abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84729241
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 02:14 schreef Truee het volgende:
Mag ik vragen waarom jullie die ruzies tussen 2 groepen Molukkers en Marokkanen van een tijdje terug hierbij betrekken? Het enige verband tussen deze gebeurtenissen, zijn de afkomsten.. Verder heeft het er geen ene fuck mee te maken. }:|
[..]

Waar slaat deze reactie op? Kon je niks 'leukers' bedenken?
Mijn wil is in ieder geval dat jij of iemand waar je om geeft ook zoiets dergelijks meemaakt. Kijken of je er dan nog 'leuke' reacties bij plaatst.
[..]

Wat een lompe reactie, waar haal jij deze onzin vandaan? Ken je hem of haar toevallig ook? Het was trouwens zijn EX.
[..]

Dat probeer ik duidelijk te maken, dat het erom gaat dat een MENS gestorven is en dat deze lompe mensen het om die reden opeens veel minder erg vinden..
[..]

Nee, nog niet door de politie. Maar ik weet wie dit is, wat zijn moeder gezegd heeft. Er zijn sporen op zijn lichaam gevonden van autobanden en ook dat z`n armen stevig beet zijn gepakt, dat kan een meisje van 1.45 moeilijk in haar eentje gedaan hebben, denk je niet..
Toen hij wou ontsnappen, hebben ze hem nog maar ff overgereden. Ze hebben ook nog eens doodleuk zijn telefoon afgepakt, zodat hij niet naar 112 kon bellen.
[..]

Ik ben blij dat tenminste iemand het met me eens is.
[..]

Hoe kom je hier nou weer bij? Jullie verzinnen hier gewoon zelf verhaaltjes, terwijl jullie nergens van af weten.
[..]

Wat mij betreft kan jij de kanker krijgen. :)
Dude, dit soort dingen gebeuren vaker, ik zal er geen nacht minder om slapen. Het raakt me niet aangezien ik er niets mee te maken heb. Waarom er hier zo'n enorm drama van wordt gemaakt kan ik niet helemaal volgen.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_84729467
quote:

[..]

Nee, nog niet door de politie. Maar ik weet wie dit is, wat zijn moeder gezegd heeft. Er zijn sporen op zijn lichaam gevonden van autobanden en ook dat z`n armen stevig beet zijn gepakt, dat kan een meisje van 1.45 moeilijk in haar eentje gedaan hebben, denk je niet..
Toen hij wou ontsnappen, hebben ze hem nog maar ff overgereden. Ze hebben ook nog eens doodleuk zijn telefoon afgepakt, zodat hij niet naar 112 kon bellen.

Dan neem ik dit allemaal voorlopig nog even met een flinke korrel zout. Ik kan me nog een bericht over een dodelijke steekpartij in Noordwijk herinneren waar ook verschillende mensen reageerden die beweerden de betrokkenen te kennen of personen die de betrokkenen kenden, en ze kwamen met zeer uiteenlopende verhalen waarvan een hoop onzin of overdreven bleek.

Als dit echt gewoon een onschuldige jongen was is dit natuurlijk vreselijk. Als het echter een drugsgebruikende crimineel was zoals iemand in dit topic beweerde dan zit ik er totaal niet mee. Dan maakt het me ook niet uit dat het een MENS was. Mens-zijn is immers niet zaligmakend.
"I predict future happiness for Americans if they can prevent the government from wasting the labors of the people under the pretense of taking care of them." - Thomas Jefferson
pi_84729504
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 03:32 schreef aychelle het volgende:

[..]

dat ik dom ben? onbenullig, para, debiel?

ik heb een iq van boven de 145 , en jij? ........
14,5 bedoel je.

Ik zou bijna denken dat jij een trolkloon van een blanke racist bent om de stereotype domme negerin uit te hangen.
"I predict future happiness for Americans if they can prevent the government from wasting the labors of the people under the pretense of taking care of them." - Thomas Jefferson
  zondag 1 augustus 2010 @ 10:37:04 #204
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84730209
quote:
Mag ik vragen waarom jullie die ruzies tussen 2 groepen Molukkers en Marokkanen van een tijdje terug hierbij betrekken? Het enige verband tussen deze gebeurtenissen, zijn de afkomsten.. Verder heeft het er geen ene fuck mee te maken. }:|

Wat mij betreft kan jij de kanker krijgen. :)
Ah, het K woordje wordt weer in de strijd geworpen. Hoe zielig. We pakken even wat gegevens erbij:

- Topic gestart op: vrijdag 30 juli 2010 @ 21:54

Duidelijk een troll :W
Scheer je weg!
pi_84730243
Bizar.
  zondag 1 augustus 2010 @ 11:04:39 #206
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_84730592
Zo hee, is dit echt gebeurd?

Hoe heeft dit kunnen gebeuren???

Zoiets doet een normaal mens toch niet??????

Wat een nieuws!!!!!

:O
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:08:53 #207
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_84733608
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 09:20 schreef Americanist het volgende:

[..]

14,5 bedoel je.

Ik zou bijna denken dat jij een trolkloon van een blanke racist bent om de stereotype domme negerin uit te hangen.
faggie-Yank dat je bent. wist niet dat je je aangesproken voelde :')
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_84733674
het was 'allah's wil' :')
Seculier-Fundamentalistisch
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:11:22 #209
206337 aychelle
pi_84733676
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 06:30 schreef niet_links het volgende:

[..]

Je mag blij zijn dat er slavernij was anders liep je nu nog half naakt daar door de savanne te rennen met wat botjes in je oren.

*tsja als je argumenten niet begrijpt dan ga ik maar net zo dom als jou lullen.*
waar ik vandaan kom is nooit slavernij geweest, wel kolonisatie. waar ik vandaan komen lopen ze ook niet meer met botjet etc in de oren of lopen ze halfnaakt. Hilarisch hoeveel westerse lui nog denken dat iedere afrikaan nog zo leeft, ik zou zeggen kijkes wat minder Unicef-spotjes en lees je beter in ...! :')
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_84733751
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 08:36 schreef Harlon het volgende:
Waarom er hier zo'n enorm drama van wordt gemaakt kan ik niet helemaal volgen.
Omdat in een gesternte waar met name marokkanen louter negatief in het nieuws komen, dit soort berichten waar we onszelf onverbloemd 'slachtoffer' kunnen voelen werken als een vuurtje om je aan te warmen op de barre noordpool.
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:15:16 #211
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84733782
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:11 schreef aychelle het volgende:

[..]

waar ik vandaan kom is nooit slavernij geweest, wel kolonisatie. waar ik vandaan komen lopen ze ook niet meer met botjet etc in de oren of lopen ze halfnaakt. Hilarisch hoeveel westerse lui nog denken dat iedere afrikaan nog zo leeft, ik zou zeggen kijkes wat minder Unicef-spotjes en lees je beter in ...! :')
Ik wil zeggen, kan jij je FoBo niet eens updaten? :9
Scheer je weg!
pi_84733807
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:11 schreef aychelle het volgende:
Hilarisch hoeveel westerse lui nog denken dat iedere afrikaan nog zo leeft, ik zou zeggen kijkes wat minder Unicef-spotjes en lees je beter in ...! :')
Nee, veel westerlingen realiseren zich echter wel dondersgoed dat de nazaten van de slaven een zoveel beter leven hebben dan de mensen die gewoon nog in afrika wonen.
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:18:35 #213
206337 aychelle
pi_84733880
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:16 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Nee, veel westerlingen realiseren zich echter wel dondersgoed dat de nazaten van de slaven een zoveel beter leven hebben dan de mensen die gewoon nog in afrika wonen.
oija? want jij bent zeker een echte Afrika-kenner die veel door Afrika rijst. Ik kom er toevallig wel en je hebt er genoeg mensen die gewoon leven in een huis, appertement en gewoon ''westerse'' kleding aanhebben.

ik neem het jullie dan ook niet kwalijk dat jullie niks van Afrika weten, de media laat alleen hongerige kindjes, aids en geweld zien maar het is echt wel beter dan dat

zucht

}:|
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:19:18 #214
206337 aychelle
pi_84733906
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:15 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Ik wil zeggen, kan jij je FoBo niet eens updaten? :9
you wish :P
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:21:36 #215
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_84733978
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:57 schreef o.us het volgende:

[..]

Hier word je toch ziek van :{.
Dat "Oude media zwijgt" (enkelvoud) in het GS-stukje, dáár word je pas ziek van. Ziek en diep bedroefd.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:27:54 #216
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84734180
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:19 schreef aychelle het volgende:

[..]

you wish :P
:Y
Scheer je weg!
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:29:20 #217
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_84734231
Dat je een "groter mens" kan worden als je de wereld ziet ok, maar dat je er daadwerkelijk van gaat rijzen is nieuw voor mij :').

Leer toch eens Nederlands, verdomme :(.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_84734294
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:18 schreef aychelle het volgende:

[..]

oija? want jij bent zeker een echte Afrika-kenner die veel door Afrika rijst. Ik kom er toevallig wel en je hebt er genoeg mensen die gewoon leven in een huis, appertement en gewoon ''westerse'' kleding aanhebben.
Hoho, ik doe niet alsof iedereen in Afrika in plaggenhutten woont.
pi_84734343
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:21 schreef Marble het volgende:

[..]

Dat "Oude media zwijgt" (enkelvoud) in het GS-stukje, dáár word je pas ziek van. Ziek en diep bedroefd.
Ja, want dat er een keer een marokkaan slachtoffer is moet groot op de voorpagina van elke krant gezet worden bedoel je.
pi_84734363
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:16 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Ik zag een tijdje geleden ergens staan hoeveel slaven er daadwerkelijk uit Afrika geplukt zijn door de Hollanders. Ik weet het exacte aantal niet meer, ik weet alleen nog dat het aantal me verbaasd; het waren er minder dan verwacht.
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:35:52 #221
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_84734415
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:31 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Dit is mijn (en dat van 99% van de Westerse bevolking) beeld van Afrika en dat wil ik graag zo houden:

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:37:52 #222
132191 -jos-
Money=Power
pi_84734484
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:35 schreef Marble het volgende:

[..]

Dit is mijn (en dat van 99% van de Westerse bevolking) beeld van Afrika en dat wil ik graag zo houden:

[ afbeelding ]
Dus volgens jou ligt Rome in Afrika? :')
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:38:57 #223
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_84734518
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:35 schreef Marble het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Rome ligt in Afrika? :D _O-
Scheer je weg!
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:40:14 #224
206337 aychelle
pi_84734568
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:29 schreef HeatWave het volgende:
Dat je een "groter mens" kan worden als je de wereld ziet ok, maar dat je er daadwerkelijk van gaat rijzen is nieuw voor mij :').

Leer toch eens Nederlands, verdomme :(.
shit, spellingfoutjes :@
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:40:38 #225
206337 aychelle
pi_84734579
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:31 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

jawel, dat deed je wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')