mirror op tudelft. Het is gewoon een nagemaakte suggestieve pagina lijkt het wel: http://homepage.tudelft.n(...)_dood_genegeerd.htmlquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:31 schreef Oksel het volgende:
Verder zal hij zelf geen lieverdje geweest zijn. Misschien dat het daarom uit de media wordt gehouden.
Jawel het stond op geenstijl (zij het alleen vindbaar via hun twitter), heb gewoon save page gedaan en weer geupload.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:35 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat artikel heeft nooit op GS gestaan. De link in de OP verwijst naar een mirror op tudelft. Het is gewoon een nagemaakte suggestieve pagina lijkt het wel: http://homepage.tudelft.n(...)_dood_genegeerd.html
Het stond wel op GS, ik heb het daar gelezen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:35 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat artikel heeft nooit op GS gestaan. De link in de OP verwijst naar een mirror op tudelft. Het is gewoon een nagemaakte suggestieve pagina lijkt het wel: http://homepage.tudelft.n(...)_dood_genegeerd.html
Ja, vreemd. Ik ben wel benieuwd waarom. Gebeurt toch niet vaak.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:42 schreef Gillette_M5 het volgende:
Hm, oke. Dan hebben ze een ninja-edit toegepast.
omdat geenstijl er zelf ook achter was gekomen dat er helemaal niets van deze zaak klopt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:31 schreef Oksel het volgende:
Aha, nu komt de aap uit de mouw.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:49 schreef IED het volgende:
[..]
omdat geenstijl er zelf ook achter was gekomen dat er helemaal niets van deze zaak klopt.
het "slachtoffer" was een veroordeelde crimineel en had banden met het criminele circuit en heeft zijn vriendin zwaar mishandeld in het verleden. Heeft dus helemaal niets met zinloos geweld te maken meer een afrekening in het criminele circuit.
Typisch weer. Ik moet zeggen dat ik eerst best bereid was het verhaal te geloven, tot ik die idiote comments ging lezen. Toen begon er alweer een asocialenalarm af te gaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:50 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Aha, nu komt de aap uit de mouw.
'het was zo'n lieve jongen, deed geen vlieg kwaad. Insha allah'
Inderdaad.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:55 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Typisch weer. Ik moet zeggen dat ik eerst best bereid was het verhaal te geloven, tot ik die idiote comments ging lezen. Toen begon er alweer een asocialenalarm af te gaan.
Er zitten wel prachtreacties tussenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:55 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Typisch weer. Ik moet zeggen dat ik eerst best bereid was het verhaal te geloven, tot ik die idiote comments ging lezen. Toen begon er alweer een asocialenalarm af te gaan.
quote:allah ie rahmik eh broeder ik ken jou van tram 9 ik heb nooit met jou gepraat maar als ik en jij oog in oog naar elkaar keken moesten we gelijk naar elkaar knikkendus zo wist ik dat jij een goede mens was met een groot hart.allah ie rahmik broer
Wallah...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:58 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Er zitten wel prachtreacties tussen
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:58 schreef Wokkel het volgende:
[..]
[..]
die linkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:22 schreef IED het volgende:
[..]
Omdat geen enkele krant doodnormale moorden bericht. alleen uitzonderlijke moorden worden af en toe in de media gebracht en nogmaals dir is een dood gewone doodslag geen moord.
Zoals ELKE DAG GEBEURD in Nederland.
Alleen omdat het slachtoffer een marokkaan is zou dit in het nieuws moeten zijn?
moet je zien hoevaak "hele lieve jongens" zoals dit onschuldigen blanken doodslaat http://extreem-rechts.nl/viewforum.php?f=10
Ja dat werk. Al dat gereutel over broeders en lieve jongen, dan weet je: dit is er een die we graag zouden denaturaliseren.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:58 schreef Wokkel het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:11 schreef Athlon64x het volgende:
http://extreem-rechts.nl/(...)946f1e90fcb5095ea4b2![]()
idioten
![]()
quote:Waarschijnlijk sta ik binnenkort ook op je lijst van vermoorde Nederlander door mokros.
Ik ben laatst met dood bedreigt (mes onder mijn keel) door coke snuivende mokros.
Ik kan niet naar de politie want dan komen ze weer langs...
Heeft iemand het nummer van The A-Team?
Mwah, het ligt wat genuanceerder (zoals gewoonlijk), zoek maar eens naar de docu 'Soldaat voor Ambon'. Maar dat is verder offtopic hier.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:00 schreef Noordin het volgende:
Eigenlijk moet je zeggen dat de "Blanken" de Zuid Molukkers niet hebben gesteund om hun eigen staat te realiseren.Zonder die steun stonden de Molukkers machteloos tegenover de Indonesiërs.
Nou en?, hoort erbij.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:31 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
het schijnt dat die zijn vriendin ook wel eens klappen verkocht, laten we dat ook ff afwachten
Nou dat dus. Mishandelen, steken en dan ook nog over hem heen rijden?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:47 schreef NumberSeven het volgende:
Niemand een foto van het monstervriendin? Een paar kogels waren niet genoeg, hij moest eerst gemarteld worden.
Hoe moet ie anders eindigen als een martelaarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:47 schreef NumberSeven het volgende:
Niemand een foto van het monstervriendin? Een paar kogels waren niet genoeg, hij moest eerst gemarteld worden.
Ik weet niet eens meer wat te typen,quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:01 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Nou dat dus. Mishandelen, steken en dan ook nog over hem heen rijden?
Wat voor beest ben je dan? En voor wat? Niets rechtvaardigd zulk gedrag. Dan moet je opgesloten worden, voor altijd. Sleutel kwijtmaken en tot nooit meer ziens. Zulke lui hebben geen bestaansrecht.
Het is een lastige zaak aangezien hij is gedood omwille van een haram_relatiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:08 schreef Brerius het volgende:
[..]
Hoe moet ie anders eindigen als een martelaar
Beetje laat voor spijt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:08 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat te typen,. Ben benieuwd of het meisje nog enigszins spijt van haar daad heeft of niet.
Wie zegt dat het zo gegaan is?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:01 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Nou dat dus. Mishandelen, steken en dan ook nog over hem heen rijden?
Wat voor beest ben je dan? En voor wat? Niets rechtvaardigd zulk gedrag. Dan moet je opgesloten worden, voor altijd. Sleutel kwijtmaken en tot nooit meer ziens. Zulke lui hebben geen bestaansrecht.
Aha, en dat weet jij en verder niemand anders?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:09 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Het is een lastige zaak aangezien hij is gedood omwille van een haram_relatie
Dat is wat de nieuwsberichten ons doen geloven, verder weet ik idd. helemaal niets.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aha, en dat weet jij en verder niemand anders?
als dit zo was zou het me echt niks verbazenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:20 schreef Nystiq het volgende:
Die Mocro was een junk, crimineel. Hij snoof, blowde en mishandelde zijn vriendin altijd. Hij ging vaak vreemd enzo. Heeft andere mensen ook mishandeld.
In Nederland spelen we gelukkig niet voor eigen rechter.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:20 schreef Nystiq het volgende:
Die Mocro was een junk, crimineel. Hij snoof, blowde en mishandelde zijn vriendin altijd. Hij ging vaak vreemd enzo. Heeft andere mensen ook mishandeld.
Zelfs als dat zo zou zijn (hoe kom jij aan deze gedetailleerde kennis?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:20 schreef Nystiq het volgende:
Omdat ik deze gozer ken, woon zelf ook in Den Haag.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfs als dat zo zou zijn (hoe kom jij aan deze gedetailleerde kennis?), dan nog is het aan de politie en justitie om deze gast te straffen en niet aan iemand om hem te martelen.
Dat ze het recht in eigen handen nemen is niet oke maar aan politie en justitie overlaten om te straffenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfs als dat zo zou zijn (hoe kom jij aan deze gedetailleerde kennis?), dan nog is het aan de politie en justitie om deze gast te straffen en niet aan iemand om hem te martelen.
Ken je geschiedenis, de Molukkers zijn hier noodgedwongen naar toe gekomen, ze vochten aan nederlandse zijde en kregen toen van Nederland een mes in de rug.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:48 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
of ze zijn gewoon niet zo zelfverzekerd en proberen het op meerdere manieren just in casequote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:41 schreef yvonne het volgende:
Volgens mij wilden ze heel heel graag dat is dood was
Wel lekker dat mensen dit soort dingen 'vergeten'.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:49 schreef raptorix het volgende:
Ken je geschiedenis, de Molukkers zijn hier noodgedwongen naar toe gekomen, ze vochten aan nederlandse zijde en kregen toen van Nederland een mes in de rug.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
of ze zijn gewoon niet zo zelfverzekerd en proberen het op meerdere manieren just in case
ach wat zielig .... De slavernij in suriname en kolonien die ze hadden in suriname, antillen en zuid-afrika was 10 x erger.Hou dus maar op met die medelijderijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ken je geschiedenis, de Molukkers zijn hier noodgedwongen naar toe gekomen, ze vochten aan nederlandse zijde en kregen toen van Nederland een mes in de rug.
Ja vreselijk. absoluut. Iemand anders ook nog een kopje koffie? koekje erbij?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:21 schreef Truee het volgende:
Dan zou het aantal jonge Marokkaanse mannen in dit land binnen de korste keren gehalveerd zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In Nederland spelen we gelukkig niet voor eigen rechter.²
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:39 schreef aychelle het volgende:
ach wat zielig .... De slavernij in suriname en kolonien die ze hadden in suriname, antillen en zuid-afrika was 10 x erger.Hou dus maar op met die medelijderij
Dit is nu al de domste uitspraak van 2010.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:39 schreef aychelle het volgende:
[..]
ach wat zielig .... De slavernij in suriname en kolonien die ze hadden in suriname, antillen en zuid-afrika was 10 x erger.Hou dus maar op met die medelijderij
Ik ken mijn geschiedenis. De Molukkers vochten aan de kant van een koloniserende mogendheid tegen hun naasten, en daarmee maakten ze zich onmogelijk bij Indonesië.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat die zwart waren en de molukkers een tintje hadden ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:39 schreef aychelle het volgende:
[..]
in de begintijd stelden ze mensen terecht als ze zich verkeerd of tegen-nedelands hadden gedragen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:09 schreef niet_links het volgende:
[..]
Omdat die zwart waren en de molukkers een tintje hadden ?
Denk je echt dat de Nederlanders in Indonesie niet ruw waren..
Je zou toch bijna een hekel aan negerinnen krijgen als je dit soort letterpus in je gezicht krijgt gekwakt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:39 schreef aychelle het volgende:
[..]
Offtopic:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:57 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Ik ken mijn geschiedenis. De Molukkers vochten aan de kant van een koloniserende mogendheid tegen hun naasten, en daarmee maakten ze zich onmogelijk bij Indonesië.
Ik vind het sympathiek van Nederland dat het niet heeft gepoogd Indonesië op te delen en de Indonesiërs op te zadelen met een niet-levensvatbaar, politiek gefragmenteerd gebied.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lawamena hitihala Lawamena haulala
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:04 schreef EricT het volgende:
[..]
Offtopic:Het lijkt Nederland wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I predict future happiness for Americans if they can prevent the government from wasting the labors of the people under the pretense of taking care of them." - Thomas Jefferson
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:04 schreef EricT het volgende:
[..]
Offtopic:Allemaal leuk en aardig, maar dat maakt voor de situatie van Nederlandse Molukkers niks uit. Die hebben zich gewoon te gedragen net als jij en ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn opa is ook de enige overlevende van de bezetting. Maar als ik Duitsers in elkaar ga slaan, krijg ik echt wel gevangenisstraf. En zo hoort het ook.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Totaal mislukte groep? Hoeveel ken jijj er persoonlijk? ikzelf ken er plenty en ze hebben allemaal een baan waar menig Nederlander het water bij uit de bek zal lopen. Als je niet weet waar je over praat, hou dan gewoon stil joh, je maakt je belachelijk met dit soort gezwets.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:48 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kunnen ze niet vaststellen wie de dodelijke steek toebracht, zeker niet als ze allemaal naar elkaar blijven wijzen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:58 schreef Hathor het volgende:
Uiteraard is dit natuurlijk wel vreselijk triest, en een laffe moord. De daders mogen wat mij betreft de rest van hun leven wegrotten tussen 4 muren.
over het algemeen kunnen duitse (wehrmacht) soldaten en de bezette volkeren en geallieerrde soldaten nu goed met elkaar.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar dat maakt voor de situatie van Nederlandse Molukkers niks uit. Die hebben zich gewoon te gedragen net als jij en ik.
Mijn opa is ook de enige overlevende van de bezetting. Maar als ik Duitsers in elkaar ga slaan, krijg ik echt wel gevangenisstraf. En zo hoort het ook.
Eens de Molukkers die ik ken hebben ook stuk voor stuk een goede baan, enige wat je kan zeggen is dat het wel opgewonden standjes zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Totaal mislukte groep? Hoeveel ken jijj er persoonlijk? ikzelf ken er plenty en ze hebben allemaal een baan waar menig Nederlander het water bij uit de bek zal lopen. Als je niet weet waar je over praat, hou dan gewoon stil joh, je maakt je belachelijk met dit soort gezwets.
Dit is toch de wil van allah?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:21 schreef Truee het volgende:
in veel staten in USA is het zo dat als je met meer dan 1 persoon een misdaad aan het plegen bent en er vallen gewonden of doden dat dan elk persoon verantwoordelijk is voor de gevolgen. Ht maakt dus niet uit wie het schot gelost heeft maar de hele groep gaat gewoon even lang de gevangenis in lijkt mij ook de enige juiste wet,quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:20 schreef zoalshetis het volgende:
jammer dat er geen degelijke groepsveroordeling is in nl. zal een boel schelen. zal ook zorgen dat de bange gastjes, eenmaal alleen, sneller zullen wijzen naar diegen die het echt hebben gedaan.
Helemaal vóór! Dus, die 2 scooterrijdende marokkanen gewoon allebei voor doodslag de bak in.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:36 schreef IED het volgende:
[..]
in veel staten in USA is het zo dat als je met meer dan 1 persoon een misdaad aan het plegen bent en er vallen gewonden of doden dat dan elk persoon verantwoordelijk is voor de gevolgen. Ht maakt dus niet uit wie het schot gelost heeft maar de hele groep gaat gewoon even lang de gevangenis in lijkt mij ook de enige juiste wet,
Dan bedenk je je wel 2 keer voordat je mee gaat doen met een misdaad als er ook maar iemand per ongeluk sterf wordt je gewoon aangeklaagd als moordenaar.
Daar ben jij voor? Dat iemand die achterop zit ook schuldig is aan doodslag?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Helemaal vóór! Dus, die 2 scooterrijdende marokkanen gewoon allebei voor doodslag de bak in.
Lijkt mij een heel verkeerde wet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:36 schreef IED het volgende:
[..]
in veel staten in USA is het zo dat als je met meer dan 1 persoon een misdaad aan het plegen bent en er vallen gewonden of doden dat dan elk persoon verantwoordelijk is voor de gevolgen. Ht maakt dus niet uit wie het schot gelost heeft maar de hele groep gaat gewoon even lang de gevangenis in lijkt mij ook de enige juiste wet,
Dan bedenk je je wel 2 keer voordat je mee gaat doen met een misdaad als er ook maar iemand per ongeluk sterf wordt je gewoon aangeklaagd als moordenaar.
Zo heel gek is het ook weer niet. Nu kun je je verschuilen achter je maatjes (vgl de Hells Angerls zaak), dan wordt je gestimuleerd je te distantieren van die maatjes.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar ben jij voor? Dat iemand die achterop zit ook schuldig is aan doodslag?
Wat een kromme gedachtegang. Of was je sarcastisch?
Waar heb jij het nou weer over?quote:
Ga me nou niet vertellen dat je dat excuus nog nooit eerder gehoord hebt?quote:
Ach, wat een gelul, je wilt toch niet dat iemand die ergens toevallig bij betrokken raakt gestrafd wordt of wel?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zo heel gek is het ook weer niet. Nu kun je je verschuilen achter je maatjes (vgl de Hells Angerls zaak), dan wordt je gestimuleerd je te distantieren van die maatjes.
Vast en zeker. Ik zie het verband niet tussen God en dit topic.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat je dat excuus nog nooit eerder gehoord hebt?
Heb je enig idee van de problemen die jouw standpunt oproept? Het ligt wel iets genuanceerder.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:53 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ach, wat een gelul, je wilt toch niet dat iemand die ergens toevallig bij betrokken raakt gestrafd wordt of wel?
Precies. De enige manier om het ranzige groepsgedrag bij die gasten te doorbreken...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zo heel gek is het ook weer niet. Nu kun je je verschuilen achter je maatjes (vgl de Hells Angerls zaak), dan wordt je gestimuleerd je te distantieren van die maatjes.
Er valt veel aan te merken op het Amerikaanse (straf)recht maar dan denk ik zelf toch eerder aan de straffen op drugsgebruik en 't bezit van een gebruikshoeveelheid (soft)drugs. Dat ze tegen gewelds- en levensmisdrijven hard optreden vind ik persoonlijk prima.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkt mij een heel verkeerde wet.
Maar hey, het is Amerika. Wat een verrassing.
Ach, echt waar, je begrijpt toch zelf ook wel dat zoiets niets met rechtsspreken te maken heeft maar met wraakzucht of niet? Je zult een kind hebben dat als onzekere puber meeloopt met een stoer viendje en geheel door toedoen van dat vriendje en flink aantal jaar in de bak belandt. Sta je dan te klappen? Je begrijpt hopelijk zelf ook wel dat zo'n scenario veel waarschijnlijker is dan een zeldzame zaak zoals die tegen de HA?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:11 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Heb je enig idee van de problemen die jouw standpunt oproept? Het ligt wel iets genuanceerder.
En daar ga je de fout in. Natuurlijk zal de ouder zijn/haar kind altijd zien als de lieve leuke jongen die slechts optrekt met verkeerde vrienden maar op 't moment dat jij op de grond dood getrapt wordt door deze verkeerde vrienden, en de lieve leuke zoon staat bij 't groepje geweldplegers, in 't gunstigste geval zonder zelf aan de geweldpleging deel te nemen maar evengoed zonder in te grijpen of ook maar de hulpdiensten te bellen, dan maakt die lieve leuke jongen het toch echt mogelijk dat jij doodgetrapt wordt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:31 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ach, echt waar, je begrijpt toch zelf ook wel dat zoiets niets met rechtsspreken te maken heeft maar met wraakzucht of niet? Je zult een kind hebben dat als onzekere puber meeloopt met een stoer viendje en geheel door toedoen van dat vriendje en flink aantal jaar in de bak belandt. Sta je dan te klappen? Je begrijpt hopelijk zelf ook wel dat zo'n scenario veel waarschijnlijker is dan een zeldzame zaak zoals die tegen de HA?
Wraak is een van de belangrijkste onderdelen van het strafrecht. En verdiep je eens in de dynamiek van groepsprocessen, en de moeite die het Nederlandse strafrecht heeft met groepen die geweld plegen. De beste manier om vrijuit te gaan is met een groep geweld te plegen, en dan allemaal te zwijgen...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:31 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ach, echt waar, je begrijpt toch zelf ook wel dat zoiets niets met rechtsspreken te maken heeft maar met wraakzucht of niet? Je zult een kind hebben dat als onzekere puber meeloopt met een stoer viendje en geheel door toedoen van dat vriendje en flink aantal jaar in de bak belandt. Sta je dan te klappen? Je begrijpt hopelijk zelf ook wel dat zo'n scenario veel waarschijnlijker is dan een zeldzame zaak zoals die tegen de HA?
Geenszins.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:36 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wraak is een van de belangrijkste onderdelen van het strafrecht. En verdiep je eens in de dynamiek van groepsprocessen, en de moeite die het Nederlandse strafrecht heeft met groepen die geweld plegen. De beste manier om vrijuit te gaan is met een groep geweld te plegen, en dan allemaal te zwijgen...
Is dat rechtvaardig?
Keihard eens!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Er valt veel aan te merken op het Amerikaanse (straf)recht maar dan denk ik zelf toch eerder aan de straffen op drugsgebruik en 't bezit van een gebruikshoeveelheid (soft)drugs. Dat ze tegen gewelds- en levensmisdrijven hard optreden vind ik persoonlijk prima.
Juistquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Keihard eens!![]()
Het komt ook mooi overeen met de moderne hippie attitude: Free drugs, sex and rock n roll. En Peace. En degenen die die Peace verstoren dienen dus hard aangepakt te worden.![]()
Een heel aantal, en die zijn allemaal tamelijk goed bezig. Neemt niet weg dat Molukkers in Nederland als collectief er beroerd voor staan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Totaal mislukte groep? Hoeveel ken jijj er persoonlijk? ikzelf ken er plenty en ze hebben allemaal een baan waar menig Nederlander het water bij uit de bek zal lopen. Als je niet weet waar je over praat, hou dan gewoon stil joh, je maakt je belachelijk met dit soort gezwets.
tot nog toe lees ik meer negatieve dingen over de Molukkers dan over de marokanen hier... of ik lees er overheen dat kan ook .quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:58 schreef Karammel het volgende:
Ik vind het wel treurig dat iedereen ervan uit lijkt te gaan dat de geruchten overdreven of verzonnen zijn. Al de vooroordelen rondom Marokkanen worden weer uit de kast getrokken. Echt diep triest.
Dat laatste denk ik. Lees nog maar es goed.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:24 schreef tuintegel het volgende:
[..]
tot nog toe lees ik meer negatieve dingen over de Molukkers dan over de marokanen hier... of ik lees er overheen dat kan ook .
Helemaal mee eens . Het is zo makkelijk om met je vingers naar een ander te wijzen met de woorden : Ja , maar zij ..quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:37 schreef Ringo het volgende:
[..]
Met recht een van de meest waardeloze topics ooit..
Of je vindt het prima dat deze 'groep' naar elkaar gaat wijzen en allemaal wegkomen met mishandeling?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn God, waaaaar haal je deze onzin vandaan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:49 schreef IED het volgende:
[..]
omdat geenstijl er zelf ook achter was gekomen dat er helemaal niets van deze zaak klopt.
het "slachtoffer" was een veroordeelde crimineel en had banden met het criminele circuit en heeft zijn vriendin zwaar mishandeld in het verleden. Heeft dus helemaal niets met zinloos geweld te maken meer een afrekening in het criminele circuit.
Waar slaat deze reactie op? Kon je niks 'leukers' bedenken?quote:
Wat een lompe reactie, waar haal jij deze onzin vandaan? Ken je hem of haar toevallig ook? Het was trouwens zijn EX.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:14 schreef Brerius het volgende:
[..]
Dit dus, als de Bitch met een andere boy zou hosselen, dan werd het vast en zeker EERWRAAK![]()
Dat probeer ik duidelijk te maken, dat het erom gaat dat een MENS gestorven is en dat deze lompe mensen het om die reden opeens veel minder erg vinden..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heel eng verhaal als het zo gegaan is. maar niet zieliger omdat het dit keer toevallig een marokkaan was.
Nee, nog niet door de politie. Maar ik weet wie dit is, wat zijn moeder gezegd heeft. Er zijn sporen op zijn lichaam gevonden van autobanden en ook dat z`n armen stevig beet zijn gepakt, dat kan een meisje van 1.45 moeilijk in haar eentje gedaan hebben, denk je niet..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:50 schreef Americanist het volgende:
[..]
Is dat nou al bevestigd of baseer je je puur op de reactie die in de OP staat?
Ik ben blij dat tenminste iemand het met me eens is.quote:
Hoe kom je hier nou weer bij? Jullie verzinnen hier gewoon zelf verhaaltjes, terwijl jullie nergens van af weten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:31 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
het schijnt dat die zijn vriendin ook wel eens klappen verkocht, laten we dat ook ff afwachten
Wat mij betreft kan jij de kanker krijgen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:42 schreef Harlon het volgende:
[..]
Ja vreselijk. absoluut. Iemand anders ook nog een kopje koffie? koekje erbij?
Sukkel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:14 schreef Truee het volgende:
[..]
Dat probeer ik duidelijk te maken, dat het erom gaat dat een MENS gestorven is en dat deze lompe mensen het om die reden opeens veel minder erg vinden..
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat mij betreft kan jij de kanker krijgen.
sukkels bestaan niet op fok,quote:
sluit maar achter aan de lange ''ik haat negers'' rijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:33 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je zou toch bijna een hekel aan negerinnen krijgen als je dit soort letterpus in je gezicht krijgt gekwakt..
Dat heb ik gemerkt, ja..quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:18 schreef Ringo het volgende:
Laat die halfgeesten, ze hebben een magneet in hun kop die hun één kant op laat denken.
Ik had het over mensen... Niet over iets zonder een hart.quote:
je hoef je niet te verantwoorden en je hoeft ook niet ''je geschiedenis '' te kennen. Wat denkt ie wel niet wie die is zeg .. pfff. Nederlanders zijn er erg goed in om hun geschiedenis zoals slavernij als sneeuw voor de zon te laten verdwijnen. In al die jaren dat ik geschiedenis heb gehad, kwamen alleen nederlanders voor die werden beschreven als 'dappere helden'' hahaha .. laat me niet lachen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:57 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Ik ken mijn geschiedenis. De Molukkers vochten aan de kant van een koloniserende mogendheid tegen hun naasten, en daarmee maakten ze zich onmogelijk bij Indonesië.
Ik vind het sympathiek van Nederland dat het niet heeft gepoogd Indonesië op te delen en de Indonesiërs op te zadelen met een niet-levensvatbaar, politiek gefragmenteerd gebied.
Vind je jezelf nu echt zo zielig? Nepzwarte.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:19 schreef aychelle het volgende:
[..]
sluit maar achter aan de lange ''ik haat negers'' rij
nep? alles is 100% echt aan mij ...quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Vind je jezelf nu echt zo zielig? Nepzwarte..
Behalve je redenerend vermogen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:28 schreef aychelle het volgende:
[..]
nep? alles is 100% echt aan mij ...
dat ik dom ben? onbenullig, para, debiel?quote:
Ik heb een lul van Drentse klei. En jij?quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat ik dom ben? onbenullig, para, debiel?
ik heb een iq van boven de 145 , en jij? ........
echt?!! die wil ik aanraken, opeten, versabbelen, en verpeuzen, verkruimelen, en versplintern in kleine hapjes die ik samen met m'n vriendjes ga delen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:34 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik heb een lul van Drentse klei. En jij?
Maar ga je ons nog uitleggen waarom je Molukkers als minderwaardige wezens beschouwt of blijf je stug vertrouwen op je eigen black swingability?quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:39 schreef aychelle het volgende:
[..]
echt?!! die wil ik aanraken, opeten, versabbelen, en verpeuzen, verkruimelen, en versplintern in kleine hapjes die ik samen met m'n vriendjes ga delen.
![]()
ik heb een kut van zand, waar jij een zandkasteel van mag bouwen ...
jullie begrepen me verkeerd of ik heb het verkeerd gezegd. Ik vind molukkers helemaal niet minderwaardig. Ik heb er alleen geen medelijden mee. Iemand had het over de geschiedenis kennen en wat ze wel niet allemaal hadden meegemaakt, maar afrikanen zijn door blanken nog véél en véél slechter behandelt en dat is een geschiedenis die jullie maar al te graar wegstoppen ofnie ..quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:42 schreef Ringo het volgende:
[..]
Maar ga je ons nog uitleggen waarom je Molukkers als minderwaardige wezens beschouwt of blijf je stug vertrouwen op je eigen black swingability?
ik had het ook niet verwacht, gelukkig hebben andere mensen wel medelijden met mij. Ze geven me gratis cadeautje, zijn extra aardig, zwaaien naar me etc etc etcquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:56 schreef Ringo het volgende:
Afrikanen zijn door hun eigen heersers aan de witte goudzoekers verkocht en vormen geen enkele uitzondering op de rest der mensheid. Bad people are everywhere. Ik heb dan ook geen enkel medelijden met ze.
De intocht van Sint Nicolaas is altijd één groot feest.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:58 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik had het ook niet verwacht, gelukkig hebben andere mensen wel medelijden met mij. Ze geven me gratis cadeautje, zijn extra aardig, zwaaien naar me etc etc etc
Je mag blij zijn dat er slavernij was anders liep je nu nog half naakt daar door de savanne te rennen met wat botjes in je oren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
jullie begrepen me verkeerd of ik heb het verkeerd gezegd. Ik vind molukkers helemaal niet minderwaardig. Ik heb er alleen geen medelijden mee. Iemand had het over de geschiedenis kennen en wat ze wel niet allemaal hadden meegemaakt, maar afrikanen zijn door blanken nog véél en véél slechter behandelt en dat is een geschiedenis die jullie maar al te graar wegstoppen ofnie ..![]()
heb niks tegen molukkers, heb vrienden (en lovers) van bijna alle etnciciteiten
Als je voorvaderen het wat handiger aan hadden gepakt waren de rollen omgedraaid geweest...quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
jullie begrepen me verkeerd of ik heb het verkeerd gezegd. Ik vind molukkers helemaal niet minderwaardig. Ik heb er alleen geen medelijden mee. Iemand had het over de geschiedenis kennen en wat ze wel niet allemaal hadden meegemaakt, maar afrikanen zijn door blanken nog véél en véél slechter behandelt en dat is een geschiedenis die jullie maar al te graar wegstoppen ofnie ..![]()
heb niks tegen molukkers, heb vrienden (en lovers) van bijna alle etnciciteiten
Dude, dit soort dingen gebeuren vaker, ik zal er geen nacht minder om slapen. Het raakt me niet aangezien ik er niets mee te maken heb. Waarom er hier zo'n enorm drama van wordt gemaakt kan ik niet helemaal volgen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:14 schreef Truee het volgende:
Mag ik vragen waarom jullie die ruzies tussen 2 groepen Molukkers en Marokkanen van een tijdje terug hierbij betrekken? Het enige verband tussen deze gebeurtenissen, zijn de afkomsten.. Verder heeft het er geen ene fuck mee te maken.![]()
[..]
Waar slaat deze reactie op? Kon je niks 'leukers' bedenken?
Mijn wil is in ieder geval dat jij of iemand waar je om geeft ook zoiets dergelijks meemaakt. Kijken of je er dan nog 'leuke' reacties bij plaatst.
[..]
Wat een lompe reactie, waar haal jij deze onzin vandaan? Ken je hem of haar toevallig ook? Het was trouwens zijn EX.
[..]
Dat probeer ik duidelijk te maken, dat het erom gaat dat een MENS gestorven is en dat deze lompe mensen het om die reden opeens veel minder erg vinden..
[..]
Nee, nog niet door de politie. Maar ik weet wie dit is, wat zijn moeder gezegd heeft. Er zijn sporen op zijn lichaam gevonden van autobanden en ook dat z`n armen stevig beet zijn gepakt, dat kan een meisje van 1.45 moeilijk in haar eentje gedaan hebben, denk je niet..
Toen hij wou ontsnappen, hebben ze hem nog maar ff overgereden. Ze hebben ook nog eens doodleuk zijn telefoon afgepakt, zodat hij niet naar 112 kon bellen.
[..]
Ik ben blij dat tenminste iemand het met me eens is.
[..]
Hoe kom je hier nou weer bij? Jullie verzinnen hier gewoon zelf verhaaltjes, terwijl jullie nergens van af weten.
[..]
Dan neem ik dit allemaal voorlopig nog even met een flinke korrel zout. Ik kan me nog een bericht over een dodelijke steekpartij in Noordwijk herinneren waar ook verschillende mensen reageerden die beweerden de betrokkenen te kennen of personen die de betrokkenen kenden, en ze kwamen met zeer uiteenlopende verhalen waarvan een hoop onzin of overdreven bleek.quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:14 schreef Truee het volgende:
[..]
Nee, nog niet door de politie. Maar ik weet wie dit is, wat zijn moeder gezegd heeft. Er zijn sporen op zijn lichaam gevonden van autobanden en ook dat z`n armen stevig beet zijn gepakt, dat kan een meisje van 1.45 moeilijk in haar eentje gedaan hebben, denk je niet..
Toen hij wou ontsnappen, hebben ze hem nog maar ff overgereden. Ze hebben ook nog eens doodleuk zijn telefoon afgepakt, zodat hij niet naar 112 kon bellen.
14,5 bedoel je.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat ik dom ben? onbenullig, para, debiel?
ik heb een iq van boven de 145 , en jij? ........
Ah, het K woordje wordt weer in de strijd geworpen. Hoe zielig. We pakken even wat gegevens erbij:quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:14 schreef Truee het volgende:
Mag ik vragen waarom jullie die ruzies tussen 2 groepen Molukkers en Marokkanen van een tijdje terug hierbij betrekken? Het enige verband tussen deze gebeurtenissen, zijn de afkomsten.. Verder heeft het er geen ene fuck mee te maken.![]()
faggie-Yank dat je bent. wist niet dat je je aangesproken voeldequote:Op zondag 1 augustus 2010 09:20 schreef Americanist het volgende:
[..]
14,5 bedoel je.
Ik zou bijna denken dat jij een trolkloon van een blanke racist bent om de stereotype domme negerin uit te hangen.
waar ik vandaan kom is nooit slavernij geweest, wel kolonisatie. waar ik vandaan komen lopen ze ook niet meer met botjet etc in de oren of lopen ze halfnaakt. Hilarisch hoeveel westerse lui nog denken dat iedere afrikaan nog zo leeft, ik zou zeggen kijkes wat minder Unicef-spotjes en lees je beter in ...!quote:Op zondag 1 augustus 2010 06:30 schreef niet_links het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat er slavernij was anders liep je nu nog half naakt daar door de savanne te rennen met wat botjes in je oren.
*tsja als je argumenten niet begrijpt dan ga ik maar net zo dom als jou lullen.*
Omdat in een gesternte waar met name marokkanen louter negatief in het nieuws komen, dit soort berichten waar we onszelf onverbloemd 'slachtoffer' kunnen voelen werken als een vuurtje om je aan te warmen op de barre noordpool.quote:Op zondag 1 augustus 2010 08:36 schreef Harlon het volgende:
Waarom er hier zo'n enorm drama van wordt gemaakt kan ik niet helemaal volgen.
Ik wil zeggen, kan jij je FoBo niet eens updaten?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:11 schreef aychelle het volgende:
[..]
waar ik vandaan kom is nooit slavernij geweest, wel kolonisatie. waar ik vandaan komen lopen ze ook niet meer met botjet etc in de oren of lopen ze halfnaakt. Hilarisch hoeveel westerse lui nog denken dat iedere afrikaan nog zo leeft, ik zou zeggen kijkes wat minder Unicef-spotjes en lees je beter in ...!
Nee, veel westerlingen realiseren zich echter wel dondersgoed dat de nazaten van de slaven een zoveel beter leven hebben dan de mensen die gewoon nog in afrika wonen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:11 schreef aychelle het volgende:
Hilarisch hoeveel westerse lui nog denken dat iedere afrikaan nog zo leeft, ik zou zeggen kijkes wat minder Unicef-spotjes en lees je beter in ...!
oija? want jij bent zeker een echte Afrika-kenner die veel door Afrika rijst. Ik kom er toevallig wel en je hebt er genoeg mensen die gewoon leven in een huis, appertement en gewoon ''westerse'' kleding aanhebben.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:16 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nee, veel westerlingen realiseren zich echter wel dondersgoed dat de nazaten van de slaven een zoveel beter leven hebben dan de mensen die gewoon nog in afrika wonen.
you wishquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:15 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik wil zeggen, kan jij je FoBo niet eens updaten?
Dat "Oude media zwijgt" (enkelvoud) in het GS-stukje, dáár word je pas ziek van. Ziek en diep bedroefd.quote:
Hoho, ik doe niet alsof iedereen in Afrika in plaggenhutten woont.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:18 schreef aychelle het volgende:
[..]
oija? want jij bent zeker een echte Afrika-kenner die veel door Afrika rijst. Ik kom er toevallig wel en je hebt er genoeg mensen die gewoon leven in een huis, appertement en gewoon ''westerse'' kleding aanhebben.
Ja, want dat er een keer een marokkaan slachtoffer is moet groot op de voorpagina van elke krant gezet worden bedoel je.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:21 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat "Oude media zwijgt" (enkelvoud) in het GS-stukje, dáár word je pas ziek van. Ziek en diep bedroefd.
Ik zag een tijdje geleden ergens staan hoeveel slaven er daadwerkelijk uit Afrika geplukt zijn door de Hollanders. Ik weet het exacte aantal niet meer, ik weet alleen nog dat het aantal me verbaasd; het waren er minder dan verwacht.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:16 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nee, veel westerlingen realiseren zich echter wel dondersgoed dat de nazaten van de slaven een zoveel beter leven hebben dan de mensen die gewoon nog in afrika wonen.
Dit is mijn (en dat van 99% van de Westerse bevolking) beeld van Afrika en dat wil ik graag zo houden:quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:31 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Hoho, ik doe niet alsof iedereen in Afrika in plaggenhutten woont.
Dus volgens jou ligt Rome in Afrika?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:35 schreef Marble het volgende:
[..]
Dit is mijn (en dat van 99% van de Westerse bevolking) beeld van Afrika en dat wil ik graag zo houden:
[ afbeelding ]
Rome ligt in Afrika?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:35 schreef Marble het volgende:
[..]
Dit is mijn (en dat van 99% van de Westerse bevolking) beeld van Afrika en dat wil ik graag zo houden:
[ afbeelding ]
shit, spellingfoutjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:29 schreef HeatWave het volgende:
Dat je een "groter mens" kan worden als je de wereld ziet ok, maar dat je er daadwerkelijk van gaat rijzen is nieuw voor mij.
Leer toch eens Nederlands, verdomme.
jawel, dat deed je welquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:31 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Hoho, ik doe niet alsof iedereen in Afrika in plaggenhutten woont.
ze hebben wat nulletjes weggewerkt, wat denk jij nou ..quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:33 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje geleden ergens staan hoeveel slaven er daadwerkelijk uit Afrika geplukt zijn door de Hollanders. Ik weet het exacte aantal niet meer, ik weet alleen nog dat het aantal me verbaasd; het waren er minder dan verwacht.
en waarom wil je dat zo houden als ik vragen mag? .......quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:35 schreef Marble het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Linkse indoctrinatie. De grootste slavendrijvers waren de arabieren. Die zijn er eeuwen langer mee bezig geweest dan alle westerse volkeren bij elkaar.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:33 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje geleden ergens staan hoeveel slaven er daadwerkelijk uit Afrika geplukt zijn door de Hollanders. Ik weet het exacte aantal niet meer, ik weet alleen nog dat het aantal me verbaasd; het waren er minder dan verwacht.
Pardon?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
ze hebben wat nulletjes weggewerkt, wat denk jij nou ..
Dat is zegt hij toch niet, vent.quote:
Zwakbegaafde autistische VMBO'er.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:08 schreef aychelle het volgende:
[..]
faggie-Yank dat je bent. wist niet dat je je aangesproken voelde
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:39 schreef aychelle het volgende:
[..]
Dat is zegt?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:02 schreef Americanist het volgende:
[..]
Dat is zegt hij toch niet, vent.
geregistreerd op: zaterdag 24 juli 2010 @ 14:26quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:08 schreef Americanist het volgende:
[..]
Zwakbegaafde autistische VMBO'er.
Vertel eens, hoeveel waren het er.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
ze hebben wat nulletjes weggewerkt, wat denk jij nou ..
effe gerocisheerdquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:08 schreef Americanist het volgende:
[..]
Zwakbegaafde autistische MBO'er.
jullie waren begonnen met de slavernij wist je dat? Waarom verstoppen jullie dat? waarom staat dat niet in de geschiedenis, waarom alleen maar over voc- helden, en de 2e wereldoorlogquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:08 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Maar Suriname en de Antillen hadden natuurlijk niet bestaan als NL geen slavernij verleden hadden héWe hebben die landen niet gekoloniseerd, we hebben ze gesticht.
Maar stoor je er vooral niet aan dat je feitelijk de meest baarlijke nonsens aan het uitspuwen bent, vertel jezelf maar dat iedereen die het niet met je eens is een 'zwarte hatende racist' is, dat is wel zo gemakkelijk.
liep op in de 15 miljoenenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:32 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Vertel eens, hoeveel waren het er.
is dat het nieuwe excuus van marokkanen voor hun criminele gedrag?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:56 schreef aychelle het volgende:
[..]
jullie waren begonnen met de slavernij wist je dat? Waarom verstoppen jullie dat? waarom staat dat niet in de geschiedenis, waarom alleen maar over voc- helden, en de 2e wereldoorlog
waarom? waarom? waarom?
Ehquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:56 schreef aychelle het volgende:
[..]
jullie waren begonnen met de slavernij wist je dat? Waarom verstoppen jullie dat? waarom staat dat niet in de geschiedenis, waarom alleen maar over voc- helden, en de 2e wereldoorlog
waarom? waarom? waarom?
Wat bedoel je met begonnen? Slavernij is al zo oud als de mensheid? Staat in de bijbel enzo?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:56 schreef aychelle het volgende:
[..]
jullie waren begonnen met de slavernij wist je dat?
Dat lijkt mij opleidings gerelateerd? En wat bedoel je met verstoppen? Heb je over mensen die het ontkennen ofzo? Die ken ik niet. En ik heb in al mijn opleidingen bijvoorbeeld bijna niks van de 2de wereldoorlog meegekregen. Dat kan gemakkelijk gebeuren als je op een bepaald moment een bepaalde kant opgaat?quote:Waarom verstoppen jullie dat? waarom staat dat niet in de geschiedenis, waarom alleen maar over voc- helden, en de 2e wereldoorlog
Wat waren die 15 miljoen? Is dat niet nogal overdreven? Je hebt het over het aantal mensen dat in NL woont? Dat kan logistiek volgens mij niet eensquote:
hoe bedoel je wat doe je hier eigenlijk? ....quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:12 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Wat waren die 15 miljoen? Is dat niet nogal overdreven? Je hebt het over het aantal mensen dat in NL woont? Dat kan logistiek volgens mij niet eens
Maar wat roepen hé.
Wat doe jij hier eigenlijk?
Waarom post je hier? Je komt echt met alleen maar slechte argumenten en van geschiedenis heb je ook totaal geen klaas gegeten. Zelf niet de geschiedenis van je voorvaderen, die je je zo overdreven aantrekt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:14 schreef aychelle het volgende:
[..]
hoe bedoel je wat doe je hier eigenlijk? ....
omdat ik leuk vind om hier te posten, ik kom hier niet om jullie te stangen. Ik heb tenminste een andere meningquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:18 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Waarom post je hier? Je komt echt met alleen maar slechte argumenten en van geschiedenis heb je ook totaal geen klaas gegeten. Zelf niet de geschiedenis van je voorvaderen, die je je zo overdreven aantrekt.
Ja, je hebt de "mening" dat NL 15 miljoen slaven opgehaald hadden, terwijl dat er in realiteit 500.000 waren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:28 schreef aychelle het volgende:
[..]
omdat ik leuk vind om hier te posten, ik kom hier niet om jullie te stangen. Ik heb tenminste een andere mening
je hebt geen mening maar je verdraait feiten, gebruikt geen bronnen en het is totaal niet van belang voor de discussie.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:28 schreef aychelle het volgende:
[..]
omdat ik leuk vind om hier te posten, ik kom hier niet om jullie te stangen. Ik heb tenminste een andere mening
het waren echt wel meer dan dat, please!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:35 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ja, je hebt de "mening" dat NL 15 miljoen slaven opgehaald hadden, terwijl dat er in realiteit 500.000 waren.
Leuke meningen heb jij
omdat iemand werd verweten de geschiedenis van molukkers niet te weten. Terwijl in de geschiedenis boeken de slavernij en kolonisatie zowat niet voorbij komt en vele malen erger is dan de molukkersgeschiedenisquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:35 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
je hebt geen mening maar je verdraait feiten, gebruikt geen bronnen en het is totaal niet van belang voor de discussie.
want leg eens uit wat heeft een vermoorde marokkaan met een molukse dader te maken met de slavernij een paar eeuwen geleden?
ik ben zeer benieuwd
nee minder zelfs:quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:48 schreef aychelle het volgende:
[..]
het waren echt wel meer dan dat, please!
euhm, of jij hebt liggen slapen op de basisschool en middelbare school of je hebt niet in nederland les gehad.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
omdat iemand werd verweten de geschiedenis van molukkers niet te weten. Terwijl in de geschiedenis boeken de slavernij en kolonisatie zowat niet voorbij komt en vele malen erger is dan de molukkersgeschiedenis
Nou vooruit dan maarquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:58 schreef aychelle het volgende:
ik ben klaar met jullie,
ik heb gewoon gelijk, punt.
maar als de slavernij je nog dwars zit wil ik je best mijn lichaam aanbieden om jouw persoonlijke sexslaaf te zijn hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:58 schreef aychelle het volgende:
ik ben klaar met jullie,
ik heb gewoon gelijk, punt.
Ik was eerstquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:08 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
maar als de slavernij je nog dwars zit wil ik je best mijn lichaam aanbieden om jouw persoonlijke sexslaaf te zijn hoor
Of allebei schuldig of allebei onschuldig. Jij bent dan vóór 'allebei onschuldig'?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
http://crime-bron.nl/?p=788quote:One Response to “ Werd Mohammed Akachar vermoord door Molukkers ? ”
MO on 31 juli 2010 at 5:17 pm
(“Ik wilde je vragen of je nieuws hebt over de moord op een 21-jarige Marokkaanse jongen afgelopen zondag/maandag in Den Haag? Sterke geruchten doen de ronde dat het hier een wraakactie betrof van de Molukse familie van het meisje waarmee de jongen ging. De jongen schijnt op een zeer schokkende wijze te zijn vermoord, o.a. door geweld, messteken en het overrijden door een auto. Hopelijk heb jij ook wat nieuws en zou je wat meer daarover op je site willen plaatsen. Alvast bedankt”)
Het verslag:
“Mo werd al eerder bedreigd door de moeder van het meisje om dat ze niet wilde dat haar dochter met een Marokkaan ging, al twee keer eerder is geprobeerd hem te pakken door de kennissen of familie van het meisje die werden ingeschakeld door de moeder.
Mo nam het niet heel serieus. Het was ook zijn eerste vriendin in zijn hele leven, dus hij had geen ervaring met dit soort dingen. Wat er die zondag nacht is gebeurd is gewoon gruwelijk. Hij is op een laffe manier in de val gelokt, besprongen, mishandeld, gestoken en overreden terwijl hij die zaterdag ervoor nog met dat meisje was uitgegaan.
Er zijn vermoedens dat de moeder van het meisje en de oom er meer vanaf weten. Ze zijn diep in de nacht vanuit Tiel gekomen. Voorbereid. Terwijl Mo dacht dat zijn ex alleen kwam om te praten.
Na mensen uit Tiel gesproken te hebben, hebben we vernomen dat ze met vijf andere mannen was en twee vrouwen. De politie heeft nooit de plaats delict bezocht, pas toen hij dood was, na anderhalve dag in coma te hebben gelegen.
Het ziekenhuis gaf ook geen melding van een ernstig gewonde man die werd binnen gebracht. Het is een onderzoek dat begonnen is met blunders! Je kon op Mo’s armen zien dat hij hard is vast gegrepen aan beide armen en vervolgens twee keer in zijn hart is gestoken. In zijn dij waarschijnlijk na de mishandeling. Omdat Mo een snelle jongen is weten we dat hij als die de kans kreeg zou weg rennen maar die kans is hem niet gegeven, hij is nietsvermoedend besprongen. Het schijnt dat de daders dachten dat hij dood was maar na hem te zien wegstrompelen is hij een paar keer met harde vaart overreden. Hij had twee gebroken benen, armen en een gebroken schedel en bandensporen op zijn lichaam.
Omdat zijn mobieltje was afgepakt door de daders heeft hij bijna 30 minuten in de regen gelegen naast de geparkeerde auto’s zonder hulp te kunnen inschakelen. Toevallig reden er die nacht twee jongens langs die hem van gezicht kenden en die hebben hem naar het ziekenhuis gebracht. Naar het Leyenburg ziekenhuis. Dat achterlijke ziekenhuis schakelt geen politie in, voor zo’n ernstige daad. Tot dat de politie er zelf navraag naar doet, na de verklaring van het meisje dat beweert Mo te hebben gestoken, een dag later.
Veel bewijzen zoals handschoenen van plastic die je bij tankstations kan vinden naast de pompen, het bebloede servet waarmee het moordwapen is afgeveegd, de haarspeld van het meisje, hebben onze vrienden zelf gevonden op de plaats delict na twee dagen.
De politie had nog niks gedaan! Zelfs de kleren van onze Mo die nog in het ziekenhuis lagen hebben onze jongens zelf naar de politie gebracht omdat er sporen op konden staan, kortgezegd veel sporen zijn weg door de regen, maar we vertrouwen erop dat de politie de zaak nu wel hoog opneemt.”
zoals?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:04 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Wat voegt jouw reactie nog toe aan de tot nu toe bekende dingen denk je ?
meisje moet gewoon zeggen dat ze niet gestoken heeft, moeder ook en broer ook.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:07 schreef Gia het volgende:
Vreselijk, maar feit blijft dat als deze jongedame haar bekentenis intrekt en een ander als dader aanwijst en die weer een ander, dat ze dan wegkomen met mishandeling. Niemand kan dan de dood verweten worden.
Waarom heb ik inderdaad ook het idee dat Mo alles behalve een lieverdje was?quote:
Precies. 't Is allemaal speculatie van die vrienden. Niemand was erbij, dus kun je niemand anders dan dat meisje wat kwalijk nemen. Zij zegt dat ze haar ex gestoken heeft. Nou, bewijs dan maar dat dat niet zo is.quote:
Maar dat is nou het hele punt, als het hun overkomt moet de gehele wereld erbij gehaald worden, is het discriminatie, en laat iedereen ze zogenaamd in de steek. Koekje van eigen deeg dus, voor alle ellende over een aantal decennia met deze klojo's.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat die vrienden van Mo helemaal gelijk hebben, maar zo werkt het Nederlandse recht nu eenmaal.
Dat meisje krijgt een jaartje of 4, effectief anderhalf met goed gedrag.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:56 schreef SarahD. het volgende:
Hij zal ook wel geen lieverdje zijn geweest, maar goed dat geeft je nog geen recht om voor eigen rechter te spelen.
Ik ben wel benieuwd waar Justitie straks mee komt.
als het zo gebeurd is wel jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:13 schreef zoalshetis het volgende:
de vermoedelijke doodsoorzaak is wel heel erg ziek.
Was het niet een loverboy? In dat geval eindelijk eens een groep die wel opkomt voor de vrouwenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:21 schreef Truee het volgende:
Koekje van eigen deeg?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:45 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Maar dat is nou het hele punt, als het hun overkomt moet de gehele wereld erbij gehaald worden, is het discriminatie, en laat iedereen ze zogenaamd in de steek. Koekje van eigen deeg dus, voor alle ellende over een aantal decennia met deze klojo's.
Het is bijna metafysisch, hè? Dat soort gedachtencirkeltjes heb ik ook nog steeds niet onder de knie.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Koekje van eigen deeg?![]()
Dus iedere keer als iemand van Marokkaanse afkomst sterft is het een soort boetedoening voor de overlast die individuen van dezelfde afkomst in het verleden hebben veroorzaakt?
als het idd een loverboy bleek te zijn, dan haal ik ook mijn schouders op. maar die praktijken zijn mij niet bekend. de moordenares/doodslagpleegster schijnt zelfs zijn eerste vriendin te zijn geweest, als ik alles en iedereen mag geloven.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:23 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Was het niet een loverboy? In dat geval eindelijk eens een groep die wel opkomt voor de vrouwen
Ik doe voorlopig geen uitspraken, maar obv van kansberekening zou het me helegaar niet verbazen als deze jongen niet deugde. Mocht hij wel tot de goeien behoren, heb ik uiteraard niets gezegd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als het idd een loverboy bleek te zijn, dan haal ik ook mijn schouders op. maar die praktijken zijn mij niet bekend. de moordenares/doodslagpleegster schijnt zelfs zijn eerste vriendin te zijn geweest, als ik alles en iedereen mag geloven.
Er is een groepje jongens uit Tiel vertrokken om voor een meisje zomaar een goeie Marokkaan te vermoorden. Zonder aanleiding. Geloof je het zelf? Daar betaal je tegenwoordig minstens ¤1000,- voor heur..quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:44 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik doe voorlopig geen uitspraken, maar obv van kansberekening zou het me helegaar niet verbazen als deze jongen niet deugde. Mocht hij wel tot de goeien behoren, heb ik uiteraard niets gezegd.
Het gaat niet erom of iemand sterft, maar om het feit dat deze groep nu met de neus op de feiten wordt gedrukt ten aanzien van het politie & justitie apparaat. Daar heb ik het over. Want normaal gesproken zitten zij juist aan de andere kant van die lijn. Nu is het een keer omgekeerd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Koekje van eigen deeg?![]()
Dus iedere keer als iemand van Marokkaanse afkomst sterft is het een soort boetedoening voor de overlast die individuen van dezelfde afkomst in het verleden hebben veroorzaakt?
het zou zijn eerste vriendinnetje zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:58 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Er is een groepje jongens uit Tiel vertrokken om voor een meisje zomaar een goeie Marokkaan te vermoorden. Zonder aanleiding. Geloof je het zelf? Daar betaal je tegenwoordig minstens ¤1000,- voor heur..
Neuh, mijn onderbuikalarm gaat ook af.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:58 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Er is een groepje jongens uit Tiel vertrokken om voor een meisje zomaar een goeie Marokkaan te vermoorden. Zonder aanleiding. Geloof je het zelf? Daar betaal je tegenwoordig minstens ¤1000,- voor heur..
afgesproken, maar daar komen ook zweepjes bij aan te pasquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:08 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
maar als de slavernij je nog dwars zit wil ik je best mijn lichaam aanbieden om jouw persoonlijke sexslaaf te zijn hoor
geen probleemquote:Op zondag 1http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics augustus 2010 20:20 schreef aychelle het volgende:
[..]
afgesproken, maar daar komen ook zweepjes bij aan te pas
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:20 schreef aychelle het volgende:
[..]
afgesproken, maar daar komen ook zweepjes ---bij--- aan te pas
spelnaziquote:
jij, die iemand anders dom noemtquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij dacht 'het topic is met al die speculaties zó dom dat zelfs ik er kan posten'?
Laffe kloonquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:40 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
jij, die iemand anders dom noemt
![]()
Dat dus.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:40 schreef zoalshetis het volgende:
jammer dat het al zover is gekomen dat we argwanend zijn over de rol van een marokkaans slachtoffer.
true thatquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:53 schreef zoalshetis het volgende:
even voor de duidelijkheid. er is niet zoveel bekend over de achtergrond van deze onfortuinlijke jongen. ik vind veel aannames hier nogal grof en onrespectvol. beetje medeleven schaadt niet.
Speculeren is onderdeel van vrije meningsuiting en is uiteraard niks mis mee. Maar het handengewrijf over de gruwelijke dood van een Marokkaan is wel ff van een andere orde.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:53 schreef zoalshetis het volgende:
even voor de duidelijkheid. er is niet zoveel bekend over de achtergrond van deze onfortuinlijke jongen. ik vind veel aannames hier nogal grof en onrespectvol. beetje medeleven schaadt niet.
QFT.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:53 schreef zoalshetis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |