Dude, dit soort dingen gebeuren vaker, ik zal er geen nacht minder om slapen. Het raakt me niet aangezien ik er niets mee te maken heb. Waarom er hier zo'n enorm drama van wordt gemaakt kan ik niet helemaal volgen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:14 schreef Truee het volgende:
Mag ik vragen waarom jullie die ruzies tussen 2 groepen Molukkers en Marokkanen van een tijdje terug hierbij betrekken? Het enige verband tussen deze gebeurtenissen, zijn de afkomsten.. Verder heeft het er geen ene fuck mee te maken.![]()
[..]
Waar slaat deze reactie op? Kon je niks 'leukers' bedenken?
Mijn wil is in ieder geval dat jij of iemand waar je om geeft ook zoiets dergelijks meemaakt. Kijken of je er dan nog 'leuke' reacties bij plaatst.
[..]
Wat een lompe reactie, waar haal jij deze onzin vandaan? Ken je hem of haar toevallig ook? Het was trouwens zijn EX.
[..]
Dat probeer ik duidelijk te maken, dat het erom gaat dat een MENS gestorven is en dat deze lompe mensen het om die reden opeens veel minder erg vinden..
[..]
Nee, nog niet door de politie. Maar ik weet wie dit is, wat zijn moeder gezegd heeft. Er zijn sporen op zijn lichaam gevonden van autobanden en ook dat z`n armen stevig beet zijn gepakt, dat kan een meisje van 1.45 moeilijk in haar eentje gedaan hebben, denk je niet..
Toen hij wou ontsnappen, hebben ze hem nog maar ff overgereden. Ze hebben ook nog eens doodleuk zijn telefoon afgepakt, zodat hij niet naar 112 kon bellen.
[..]
Ik ben blij dat tenminste iemand het met me eens is.
[..]
Hoe kom je hier nou weer bij? Jullie verzinnen hier gewoon zelf verhaaltjes, terwijl jullie nergens van af weten.
[..]
Wat mij betreft kan jij de kanker krijgen.
Dan neem ik dit allemaal voorlopig nog even met een flinke korrel zout. Ik kan me nog een bericht over een dodelijke steekpartij in Noordwijk herinneren waar ook verschillende mensen reageerden die beweerden de betrokkenen te kennen of personen die de betrokkenen kenden, en ze kwamen met zeer uiteenlopende verhalen waarvan een hoop onzin of overdreven bleek.quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:14 schreef Truee het volgende:
[..]
Nee, nog niet door de politie. Maar ik weet wie dit is, wat zijn moeder gezegd heeft. Er zijn sporen op zijn lichaam gevonden van autobanden en ook dat z`n armen stevig beet zijn gepakt, dat kan een meisje van 1.45 moeilijk in haar eentje gedaan hebben, denk je niet..
Toen hij wou ontsnappen, hebben ze hem nog maar ff overgereden. Ze hebben ook nog eens doodleuk zijn telefoon afgepakt, zodat hij niet naar 112 kon bellen.
14,5 bedoel je.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat ik dom ben? onbenullig, para, debiel?
ik heb een iq van boven de 145 , en jij? ........
Ah, het K woordje wordt weer in de strijd geworpen. Hoe zielig. We pakken even wat gegevens erbij:quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:14 schreef Truee het volgende:
Mag ik vragen waarom jullie die ruzies tussen 2 groepen Molukkers en Marokkanen van een tijdje terug hierbij betrekken? Het enige verband tussen deze gebeurtenissen, zijn de afkomsten.. Verder heeft het er geen ene fuck mee te maken.![]()
Wat mij betreft kan jij de kanker krijgen.
faggie-Yank dat je bent. wist niet dat je je aangesproken voeldequote:Op zondag 1 augustus 2010 09:20 schreef Americanist het volgende:
[..]
14,5 bedoel je.
Ik zou bijna denken dat jij een trolkloon van een blanke racist bent om de stereotype domme negerin uit te hangen.
waar ik vandaan kom is nooit slavernij geweest, wel kolonisatie. waar ik vandaan komen lopen ze ook niet meer met botjet etc in de oren of lopen ze halfnaakt. Hilarisch hoeveel westerse lui nog denken dat iedere afrikaan nog zo leeft, ik zou zeggen kijkes wat minder Unicef-spotjes en lees je beter in ...!quote:Op zondag 1 augustus 2010 06:30 schreef niet_links het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat er slavernij was anders liep je nu nog half naakt daar door de savanne te rennen met wat botjes in je oren.
*tsja als je argumenten niet begrijpt dan ga ik maar net zo dom als jou lullen.*
Omdat in een gesternte waar met name marokkanen louter negatief in het nieuws komen, dit soort berichten waar we onszelf onverbloemd 'slachtoffer' kunnen voelen werken als een vuurtje om je aan te warmen op de barre noordpool.quote:Op zondag 1 augustus 2010 08:36 schreef Harlon het volgende:
Waarom er hier zo'n enorm drama van wordt gemaakt kan ik niet helemaal volgen.
Ik wil zeggen, kan jij je FoBo niet eens updaten?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:11 schreef aychelle het volgende:
[..]
waar ik vandaan kom is nooit slavernij geweest, wel kolonisatie. waar ik vandaan komen lopen ze ook niet meer met botjet etc in de oren of lopen ze halfnaakt. Hilarisch hoeveel westerse lui nog denken dat iedere afrikaan nog zo leeft, ik zou zeggen kijkes wat minder Unicef-spotjes en lees je beter in ...!
Nee, veel westerlingen realiseren zich echter wel dondersgoed dat de nazaten van de slaven een zoveel beter leven hebben dan de mensen die gewoon nog in afrika wonen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:11 schreef aychelle het volgende:
Hilarisch hoeveel westerse lui nog denken dat iedere afrikaan nog zo leeft, ik zou zeggen kijkes wat minder Unicef-spotjes en lees je beter in ...!
oija? want jij bent zeker een echte Afrika-kenner die veel door Afrika rijst. Ik kom er toevallig wel en je hebt er genoeg mensen die gewoon leven in een huis, appertement en gewoon ''westerse'' kleding aanhebben.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:16 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nee, veel westerlingen realiseren zich echter wel dondersgoed dat de nazaten van de slaven een zoveel beter leven hebben dan de mensen die gewoon nog in afrika wonen.
you wishquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:15 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik wil zeggen, kan jij je FoBo niet eens updaten?
Dat "Oude media zwijgt" (enkelvoud) in het GS-stukje, dáár word je pas ziek van. Ziek en diep bedroefd.quote:
Hoho, ik doe niet alsof iedereen in Afrika in plaggenhutten woont.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:18 schreef aychelle het volgende:
[..]
oija? want jij bent zeker een echte Afrika-kenner die veel door Afrika rijst. Ik kom er toevallig wel en je hebt er genoeg mensen die gewoon leven in een huis, appertement en gewoon ''westerse'' kleding aanhebben.
Ja, want dat er een keer een marokkaan slachtoffer is moet groot op de voorpagina van elke krant gezet worden bedoel je.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:21 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat "Oude media zwijgt" (enkelvoud) in het GS-stukje, dáár word je pas ziek van. Ziek en diep bedroefd.
Ik zag een tijdje geleden ergens staan hoeveel slaven er daadwerkelijk uit Afrika geplukt zijn door de Hollanders. Ik weet het exacte aantal niet meer, ik weet alleen nog dat het aantal me verbaasd; het waren er minder dan verwacht.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:16 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nee, veel westerlingen realiseren zich echter wel dondersgoed dat de nazaten van de slaven een zoveel beter leven hebben dan de mensen die gewoon nog in afrika wonen.
Dit is mijn (en dat van 99% van de Westerse bevolking) beeld van Afrika en dat wil ik graag zo houden:quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:31 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Hoho, ik doe niet alsof iedereen in Afrika in plaggenhutten woont.
Dus volgens jou ligt Rome in Afrika?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:35 schreef Marble het volgende:
[..]
Dit is mijn (en dat van 99% van de Westerse bevolking) beeld van Afrika en dat wil ik graag zo houden:
[ afbeelding ]
Rome ligt in Afrika?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:35 schreef Marble het volgende:
[..]
Dit is mijn (en dat van 99% van de Westerse bevolking) beeld van Afrika en dat wil ik graag zo houden:
[ afbeelding ]
shit, spellingfoutjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:29 schreef HeatWave het volgende:
Dat je een "groter mens" kan worden als je de wereld ziet ok, maar dat je er daadwerkelijk van gaat rijzen is nieuw voor mij.
Leer toch eens Nederlands, verdomme.
jawel, dat deed je welquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:31 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Hoho, ik doe niet alsof iedereen in Afrika in plaggenhutten woont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |