ze hebben wat nulletjes weggewerkt, wat denk jij nou ..quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:33 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje geleden ergens staan hoeveel slaven er daadwerkelijk uit Afrika geplukt zijn door de Hollanders. Ik weet het exacte aantal niet meer, ik weet alleen nog dat het aantal me verbaasd; het waren er minder dan verwacht.
en waarom wil je dat zo houden als ik vragen mag? .......quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:35 schreef Marble het volgende:
[..]
Dit is mijn (en dat van 99% van de Westerse bevolking) beeld van Afrika en dat wil ik graag zo houden:
[ afbeelding ]
Linkse indoctrinatie. De grootste slavendrijvers waren de arabieren. Die zijn er eeuwen langer mee bezig geweest dan alle westerse volkeren bij elkaar.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:33 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje geleden ergens staan hoeveel slaven er daadwerkelijk uit Afrika geplukt zijn door de Hollanders. Ik weet het exacte aantal niet meer, ik weet alleen nog dat het aantal me verbaasd; het waren er minder dan verwacht.
Pardon?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
ze hebben wat nulletjes weggewerkt, wat denk jij nou ..
Dat is zegt hij toch niet, vent.quote:
Zwakbegaafde autistische VMBO'er.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:08 schreef aychelle het volgende:
[..]
faggie-Yank dat je bent. wist niet dat je je aangesproken voelde
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:39 schreef aychelle het volgende:
[..]
ach wat zielig .... De slavernij in suriname en kolonien die ze hadden in suriname, antillen en zuid-afrika was 10 x erger.Hou dus maar op met die medelijderij
Dat is zegt?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:02 schreef Americanist het volgende:
[..]
Dat is zegt hij toch niet, vent.
geregistreerd op: zaterdag 24 juli 2010 @ 14:26quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:08 schreef Americanist het volgende:
[..]
Zwakbegaafde autistische VMBO'er.
Vertel eens, hoeveel waren het er.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
ze hebben wat nulletjes weggewerkt, wat denk jij nou ..
effe gerocisheerdquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:08 schreef Americanist het volgende:
[..]
Zwakbegaafde autistische MBO'er.
jullie waren begonnen met de slavernij wist je dat? Waarom verstoppen jullie dat? waarom staat dat niet in de geschiedenis, waarom alleen maar over voc- helden, en de 2e wereldoorlogquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:08 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Maar Suriname en de Antillen hadden natuurlijk niet bestaan als NL geen slavernij verleden hadden héWe hebben die landen niet gekoloniseerd, we hebben ze gesticht.
Maar stoor je er vooral niet aan dat je feitelijk de meest baarlijke nonsens aan het uitspuwen bent, vertel jezelf maar dat iedereen die het niet met je eens is een 'zwarte hatende racist' is, dat is wel zo gemakkelijk.
liep op in de 15 miljoenenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:32 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Vertel eens, hoeveel waren het er.
is dat het nieuwe excuus van marokkanen voor hun criminele gedrag?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:56 schreef aychelle het volgende:
[..]
jullie waren begonnen met de slavernij wist je dat? Waarom verstoppen jullie dat? waarom staat dat niet in de geschiedenis, waarom alleen maar over voc- helden, en de 2e wereldoorlog
waarom? waarom? waarom?
Ehquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:56 schreef aychelle het volgende:
[..]
jullie waren begonnen met de slavernij wist je dat? Waarom verstoppen jullie dat? waarom staat dat niet in de geschiedenis, waarom alleen maar over voc- helden, en de 2e wereldoorlog
waarom? waarom? waarom?
Wat bedoel je met begonnen? Slavernij is al zo oud als de mensheid? Staat in de bijbel enzo?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:56 schreef aychelle het volgende:
[..]
jullie waren begonnen met de slavernij wist je dat?
Dat lijkt mij opleidings gerelateerd? En wat bedoel je met verstoppen? Heb je over mensen die het ontkennen ofzo? Die ken ik niet. En ik heb in al mijn opleidingen bijvoorbeeld bijna niks van de 2de wereldoorlog meegekregen. Dat kan gemakkelijk gebeuren als je op een bepaald moment een bepaalde kant opgaat?quote:Waarom verstoppen jullie dat? waarom staat dat niet in de geschiedenis, waarom alleen maar over voc- helden, en de 2e wereldoorlog
Wat waren die 15 miljoen? Is dat niet nogal overdreven? Je hebt het over het aantal mensen dat in NL woont? Dat kan logistiek volgens mij niet eensquote:
hoe bedoel je wat doe je hier eigenlijk? ....quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:12 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Wat waren die 15 miljoen? Is dat niet nogal overdreven? Je hebt het over het aantal mensen dat in NL woont? Dat kan logistiek volgens mij niet eens
Maar wat roepen hé.
Wat doe jij hier eigenlijk?
Waarom post je hier? Je komt echt met alleen maar slechte argumenten en van geschiedenis heb je ook totaal geen klaas gegeten. Zelf niet de geschiedenis van je voorvaderen, die je je zo overdreven aantrekt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:14 schreef aychelle het volgende:
[..]
hoe bedoel je wat doe je hier eigenlijk? ....
omdat ik leuk vind om hier te posten, ik kom hier niet om jullie te stangen. Ik heb tenminste een andere meningquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:18 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Waarom post je hier? Je komt echt met alleen maar slechte argumenten en van geschiedenis heb je ook totaal geen klaas gegeten. Zelf niet de geschiedenis van je voorvaderen, die je je zo overdreven aantrekt.
Ja, je hebt de "mening" dat NL 15 miljoen slaven opgehaald hadden, terwijl dat er in realiteit 500.000 waren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:28 schreef aychelle het volgende:
[..]
omdat ik leuk vind om hier te posten, ik kom hier niet om jullie te stangen. Ik heb tenminste een andere mening
je hebt geen mening maar je verdraait feiten, gebruikt geen bronnen en het is totaal niet van belang voor de discussie.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:28 schreef aychelle het volgende:
[..]
omdat ik leuk vind om hier te posten, ik kom hier niet om jullie te stangen. Ik heb tenminste een andere mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |