die linkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:22 schreef IED het volgende:
[..]
Omdat geen enkele krant doodnormale moorden bericht. alleen uitzonderlijke moorden worden af en toe in de media gebracht en nogmaals dir is een dood gewone doodslag geen moord.
Zoals ELKE DAG GEBEURD in Nederland.
Alleen omdat het slachtoffer een marokkaan is zou dit in het nieuws moeten zijn?
moet je zien hoevaak "hele lieve jongens" zoals dit onschuldigen blanken doodslaat http://extreem-rechts.nl/viewforum.php?f=10
Ja dat werk. Al dat gereutel over broeders en lieve jongen, dan weet je: dit is er een die we graag zouden denaturaliseren.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:58 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Er zitten wel prachtreacties tussen
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:11 schreef Athlon64x het volgende:
http://extreem-rechts.nl/(...)946f1e90fcb5095ea4b2![]()
idioten
![]()
quote:Waarschijnlijk sta ik binnenkort ook op je lijst van vermoorde Nederlander door mokros.
Ik ben laatst met dood bedreigt (mes onder mijn keel) door coke snuivende mokros.
Ik kan niet naar de politie want dan komen ze weer langs...
Heeft iemand het nummer van The A-Team?
Mwah, het ligt wat genuanceerder (zoals gewoonlijk), zoek maar eens naar de docu 'Soldaat voor Ambon'. Maar dat is verder offtopic hier.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:00 schreef Noordin het volgende:
Eigenlijk moet je zeggen dat de "Blanken" de Zuid Molukkers niet hebben gesteund om hun eigen staat te realiseren.Zonder die steun stonden de Molukkers machteloos tegenover de Indonesiërs.
Nou en?, hoort erbij.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:31 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
het schijnt dat die zijn vriendin ook wel eens klappen verkocht, laten we dat ook ff afwachten
Nou dat dus. Mishandelen, steken en dan ook nog over hem heen rijden?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:47 schreef NumberSeven het volgende:
Niemand een foto van het monstervriendin? Een paar kogels waren niet genoeg, hij moest eerst gemarteld worden.
Hoe moet ie anders eindigen als een martelaarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:47 schreef NumberSeven het volgende:
Niemand een foto van het monstervriendin? Een paar kogels waren niet genoeg, hij moest eerst gemarteld worden.
Ik weet niet eens meer wat te typen,quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:01 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Nou dat dus. Mishandelen, steken en dan ook nog over hem heen rijden?
Wat voor beest ben je dan? En voor wat? Niets rechtvaardigd zulk gedrag. Dan moet je opgesloten worden, voor altijd. Sleutel kwijtmaken en tot nooit meer ziens. Zulke lui hebben geen bestaansrecht.
Het is een lastige zaak aangezien hij is gedood omwille van een haram_relatiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:08 schreef Brerius het volgende:
[..]
Hoe moet ie anders eindigen als een martelaar
Beetje laat voor spijt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:08 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat te typen,. Ben benieuwd of het meisje nog enigszins spijt van haar daad heeft of niet.
Wie zegt dat het zo gegaan is?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:01 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Nou dat dus. Mishandelen, steken en dan ook nog over hem heen rijden?
Wat voor beest ben je dan? En voor wat? Niets rechtvaardigd zulk gedrag. Dan moet je opgesloten worden, voor altijd. Sleutel kwijtmaken en tot nooit meer ziens. Zulke lui hebben geen bestaansrecht.
Aha, en dat weet jij en verder niemand anders?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:09 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Het is een lastige zaak aangezien hij is gedood omwille van een haram_relatie
Dat is wat de nieuwsberichten ons doen geloven, verder weet ik idd. helemaal niets.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aha, en dat weet jij en verder niemand anders?
als dit zo was zou het me echt niks verbazenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:20 schreef Nystiq het volgende:
Die Mocro was een junk, crimineel. Hij snoof, blowde en mishandelde zijn vriendin altijd. Hij ging vaak vreemd enzo. Heeft andere mensen ook mishandeld.
In Nederland spelen we gelukkig niet voor eigen rechter.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:20 schreef Nystiq het volgende:
Die Mocro was een junk, crimineel. Hij snoof, blowde en mishandelde zijn vriendin altijd. Hij ging vaak vreemd enzo. Heeft andere mensen ook mishandeld.
Zelfs als dat zo zou zijn (hoe kom jij aan deze gedetailleerde kennis?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:20 schreef Nystiq het volgende:
Omdat ik deze gozer ken, woon zelf ook in Den Haag.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfs als dat zo zou zijn (hoe kom jij aan deze gedetailleerde kennis?), dan nog is het aan de politie en justitie om deze gast te straffen en niet aan iemand om hem te martelen.
Dat ze het recht in eigen handen nemen is niet oke maar aan politie en justitie overlaten om te straffenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfs als dat zo zou zijn (hoe kom jij aan deze gedetailleerde kennis?), dan nog is het aan de politie en justitie om deze gast te straffen en niet aan iemand om hem te martelen.
Ken je geschiedenis, de Molukkers zijn hier noodgedwongen naar toe gekomen, ze vochten aan nederlandse zijde en kregen toen van Nederland een mes in de rug.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:48 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Waarom? De Molukkers zijn een compleet mislukte groep. Ondanks de voorsprong die ze dankzij hun vernederlandste cultuur hebben op andere migranten zijn de meeste Molukkers eeuwen nadat ze hier zijn aangekomen nog steeds uitkeringtrekker of vuilnisman.
of ze zijn gewoon niet zo zelfverzekerd en proberen het op meerdere manieren just in casequote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:41 schreef yvonne het volgende:
Volgens mij wilden ze heel heel graag dat is dood was
Wel lekker dat mensen dit soort dingen 'vergeten'.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:49 schreef raptorix het volgende:
Ken je geschiedenis, de Molukkers zijn hier noodgedwongen naar toe gekomen, ze vochten aan nederlandse zijde en kregen toen van Nederland een mes in de rug.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
of ze zijn gewoon niet zo zelfverzekerd en proberen het op meerdere manieren just in case
ach wat zielig .... De slavernij in suriname en kolonien die ze hadden in suriname, antillen en zuid-afrika was 10 x erger.Hou dus maar op met die medelijderijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ken je geschiedenis, de Molukkers zijn hier noodgedwongen naar toe gekomen, ze vochten aan nederlandse zijde en kregen toen van Nederland een mes in de rug.
Ja vreselijk. absoluut. Iemand anders ook nog een kopje koffie? koekje erbij?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:21 schreef Truee het volgende:
Pfff, Jezus Christ....![]()
Die jongen is niet gestoken door zijn vriendin, maar door een groep jongens. Zijn ex-vriendin heeft ervoor gezorgd dat die jongens hem hebben vermoord. Die jongen is gelokt door z`n ex-vriendin (2 - 3uur in de nacht). Hij is eerst mishandeld, 2x gestoken (1x in het hart) en daarna nog door hun 2x overreden met de auto. Hij is door vreemden op straat gevonden en naar het ziekenhuis gebracht.
Dit vinden jullie normaal?! Dit is iets wat dagelijks voorkomt? Of vinden jullie het toevallllig heel normaal, omdat het een Marokkaan is die is vermoord? Hoe komt het dat ik dit nieuws alleen op de regionale zenders zie? Hoe komt het dat dit alleen op www.westonline.nl en www.denhaagtv.nl staat? Is dit geen zinloos geweld?
Stel dat een Marokkaanse jongen was, die dit bij zijn vriendin had gedaan.... Zou het dan niet voorpagina nieuws zijn? En ga nou niet ontkennen dat wat ik nu zeg, waar is.
De mensen die dit niet eens erg vinden, fucking retards zijn jullie. Ik hoop dat jullie ook een geliefde verliezen, kijken of jullie het dan nog zo normaal vinden.
Dan zou het aantal jonge Marokkaanse mannen in dit land binnen de korste keren gehalveerd zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In Nederland spelen we gelukkig niet voor eigen rechter.²
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:39 schreef aychelle het volgende:
ach wat zielig .... De slavernij in suriname en kolonien die ze hadden in suriname, antillen en zuid-afrika was 10 x erger.Hou dus maar op met die medelijderij
Dit is nu al de domste uitspraak van 2010.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:39 schreef aychelle het volgende:
[..]
ach wat zielig .... De slavernij in suriname en kolonien die ze hadden in suriname, antillen en zuid-afrika was 10 x erger.Hou dus maar op met die medelijderij
Ik ken mijn geschiedenis. De Molukkers vochten aan de kant van een koloniserende mogendheid tegen hun naasten, en daarmee maakten ze zich onmogelijk bij Indonesië.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat die zwart waren en de molukkers een tintje hadden ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:39 schreef aychelle het volgende:
[..]
in de begintijd stelden ze mensen terecht als ze zich verkeerd of tegen-nedelands hadden gedragen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:09 schreef niet_links het volgende:
[..]
Omdat die zwart waren en de molukkers een tintje hadden ?
Denk je echt dat de Nederlanders in Indonesie niet ruw waren..
Je zou toch bijna een hekel aan negerinnen krijgen als je dit soort letterpus in je gezicht krijgt gekwakt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:39 schreef aychelle het volgende:
[..]
Offtopic:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:57 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Ik ken mijn geschiedenis. De Molukkers vochten aan de kant van een koloniserende mogendheid tegen hun naasten, en daarmee maakten ze zich onmogelijk bij Indonesië.
Ik vind het sympathiek van Nederland dat het niet heeft gepoogd Indonesië op te delen en de Indonesiërs op te zadelen met een niet-levensvatbaar, politiek gefragmenteerd gebied.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lawamena hitihala Lawamena haulala
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:04 schreef EricT het volgende:
[..]
Offtopic:Het lijkt Nederland wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I predict future happiness for Americans if they can prevent the government from wasting the labors of the people under the pretense of taking care of them." - Thomas Jefferson
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:04 schreef EricT het volgende:
[..]
Offtopic:Allemaal leuk en aardig, maar dat maakt voor de situatie van Nederlandse Molukkers niks uit. Die hebben zich gewoon te gedragen net als jij en ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn opa is ook de enige overlevende van de bezetting. Maar als ik Duitsers in elkaar ga slaan, krijg ik echt wel gevangenisstraf. En zo hoort het ook.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Totaal mislukte groep? Hoeveel ken jijj er persoonlijk? ikzelf ken er plenty en ze hebben allemaal een baan waar menig Nederlander het water bij uit de bek zal lopen. Als je niet weet waar je over praat, hou dan gewoon stil joh, je maakt je belachelijk met dit soort gezwets.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:48 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Waarom? De Molukkers zijn een compleet mislukte groep. Ondanks de voorsprong die ze dankzij hun vernederlandste cultuur hebben op andere migranten zijn de meeste Molukkers eeuwen nadat ze hier zijn aangekomen nog steeds uitkeringtrekker of vuilnisman.
Waarschijnlijk kunnen ze niet vaststellen wie de dodelijke steek toebracht, zeker niet als ze allemaal naar elkaar blijven wijzen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:58 schreef Hathor het volgende:
Uiteraard is dit natuurlijk wel vreselijk triest, en een laffe moord. De daders mogen wat mij betreft de rest van hun leven wegrotten tussen 4 muren.
over het algemeen kunnen duitse (wehrmacht) soldaten en de bezette volkeren en geallieerrde soldaten nu goed met elkaar.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar dat maakt voor de situatie van Nederlandse Molukkers niks uit. Die hebben zich gewoon te gedragen net als jij en ik.
Mijn opa is ook de enige overlevende van de bezetting. Maar als ik Duitsers in elkaar ga slaan, krijg ik echt wel gevangenisstraf. En zo hoort het ook.
Eens de Molukkers die ik ken hebben ook stuk voor stuk een goede baan, enige wat je kan zeggen is dat het wel opgewonden standjes zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Totaal mislukte groep? Hoeveel ken jijj er persoonlijk? ikzelf ken er plenty en ze hebben allemaal een baan waar menig Nederlander het water bij uit de bek zal lopen. Als je niet weet waar je over praat, hou dan gewoon stil joh, je maakt je belachelijk met dit soort gezwets.
Dit is toch de wil van allah?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:21 schreef Truee het volgende:
Pfff, Jezus Christ....![]()
Die jongen is niet gestoken door zijn vriendin, maar door een groep jongens. Zijn ex-vriendin heeft ervoor gezorgd dat die jongens hem hebben vermoord. Die jongen is gelokt door z`n ex-vriendin (2 - 3uur in de nacht). Hij is eerst mishandeld, 2x gestoken (1x in het hart) en daarna nog door hun 2x overreden met de auto. Hij is door vreemden op straat gevonden en naar het ziekenhuis gebracht.
Dit vinden jullie normaal?! Dit is iets wat dagelijks voorkomt? Of vinden jullie het toevallllig heel normaal, omdat het een Marokkaan is die is vermoord? Hoe komt het dat ik dit nieuws alleen op de regionale zenders zie? Hoe komt het dat dit alleen op www.westonline.nl en www.denhaagtv.nl staat? Is dit geen zinloos geweld?
Stel dat een Marokkaanse jongen was, die dit bij zijn vriendin had gedaan.... Zou het dan niet voorpagina nieuws zijn? En ga nou niet ontkennen dat wat ik nu zeg, waar is.
De mensen die dit niet eens erg vinden, fucking retards zijn jullie. Ik hoop dat jullie ook een geliefde verliezen, kijken of jullie het dan nog zo normaal vinden.
in veel staten in USA is het zo dat als je met meer dan 1 persoon een misdaad aan het plegen bent en er vallen gewonden of doden dat dan elk persoon verantwoordelijk is voor de gevolgen. Ht maakt dus niet uit wie het schot gelost heeft maar de hele groep gaat gewoon even lang de gevangenis in lijkt mij ook de enige juiste wet,quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:20 schreef zoalshetis het volgende:
jammer dat er geen degelijke groepsveroordeling is in nl. zal een boel schelen. zal ook zorgen dat de bange gastjes, eenmaal alleen, sneller zullen wijzen naar diegen die het echt hebben gedaan.
Helemaal vóór! Dus, die 2 scooterrijdende marokkanen gewoon allebei voor doodslag de bak in.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:36 schreef IED het volgende:
[..]
in veel staten in USA is het zo dat als je met meer dan 1 persoon een misdaad aan het plegen bent en er vallen gewonden of doden dat dan elk persoon verantwoordelijk is voor de gevolgen. Ht maakt dus niet uit wie het schot gelost heeft maar de hele groep gaat gewoon even lang de gevangenis in lijkt mij ook de enige juiste wet,
Dan bedenk je je wel 2 keer voordat je mee gaat doen met een misdaad als er ook maar iemand per ongeluk sterf wordt je gewoon aangeklaagd als moordenaar.
Daar ben jij voor? Dat iemand die achterop zit ook schuldig is aan doodslag?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Helemaal vóór! Dus, die 2 scooterrijdende marokkanen gewoon allebei voor doodslag de bak in.
Lijkt mij een heel verkeerde wet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:36 schreef IED het volgende:
[..]
in veel staten in USA is het zo dat als je met meer dan 1 persoon een misdaad aan het plegen bent en er vallen gewonden of doden dat dan elk persoon verantwoordelijk is voor de gevolgen. Ht maakt dus niet uit wie het schot gelost heeft maar de hele groep gaat gewoon even lang de gevangenis in lijkt mij ook de enige juiste wet,
Dan bedenk je je wel 2 keer voordat je mee gaat doen met een misdaad als er ook maar iemand per ongeluk sterf wordt je gewoon aangeklaagd als moordenaar.
Zo heel gek is het ook weer niet. Nu kun je je verschuilen achter je maatjes (vgl de Hells Angerls zaak), dan wordt je gestimuleerd je te distantieren van die maatjes.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar ben jij voor? Dat iemand die achterop zit ook schuldig is aan doodslag?
Wat een kromme gedachtegang. Of was je sarcastisch?
Waar heb jij het nou weer over?quote:
Ga me nou niet vertellen dat je dat excuus nog nooit eerder gehoord hebt?quote:
Ach, wat een gelul, je wilt toch niet dat iemand die ergens toevallig bij betrokken raakt gestrafd wordt of wel?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zo heel gek is het ook weer niet. Nu kun je je verschuilen achter je maatjes (vgl de Hells Angerls zaak), dan wordt je gestimuleerd je te distantieren van die maatjes.
Vast en zeker. Ik zie het verband niet tussen God en dit topic.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat je dat excuus nog nooit eerder gehoord hebt?
Heb je enig idee van de problemen die jouw standpunt oproept? Het ligt wel iets genuanceerder.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:53 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ach, wat een gelul, je wilt toch niet dat iemand die ergens toevallig bij betrokken raakt gestrafd wordt of wel?
Precies. De enige manier om het ranzige groepsgedrag bij die gasten te doorbreken...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zo heel gek is het ook weer niet. Nu kun je je verschuilen achter je maatjes (vgl de Hells Angerls zaak), dan wordt je gestimuleerd je te distantieren van die maatjes.
Er valt veel aan te merken op het Amerikaanse (straf)recht maar dan denk ik zelf toch eerder aan de straffen op drugsgebruik en 't bezit van een gebruikshoeveelheid (soft)drugs. Dat ze tegen gewelds- en levensmisdrijven hard optreden vind ik persoonlijk prima.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkt mij een heel verkeerde wet.
Maar hey, het is Amerika. Wat een verrassing.
Ach, echt waar, je begrijpt toch zelf ook wel dat zoiets niets met rechtsspreken te maken heeft maar met wraakzucht of niet? Je zult een kind hebben dat als onzekere puber meeloopt met een stoer viendje en geheel door toedoen van dat vriendje en flink aantal jaar in de bak belandt. Sta je dan te klappen? Je begrijpt hopelijk zelf ook wel dat zo'n scenario veel waarschijnlijker is dan een zeldzame zaak zoals die tegen de HA?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:11 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Heb je enig idee van de problemen die jouw standpunt oproept? Het ligt wel iets genuanceerder.
En daar ga je de fout in. Natuurlijk zal de ouder zijn/haar kind altijd zien als de lieve leuke jongen die slechts optrekt met verkeerde vrienden maar op 't moment dat jij op de grond dood getrapt wordt door deze verkeerde vrienden, en de lieve leuke zoon staat bij 't groepje geweldplegers, in 't gunstigste geval zonder zelf aan de geweldpleging deel te nemen maar evengoed zonder in te grijpen of ook maar de hulpdiensten te bellen, dan maakt die lieve leuke jongen het toch echt mogelijk dat jij doodgetrapt wordt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:31 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ach, echt waar, je begrijpt toch zelf ook wel dat zoiets niets met rechtsspreken te maken heeft maar met wraakzucht of niet? Je zult een kind hebben dat als onzekere puber meeloopt met een stoer viendje en geheel door toedoen van dat vriendje en flink aantal jaar in de bak belandt. Sta je dan te klappen? Je begrijpt hopelijk zelf ook wel dat zo'n scenario veel waarschijnlijker is dan een zeldzame zaak zoals die tegen de HA?
Wraak is een van de belangrijkste onderdelen van het strafrecht. En verdiep je eens in de dynamiek van groepsprocessen, en de moeite die het Nederlandse strafrecht heeft met groepen die geweld plegen. De beste manier om vrijuit te gaan is met een groep geweld te plegen, en dan allemaal te zwijgen...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:31 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ach, echt waar, je begrijpt toch zelf ook wel dat zoiets niets met rechtsspreken te maken heeft maar met wraakzucht of niet? Je zult een kind hebben dat als onzekere puber meeloopt met een stoer viendje en geheel door toedoen van dat vriendje en flink aantal jaar in de bak belandt. Sta je dan te klappen? Je begrijpt hopelijk zelf ook wel dat zo'n scenario veel waarschijnlijker is dan een zeldzame zaak zoals die tegen de HA?
Geenszins.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:36 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wraak is een van de belangrijkste onderdelen van het strafrecht. En verdiep je eens in de dynamiek van groepsprocessen, en de moeite die het Nederlandse strafrecht heeft met groepen die geweld plegen. De beste manier om vrijuit te gaan is met een groep geweld te plegen, en dan allemaal te zwijgen...
Is dat rechtvaardig?
Keihard eens!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Er valt veel aan te merken op het Amerikaanse (straf)recht maar dan denk ik zelf toch eerder aan de straffen op drugsgebruik en 't bezit van een gebruikshoeveelheid (soft)drugs. Dat ze tegen gewelds- en levensmisdrijven hard optreden vind ik persoonlijk prima.
Juistquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Keihard eens!![]()
Het komt ook mooi overeen met de moderne hippie attitude: Free drugs, sex and rock n roll. En Peace. En degenen die die Peace verstoren dienen dus hard aangepakt te worden.![]()
Een heel aantal, en die zijn allemaal tamelijk goed bezig. Neemt niet weg dat Molukkers in Nederland als collectief er beroerd voor staan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Totaal mislukte groep? Hoeveel ken jijj er persoonlijk? ikzelf ken er plenty en ze hebben allemaal een baan waar menig Nederlander het water bij uit de bek zal lopen. Als je niet weet waar je over praat, hou dan gewoon stil joh, je maakt je belachelijk met dit soort gezwets.
tot nog toe lees ik meer negatieve dingen over de Molukkers dan over de marokanen hier... of ik lees er overheen dat kan ook .quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:58 schreef Karammel het volgende:
Ik vind het wel treurig dat iedereen ervan uit lijkt te gaan dat de geruchten overdreven of verzonnen zijn. Al de vooroordelen rondom Marokkanen worden weer uit de kast getrokken. Echt diep triest.
Dat laatste denk ik. Lees nog maar es goed.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:24 schreef tuintegel het volgende:
[..]
tot nog toe lees ik meer negatieve dingen over de Molukkers dan over de marokanen hier... of ik lees er overheen dat kan ook .
Helemaal mee eens . Het is zo makkelijk om met je vingers naar een ander te wijzen met de woorden : Ja , maar zij ..quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:37 schreef Ringo het volgende:
[..]
Met recht een van de meest waardeloze topics ooit..
Of je vindt het prima dat deze 'groep' naar elkaar gaat wijzen en allemaal wegkomen met mishandeling?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar ben jij voor? Dat iemand die achterop zit ook schuldig is aan doodslag?
Wat een kromme gedachtegang. Of was je sarcastisch?
Mijn God, waaaaar haal je deze onzin vandaan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:49 schreef IED het volgende:
[..]
omdat geenstijl er zelf ook achter was gekomen dat er helemaal niets van deze zaak klopt.
het "slachtoffer" was een veroordeelde crimineel en had banden met het criminele circuit en heeft zijn vriendin zwaar mishandeld in het verleden. Heeft dus helemaal niets met zinloos geweld te maken meer een afrekening in het criminele circuit.
Waar slaat deze reactie op? Kon je niks 'leukers' bedenken?quote:
Wat een lompe reactie, waar haal jij deze onzin vandaan? Ken je hem of haar toevallig ook? Het was trouwens zijn EX.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:14 schreef Brerius het volgende:
[..]
Dit dus, als de Bitch met een andere boy zou hosselen, dan werd het vast en zeker EERWRAAK![]()
Dat probeer ik duidelijk te maken, dat het erom gaat dat een MENS gestorven is en dat deze lompe mensen het om die reden opeens veel minder erg vinden..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heel eng verhaal als het zo gegaan is. maar niet zieliger omdat het dit keer toevallig een marokkaan was.
Nee, nog niet door de politie. Maar ik weet wie dit is, wat zijn moeder gezegd heeft. Er zijn sporen op zijn lichaam gevonden van autobanden en ook dat z`n armen stevig beet zijn gepakt, dat kan een meisje van 1.45 moeilijk in haar eentje gedaan hebben, denk je niet..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:50 schreef Americanist het volgende:
[..]
Is dat nou al bevestigd of baseer je je puur op de reactie die in de OP staat?
Ik ben blij dat tenminste iemand het met me eens is.quote:
Hoe kom je hier nou weer bij? Jullie verzinnen hier gewoon zelf verhaaltjes, terwijl jullie nergens van af weten.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:31 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
het schijnt dat die zijn vriendin ook wel eens klappen verkocht, laten we dat ook ff afwachten
Wat mij betreft kan jij de kanker krijgen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:42 schreef Harlon het volgende:
[..]
Ja vreselijk. absoluut. Iemand anders ook nog een kopje koffie? koekje erbij?
Sukkel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:14 schreef Truee het volgende:
[..]
Dat probeer ik duidelijk te maken, dat het erom gaat dat een MENS gestorven is en dat deze lompe mensen het om die reden opeens veel minder erg vinden..
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat mij betreft kan jij de kanker krijgen.
sukkels bestaan niet op fok,quote:
sluit maar achter aan de lange ''ik haat negers'' rijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:33 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je zou toch bijna een hekel aan negerinnen krijgen als je dit soort letterpus in je gezicht krijgt gekwakt..
Dat heb ik gemerkt, ja..quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:18 schreef Ringo het volgende:
Laat die halfgeesten, ze hebben een magneet in hun kop die hun één kant op laat denken.
Ik had het over mensen... Niet over iets zonder een hart.quote:
je hoef je niet te verantwoorden en je hoeft ook niet ''je geschiedenis '' te kennen. Wat denkt ie wel niet wie die is zeg .. pfff. Nederlanders zijn er erg goed in om hun geschiedenis zoals slavernij als sneeuw voor de zon te laten verdwijnen. In al die jaren dat ik geschiedenis heb gehad, kwamen alleen nederlanders voor die werden beschreven als 'dappere helden'' hahaha .. laat me niet lachen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:57 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Ik ken mijn geschiedenis. De Molukkers vochten aan de kant van een koloniserende mogendheid tegen hun naasten, en daarmee maakten ze zich onmogelijk bij Indonesië.
Ik vind het sympathiek van Nederland dat het niet heeft gepoogd Indonesië op te delen en de Indonesiërs op te zadelen met een niet-levensvatbaar, politiek gefragmenteerd gebied.
Vind je jezelf nu echt zo zielig? Nepzwarte.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:19 schreef aychelle het volgende:
[..]
sluit maar achter aan de lange ''ik haat negers'' rij
nep? alles is 100% echt aan mij ...quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Vind je jezelf nu echt zo zielig? Nepzwarte..
Behalve je redenerend vermogen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:28 schreef aychelle het volgende:
[..]
nep? alles is 100% echt aan mij ...
dat ik dom ben? onbenullig, para, debiel?quote:
Ik heb een lul van Drentse klei. En jij?quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat ik dom ben? onbenullig, para, debiel?
ik heb een iq van boven de 145 , en jij? ........
echt?!! die wil ik aanraken, opeten, versabbelen, en verpeuzen, verkruimelen, en versplintern in kleine hapjes die ik samen met m'n vriendjes ga delen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:34 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik heb een lul van Drentse klei. En jij?
Maar ga je ons nog uitleggen waarom je Molukkers als minderwaardige wezens beschouwt of blijf je stug vertrouwen op je eigen black swingability?quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:39 schreef aychelle het volgende:
[..]
echt?!! die wil ik aanraken, opeten, versabbelen, en verpeuzen, verkruimelen, en versplintern in kleine hapjes die ik samen met m'n vriendjes ga delen.
![]()
ik heb een kut van zand, waar jij een zandkasteel van mag bouwen ...
jullie begrepen me verkeerd of ik heb het verkeerd gezegd. Ik vind molukkers helemaal niet minderwaardig. Ik heb er alleen geen medelijden mee. Iemand had het over de geschiedenis kennen en wat ze wel niet allemaal hadden meegemaakt, maar afrikanen zijn door blanken nog véél en véél slechter behandelt en dat is een geschiedenis die jullie maar al te graar wegstoppen ofnie ..quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:42 schreef Ringo het volgende:
[..]
Maar ga je ons nog uitleggen waarom je Molukkers als minderwaardige wezens beschouwt of blijf je stug vertrouwen op je eigen black swingability?
ik had het ook niet verwacht, gelukkig hebben andere mensen wel medelijden met mij. Ze geven me gratis cadeautje, zijn extra aardig, zwaaien naar me etc etc etcquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:56 schreef Ringo het volgende:
Afrikanen zijn door hun eigen heersers aan de witte goudzoekers verkocht en vormen geen enkele uitzondering op de rest der mensheid. Bad people are everywhere. Ik heb dan ook geen enkel medelijden met ze.
De intocht van Sint Nicolaas is altijd één groot feest.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:58 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik had het ook niet verwacht, gelukkig hebben andere mensen wel medelijden met mij. Ze geven me gratis cadeautje, zijn extra aardig, zwaaien naar me etc etc etc
Je mag blij zijn dat er slavernij was anders liep je nu nog half naakt daar door de savanne te rennen met wat botjes in je oren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
jullie begrepen me verkeerd of ik heb het verkeerd gezegd. Ik vind molukkers helemaal niet minderwaardig. Ik heb er alleen geen medelijden mee. Iemand had het over de geschiedenis kennen en wat ze wel niet allemaal hadden meegemaakt, maar afrikanen zijn door blanken nog véél en véél slechter behandelt en dat is een geschiedenis die jullie maar al te graar wegstoppen ofnie ..![]()
heb niks tegen molukkers, heb vrienden (en lovers) van bijna alle etnciciteiten
Als je voorvaderen het wat handiger aan hadden gepakt waren de rollen omgedraaid geweest...quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
jullie begrepen me verkeerd of ik heb het verkeerd gezegd. Ik vind molukkers helemaal niet minderwaardig. Ik heb er alleen geen medelijden mee. Iemand had het over de geschiedenis kennen en wat ze wel niet allemaal hadden meegemaakt, maar afrikanen zijn door blanken nog véél en véél slechter behandelt en dat is een geschiedenis die jullie maar al te graar wegstoppen ofnie ..![]()
heb niks tegen molukkers, heb vrienden (en lovers) van bijna alle etnciciteiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |